quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef Gemaskerde het volgende:
Nog een vraagje dat mij te binnen schiet.
Normaliter werk ik op zondag maar gezien het feit dat AH dicht is op 1e kerstdag, hoe zit het dan met loon? Heb namelijk wel eens gehoord dat je alsnog uitbetaald wordt, omdat het toch je werkdag is.
Ah, zuur. Hoorde dat dit vaak juist wel gedaan wordt bij andere werkgevers.quote:Op zondag 4 december 2011 19:07 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij krijg je dat niet uitbetaald hoor.
Als het goed is wel hoor, om dezelfde reden dat het als je wel open was geweest 300% zou zijn. Je moet dan wel van de afgelopen x weken zoveel keer op zondag hebben gewerkt (ik dacht 4 van de 12 ofzo). Maar check het even bij je (A)SM die kan het je zo zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Aha duidelijk, thanks
Nog een vraagje dat mij te binnen schiet.
Normaliter werk ik op zondag maar gezien het feit dat AH dicht is op 1e kerstdag, hoe zit het dan met loon? Heb namelijk wel eens gehoord dat je alsnog uitbetaald wordt, omdat het toch je werkdag is.
officieel wel ja, maar die dingen worden volgens mij handmatig besteld (zoiets begreep ik iig) dus het kan best dat er wat over zijn en je er dan gewoon een mee kan nemen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:19 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Volgens mij moet je voor 1 november in dienst zijn voor een kerstpakket.
Zou je eens bij je SM na moeten vragen. Die moet volgens mij elk jaar een lijst opsturen hoeveel kerstpakketten hij nodig heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef monsterd. het volgende:
Ik vraag me af in welk filiaal mijn kertpakket straks ligtBen sinds deze week weer overgeboekt naar mijn "oude" filiaal.. Werk overigens 4,5 jaar bij de appie.. Zou het niet zo leuk vinden als ik geen kertpakket krijg omdat het fout gaat administratief
Ik ben er pas sinds januari 2009quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wordt ook elk jaar minder. Die van 2008 was de BOM
[ afbeelding ]
Die was echt geweldig ja, we blijven hoopvol voor dit jaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wordt ook elk jaar minder. Die van 2008 was de BOM
[ afbeelding ]
Idd ook geen cd gezien toen..quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef bigbass het volgende:
[..]
Die was echt geweldig ja, we blijven hoopvol voor dit jaar
Die cd heb ik niet gehad trouwens...
Met troepquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Alopex het volgende:
Die van 2008 was echt top. Ben benieuwd waar ze ons dit jaar mee verrassen.
Haha! Ik hoorde ook slechte verhalen over die wassabi nootjes. Heb me er dan ook maar niet aan gewaagdquote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef einschtein het volgende:
Die zeezout chips + die zoutjes van vorig jaar. Ging bijna over me nek van die chips.
Hoe zit het als je een wisselwerking hebt. Oftewel de ene week werk je op zaterdag en je collega op zondag, de volgende week werk jij op zondag en je collega op zaterdag etc. en je volgens dat rooster op zondag moet werken in de week van Kerst oftewel 1e Kerstdag?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:51 schreef ikbenschipper het volgende:
AH Betaald gewoon als je normaal moet werken en nu vanwege kerst dicht bent. Alleen niet 200% dan.
28 november was de deadline voor de kerstpakketten. Echter kan je als SM/ASM nHog wel extra pakketen aanvragen voor mensen die later in dienst komen. (zo lang de voorraad strekt)
Vaak waren de artikelen in het kerstpakket voor de klant weer TUS zoals de gelukskoekjes en de Merneques
Die moest ik laatst eens bijvullen, wel vet dat er zulke dingen zijn maar die prijsquote:Op woensdag 7 december 2011 00:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Haha! Ik hoorde ook slechte verhalen over die wassabi nootjes. Heb me er dan ook maar niet aan gewaagd
Hij zou dan een gemiddelde moeten nemen van het aantal uur dat je op de voorgaande 13 weken hebt gewerkt op zondag. Zowel je collega als jij zouden dan 4 uur BD krijgen. Echter weet ik uit ervaring dat R&R ook wel gewoon 8 uur uitbetaald op basis waarvan hij dit dan doet is mij niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoe zit het als je een wisselwerking hebt. Oftewel de ene week werk je op zaterdag en je collega op zondag, de volgende week werk jij op zondag en je collega op zaterdag etc. en je volgens dat rooster op zondag moet werken in de week van Kerst oftewel 1e Kerstdag?
Niet helemaal, het gaat erom dat je 4 van de afgelopen 12 weken (wederom uit mijn hoofd, de getallen kunnen iets anders liggen) hebt gewerkt. Die 4 dagen, daarvan krijg je dan het gemiddelde, volgens mij pakken ze de langste dagen. Dus als je om de week 8 uur werkt krijg je gewoon 8 uur uitbetaald.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hij zou dan een gemiddelde moeten nemen van het aantal uur dat je op de voorgaande 13 weken hebt gewerkt op zondag. Zowel je collega als jij zouden dan 4 uur BD krijgen. Echter weet ik uit ervaring dat R&R ook wel gewoon 8 uur uitbetaald op basis waarvan hij dit dan doet is mij niet helemaal duidelijk.
groet
ivo
Soort van? Maar het is de zoveelste keer dat het fout gaat met het wachtwoord. Ben er nu wel een beetje klaar mee..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef Dipstaart het volgende:
Kon jij nog wel inloggen dan? Ik krijg meteen een Internal Server Error![]()
Op mobiel doet ie het daarentegen weer wel
wassabi hoort sowieso niet op een nootje! enniewee is het wel lekker in sushiquote:Op woensdag 7 december 2011 10:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die moest ik laatst eens bijvullen, wel vet dat er zulke dingen zijn maar die prijs
Sowieso staat wasabi al niet bekend als de lekkerste smaak.
Mwah, ik moet zeggen dat ik het niet echt mis, alleen m'n rooster misschien. Op het werk zelf doet ie het dus wel, dus het is niet zo'n enorme ramp.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:22 schreef il_Tonno het volgende:
dudes je moet echt je AH Plaza in orde krijgen is oa belangrijk voor je werk.
Zag ze gistert toevallig weer liggen. Blijft raar, groene nootjes.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:24 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
wassabi hoort sowieso niet op een nootje! enniewee is het wel lekker in sushi
Balen, het is pas drie weken geleden ingevoerd, 2 keer pas op zondagquote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
Niet helemaal, het gaat erom dat je 4 van de afgelopen 12 weken (wederom uit mijn hoofd, de getallen kunnen iets anders liggen) hebt gewerkt. Die 4 dagen, daarvan krijg je dan het gemiddelde, volgens mij pakken ze de langste dagen. Dus als je om de week 8 uur werkt krijg je gewoon 8 uur uitbetaald.
Ten minste, zo is het mij uitgelegd.
Precies.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Sooph het volgende:
[..]
Mwah, ik moet zeggen dat ik het niet echt mis, alleen m'n rooster misschien. Op het werk zelf doet ie het dus wel, dus het is niet zo'n enorme ramp.
Wat lul jij.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:22 schreef il_Tonno het volgende:
dudes je moet echt je AH Plaza in orde krijgen is oa belangrijk voor je werk.
Welke afdeling werk je?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef ufopiloot12 het volgende:
Mijn 1ste werkdag zit eropIn het begin was het nogal verwarrend, maar daarna ging het wel goed. Ik vond het werken echt relaxed en heb al 12 euro verdiend:p.
Leuke collega's?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef ufopiloot12 het volgende:
Mijn 1ste werkdag zit eropIn het begin was het nogal verwarrend, maar daarna ging het wel goed. Ik vond het werken echt relaxed en heb al 12 euro verdiend:p.
Sterkte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef einschtein het volgende:
Collega van mij heeft overigens slecht nieuws gekregen. Zijn vrouw heeft hoogst waarschijnlijk kanker. De stemming sloeg direct om toen we het hoorden.
ik heb maar 2.5 uur gewerkt maar de sfeer was gemoedelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:08 schreef einschtein het volgende:
[..]
Welke afdeling werk je?
Al een beetje sfeer geproefd? Beetje leuk?
Ik hoorde ergens dat het 300% is, of geldt dat alleen voor leidinggevenden?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
We zijn ook open. Heb me ook aangeboden te werken, toch 200% en op normale tijd klaar.
Lijkt me sterk. Het is gewoon een feestdag en valt op een 100%-dag, dus in totaal 200%.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:46 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat het 300% is, of geldt dat alleen voor leidinggevenden?
Als je normaal ook op die dagwerkt krijg je natuurlijk ook nog je BD uren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het is gewoon een feestdag en valt op een 100%-dag, dus in totaal 200%.
Het zou ook zomaar kunnen wat je zegt. Het rooster programma(R&R) rekent het allemaal netjes voor me uit, hoef dit tenslotte niet zelf in te voeren :-). Heb me er dus niet echt mee bezig gehouden al die jaren.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
Niet helemaal, het gaat erom dat je 4 van de afgelopen 12 weken (wederom uit mijn hoofd, de getallen kunnen iets anders liggen) hebt gewerkt. Die 4 dagen, daarvan krijg je dan het gemiddelde, volgens mij pakken ze de langste dagen. Dus als je om de week 8 uur werkt krijg je gewoon 8 uur uitbetaald.
Ten minste, zo is het mij uitgelegd.
Ziet er leuk uit, maar wat een !@@##$werkje om die versiering op te hangen. Dan bedoel ik die kunsttakken van 10 meter per stuk die aan het plafond hangen rondom de hele winkel hangen.quote:
ja, communicatie is over het algemeen niet het sterkste punt van de albert heijn, dus gewoon zelf even achteraan gaan. Kan sowieso geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:18 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik zou gisteren mijn contract tekenen en weten hoe mijn rooster er volgende week eruit ziet , maar de desbetreffende teamleider was ziek en dit is dus niet gebeurd. Ik zou vandaag een telefoontje krijgen , maar ik heb nog niks gehoord. Zal ik morgen gewoon bellen?
Ok zal ik dan doen. Ik verbaas me hier wel een beetje over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
ja, communicatie is over het algemeen niet het sterkste punt van de albert heijn, dus gewoon zelf even achteraan gaan. Kan sowieso geen kwaad.
Nadat ik mijn sollicitatieformulier inleverde zou ik binnen 2 weken wat horen. Het duurde anderhalve maand voor ze me terug beldenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Ok zal ik dan doen. Ik verbaas me hier wel een beetje over.
Mij belde ze pas na 2 maanden(!) maar ik vond het al vreemd dat ze het contract niet klaar hadden liggen, maar ik ga morgen verhaal halen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef bigbass het volgende:
[..]
Nadat ik mijn sollicitatieformulier inleverde zou ik binnen 2 weken wat horen. Het duurde anderhalve maand voor ze me terug belden
Maargoed, dit van jou is wat slordiger omdat ze echt concrete afspraken hebben gemaakt. Ik denk dat je daar ook best wat van kan zeggen (beetje afhankelijk van je (a)sm of teamleider dan)
welke xl?quote:Op zondag 11 december 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
Week 51:
Dinsdag: 17-20
Donderdag: 12-21
Vrijdag: 14-22
Zaterdag: 12-19
Zondag: 1ste kerstdag
Werk in een XL. Denk dat ik met de 1ste kerstdag dood ben.
Ja? Ja? Woeeeeeeeiquote:
Maandag 7:00-13:00quote:Op zondag 11 december 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
Week 51:
Dinsdag: 17-20
Donderdag: 12-21
Vrijdag: 14-22
Zaterdag: 12-19
Zondag: 1ste kerstdag
Werk in een XL. Denk dat ik met de 1ste kerstdag dood ben.
Ik zal aan je denken als ik nog een keer omdraai in bed.quote:Op zondag 11 december 2011 23:35 schreef Sooph het volgende:
Ik moet de zaterdag voor eerste kerstdag ook zo vroeg beginnen, 06.00
Wij gaan dan een uur eerder open ook begreep ik, 7 ipv 8 en brood start dan ook om 6. Ik zal zelf wel om 7 deli mogen opstarten.quote:Op zondag 11 december 2011 23:35 schreef Sooph het volgende:
Ik moet de zaterdag voor eerste kerstdag ook zo vroeg beginnen, 06.00
Die laatste zin, kerel. Niet echt een zin waarbij mensen denken van, hey laat ik die eens helpen, als je meteen met die (standaard)opmerking gaat gooien.quote:Op maandag 12 december 2011 14:48 schreef seXy-KurdishBoy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de sollicitatieproces is verlopen?
Ik heb al bij 5 supermarkten gesolliciteerd (formulieren invullen) en heb van slechts 1tje(!) wat terug gehoord namelijk dat ze al genoeg personeel hadden.
Zijn mijn werktijden niet goed? Ik geloof er eigenlijk niks van.
Of worden buitenlanders minder snel aangenomen? Volgens mij speelt discriminatie gewoon een rol!
Misschien in jouw stad/supermarkt. Toch raar he dat iedereen anders wel aangenomen wordt. Ik doe 5 Havo, beheers de taal goed en alsnog wordt ik niet aangenomen in 1 van de 5 supermarkten. Is het normaal dat het zo moeilijk is om aangenomen te worden in een supermarkt? 1 supermarkt beweerde zelfs dat ze personeelstekort hadden en toch nemen zij mij niet aan.quote:Op maandag 12 december 2011 15:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die laatste zin, kerel. Niet echt een zin waarbij mensen denken van, hey laat ik die eens helpen, als je meteen met die (standaard)opmerking gaat gooien.
Hier is het in ieder geval zeker niet zo dat er gediscrimineerd wordt. Meerdere Marokkanen, Surinamers, Nederlands etc. die hier werken(collega's)
Heb je alleen het formulier ingeleverd of heb je verder ook nog pogingen gedaan om in contact te komen? Door bijvoorbeeld te bellen naar de betreffende filialen, danwel langsgaan?quote:Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef seXy-KurdishBoy het volgende:
[..]
Misschien in jouw stad/supermarkt. Toch raar he dat iedereen anders wel aangenomen wordt. Ik doe 5 Havo, beheers de taal goed en alsnog wordt ik niet aangenomen in 1 van de 5 supermarkten. Is het normaal dat het zo moeilijk is om aangenomen te worden in een supermarkt? 1 supermarkt beweerde zelfs dat ze personeelstekort hadden en toch nemen zij mij niet aan.
Kun je vertellen waar het aan zou liggen?
Ik heb gedaan wat ze vroegen, dus de formulier inleveren met pasfoto.quote:Op maandag 12 december 2011 15:20 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je alleen het formulier ingeleverd of heb je verder ook nog pogingen gedaan om in contact te komen? Door bijvoorbeeld te bellen naar de betreffende filialen, danwel langsgaan?
Daarom dus nog eens langsgaan.quote:Op maandag 12 december 2011 15:27 schreef seXy-KurdishBoy het volgende:
[..]
Ik heb gedaan wat ze vroegen, dus de formulier inleveren met pasfoto.
Maar een keer sprak ik ook met een manager en die zei toen dat ik online moest solliciteren. (uiteindelijk niet gedaan was tijdje geleden).
Laatst was ik ook in plus en zag ik dat ze personeelstekort hadden. Ik sprak met de servicebaliemedewerker waarbij ik mijn nummer etc achterliet voor de hoofd van een afdeling. Volgende dag zouden ze me terug bellen, maar ik heb er niks van gehoord
Meerdere keren solliciteren is geen probleem dus? En als ik zaterdag een wedstrijd heb, hoe vul je dit in bij werktijden? Want zaterdag werken is een vereiste dacht ik en moet te kieskeurig overkomen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Daarom dus nog eens langsgaan.
Ik bedoelde met langsgaan meer het vragen naar hoe de vooruitgang is van jouw sollicitie, of als het mogelijk is om bijvoorbeeld de assistent supermarktmanager daarover te spreken.quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef seXy-KurdishBoy het volgende:
[..]
Meerdere keren solliciteren is geen probleem dus? En als ik zaterdag een wedstrijd heb, hoe vul je dit in bij werktijden? Want zaterdag werken is een vereiste dacht ik en moet te kieskeurig overkomen.
Flexibiliteit heet dat. Vaak verlangen ze dat je zaterdag gaat werken, ja.quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef seXy-KurdishBoy het volgende:
[..]
Meerdere keren solliciteren is geen probleem dus? En als ik zaterdag een wedstrijd heb, hoe vul je dit in bij werktijden? Want zaterdag werken is een vereiste dacht ik en moet te kieskeurig overkomen.
Het valt te regelen, dat je na een wedstrijd of voor een wedstrijd nog gaat werken. doen teamgenoten ook, snap niet waarom er moeilijk over gedaan zou worden.quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Flexibiliteit heet dat. Vaak verlangen ze dat je zaterdag gaat werken, ja.
Meteen smijten met discriminatie...
quote:Op maandag 12 december 2011 18:12 schreef einschtein het volgende:
Er heeft laatst zo'n gast gesolliciteerd bij ons, hij doet HAVO 5 en beheerst de taal best goed. Maar het is zo'n buitenlandertje, die nemen we natuurlijk niet aan! En dan heeft ie ook nog elke zaterdag een of andere wedstrijd, nou daahaaaag!![]()
[ afbeelding ]
Bij ons werd het afgelopen zondag gedaan van 07:00 tot 11:00.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:36 schreef bigbass het volgende:
Vanavond geteld van 20-23.30. Blij dat we daar nu weer een tijdje vanaf zijn, wat een rotwerkje blijft dat toch. Maar het was wel gezellig
Ja..quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:41 schreef Purdey het volgende:
Heb jij 't pakket van dit jaar al dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |