Die moest ik laatst eens bijvullen, wel vet dat er zulke dingen zijn maar die prijsquote:Op woensdag 7 december 2011 00:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Haha! Ik hoorde ook slechte verhalen over die wassabi nootjes. Heb me er dan ook maar niet aan gewaagd
Hij zou dan een gemiddelde moeten nemen van het aantal uur dat je op de voorgaande 13 weken hebt gewerkt op zondag. Zowel je collega als jij zouden dan 4 uur BD krijgen. Echter weet ik uit ervaring dat R&R ook wel gewoon 8 uur uitbetaald op basis waarvan hij dit dan doet is mij niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoe zit het als je een wisselwerking hebt. Oftewel de ene week werk je op zaterdag en je collega op zondag, de volgende week werk jij op zondag en je collega op zaterdag etc. en je volgens dat rooster op zondag moet werken in de week van Kerst oftewel 1e Kerstdag?
Niet helemaal, het gaat erom dat je 4 van de afgelopen 12 weken (wederom uit mijn hoofd, de getallen kunnen iets anders liggen) hebt gewerkt. Die 4 dagen, daarvan krijg je dan het gemiddelde, volgens mij pakken ze de langste dagen. Dus als je om de week 8 uur werkt krijg je gewoon 8 uur uitbetaald.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hij zou dan een gemiddelde moeten nemen van het aantal uur dat je op de voorgaande 13 weken hebt gewerkt op zondag. Zowel je collega als jij zouden dan 4 uur BD krijgen. Echter weet ik uit ervaring dat R&R ook wel gewoon 8 uur uitbetaald op basis waarvan hij dit dan doet is mij niet helemaal duidelijk.
groet
ivo
Soort van? Maar het is de zoveelste keer dat het fout gaat met het wachtwoord. Ben er nu wel een beetje klaar mee..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef Dipstaart het volgende:
Kon jij nog wel inloggen dan? Ik krijg meteen een Internal Server Error![]()
Op mobiel doet ie het daarentegen weer wel
wassabi hoort sowieso niet op een nootje! enniewee is het wel lekker in sushiquote:Op woensdag 7 december 2011 10:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die moest ik laatst eens bijvullen, wel vet dat er zulke dingen zijn maar die prijs
Sowieso staat wasabi al niet bekend als de lekkerste smaak.
Mwah, ik moet zeggen dat ik het niet echt mis, alleen m'n rooster misschien. Op het werk zelf doet ie het dus wel, dus het is niet zo'n enorme ramp.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:22 schreef il_Tonno het volgende:
dudes je moet echt je AH Plaza in orde krijgen is oa belangrijk voor je werk.
Zag ze gistert toevallig weer liggen. Blijft raar, groene nootjes.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:24 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
wassabi hoort sowieso niet op een nootje! enniewee is het wel lekker in sushi
Balen, het is pas drie weken geleden ingevoerd, 2 keer pas op zondagquote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
Niet helemaal, het gaat erom dat je 4 van de afgelopen 12 weken (wederom uit mijn hoofd, de getallen kunnen iets anders liggen) hebt gewerkt. Die 4 dagen, daarvan krijg je dan het gemiddelde, volgens mij pakken ze de langste dagen. Dus als je om de week 8 uur werkt krijg je gewoon 8 uur uitbetaald.
Ten minste, zo is het mij uitgelegd.
Precies.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Sooph het volgende:
[..]
Mwah, ik moet zeggen dat ik het niet echt mis, alleen m'n rooster misschien. Op het werk zelf doet ie het dus wel, dus het is niet zo'n enorme ramp.
Wat lul jij.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:22 schreef il_Tonno het volgende:
dudes je moet echt je AH Plaza in orde krijgen is oa belangrijk voor je werk.
Welke afdeling werk je?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef ufopiloot12 het volgende:
Mijn 1ste werkdag zit eropIn het begin was het nogal verwarrend, maar daarna ging het wel goed. Ik vond het werken echt relaxed en heb al 12 euro verdiend:p.
Leuke collega's?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef ufopiloot12 het volgende:
Mijn 1ste werkdag zit eropIn het begin was het nogal verwarrend, maar daarna ging het wel goed. Ik vond het werken echt relaxed en heb al 12 euro verdiend:p.
Sterkte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef einschtein het volgende:
Collega van mij heeft overigens slecht nieuws gekregen. Zijn vrouw heeft hoogst waarschijnlijk kanker. De stemming sloeg direct om toen we het hoorden.
ik heb maar 2.5 uur gewerkt maar de sfeer was gemoedelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:08 schreef einschtein het volgende:
[..]
Welke afdeling werk je?
Al een beetje sfeer geproefd? Beetje leuk?
Ik hoorde ergens dat het 300% is, of geldt dat alleen voor leidinggevenden?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
We zijn ook open. Heb me ook aangeboden te werken, toch 200% en op normale tijd klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |