SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ik speel ook op de PS3 en mijn savefile is nu 8MB groot en dik 60 uur lang. Maar hij loopt, als ik moet schatten, over het algemeen nog steeds op een stabiele 25 - 30 FPS. Pas na een paar uur aan één stuk door spelen kakt de boel wat in, maar dan start je de PS3 opnieuw op en loopt alles weer als een zonnetje. Patch 1.2 heeft op dat gebied echt wel geholpen, hoor.quote:
Same here.quote:Op maandag 5 december 2011 15:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik speel ook op de PS3 en mijn savefile is nu 8MB groot en dik 60 uur lang. Maar hij loopt, als ik moet schatten, over het algemeen nog steeds op een stabiele 25 - 30 FPS. Pas na een paar uur aan één stuk door spelen kakt de boel wat in, maar dan start je de PS3 opnieuw op en loopt alles weer als een zonnetje. Patch 1.2 heeft op dat gebied echt wel geholpen, hoor.
Hier ook. Overigens ook voor de patch, maar ik heb ook maar steeds 2 of 3 savegames.quote:Op maandag 5 december 2011 15:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik speel ook op de PS3 en mijn savefile is nu 8MB groot en dik 60 uur lang. Maar hij loopt, als ik moet schatten, over het algemeen nog steeds op een stabiele 25 - 30 FPS. Pas na een paar uur aan één stuk door spelen kakt de boel wat in, maar dan start je de PS3 opnieuw op en loopt alles weer als een zonnetje. Patch 1.2 heeft op dat gebied echt wel geholpen, hoor.
Geen, ik heb maar 1 mod draaien en die heb ik pas halverwege het spel ingezet, daarvoor was het al buggy. Maar dat ben ik al sinds morrowind gewend van bethesda.quote:Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef De_Directeur het volgende:
En ik vraag me af hoeveel "bugs" in pc versie het gevolg zijn van mods.
Ik had 'm bij m'n eerste draak die ik dood maakte. En toen ik op het hoofd van die draak sprong dacht ik. Ah nee he, geen quicktime eventsquote:Op maandag 5 december 2011 16:36 schreef Jivis het volgende:
Net voor het eerst een finishing move bij een draak. Mijn reactie:.
Die ben ik pas 1 x tegen gekomen (Deadlord Draugr ofzo)... was wel behoorlijk irritant ja...quote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef KrentebolHooft het volgende:
nou lekker dan. Mijn companion verloor zijn zwaard door zo'n retarded boss met disarming shout -.- de gene die dat heeft bedacht mag van mij echt afgeschoten worden
Ik snap "skill ench. of health ench." nietquote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef Seam het volgende:
Valt absorb health onder skill enchantment of health enchantment?
Skill. Aangezien je 't alleen op wapens kan doen. Health enchantments zijn gewoon de +x hp op een chestpiece ofzo.quote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef Seam het volgende:
Valt absorb health onder skill enchantment of health enchantment?
Ik bedoel valt hij onedr health enchantment als je een nieuw magic item wilt maken met absorb health, in verband met de perk van enchantment.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap "skill ench. of health ench." niet
Volgens mij kun je die skill iig gewoon kopen.
hoezo? Gewoon zwaardje zoeken en opnieuw gevenquote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef KrentebolHooft het volgende:
nou lekker dan. Mijn companion verloor zijn zwaard door zo'n retarded boss met disarming shout -.- de gene die dat heeft bedacht mag van mij echt afgeschoten worden
iron daggers smeden net zolang totdat je wel genoeg punten hebt.quote:Op maandag 5 december 2011 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit valt ongetwijfeld op te zoeken maar ik ben lui.
Ik wil mijn wapens sterker maken bij de blacksmith maar heb niet genoeg punten om magical items sterker te maken. Hoe kan ik dit verbeteren? Heb bij mij skills al een punt toegedeeld aan enchanting maar kan er niet meer toebedelen omdat ik niet genoeg punten heb.
Ik heb voor RedGuard gekozen, speelt prima!quote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef S0nic het volgende:
Jezus, wat een spel. Iemand tips voor een noobie voor welk ras te kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |