SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen dief zijn.. boeken in de stad laat ik dus liggen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef Sinji het volgende:
Sukkel.
Kijk gewoon naar de waarde van het boek. Alles boven 40 is money
Tenzij al eerder gelezen natuurlijk.
quote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef muhahaha het volgende:
Boeken lezen in Skyrim, ik heb er over de 150 gehad inmiddels /poch pochik doe hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Als ik het niet vergeet of niets anders te doen hebt kan ik wel mijn controller uitlaten en kijken of het soepeler gaat dan met controller. Is er een manier om te kijken hoeveel fps ik er doorheen jaag?quote:Op maandag 5 december 2011 13:00 schreef vosss het volgende:
Kan misschien iemand met een wireless gaming receiver voor windows eens testen of Skyrim ook aan fps verliest als je daadwerkelijk een xbox360 controller er op aan sluit?
Lezen mag altijd.quote:Op maandag 5 december 2011 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil geen dief zijn.. boeken in de stad laat ik dus liggen.
Alles daarbuiten is voor Bassie
tenzij je het boek van een blinde wilt lezen natuurlijk.quote:
vast wel maar ik weet niet hoequote:Op maandag 5 december 2011 13:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet of niets anders te doen hebt kan ik wel mijn controller uitlaten en kijken of het soepeler gaat dan met controller. Is er een manier om te kijken hoeveel fps ik er doorheen jaag?
Idem.quote:Op maandag 5 december 2011 13:06 schreef Maanvis het volgende:
Dragon age vond ik echt geweldig by the way, en de recyclende dungeons nam ik voor lief.
quote:Op maandag 5 december 2011 13:04 schreef speknek het volgende:
Ieuw, DAO, wat een tijdverspilling was dat.
Origins staat zeker wel in m'n top 10 van gamesquote:
Ik kan me het niet voorstellen, maar zal het morgenavond even testen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:00 schreef vosss het volgende:
Kan misschien iemand met een wireless gaming receiver voor windows eens testen of Skyrim ook aan fps verliest als je daadwerkelijk een xbox360 controller er op aan sluit?
Fraps?quote:Op maandag 5 december 2011 13:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet of niets anders te doen hebt kan ik wel mijn controller uitlaten en kijken of het soepeler gaat dan met controller. Is er een manier om te kijken hoeveel fps ik er doorheen jaag?
Neh, hoopte op een console command oid.quote:Op maandag 5 december 2011 14:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik kan me het niet voorstellen, maar zal het morgenavond even testen.
[..]
Fraps?
Okee, al die afkortingen...quote:
Ik speel Skyrim in third person, beetje de view die je ook in de Mass Effect series hebt.quote:Op maandag 5 december 2011 14:20 schreef Jivis het volgende:
Dragon Age is een totaal ander spel natuurlijk, alleen al door het feit dat je companions een essentiele rol spelen en je in third person speelt. Bij Origins werd je inderdaad meer in het verhaal gezogen, maar bij Elder Scrolls heb je veel meer het idee door een 'echte' fantasy wereld te wandelen.
Maar in ME werkte dat wél lekker, ik speel Skyrim zowat altijd in first person, behalve als ik een dualwielder heb en sta te knokken, dan wil ik z'n sicke moves zienquote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik speel Skyrim in third person, beetje de view die je ook in de Mass Effect series hebt.
Wacht op de steam salequote:Op maandag 5 december 2011 14:26 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Okee, al die afkortingen...
Ik heb trouwens een paar maanden geleden een game pc in elkaar geknutseld, speciaal voor BF3. Nou blijkt die dus voor mij tegen te vallen, en heb ik me op Skyrim gestort.
Bevalt me echt veel meer dan al die shooters, die leveren mij alleen maar stress op. Net als AC:R is dit ook zo'n spel waarbij ik me nergens druk om maak. Ook geen last meer van gesneuvelde controllers
Gek, dat je smaak zo in een paar weken kan veranderen! Binnenkort Oblivion maar eens aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |