Idd, lekker van de omgeving genieten, wat screens maken enzquote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef FS1986NL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 4 december 2011 19:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Valkt mee toch
Dat vond ik juist leuk.
Lekker door die sneeuwstorm banjeren, mooie muziek erbij, dat maakt de sfeer wel.
Damn man wil ook Skyrim spelen
Wallwalken en walljumpen kan al jaren niet meer. Je glijdt overal vanaf nu. Vroeger kon het vet makkelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TIP als training voor Skyrim: WoW spelen. Daar leer je op den duur wel goed wallwalken
.
ik speel het spel ook al jaren niet meer maar dat wallwalken heb ik daar iig wel geleerdquote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wallwalken en walljumpen kan al jaren niet meer. Je glijdt overal vanaf nu. Vroeger kon het vet makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik moet morgen even mijn PC spullen halen en dan in elkaar zetten, en dan pas kan ik gaan genieten van Skyrim.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, lekker van de omgeving genieten, wat screens maken enz
Waarom speel je geen Skyrim dan?
Lol, ik kom net aan in de College of Winterhold, ik sta met die gast te praten die kan enchanten op het plein, vliegt er een draak over en valt ons aan
quote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Heeft iemand de Forbidden Legends quest line gedaan?Waar kan ik die vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet naar de farms net buiten Solitude? Of Blue Palace?quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meh, ik kan niet fast travelen naar Solitude ondanks dat ik er al 3 keer geweest ben. Hoogst irritante bug
Heeft iemand de Forbidden Legends quest line gedaan?Als het die quest is wat ik denk dat het is moet je naar de cave gaan waar je het dagboek vond waarvan je de quest krijgt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
idd, blijft een fucking handige vaardigheid in gamesquote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik speel het spel ook al jaren niet meer maar dat wallwalken heb ik daar iig wel geleerd
Ah, die heb ik eerder vanavond ook gespeeld. Ik was erg blij met m'n sneakvaardigheden aldaar. Zeker in die laatste grote hal.quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu bezig met 'A night to remember' of zo? Ben nu in zo'n wizardgrot, ga echt moeilijk snel dood daar. Fucking vlam en ijstjak.
Heeft iemand de Forbidden Legends quest line gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit heeft een spel me zo lang bij WoW vandaag gehoudenquote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Young_David het volgende:
De 100 uur alweer gepasseerd ... geloof niet dat ik eerder zoveel tijd in een spel heb gestopt (en heb het gevoel dat er nog wel 100 uur inzit)
Ik vind sneaken saai, vind quests waarbij ik moet sneaken e.d. ook lame. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn main storyline nog steeds stil ligt bij het punt waar ik een Thornogwattus feest moet betreden (derde grote storyline quest volgens mij).quote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, die heb ik eerder vanavond ook gespeeld. Ik was erg blij met m'n sneakvaardigheden aldaar. Zeker in die laatste grote hal.
Sneaken hoeft niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind sneaken saai, vind quests waarbij ik moet sneaken e.d. ook lame. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn main storyline nog steeds stil ligt bij het punt waar ik een Thornogwattus feest moet betreden (derde grote storyline quest volgens mij).
Maar goed, die mages krijg ik wel dood op die laatste na, die schiet echt grote vuurballen waar ik in drie keer wel dood mee ben. Morgen maar weer proberen.
Daar heb ik iedereen uitgemoord. Zonder sneaken overigens.quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind sneaken saai, vind quests waarbij ik moet sneaken e.d. ook lame. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn main storyline nog steeds stil ligt bij het punt waar ik een Thornogwattus feest moet betreden (derde grote storyline quest volgens mij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |