abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2012 @ 22:21:40 #126
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_106540635
-edit- spuit 11 :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:32:57 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106541143
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:16 schreef Skaai het volgende:

[..]

:')
My baby made me go to McDonalds :')

Volgens mij las ik die zin in een boekje, en dat was nota bene een uitspraak van een vrouw die al jaren vegetarisch at, maar toen ze zwanger was at ze burgers bij de Mac :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106543107
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:16 schreef Skaai het volgende:

[..]

:')
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
me buik :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
der kast :')
_O- _O-
  Moderator zaterdag 7 januari 2012 @ 23:20:46 #129
184769 crew  Deisyy
pi_106543471
Op haar Facebook plaatst Amanda foto's in een map die ze "My life" noemt. Ik vraag me af of ze daarmee haar lijf of haar leven bedoelt :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_106543522
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Op haar Facebook plaatst Amanda foto's in een map die ze "My life" noemt. Ik vraag me af of ze daarmee haar lijf of haar leven bedoelt :+
:D _O-
  zondag 8 januari 2012 @ 00:35:28 #131
251975 kissaa
fka: kissa
pi_106546557
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

My baby made me go to McDonalds :')

Volgens mij las ik die zin in een boekje, en dat was nota bene een uitspraak van een vrouw die al jaren vegetarisch at, maar toen ze zwanger was at ze burgers bij de Mac :D
Een vegetarisch etende vriendin van me VRAT tijdens haar zwangerschap HEMA-worsten. Ze kon ze niet weerstaan :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:25:58 #132
251095 Purdey
Better off alone..
pi_106633544
Aman zit zonder centjes, wat zielug:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ck-in-geldnood.dhtml
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:32:04 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106633693
Kun je het artikeltje hier ook even posten ipv een link, want een hoop kranten laden mobiel ronduit waardeloos.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:43:56 #134
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_106633981
quote:
'Afrojack betaalt zwangere Amanda niet'
Laatste update: 10 januari 2012 10:23 info .AMSTERDAM - Amanda Balk zit in geldnood. De hoogzwangere ex van Afrojack beweert dat de dj zijn beloften niet nakomt en niet meer betaalt voor zijn ongeboren kind.
"Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer", vertelt Balk aan het AD.

Balk kan haar hoofd dankzij familie boven water houden. "Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen. Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niets mee van deze toestand."

.Afrojack, die in Spijkenisse werd geboren als Nick van de Wall, en Balk gingen in september uit elkaar. De dj zette zijn zwangere vriendin op straat na een ruzie.

Volgens Balk, bekend van de realityshow De Gouden Kooi, ging Van de Wall vreemd. Hij ontkent dat. De dj zou inmiddels een relatie met socialite Paris Hilton hebben.

Co-ouderschapsregeling

Sinds de turbulente breuk heeft Balk geen contact meer gehad met de dj. "Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling", zegt de 23-jarige Amanda, die volgende maand moet bevallen.

Balk ergert zich nog steeds aan de houding van zijnhaar ex. "Ik ben totaal niet bezig met andere mannen en concentreer me volledig op mijn kindje. Het zou toch wat zijn als ik me net als Nick zou gedragen: dat zou erg verdrietig zijn voor onze kleine meid. Nee, ik neem mijn verantwoordelijkheid en ga helemaal voor haar."

Hoewel het nu niet botert tussen haar en Van der Wall hoopt Balk dat ze ooit weer 'een normale band' met de dj op kan bouwen. "Dat is tot nu toe niet gelukt. Ik kan alleen maar hopen dat hij daar in de toekomst anders over denkt in het belang van onze dochter."

"Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen.

euhhhh... een keer gaan werken misschien? 8)7
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:53:52 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_106634209
Kunnen we allemaal wel tegen Amanda zijn maar ik vind die AJ ook maar een groot, klein kind en een jan doedel. Fijne vader zeg als ie de moeder van zijn kind en zijn ongeboren baby nu al laat stikken terwijl hij centen zat heeft. Hij hoeft Amanda natuurlijk geen riante villa te kopen maar bijspringen om wat spulletjes te kopen voor die kleine, zou hem netjes staan. Hij heeft natuurlijk andere dingen aan zijn hoofd zoals zijn carriere en die lelijke, rijke strijkplank uit Amerika. Arm kindje met zulke ouders maar wie weet doet Amanda het goed.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:06:42 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106634539
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:43 schreef snetje het volgende:

[..]

"Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen.

euhhhh... een keer gaan werken misschien? 8)7
Ja, dat lijkt mij ook.
Zwanger krijg je immers zo een baan en als je zo rond de wettelijke verlofdatum zit helemaal.
Daar staan werkgevers om te springen, echt :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106634602
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij ook.
Zwanger krijg je immers zo een baan en als je zo rond de wettelijke verlofdatum zit helemaal.
Daar staan werkgevers om te springen, echt :Y
Als ze gewoon normaal gewerkt had, kreeg ze ook doorbetaald tijdens haar verlof ;)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:15:17 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106634788
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Als ze gewoon normaal gewerkt had, kreeg ze ook doorbetaald tijdens haar verlof ;)
Klopt, maar als je een partner als Afrojack hebt en met hem meereist en zijn dag- en nachtschema aanhoudt dat gaat t niet echt lukken achter de kassa bij de Kruidvat.

Werk dat ze deed zal op een freelance basis geweest zijn en dan is er weinig verlofuitkering als je de laatste tijd sowieso al weinig werkte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:19:42 #139
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_106634911
Ze had natuurlijk wat beter financieel voor zichzelf kunnen zorgen maar ik blijf erbij, hij was er net zo goed bij toen ze zwanger van hem werd en als ie een vent was geweest draagt ie zijn steentje bij zoals een as. vader hoort te doen ook al zijn de ouders niet meer bijelkaar. Hij is misschien wel een grotere snol dan Amanda gezien zijn omgang met de herpesqueen Paris, doet ie ook alleen omdat het zijn carriere goed doet. Ik vind Amanda er iig beter uit zien dan die dunne darm uit de USA.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_106635137
Met die crisis is er natuurlijk ook geen droog brood te verdienen in de nagelstyling-business.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:30 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106635426
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Met die crisis is er natuurlijk ook geen droog brood te verdienen in de nagelstyling-business.
Laat staan in de zwangere paaldansscene.
Ik ben met dit soort eenzijdige berichten altijd erg benieuwd naar een weerwoord van de tegenpartij.

En had dit topic per ongeloos uit mijn AT's gekickt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:38:33 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106635464
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ze had natuurlijk wat beter financieel voor zichzelf kunnen zorgen maar ik blijf erbij, hij was er net zo goed bij toen ze zwanger van hem werd en als ie een vent was geweest draagt ie zijn steentje bij zoals een as. vader hoort te doen ook al zijn de ouders niet meer bijelkaar. Hij is misschien wel een grotere snol dan Amanda gezien zijn omgang met de herpesqueen Paris, doet ie ook alleen omdat het zijn carriere goed doet. Ik vind Amanda er iig beter uit zien dan die dunne darm uit de USA.
Dat, ze hebben samen trots de zwangerschap aangekondigd, en hij mag nu dan wel niks meer met haar te maken willen hebben, maar dat had hij moeten bedenken voor hij haar bezwangerde.
De zorg voor hun kind is de verantwoordelijkheid van beiden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106636312
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laat staan in de zwangere paaldansscene.
Ik ben met dit soort eenzijdige berichten altijd erg benieuwd naar een weerwoord van de tegenpartij.

Ik ben bij dit soort berichten vooral benieuwd wat iemand bezielt dit via de krant naar buiten te brengen. :)
pi_106637093
Ze moet het tot na de geboorte uitzingen, want daarna een dna-testje en een flinke alimentatie eisen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:27:05 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106638998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:

Ik ben bij dit soort berichten vooral benieuwd wat iemand bezielt dit via de krant naar buiten te brengen. :)
Bij ieder ander persoon zou ik hetzelfde hebben. Maar Amanda leeft imo bij de gratie van de media, dus ik kan me indenken dat ze simpelweg niet weet hoe ze dit anders zou kunnen communiceren.
'In huiselijke kring' is volgens mij voor haar een te abstract concept.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 10 januari 2012 @ 13:30:23 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106639124
En Nick neemt de telefoon nooit op dus dan zegt ze het wel via de krant.
Waarbij ik me afvraag of de krant háár heeft gebeld of dat ze zelf heeft gebedeld om een artikeltje.

Ik denk dat Nick haar ineens een behoorlijk bedrag heeft gegeven, 10.000 euro of zo, en dat zij er vanuit ging dat dit per maand was:

quote:
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd.
"De eerste maanden"... tja, dat schept ruimte voor verwarring. :P

Maar als Mannie een habbekrats had gekregen, dan stond dat al lang in de krant.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:32:47 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_106639232
Ik boycot de AH tot Afrojack weer maandelijks geld aan Mannie afstort
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator dinsdag 10 januari 2012 @ 13:35:03 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106639323
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:32 schreef eleusis het volgende:
Ik boycot de AH tot Afrojack weer maandelijks geld aan Mannie afstort
Da's AJ hè, geen AH!
Maar met een stift heb je zo een J van de H gemaakt, en dan HOP in de fik met die tas!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:36:38 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106639384
Paris Heijn?

Amanda heeft natuurlijk wel een levensstandaard hoog te houden, als bekend miljonair.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:43:37 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106639643
quote:
Balk ergert zich nog steeds aan de houding van zijnhaar ex. "Ik ben totaal niet bezig met andere mannen en concentreer me volledig op mijn kindje. Het zou toch wat zijn als ik me net als Nick zou gedragen: dat zou erg verdrietig zijn voor onze kleine meid. Nee, ik neem mijn verantwoordelijkheid en ga helemaal voor haar."
En toch nog boos dat hij een ander heeft hè.... zij is niet bezig met andere mannen, want dat zou verdrietig zijn voor haar ongeboren kind :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')