Dat zou zo maar kunnen, het lijkt niet echt in haar maat te zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paris draagt nooit 2 keer hetzelfde, dus misschien is ze zo lief geweest om het aan Amanda te geven.
inderdaad... als ze al in februari uitgeteld is dan had tie nu dikker moeten zijn tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Leandra het volgende:
Nou valt die buik weer mee vergeleken met eerdere foto's.
Maart officieel toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
inderdaad... als ze al in februari uitgeteld is dan had tie nu dikker moeten zijn toch
oh.. ik had ergens gelezen dat ze al in februari uitgeteld was ... dan kan het nog wel even groeien..quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maart officieel toch?
Ik denk wel in de tweede helft van februari trouwens, maar dat is wat anders
Er is geen "zo dik moeten zijn" maar als ik het vergelijk met eerdere foto's dan valt t nu reuze mee, maar misschien is het kindje al ingedaald en ligt het nu gewoon anders (en lager).
Ja van Juicy Couture of zo toch? Daar moest ik ook aan denken toen ik die foto zag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:04 schreef kissaa het volgende:
Maart dus: Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Had Amanda in de GK ook niet zo'n joggingpak?
Inderdaad, die had ze van Sandy gehad, maar die was lichtroze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja van Juicy Couture of zo toch? Daar moest ik ook aan denken toen ik die foto zag.
De zoekfunctie van Fok! werkt geweldig, Juicy couture Amanda intikken en hoppaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:07 schreef CarOnline het volgende:
Echt, hoe vind je zulke foto's Deisyy!![]()
![]()
![]()
Ik vind Amanda er best goed uit zien, zwanger en wel.
Heur haar is stukken beter en eigenlijk heb ik ook nog wel met haar te doen.
Haha zo heb ik pas ook een paar uur verspild! Zo grappig om terug te lezen! En dan de eeuwige strijd met de mooiste OP's. Heerlijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:15 schreef Deisyy het volgende:
(Wel tijdrovend omdat ik die COS dan weer ga lezen).
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig zijn er andere mensen wel begaan met het lot van alleenstaande moeders. Haar vorige vriendje Brian bijvoorbeeld, die schreef daar zelfs een rap over.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig zijn er andere mensen wel begaan met het lot van alleenstaande moeders. Haar vorige vriendje Brian bijvoorbeeld, die schreef daar zelfs een rap over.
Je was een loederquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:01 schreef Skaai het volgende:
Valt me mee dat ie er geen gedicht over heeft geschreven.
we zullen het zienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Of februari volgens de laatste berichten(zelfs in je eigen bericht, post #56
)
quote:Amanda Balk
Nog 9 weekjesSoms wou ik dat ik een cameratje in me buik had dat ik af en toe even naar haar kan kijken. Ze kan flink schoppen en is gek op eten.
Soms heb ik ineens zoveel honger echt raar is dat. Net lekker veel fruit gegeten dat is goed voor haar. Nu wat kleertjes wassen en netjes opvouwen in der kast.
quote:en is gek op eten.
My baby made me go to McDonaldsquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Op haar Facebook plaatst Amanda foto's in een map die ze "My life" noemt. Ik vraag me af of ze daarmee haar lijf of haar leven bedoelt
Een vegetarisch etende vriendin van me VRAT tijdens haar zwangerschap HEMA-worsten. Ze kon ze niet weerstaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
My baby made me go to McDonalds![]()
Volgens mij las ik die zin in een boekje, en dat was nota bene een uitspraak van een vrouw die al jaren vegetarisch at, maar toen ze zwanger was at ze burgers bij de Mac
"Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen.quote:'Afrojack betaalt zwangere Amanda niet'
Laatste update: 10 januari 2012 10:23 info .AMSTERDAM - Amanda Balk zit in geldnood. De hoogzwangere ex van Afrojack beweert dat de dj zijn beloften niet nakomt en niet meer betaalt voor zijn ongeboren kind.
"Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer", vertelt Balk aan het AD.
Balk kan haar hoofd dankzij familie boven water houden. "Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen. Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niets mee van deze toestand."
.Afrojack, die in Spijkenisse werd geboren als Nick van de Wall, en Balk gingen in september uit elkaar. De dj zette zijn zwangere vriendin op straat na een ruzie.
Volgens Balk, bekend van de realityshow De Gouden Kooi, ging Van de Wall vreemd. Hij ontkent dat. De dj zou inmiddels een relatie met socialite Paris Hilton hebben.
Co-ouderschapsregeling
Sinds de turbulente breuk heeft Balk geen contact meer gehad met de dj. "Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling", zegt de 23-jarige Amanda, die volgende maand moet bevallen.
Balk ergert zich nog steeds aan de houding van zijnhaar ex. "Ik ben totaal niet bezig met andere mannen en concentreer me volledig op mijn kindje. Het zou toch wat zijn als ik me net als Nick zou gedragen: dat zou erg verdrietig zijn voor onze kleine meid. Nee, ik neem mijn verantwoordelijkheid en ga helemaal voor haar."
Hoewel het nu niet botert tussen haar en Van der Wall hoopt Balk dat ze ooit weer 'een normale band' met de dj op kan bouwen. "Dat is tot nu toe niet gelukt. Ik kan alleen maar hopen dat hij daar in de toekomst anders over denkt in het belang van onze dochter."
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:43 schreef snetje het volgende:
[..]
"Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen.
euhhhh... een keer gaan werken misschien?![]()
Als ze gewoon normaal gewerkt had, kreeg ze ook doorbetaald tijdens haar verlofquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook.
Zwanger krijg je immers zo een baan en als je zo rond de wettelijke verlofdatum zit helemaal.
Daar staan werkgevers om te springen, echt
Klopt, maar als je een partner als Afrojack hebt en met hem meereist en zijn dag- en nachtschema aanhoudt dat gaat t niet echt lukken achter de kassa bij de Kruidvat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als ze gewoon normaal gewerkt had, kreeg ze ook doorbetaald tijdens haar verlof
Laat staan in de zwangere paaldansscene.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Met die crisis is er natuurlijk ook geen droog brood te verdienen in de nagelstyling-business.
Dat, ze hebben samen trots de zwangerschap aangekondigd, en hij mag nu dan wel niks meer met haar te maken willen hebben, maar dat had hij moeten bedenken voor hij haar bezwangerde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ze had natuurlijk wat beter financieel voor zichzelf kunnen zorgen maar ik blijf erbij, hij was er net zo goed bij toen ze zwanger van hem werd en als ie een vent was geweest draagt ie zijn steentje bij zoals een as. vader hoort te doen ook al zijn de ouders niet meer bijelkaar. Hij is misschien wel een grotere snol dan Amanda gezien zijn omgang met de herpesqueen Paris, doet ie ook alleen omdat het zijn carriere goed doet. Ik vind Amanda er iig beter uit zien dan die dunne darm uit de USA.
Ik ben bij dit soort berichten vooral benieuwd wat iemand bezielt dit via de krant naar buiten te brengen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat staan in de zwangere paaldansscene.
Ik ben met dit soort eenzijdige berichten altijd erg benieuwd naar een weerwoord van de tegenpartij.
Bij ieder ander persoon zou ik hetzelfde hebben. Maar Amanda leeft imo bij de gratie van de media, dus ik kan me indenken dat ze simpelweg niet weet hoe ze dit anders zou kunnen communiceren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben bij dit soort berichten vooral benieuwd wat iemand bezielt dit via de krant naar buiten te brengen.
"De eerste maanden"... tja, dat schept ruimte voor verwarring.quote:Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd.
Da's AJ hè, geen AH!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:32 schreef eleusis het volgende:
Ik boycot de AH tot Afrojack weer maandelijks geld aan Mannie afstort
En toch nog boos dat hij een ander heeft hè.... zij is niet bezig met andere mannen, want dat zou verdrietig zijn voor haar ongeboren kindquote:Balk ergert zich nog steeds aan de houding van zijnhaar ex. "Ik ben totaal niet bezig met andere mannen en concentreer me volledig op mijn kindje. Het zou toch wat zijn als ik me net als Nick zou gedragen: dat zou erg verdrietig zijn voor onze kleine meid. Nee, ik neem mijn verantwoordelijkheid en ga helemaal voor haar."
Het stukje uit het AD dan maar:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:25 schreef Purdey het volgende:
Aman zit zonder centjes, wat zielug:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ck-in-geldnood.dhtml
Dat is wel schattig naïef trouwens, "een paar honderd euro per maand" als de ex-partner zo'n inkomen heeftquote:Amanda Balk (23), de hoogzwangere ex-vriendin van dj Afrojack zit in ernstige geldnood. Volgens haar komt Afrojack zijn belofte niet na om haar tot de bevalling in februari financieel te ondersteunen.
Via haar advocaat probeert Balk - ooit deelneemster aan de realityserie de Gouden Kooi - haar voormalige levenspartner er al tijden van te overtuigen dat hij toch weer geld aan haar overmaakt. Die roep om hulp bleef tot nu toe onbeantwoord. Dat meldt het AD vandaag.
'Ik krijg niets meer'
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd. 'Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer. Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen,' aldus de 31 weken zwangere vrouw. 'Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niks mee van deze toestand.'
Afrojack stelde kort na de breuk in een officiële verklaring zich te distantiëren van negatieve uitspraken die Amanda over hem deed. Ook benadrukte hij in het statement zijn verantwoordelijkheid voor honderd procent te nemen en ervoor te zorgen dat zijn ex zich 'de komende tijd geen zorgen hoefde te maken'. Gisteren waren Nick van de Wall en zijn management niet bereikbaar voor commentaar op de jongste ontwikkelingen.
'Recht op paar honderd euro per maand'
Sinds de breuk heeft Amanda Nick nooit meer gezien of gesproken. 'Ook van zijn familie heb ik niks meer gehoord. Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling.' Amanda Balk en Afrojack waren niet getrouwd en hadden geen samenlevingscontract. Formeel hoeft hij haar dus niet te betalen. 'Wettelijk heeft mijn dochter wel recht op een paar honderd euro per maand.'
quote:de bevalling in februari
Als je nu 31 weken zwanger bent dan is de uitgerekende datum 13 maart.... wel heel bijzonder dat ze nu al weet dat ze in februari gaat bevallen.quote:aldus de 31 weken zwangere vrouw
Ik denk dat de moeder van de roerbakbaby van Rob Kamphues nog wel een goede voor haar weet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stukje uit het AD dan maar:
[..]
Dat is wel schattig naïef trouwens, "een paar honderd euro per maand" als de ex-partner zo'n inkomen heeft![]()
Als ik Amanda was dan ging ik op zoek naar een andere advocaat...
Ja, eerst eens even kijken hoeveel alimentatie die eruit weet te slepen....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeder van de roerbakbaby van Rob Kamphues nog wel een goede voor haar weet.
Baby needs sushi and Gucci.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef DjinN het volgende:
Ik weet zeker dat maar een klein deel van de poen die ze krijgt daadwerkelijk naar dr kind gaat. De rest steekt ze lekker in haar eigen zak
Loewie Futon!quote:
mijn teennagels gaan nog steeds krullen als ik daar weer aan denkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Met die crisis is er natuurlijk ook geen droog brood te verdienen in de nagelstyling-business.
Compleet met ruitjesoorbelletjes. In de oortjes geschoten in de zesde week van haar bestaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zal het een burberie-bebie worden?
Ik denk dat een rechter (als ze er niet uitkomen) vooral zal kijken naar wat een kind ongeveer kost. En dat is niet ineens 1000 euro per maand omdat de biologische vader het momenteel aardig doet als DJ.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stukje uit het AD dan maar:
[..]
Dat is wel schattig naïef trouwens, "een paar honderd euro per maand" als de ex-partner zo'n inkomen heeft![]()
Als ik Amanda was dan ging ik op zoek naar een andere advocaat...
Ik denk dat een argument als "levensstandaard op peil houden" in dit geval juist helemaal niet ter zake doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:48 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zijn er redelijk standaard formules om de hoogte van de alimentatie vast te stellen.
En ja, een kind van ouders met 4 keer modaal kost meer dan een kind van ouders met amper modaal.... alimentatie dient immers om de levensstandaard op peil te houden, en te zorgen dat het kind niet van de weelde bij papa in de pure armoe bij mama valt.
De hoogte van het inkomen is dus wel van belang.
Dat is toch "gewone" alimentatie?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:52 schreef Leandra het volgende:
Kijk hier eens hoe hoog de alimentatie is als de ene partner een inkomen van ¤ 1.000,= netto per maand heeft, en de ander ¤ 3.000,= per maand...
http://www.alimentatiewij(...)ntatie-behoefte.html
Dat kan hij wel willen, maar gezien z'n wagenpark en Porsche Cayenne stretch limo's die als vervoer dienen lijkt me niet dat hij dat echt hard kan maken...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:56 schreef Copycat het volgende:
En wat als Afro dat kind, ondanks zijn financiële weelde, doorsnee wil opvoeden - zoals hij zelf ook is opgevoed? Zonder kasteel en pony's galore?
Als je een paar mogelijkheden hebt uitgeprobeerd dan heb je dus ook gezien dat de alimentatiebehoefte van een kind met een ouder die 4 keer modaal verdient dus groter is dan die van een ouder die amper modaal verdient.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:04 schreef Gert het volgende:
Heb een paar mogelijkheden uitgeprobeerd. Volgens die site kan Amanda maximaal 790 euro van Nick plukken. Maakt niet uit of hij dan 10K of 100K per maand verdient. En ik ben er dan even vanuit gegaan dat Mannie zelf geen inkomsten heeft.
Maar 790 euro is best veel, daar kan ze toch zeker wel 500 euro per maand voor zichzelf van shoppen.
Hey! Dat kind heeft er ook baat bij als mamma zich de nieuwste Jimmy Choo's aanmeet, ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:28 schreef Ole het volgende:
Mag ze dat geld dan aan zichzelf uitgeven?
Waarom niet ¤ 20.000 per maand? Is ook peanuts voor Nick.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een paar mogelijkheden hebt uitgeprobeerd dan heb je dus ook gezien dat de alimentatiebehoefte van een kind met een ouder die 4 keer modaal verdient dus groter is dan die van een ouder die amper modaal verdient.
En laten we eerlijk zijn; ¤ 800,= in de maand zou nog peanuts zijn voor Nick....
Neuh, maar om woonruimte, eten, drinken enz. te bekostigen zal ze al meer kwijt zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:28 schreef Ole het volgende:
Mag ze dat geld dan aan zichzelf uitgeven?
Als dat ook peanuts is voor Nick dan zou het zomaar kunnen dat de rechter afwijkt van de standaard berekening en daar een hoger bedrag voor in de plaats zet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom niet ¤ 20.000 per maand? Is ook peanuts voor Nick.![]()
Voor zo'n baby is het wel van belang dat mama er een beetje knap bijloopt en dat de kinderwagen gouden velgen heeft natuurlijk.
Niet als het om kinderalimentatie gaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:
Brard was getrouwd met Nasi. Dat zal toch wel verschil maken?
En er moet natuurlijk binnenkort wel een nieuwe tattoo gezet worden met de naam van het kind.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:
Hoe duur zijn extensions tegenwoordig?
Oh God ja. Prezilla foreffer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
En er moet natuurlijk binnenkort wel een nieuwe tattoo gezet worden met de naam van het kind.
Maak me geen kind!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zodat mama de naam van haar kind niet vergeet, hoe dronken ze ook is.
quote:
Op zeker. Kijk Prezilla, jij was al een BN-er voordat je was geboren! Dus papa moet flink betalen voor je! Samen met tante Paris. En wat vinden we van tante Paris? Juist! Dat het een kutwijf is. Heel goed, Prezilla. Vanavond weer naar MacDonalds!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
![]()
Ik vraag me af: zouden die krantenknipsels van voor de geboorte ook in het babyboek geplakt worden?
Het is iets meer dan ik verwacht had. Gelukkig zit er wel een maximum op van ¤790.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een paar mogelijkheden hebt uitgeprobeerd dan heb je dus ook gezien dat de alimentatiebehoefte van een kind met een ouder die 4 keer modaal verdient dus groter is dan die van een ouder die amper modaal verdient.
En laten we eerlijk zijn; ¤ 800,= in de maand zou nog peanuts zijn voor Nick....
Baby Blue of zo toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vermoed trouwens dat de naam van het kind van Beyoncé nog wel eens inspiratie zou kunnen opleveren voor wat betreft de keuze van de naam van Afrobaby.
Wij haten niet op Jay en B. Alhoewel Jay eerst zei dat ie zijn dochter Brooklyn Corner zou noemen.quote:
Partneralimentatie hoeft niet; je kunt afspreken dat je dat niet doet, daarbij is Brard in het verleden redelijk trouwlustig geweest en een nieuw huwelijk betekent een einde aan de partneralimentatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:37 schreef Copycat het volgende:
Brard kreeg 20.000 per maand alleen voor dat kind en daar bovenop nog partneralimentatie? Absurd.
Doe mij ook een rijke Italiaan. En een kind.
Oh, ik verstond altijd Brooklyn Corner. Vond ik wel creatief. Maar Carter is natuurlijk logischer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:54 schreef Catch22- het volgende:
"If i have a daughter, guess what imma call her, Brooklyn Carter"
Rapt hij in Hello Brooklyn
Hij heeft ooit eens zijn eigen kleur blauw laten patenteren, of daar was hij mee bezig. Dat zal ongetwijfeld aan de naam hebben bijgedragenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:54 schreef Catch22- het volgende:
"If i have a daughter, guess what imma call her, Brooklyn Carter"
Rapt hij in Hello Brooklyn
Gele Rakker ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zwarte Riek, Rooie Sien, Blue Ivy, Yellow Submarine ...
Poison Ivy zou ook nog een leuke naam zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |