Schalkequote:
http://eredivisielive.nl/(...)and-met-gedicht.htmlquote:Op zondag 4 december 2011 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was op EL net![]()
Ging hij een gedichtje voorlezen
Woudesteinquote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Muto het volgende:
Wat zat percentueel voller? Woudestein vandaag of de Arena afgelopen zaterdag?
Maar wel de beste kansen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:39 schreef Ascendancy het volgende:
Excelsior heeft zich gewoon ingegraven en rampt elke bal die in hun buurt komt zo hard mogelijk weg
Lucky counters, mogelijk doordat AZ keihard genaaid wordt met maar 1 helft en dus ECHT moet.quote:
Genaaid. Zo zijn gewoon de regelsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lucky counters, mogelijk doordat AZ keihard genaaid wordt met maar 1 helft en dus ECHT moet.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Genaaid. Zo zijn gewoon de regels
Verbeek moet niet huilie huilie doen.
Nee onzin, er was van tevoren afgesproken dat er gekeken zou worden of er gespeeld kon worden, tijdens de wedstrijd. En je hebt toch zelf de beelden gezien, de grensrechter kon niet eens zien of iemand in het midden buitenspel stond manquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Genaaid. Zo zijn gewoon de regels
Verbeek moet niet huilie huilie doen.
Ik heb de beelden gezien, ja. Maar 9/10 keer bij mistgevallen is dat vertekend beeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee onzin, er was van tevoren afgesproken dat er gekeken zou worden of er gespeeld kon worden, tijdens de wedstrijd. En je hebt toch zelf de beelden gezien, de grensrechter kon niet eens zien of iemand in het midden buitenspel stond man
De scheids gaf aan dat het pas echt erg werd toen het donker begon te worden aan het eind van de eerste helft. Daarvoor kon men genoeg zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Ascendancy het volgende:
Zowel excelsior, de scheids als AZ beamen anders.
maar daar gaat het niet om. Wedstrijd had gewoon helemaal overgespeeld moeten worden. Gewoon competitievervalsing, want 45 min hou je makkelijker vol als kleine club.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien, ja. Maar 9/10 keer bij mistgevallen is dat vertekend beeld.
De spelers zien een stuk meer.
Feyenoord - Vitesse werd vorig jaar ook in de rust gestaakt. Ook toen werd alleen de tweede helft gespeeld. Dus het was al duidelijk dat dat nu weer zou gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Ascendancy het volgende:
Zowel excelsior, de scheids als AZ beamen anders.
niks gewoons aan. In het verleden werd altijd het restant uitgespeeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar daar gaat het niet om. Wedstrijd had gewoon helemaal overgespeeld moeten worden. Gewoon competitievervalsing, want 45 min hou je makkelijker vol als kleine club.
Eerste helft is niet gespeeld?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lucky counters, mogelijk doordat AZ keihard genaaid wordt met maar 1 helft en dus ECHT moet.
Paar weken terug onder voetbalonwaardige omstandighedenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Eerste helft is niet gespeeld?
Je stond op het veld?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Paar weken terug onder voetbalonwaardige omstandigheden
Wat is daar raar aanquote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
Iedereen die hier trouwens hoopt dat AZ verliest om hun clubje omhoog te krijgen, terwijl ze beter kunnen gaan hopen dat hun club eindelijk eens naar behoren gaan presteren
AZ dit seizoen
Nee, jij wel?quote:
Dan had Verbeek een klacht ingediend als ze helemaal 90 minuten moesten spelenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Paul-89 het volgende:
En wat als Az 0-3 had voorgestaan bij rust ?
Jij hoopt toch ook niet dat de concurrenten van AZ alles winnen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
Iedereen die hier trouwens hoopt dat AZ verliest om hun clubje omhoog te krijgen, terwijl ze beter kunnen gaan hopen dat hun club eindelijk eens naar behoren gaan presteren
AZ dit seizoen
Ja want hopen dat AZ wint is logischerquote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
AZ dit seizoen
Dan had Verbeek het belachelijk gevonden dat er uberhaupt werd gestaakt uiteraard omdat ze toch al zo'n druk schema hebben en er prima gevoetbald kon worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Paul-89 het volgende:
En wat als Az 0-3 had voorgestaan bij rust ?
Ja, dat heeft echt veel zin als AZ geen punten meer verliest.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
AZ dit seizoen
Ik vind het treurig. Tuurlijk komt een club ook bovenaan door het falen van anderen, maar het gaat primair om hoe je zelf speelt, en in dat opzicht kunnen we het er over eens zijn dat zowel ajax, twente, PSV en Feyenoord geen enkel recht hebben op de titelquote:
Treurig omdat je hoopt dat een club punten verliestquote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het treurig. Tuurlijk komt een club ook bovenaan door het falen van anderen, maar het gaat primair om hoe je zelf speelt, en in dat opzicht kunnen we het er over eens zijn dat zowel ajax, twente, PSV en Feyenoord geen enkel recht hebben op de titel
AZ gaat heus nog wel punten verliezen, maar het hele punt dat AZ er nu zo voor staat is dat zei het beste de toppers zijn doorgekomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat heeft echt veel zin als AZ geen punten meer verliest.
Moisander had al geel. Moet hier gewoon een tweede krijgen.quote:
Alsof recht hebben op een titel relevant is voor supporters.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het treurig. Tuurlijk komt een club ook bovenaan door het falen van anderen, maar het gaat primair om hoe je zelf speelt, en in dat opzicht kunnen we het er over eens zijn dat zowel ajax, twente, PSV en Feyenoord geen enkel recht hebben op de titel
Of voor de club zelfquote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof recht hebben op een titel relevant is voor supporters.
Nee, maar voor voetballiefhebbers wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof recht hebben op een titel relevant is voor supporters.
Obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, maar voor voetballiefhebbers wel.
Overigens vind ik al dat gezei met rode kaarten en strafschoppen ook te belangrijk worden, als je een wedstrijd wint door een rode kaart of strafschop heb je 'm sportief niet echt gewonnen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Overigens vind ik al dat gezei met rode kaarten en strafschoppen ook te belangrijk worden, als je een wedstrijd wint door een rode kaart of strafschop heb je 'm sportief niet echt gewonnen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Geo3kant het volgende:
KUTBLOM JONGE VUILE HOEREKIND.. KNAB
Wat is dan je mening van Ghana - Uruguy? Als hij de penalty er in de 93e minuut had ingeschopt hadden ze niet sportief gewonnen, maar als Luis de bal niet uit het doel had geslagen in de 92e minuut hadden ze wel sportief gewonnen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik leg toch gewoon duidelijk uit wat ik vind. Een terechte kaart moet natuurlijk gegeven worden. Maar Twente-PSV bijvoorbeeld was gewoon een verpeste wedstrijd. Zelfde geldt voor de CL wedstrijd Barca-Milan, waar een strafschop allesbepalend werd in feite.quote:
Nee, want dat was een overduidelijk terechte pingel. Maar het is nu zo dat spelers steeds bizardere stunten uithalen en al dat gejank over strafschoppen vervolgensquote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is dan je mening van Ghana - Uruguy? Als hij de penalty er in de 93e minuut had ingeschopt hadden ze niet sportief gewonnen, maar als Luis de bal niet uit het doel had geslagen in de 92e minuut hadden ze wel sportief gewonnen?
Beter definiëren. "Dat gezeik met strafschoppen" vind ik dan te vaag. Een terechte strafschop die niet gegeven wordt mag je best als excuus gebruiken dat je een wedstrijd neit hebt gewonnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, want dat was een overduidelijk terechte pingel. Maar het is nu zo dat spelers steeds bizardere stunten uithalen en al dat gejank over strafschoppen vervolgens
Nee, dat vind ik niet, wat als je maar 1 mogelijke kans hebt weten te creëren in 90 minuten, dan lijkt me een gelijkspel best terecht.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beter definiëren. "Dat gezeik met strafschoppen" vind ik dan te vaag. Een terechte strafschop die niet gegeven wordt mag je best als excuus gebruiken dat je een wedstrijd neit hebt gewonnen.
Maar bij hoeveel kansen mag je dan wel over een niet gegeven pingel zeiken ?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet, wat als je maar 1 mogelijke kans hebt weten te creëren in 90 minuten, dan lijkt me een gelijkspel best terecht.
Lees m'n edit. En je snapt best wat ik bedoel. Ik suggereer ook niet dat er een perfect systeem bestaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar bij hoeveel kansen mag je dan wel over een gemiste pingel zeiken ?
AZ is toch nooit kampioenskandidaat geweest man. Echt, de mensen die daarin geloofdenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Niet kunnen winnen van Excelsiorwat een kampioen ben je dan
Ze zijn dan ook geen kampioenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
PSV won 6-1quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wel een keer op 29 april 2007..quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef Geo3kant het volgende:
nog nooit zo'n excelsior fan geweest.. HUP ROTTERDAM :d
Ajax speelde er verleden jaar ook gelijk, dus inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
PSV en Ajax konden niet van VVV winnen en Twente ook niet van Excelsior. Feyenoord kon niet van Go Ahead Eagles winnen. Vitesse dan maar?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ajax speelde er verleden jaar ook gelijk, dus inderdaad.
Vitesse - Feyenoordquote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
PSV en Ajax konden niet van VVV winnen en Twente ook niet van Excelsior. Feyenoord kon niet van Go Ahead Eagles winnen. Vitesse dan maar?
Dat juist jij Feyenoord in het rijtje VVV, Excelsior en Go Ahead Eagles plaatstquote:
AZ supporters bestaan niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
Is er hier nog ook iemand voor AZ?![]()
![]()
Ascendancyquote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Ohja. Vergeten, foutje van mijn kant.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
AZ supporters bestaan niet.
nee vanavond zijn ze allemaal voor Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Nee man. Als ik een club moet kiezen is het FC twente, maar ik kijk vooral naar het voetbal.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee na vanavond zijn ze allemaal voor Ajax
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee vanavond zijn ze allemaal voor Ajax
Blom heeft AZ nog een rode (2x) geel bespaard dus hij mag blij zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ligt allemaal aan de KNVBtoch Verbeek?
Daarom staan ze ook bovenaanquote:
Hoezo, worden er nog meer eredivisiewedstrijden gespeeld?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Wel lekker rustig hier, alle ajacieden natuurlijk trouw in het stadion?
oh noesss ik verwarde dit met het CL topic, ik ben een debiel sorry hihiquote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, worden er nog meer eredivisiewedstrijden gespeeld?
twitter:MariovanderEnde twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 20:13:50Waarom speelt Heracles eigenlijk in het blauw als die club al 108 jaar in traditioneel zwart/wit speelt? #adoher #blijftvreemd reageer retweet
wat een kneusquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 20:13:50Waarom speelt Heracles eigenlijk in het blauw als die club al 108 jaar in traditioneel zwart/wit speelt? #adoher #blijftvreemd reageer retweet
![]()
Tune net inquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hup NEC, de Graafschap,NAC, Utrecht/Feyenoord(zelfde teringzooi) en Ajax
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hup NEC, de Graafschap, NAC, Utrecht en Ajax
Hup NEC, de Graafschap, NAC, Feijenoord en RKCquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hup NEC, de Graafschap, PSV, Utrecht en RKC
Hup NEC. Sowieso. Altijdquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
OOOOH WOK ON WOOOK ON WIT HOOP IN YUR HARD!!
Iedereen is zich aan het voorbereiden op de échte kraker van vanavondquote:
Verwacht wel dat PSV wint hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedereen is zich aan het voorbereiden op de échte kraker van vanavond
Ik doe eens gek en ben voor Madridquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedereen is zich aan het voorbereiden op de échte kraker van vanavond
Tegen wie spelen ze eigenlijk?quote:
Platje had hem gemaaktquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:53 schreef LDS het volgende:
Godverdomme man Zeefuik, de spits van het 5e van de Treffers doet het nog beter![]()
Iedere aanvaller behalve Musa had deze gemaaktquote:
Zeker. Maar ben als NEC-fan onderhand een beetje klaar met Zeefuik, zoveel 100% kansen die hij verprutstquote:
Hij is wel te dikquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
Zeefuik heeft de uitstraling van een neger met het syndroom van down.
Mwoah... Fer vind ik er meer op lijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
Zeefuik heeft de uitstraling van een neger met het syndroom van down.
Fer lijkt op een luie neger...quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah... Fer vind ik er meer op lijken.
Twentequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel altijd druk tijdens wedstrijden van Twente.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Twente
Boerenpummel clubje
Hoe kun je nu haten op Twente?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Twente
Boerenpummel clubje
Vraag maar aan Utrechtquote:
Uit de gouden korenarenquote:
twentenaren stinkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Uit de gouden korenaren
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten
de mensen uit het Westen
Als Lyon doorging in CL moest hij honderd euro betalen.quote:
Saai,nietszeggend clubje. That's all.quote:
successupporters zijn niet clubgebonden!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:02 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoeveel supporters HAD twente, en hoeveel hebben ze nu?
Ah okequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer eerlijk gezegd.
wie er als eerst met de dochter van co naar bed gingquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer eerlijk gezegd.
Pics?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
wie er als eerst met de dochter van co naar bed ging
Bedankt voor niets.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
lig op de bank met laptop en kijk wedstrijd, dxus nee.
Krijgen we straks als fct scoort van die tukkers die dat gaan lopen spammenquote:
TUDUDUDUDU TUTUDUquote:
Je moet maar eens luisterenquote:
0-0quote:
Ik zie geen reden om dat te denken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef LDS het volgende:
Gekke cornervariant met Conboy
Twente zal er na rust wel overheen klappen, ben ik bang.
Was al zo'n 10 minuten geledenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
En de eerste mensen gaan al fluiten!
Twente had ik sowieso al afgeschrevenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente![]()
Platje laat ze zo echt scoren zien.
Volgende week aan de verlieskar tegen Feyenoord
Kom op,quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Twente had ik sowieso al afgeschreven
Toch al hele seizoen het probleem. Zeefuikquote:
Jojoortje pessimiseert jequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan maar gelijkspel. Ook goed.
is op zn best als subquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Zeefuik moet spelen ofzo? Duurt maar lang met die Platje in de basis.
Pastoor vond Platje nog niet klaar voor een hele wedstrijd ofzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Zeefuik moet spelen ofzo? Duurt maar lang met die Platje in de basis.
Dan ga ik dat ook denkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks denkt jojojojo dat we nog verliezen van RKC![]()
Moet zeggen dat ik het wel een prettige analist vind. In tegenstelling tot kneusje Bruggink.quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje is je gedachtenbestuurder
Is dat zo gek dan? Maar nee hoor, morgen wint Ajax wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks denkt jojojojo dat we nog verliezen van RKC![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Maar nee hoor, morgen wint Ajax wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |