Schalkequote:
http://eredivisielive.nl/(...)and-met-gedicht.htmlquote:Op zondag 4 december 2011 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was op EL net![]()
Ging hij een gedichtje voorlezen
Woudesteinquote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Muto het volgende:
Wat zat percentueel voller? Woudestein vandaag of de Arena afgelopen zaterdag?
Maar wel de beste kansen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:39 schreef Ascendancy het volgende:
Excelsior heeft zich gewoon ingegraven en rampt elke bal die in hun buurt komt zo hard mogelijk weg
Lucky counters, mogelijk doordat AZ keihard genaaid wordt met maar 1 helft en dus ECHT moet.quote:
Genaaid. Zo zijn gewoon de regelsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lucky counters, mogelijk doordat AZ keihard genaaid wordt met maar 1 helft en dus ECHT moet.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Genaaid. Zo zijn gewoon de regels
Verbeek moet niet huilie huilie doen.
Nee onzin, er was van tevoren afgesproken dat er gekeken zou worden of er gespeeld kon worden, tijdens de wedstrijd. En je hebt toch zelf de beelden gezien, de grensrechter kon niet eens zien of iemand in het midden buitenspel stond manquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Genaaid. Zo zijn gewoon de regels
Verbeek moet niet huilie huilie doen.
Ik heb de beelden gezien, ja. Maar 9/10 keer bij mistgevallen is dat vertekend beeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee onzin, er was van tevoren afgesproken dat er gekeken zou worden of er gespeeld kon worden, tijdens de wedstrijd. En je hebt toch zelf de beelden gezien, de grensrechter kon niet eens zien of iemand in het midden buitenspel stond man
De scheids gaf aan dat het pas echt erg werd toen het donker begon te worden aan het eind van de eerste helft. Daarvoor kon men genoeg zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Ascendancy het volgende:
Zowel excelsior, de scheids als AZ beamen anders.
maar daar gaat het niet om. Wedstrijd had gewoon helemaal overgespeeld moeten worden. Gewoon competitievervalsing, want 45 min hou je makkelijker vol als kleine club.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien, ja. Maar 9/10 keer bij mistgevallen is dat vertekend beeld.
De spelers zien een stuk meer.
Feyenoord - Vitesse werd vorig jaar ook in de rust gestaakt. Ook toen werd alleen de tweede helft gespeeld. Dus het was al duidelijk dat dat nu weer zou gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Ascendancy het volgende:
Zowel excelsior, de scheids als AZ beamen anders.
niks gewoons aan. In het verleden werd altijd het restant uitgespeeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar daar gaat het niet om. Wedstrijd had gewoon helemaal overgespeeld moeten worden. Gewoon competitievervalsing, want 45 min hou je makkelijker vol als kleine club.
Eerste helft is niet gespeeld?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lucky counters, mogelijk doordat AZ keihard genaaid wordt met maar 1 helft en dus ECHT moet.
Paar weken terug onder voetbalonwaardige omstandighedenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Eerste helft is niet gespeeld?
Je stond op het veld?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Paar weken terug onder voetbalonwaardige omstandigheden
Wat is daar raar aanquote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
Iedereen die hier trouwens hoopt dat AZ verliest om hun clubje omhoog te krijgen, terwijl ze beter kunnen gaan hopen dat hun club eindelijk eens naar behoren gaan presteren
AZ dit seizoen
Nee, jij wel?quote:
Dan had Verbeek een klacht ingediend als ze helemaal 90 minuten moesten spelenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Paul-89 het volgende:
En wat als Az 0-3 had voorgestaan bij rust ?
Jij hoopt toch ook niet dat de concurrenten van AZ alles winnen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
Iedereen die hier trouwens hoopt dat AZ verliest om hun clubje omhoog te krijgen, terwijl ze beter kunnen gaan hopen dat hun club eindelijk eens naar behoren gaan presteren
AZ dit seizoen
Ja want hopen dat AZ wint is logischerquote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
AZ dit seizoen
Dan had Verbeek het belachelijk gevonden dat er uberhaupt werd gestaakt uiteraard omdat ze toch al zo'n druk schema hebben en er prima gevoetbald kon worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Paul-89 het volgende:
En wat als Az 0-3 had voorgestaan bij rust ?
Ja, dat heeft echt veel zin als AZ geen punten meer verliest.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
AZ dit seizoen
Ik vind het treurig. Tuurlijk komt een club ook bovenaan door het falen van anderen, maar het gaat primair om hoe je zelf speelt, en in dat opzicht kunnen we het er over eens zijn dat zowel ajax, twente, PSV en Feyenoord geen enkel recht hebben op de titelquote:
Treurig omdat je hoopt dat een club punten verliestquote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het treurig. Tuurlijk komt een club ook bovenaan door het falen van anderen, maar het gaat primair om hoe je zelf speelt, en in dat opzicht kunnen we het er over eens zijn dat zowel ajax, twente, PSV en Feyenoord geen enkel recht hebben op de titel
AZ gaat heus nog wel punten verliezen, maar het hele punt dat AZ er nu zo voor staat is dat zei het beste de toppers zijn doorgekomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat heeft echt veel zin als AZ geen punten meer verliest.
Moisander had al geel. Moet hier gewoon een tweede krijgen.quote:
Alsof recht hebben op een titel relevant is voor supporters.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het treurig. Tuurlijk komt een club ook bovenaan door het falen van anderen, maar het gaat primair om hoe je zelf speelt, en in dat opzicht kunnen we het er over eens zijn dat zowel ajax, twente, PSV en Feyenoord geen enkel recht hebben op de titel
Of voor de club zelfquote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof recht hebben op een titel relevant is voor supporters.
Nee, maar voor voetballiefhebbers wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof recht hebben op een titel relevant is voor supporters.
Obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, maar voor voetballiefhebbers wel.
Overigens vind ik al dat gezei met rode kaarten en strafschoppen ook te belangrijk worden, als je een wedstrijd wint door een rode kaart of strafschop heb je 'm sportief niet echt gewonnen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Overigens vind ik al dat gezei met rode kaarten en strafschoppen ook te belangrijk worden, als je een wedstrijd wint door een rode kaart of strafschop heb je 'm sportief niet echt gewonnen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Geo3kant het volgende:
KUTBLOM JONGE VUILE HOEREKIND.. KNAB
Wat is dan je mening van Ghana - Uruguy? Als hij de penalty er in de 93e minuut had ingeschopt hadden ze niet sportief gewonnen, maar als Luis de bal niet uit het doel had geslagen in de 92e minuut hadden ze wel sportief gewonnen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik leg toch gewoon duidelijk uit wat ik vind. Een terechte kaart moet natuurlijk gegeven worden. Maar Twente-PSV bijvoorbeeld was gewoon een verpeste wedstrijd. Zelfde geldt voor de CL wedstrijd Barca-Milan, waar een strafschop allesbepalend werd in feite.quote:
Nee, want dat was een overduidelijk terechte pingel. Maar het is nu zo dat spelers steeds bizardere stunten uithalen en al dat gejank over strafschoppen vervolgensquote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is dan je mening van Ghana - Uruguy? Als hij de penalty er in de 93e minuut had ingeschopt hadden ze niet sportief gewonnen, maar als Luis de bal niet uit het doel had geslagen in de 92e minuut hadden ze wel sportief gewonnen?
Beter definiëren. "Dat gezeik met strafschoppen" vind ik dan te vaag. Een terechte strafschop die niet gegeven wordt mag je best als excuus gebruiken dat je een wedstrijd neit hebt gewonnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, want dat was een overduidelijk terechte pingel. Maar het is nu zo dat spelers steeds bizardere stunten uithalen en al dat gejank over strafschoppen vervolgens
Nee, dat vind ik niet, wat als je maar 1 mogelijke kans hebt weten te creëren in 90 minuten, dan lijkt me een gelijkspel best terecht.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beter definiëren. "Dat gezeik met strafschoppen" vind ik dan te vaag. Een terechte strafschop die niet gegeven wordt mag je best als excuus gebruiken dat je een wedstrijd neit hebt gewonnen.
Maar bij hoeveel kansen mag je dan wel over een niet gegeven pingel zeiken ?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet, wat als je maar 1 mogelijke kans hebt weten te creëren in 90 minuten, dan lijkt me een gelijkspel best terecht.
Lees m'n edit. En je snapt best wat ik bedoel. Ik suggereer ook niet dat er een perfect systeem bestaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar bij hoeveel kansen mag je dan wel over een gemiste pingel zeiken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |