Wat een geheugenquote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef AnneX het volgende:
Wat een koele plannen van B en schd L!![]()
kWeet wel dat je foto's maakte en ging kijken.
Iedere avond een voeten ijsbad nemen.
Zullen wij je eraan herinneren...?
Het is raar weer inderdaad! Het ene moment is het pikkedonker en nu is het weer even licht.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Whoei! Kwam ik toch zomaar, met de boskippen op de fiets, in een hagel/sneeuwbui terechten nu schijnt de zon weer
Hoe anders is het nuquote:Op maandag 5 december 2011 02:42 schreef Isabeau het volgende:
[ [url=http://2-www-accel-pss.googleusercontent.com/gadgets/proxy?container=accel&gadget=www.retronaut.co&debug=0&nocache=0&v=aehlgr0hdf54gsfrm75u1hcs1g&rooe=1&html_tag_context=img&url=http%3A%2F%2Fwww.retronaut.co%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F11%2F1167.jpg]afbeelding[/url] ]
Volgens mij krijg jij in een keer zo'n stoofpeertjesoverkill dat ze straks al je keel uit komenquote:
Gelukkig is het dan weer voorjaar en duurt het even voordat ze weer op het menu staanquote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij in een keer zo'n stoofpeertjesoverkill dat ze straks al je keel uit komen
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan weer voorjaar en duurt het even voordat ze weer op het menu staan.
Koelelementen invriezen!quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh ja ik ga het wel af en toe doen, maar waar haal je al dat ijs vandaan
Ik ga straks een Thaise groene curry met kip maken.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
En waar haal je dan thaise basilicumblaadjes?En thaise aubergines. ( en spaanse rode pepers) !!quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga straks een Thaise groene curry met kip maken.
Lekker! Kijk je dit keer uit met de rode pepertjes?quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga straks een Thaise groene curry met kip maken.
Linkje?quote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja het is jantje lacht jantje huilt buiten
Net topic van LHO en isegrim ontdekt die in Sri Lanka zitten, sun zij hebben het ook over een reigerachtige vogel. Wat is het?
Die heb ik altijd in voorraad in de vriezer liggen. Koop ik eens in de zoveel tijd bij de enorm grote toko in Beverwijk.quote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef AnneX het volgende:
En waar haal je dan thaise basilicumblaadjes?En thaise aubergines. ( en spaanse rode pepers) !!
Klinkt wel sterk, though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |