Waar of niet waar, VS heeft daar niks te zoeken. Ik voorspel binnen enkele weken/maanden een oorlog..quote:TEHERAN - Het leger van Iran claimt dat het een onbemand Amerikaans vliegtuig heeft neergeschoten boven het oosten van het land. Dat meldde de staatstelevisie zondag.
Foto: ANP
Het gaat volgens de Iraniërs om een drone van het type RQ-170. Dat is een onbemand verkenningsvliegtuig waar niet veel over bekend is.
De Amerikanen zouden het toestel in het geheim inzetten. Het zou beschikken over eigenschappen die het minder zichtbaar maken op radar.
Iran heeft na het incident gedreigd met een reactie buiten de eigen landsgrenzen. Dat was te zien op de Iraanse staatstelevisie.
bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)toestel-vs-neer.html
Idd.quote:
tja, ik vraag me af of er wel degelijk Russische vliegtuigen [regelmatig] stiekum over nederland vliegen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef OeJ het volgende:
Iran durft wel moet ik zeggen; zo hoor je toch ook vaak dat Russische toestellen *********************stiekem******************** boven Nederlands gebied vliegen, wat ik maar wil zeggen, stel dat wij zo'n Russisch vliegtuig zouden neerhalen, dan zijn de Russen ook 'not amused'.
psiesquote:Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerder 1-2 na die opgeblazen fabrieken in Iran
Virtuele aanval! 2-2......quote:Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerder 1-2 na die opgeblazen fabrieken in Iran
Dit vliegtuigje alleen zou niet aanleiding zijn voor een oorlog, maar de spanningen nemen toe.quote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef remlof het volgende:
Iran had volledig het recht die drone neer te schieten. En nee, ik verwacht geen oorlog om het neerschieten van een onbemand vliegtuigje.
Ik verwacht eerder dat ze ´m neergemaait hebben, ik denk niet dat Iran over de technologie beschikt om een drone te hacken.quote:Op zondag 4 december 2011 17:31 schreef dramatiek het volgende:
Aldus Al Jazeera
It said the drone had been brought down by a virtual attack from Iran’s cyberwarfare unit, after taking control of it.
Denk dat die drone virtueel als in "tussen de oren" is afgeschoten
quote:Op zondag 4 december 2011 17:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat ze ´m neergemaait hebben, ik denk niet dat Iran over de technologie beschikt om een drone te hacken.
Eens met het eerste, die oorlog binnen korte tijd verwacht ik echter niet.quote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waar of niet waar, VS heeft daar niks te zoeken. Ik voorspel binnen enkele weken/maanden een oorlog..
OH GOD STOP DE PERSENquote:
Ik hoop het ook niet.... Oorlog met Iran zou zo'n puinhoop zijn, de VS kan niet nog een keer zo'n oorlog betalen. Daarnaast is dit geruzie natuurlijk ook weer een afleidingsmanoeuvre van de binnenlandse politiek. Hoop dat de protesten daar ook aanslaan en dat ze die geestelijk leiders van de troon schoppen, maar dat lijkt me wel sterk de komende tijd...quote:Op zondag 4 december 2011 18:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Eens met het eerste, die oorlog binnen korte tijd verwacht ik echter niet.
Makkelijk he, een uitspraak even verdraaienquote:Op zondag 4 december 2011 18:09 schreef intellectuele_user het volgende:
Ik verwacht geen oorlog op korte termijn. Men wacht eerst de Amerikaanse verkiezingen af, vandaar dat al die redneck-Republikeinen beloven Iran aan te vallen als ze als president gekozen worden.
Die Bears vliegen door NAVO-luchtruim boven de Noordzee waar Nederland verantwoordelijk voor is, dat is dus niet 'van' Nederland. Meestal buigen ze dan af richting Engeland.quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef OeJ het volgende:
Iran durft wel moet ik zeggen; zo hoor je toch ook vaak dat Russische toestellen *********************stiekem******************** boven Nederlands gebied vliegen, wat ik maar wil zeggen, stel dat wij zo'n Russisch vliegtuig zouden neerhalen, dan zijn de Russen ook 'not amused'.
quote:Op zondag 4 december 2011 17:35 schreef intellectuele_user het volgende:
www.presstv.ir is ook al een tijdje zeer traag, ik gok op Mossad-DDOS-aanvallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |