abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2011 @ 16:12:55 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105169968

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop zonder te vallen.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, dus oefen je skills!

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet en zeker niet in dit topic. Oefen je sociale skills.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105169986
Dat vind ik ook :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 4 december 2011 @ 16:13:35 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105169993
Wauwelaar die het topic niet steelt? Wut?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 4 december 2011 @ 16:13:46 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105169998
Behalve ik want ik ben een rancuneus onzeker mannetje.
C'est la vie
pi_105170007
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je probleem is dat je niet weet wie je bent en wat je leuk vind zo te lezen. Daar moet je toch echt iets mee doen. Het leven is zo leuk, er is zoveel te doen. Vind je ding.

[..]

Het is godvergeten onmogelijk geworden hier.
Zover was ik ook, de vraag is alleen: hoe dan :{

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
ik ga straks sinterklaas vieren en morgen is even een hele moeilijke dag voor mij.
Vertel :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 4 december 2011 @ 16:14:35 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105170029
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wauwelaar die het topic niet steelt? Wut?
Ik heb een ADV-dag
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 4 december 2011 @ 16:14:38 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105170032
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:12 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Faye is gewoon geïrriteerd dat de aandacht niet naar haar gaat.
Ach ik ken haar langer dan vandaag, ze heeft wel gelijk.
Alleen het is soms zo heerlijk om eindelijk iemand anders af te kunnen zeiken die zich kwetsbaar opstelt naar jou toe. :')
C'est la vie
pi_105170045
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 16:13 schreef heloef het volgende:
Behalve ik want ik ben een rancuneus onzeker mannetje.
Nog tips hoe je nog rancuneuzer kan worden?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105170049
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 16:05 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

True, maar het punt is dat ik hem nog nooit heb gezien in de topics. Behalve bij Spytool als het over mij ging
Dat is wel creepy
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 16:15:38 #10
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105170067
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef Bartholomeus het volgende:

Zover was ik ook, de vraag is alleen: hoe dan :{

Monkey See, monkey Do. Je moet gaan ondernemen in je leven. Doe eens een cursus van iets mafs, ga er op uit. Probeer dingen. Schrijf je uit bij Fok!. Krijg het interessante leven dat anderen hebben, its within reach.
pi_105170086
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef ook_gek het volgende:

waar je kennelijk niet met veel mensen over kan praten.
De meeste mensen hebben ook gewoon heel weinig interesse in ingewikkeldere dingen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef Soit het volgende:

Ik heb je gezien.
Echt? Waar? :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je probleem is dat je niet weet wie je bent en wat je leuk vind zo te lezen. Daar moet je toch echt iets mee doen. Het leven is zo leuk, er is zoveel te doen. Vind je ding.
Nee, ik heb geen enkel idee, ik heb over het algemeen ook niet echt het idee dat het leven echt leuk is. Ik doe elke dag dingen omdat ik ze nou eenmaal moet doen net zo lang tot ik naar bed ga.

Af en toe zijn er best aardige momenten hoor, op die 1-op-1-meet op vrijdag heb ik het naar mijn zin gehad. Maar het leven is voor 99% doen wat moet zonder reden.
pi_105170090
Nou ja morgen is het dus precies 2 jaar terug dat een vriend van me zelfmoord heeft gepleegd en dat is toch wel even moeilijk momentje
  zondag 4 december 2011 @ 16:16:23 #13
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105170098
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Alleen het is soms zo heerlijk om eindelijk iemand anders af te kunnen zeiken die zich kwetsbaar opstelt naar jou toe. :')
Dat klopt, maar dan nog wil Faye graag de aandacht. Onzekerheid trekt elkaar aan. :')
  zondag 4 december 2011 @ 16:16:49 #14
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105170117
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja morgen is het dus precies 2 jaar terug dat een vriend van me zelfmoord heeft gepleegd en dat is toch wel even moeilijk momentje
Sterkte daarmee iig.
There is a long line down from heaven.
  zondag 4 december 2011 @ 16:16:51 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105170119
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog tips hoe je nog rancuneuzer kan worden?
Afwijzing (hoe galant de dame in kwestie er ook mee omgaat) het heeft me gewoon echt gevoellozer gemaakt als het om de gevoelens van anderen gaat.
C'est la vie
pi_105170127
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is wel creepy
Nee, ze kent me wel.

quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is wel vreemd eigenlijk. Je weet hoe het zelf is en dan doe je het ook bij een ander. Of deed. :P Maar goed, ze heeft het niet gelezen dus zoveel maakt het niet uit.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef benzin het volgende:

[..]

De meeste mensen hebben ook gewoon heel weinig interesse in ingewikkeldere dingen.

[..]

Echt? Waar? :)

[..]

Nee, ik heb geen enkel idee, ik heb over het algemeen ook niet echt het idee dat het leven echt leuk is. Ik doe elke dag dingen omdat ik ze nou eenmaal moet doen net zo lang tot ik naar bed ga.

Af en toe zijn er best aardige momenten hoor, op die 1-op-1-meet op vrijdag heb ik het naar mijn zin gehad. Maar het leven is voor 99% doen wat moet zonder reden.
Ja, Facebook.

Je bent wel erg negatief. Afknapper voor veel dames.
  zondag 4 december 2011 @ 16:17:22 #17
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105170139
quote:

[..]

Ach er is echt wel een groep hoor.

quote:

Jezus wat ben jij somber zeg. :')
pi_105170141
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Afwijzing (hoe galant de dame in kwestie er ook mee omgaat) het heeft me gewoon echt gevoellozer gemaakt als het om de gevoelens van anderen gaat.
Dat is ook niet goed
14 SHADES OF GREY
pi_105170169
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Sterkte daarmee iig.
Thanx ik heb besloten dan even naar zijn graf te gaan en bloemetje te zetten daarzo. En ik denk ook wel aan die familie voor die mensen is sinterklaas nooit echt meer sinterklaas
  zondag 4 december 2011 @ 16:18:17 #20
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105170174
quote:
Wat versta jij onder ingewikkeldere dingen?
pi_105170196
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:17 schreef DenWauwelaar het volgende:

Jezus wat ben jij somber zeg. :')
De laatste tijd ben ik positiever dan ooit, kan je nagaan :)

De laatste tijd heb ik ook goede dingen bereikt, maar over het algemeen vind ik inderdaad leven niet echt leuk en levert het gewoon zo weinig op.
  zondag 4 december 2011 @ 16:18:57 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105170200
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:17 schreef Soit het volgende:

[..]

Dat is wel vreemd eigenlijk. Je weet hoe het zelf is en dan doe je het ook bij een ander. Of deed. :P Maar goed, ze heeft het niet gelezen dus zoveel maakt het niet uit.
Wraak, soort van. Het is gewoon fijn (hoe vreemd dat ook klinkt) iemand anders pijn te doen in plaats dat jou pijn wordt gedaan.
C'est la vie
pi_105170210
Geluk zit in kleine momenten.
Zonder die momenten zou ik er ook geen reet aan vinden hoor.
  zondag 4 december 2011 @ 16:19:53 #24
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105170232
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanx ik heb besloten dan even naar zijn graf te gaan en bloemetje te zetten daarzo. En ik denk ook wel aan die familie voor die mensen is sinterklaas nooit echt meer sinterklaas
Hmm, het is inderdaad goed om dat te doen.
  zondag 4 december 2011 @ 16:20:26 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105170248
quote:

Dus zorg dan dat JOU intresse breder gaat worden zo dat je wel gesprekstof hebt met andere mensen, ipv verwachten dat mensen wel intresse hebben of krijgen in ingewikkeldere dinge.

Jij verwacht keer op keer dat mensen zich verranderen op jou. Maar het moet wel van 2 kanten komen he ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')