abonnement Unibet Coolblue
pi_105478622
Dan zou je iets moeten hebben met de opdruk of effectomschrijving "Chrysanthemum to crackling" of "Chrysanthemum to strobe" of iets in die geest.
pi_105478768
Ah daar kan ik wat mee, dankje :D

Ik kwam deze net tegen op youtube aan de hand van jouw trefwoorden;

Echt mooi :D
pi_105479020
Die is niet legaal. Een die wel in de buurt komt en wel enigszins (Belgie) legaal is, is de Chrysanthemum Crackling van Bonbridge of Original, maar ik twijfel er niet aan dat er ook Nederlandse varianten van zijn.

Timerain en dragon eggs komen ook in de buurt van je omschrijving. Echter, de gouden staarten die je zag in jouw voorbeeldfilmpje zijn de "Chrysanthemums" en de glitter die er van af komt aan het eind van de staart kan een strobe of crackling zijn. Crackling palmtree komt ook wel een beetje in de buurt alleen heb je dan dikkere staarten maar een minder vol boeket.
pi_105484430
Vraagske: Hoe is de regelgeving mbt legaal vuurwerk uit Duitsland?
maw het vuurwerk wat je in Nederland kunt kopen, maar dan in Duitsland kopen en op de legale koopdagen (29,30,31 december) de grens over nemen. Is dat toegestaan?

Mijn vraag komt nav een billboard die ik vanmorgen langs de A12 zag staan van vuurwerk24.nl
Deze "importeur" verkoopt rechtstreeks aan de klant, maar is gevestigd in Elten. Dat is dus over de grens. Als men hier legaal vuurwerk kan verkopen aan Nederlanders, lijkt het me dat andere (goedkopere) zaken dit ook kunnen en mogen doen.
  maandag 12 december 2011 @ 11:32:32 #80
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_105487151
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_105487609
Opzich wel een leuk blok, maar niet voor ¤99,-

Bonfireworks, voor 26 euro! Geweldige cake
Trotse Twentenaar
pi_105491255
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:47 schreef zlotka het volgende:
Bonfireworks, voor 26 euro! Geweldige cake
Heb deze al besteld idd. O-). Ongeveer alles van Bonfireworks is top.
pi_105491393
Klopt, over het algemeen vind ik ook de meeste bonfireworks cake errug goed :D.
Trotse Twentenaar
pi_105491503
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:55 schreef zlotka het volgende:
Klopt, over het algemeen vind ik ook de meeste bonfireworks cake errug goed :D.
Ik las dat ze op de afgelopen demo minder waren maar dat waren ze vorig jaar ook. En toen gewoon weer top op 31/12.
pi_105491999
quote:
Ik las dat ze op de afgelopen demo minder waren maar dat waren ze vorig jaar ook. En toen gewoon weer top op 31/12.
Op de Demo hier waren ze gewoon erg goed hoor. Hoop alleen dat die dealer ook Bon verkoopt, staat namelijk niet bij verkooppunten
Trotse Twentenaar
pi_105492416
Hoe zit het nou eigenlijk met spektakelvuurwerk in België? Kan je dat gewoon met uittreksel van KVK kopen?
  maandag 12 december 2011 @ 15:07:27 #87
282616 Autodrop
Die roze cadillac...
pi_105493897
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:44 schreef opinionr het volgende:
Vraagske: Hoe is de regelgeving mbt legaal vuurwerk uit Duitsland?
maw het vuurwerk wat je in Nederland kunt kopen, maar dan in Duitsland kopen en op de legale koopdagen (29,30,31 december) de grens over nemen. Is dat toegestaan?

Mijn vraag komt nav een billboard die ik vanmorgen langs de A12 zag staan van vuurwerk24.nl
Deze "importeur" verkoopt rechtstreeks aan de klant, maar is gevestigd in Elten. Dat is dus over de grens. Als men hier legaal vuurwerk kan verkopen aan Nederlanders, lijkt het me dat andere (goedkopere) zaken dit ook kunnen en mogen doen.
Zie de website van het OM:
http://www.om.nl/vast_men(...)n_antwoord/vuurwerk/

Ik citeer:

"Het kopen van vuurwerk in het buitenland is dus alleen toegestaan als het gaat om consumentenvuuwerk: dat aan de eisen voldoet (moet dus bijv. ook voorzien zijn van Nederlandse handleiding en opschrift "Geschikt voor particulier gebruik"); en niet meer dan 10 kg ; dat in de Nederlandse verkoopperiode over de grens wordt gebracht."

Je mag dus gewoon je vuurwerk in Belgie en Duitsland, etc kopen en meenemen naar Nederland. Echter wel alleen op de Nederlandse verkoopdagen.

Daarbij moet je er dus wel op letten dat er een Nederlands opschrift op staat, er moet iets in de richting van "Geschikt voor particulier gebruik" op staan en er moet een keurmerk aanwezig zijn (CE keurmerk of BAM nummer). En je mag dus niet meer dan 10 kilogram mee nemen.

Daarnaast moet je ook nog rekening houden met de maximale kruitinhoud per tube/cake/pijl, en het gebruikte soort kruit. Deze verschillen in Belgie en Duitsland namelijk ook van Nederland.
pi_105494181
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:58 schreef Vanillax het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen? :D
Ik heb dus 3 jaar geleden ontzettend mooi vuurwerk gezien, mijn buurjongen zei dat het 'gouden regen' was, maar dit kan ik dus nooit in de vuurwerkshop vinden hier, en die vent weet ook niet precies wat het is.

Het is dus eigenlijk dit;
Alleen waar het nu ophoudt, kwam er daar uit alle kleine puntjes nog een keer allemaal gouden sterretjes.
(Ja sorry, ik ben echt een noob wat betreft vuurwerk.)
Het lijkt dus hierop;
Bij 0:50 alleen dan in het goud en was de 'regenwolk' groter.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 12 december 2011 @ 15:20:26 #89
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_105494335
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:07 schreef Autodrop het volgende:

[..]

Zie de website van het OM:
http://www.om.nl/vast_men(...)n_antwoord/vuurwerk/

Ik citeer:

"Het kopen van vuurwerk in het buitenland is dus alleen toegestaan als het gaat om consumentenvuuwerk: dat aan de eisen voldoet (moet dus bijv. ook voorzien zijn van Nederlandse handleiding en opschrift "Geschikt voor particulier gebruik"); en niet meer dan 10 kg ; dat in de Nederlandse verkoopperiode over de grens wordt gebracht."

Je mag dus gewoon je vuurwerk in Belgie en Duitsland, etc kopen en meenemen naar Nederland. Echter wel alleen op de Nederlandse verkoopdagen.

Daarbij moet je er dus wel op letten dat er een Nederlands opschrift op staat, er moet iets in de richting van "Geschikt voor particulier gebruik" op staan en er moet een keurmerk aanwezig zijn (CE keurmerk of BAM nummer). En je mag dus niet meer dan 10 kilogram mee nemen.

Daarnaast moet je ook nog rekening houden met de maximale kruitinhoud per tube/cake/pijl, en het gebruikte soort kruit. Deze verschillen in Belgie en Duitsland namelijk ook van Nederland.
vergeet niet dat je dit aanmoet geven bij de douane en dat je hier invoer rechten over moet betalen. officieel gezien dan he ;)

over het algemeen doet oom agent niet zo moeilijk als je tijdens de verkoop dagen een paar blokjes bij onze buren haalt. je moet natuurlijk niet met afgeladen auto's of volle bestelbusjes aan komen zetten
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_105499377
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:05 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

allemaal bij elkaar? :D
Hier een klein stukje van de finale (niet mijn filmpje)

pi_105510902
Zo, mijn bestelling is de deur uit.. bij vuurwerkland Steenbergen.
29 dec van 18-20u ophalen.
Life is Music
pi_105512181
En wat heb je besteld?
pi_105515309
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef koenie95 het volgende:
En wat heb je besteld?
Onder andere dit pakket:
1. Etna, knalfontein, strobe, star, chry, crackling, tail, zilver, geel, goud, rood
2. Volcano, knalfontein, strobe, chry, crackling, tail, star, groen, zilver, rood
3. Revolutions, 25 schots cake, tail, wave, crackling, star, rood, groen
4. Impact, 25 schots cake, tail, palm tree, star, crackling, time rain, rood, groen
5. X-man, 21 schots cake, tail. star, strobe, crackling, brocade crown, rood, groen, geel, paars, zilver
6. X-treme Attack, 50 schots cake, tail, wave, crackling, star, brocade crown, rood, groene en geel
7. Megatron, 41 schots cake, tail, wave, star, crackling, time rain, rood en groen
8. Mania, 32 schots cake, tail, star, strobe, crackling, brocade crown, rood, groen, geel, paars en zilver
9. Crusader 1, pijl
10. Crusader 2, pijl
11. Crusader 3, pijl
Life is Music
pi_105516870
Weetje wat een leuke grap is.

Moet je een lontje uit een rotje halen en dan aansteken en dan neergooien bij iemand, en dan zeggen kijk uit een VLINDER!!!

Check ze rennen.
  maandag 12 december 2011 @ 22:58:29 #95
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_105517111
Zwaargewonde door explosie in woning Den Haag
quote:
Op maandag 12 december 2011 @ 22:34 schreef Xessive het volgende:
De Wolmaransstraat .... volgens mij heb ik daar vroeger nog wel eens wat illegaal vuurwerk gescoord.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_105517136
quote:
6s.gif Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
Weetje wat een leuke grap is.

Moet je een lontje uit een rotje halen en dan aansteken en dan neergooien bij iemand, en dan zeggen kijk uit een VLINDER!!!

Check ze rennen.
Haha, leuk man..

ben je 12 ofzo?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 12 december 2011 @ 23:00:52 #97
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_105517260
quote:
15s.gif Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Haha, leuk man..

ben je 12 ofzo?
Hij is 21.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_105518270
quote:
15s.gif Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Haha, leuk man..

ben je 12 ofzo?
Ach gelukkig was het maar een troll post ;)
pi_105526549
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:07 schreef Autodrop het volgende:

[..]

Zie de website van het OM:
http://www.om.nl/vast_men(...)n_antwoord/vuurwerk/

Ik citeer:

"Het kopen van vuurwerk in het buitenland is dus alleen toegestaan als het gaat om consumentenvuuwerk: dat aan de eisen voldoet (moet dus bijv. ook voorzien zijn van Nederlandse handleiding en opschrift "Geschikt voor particulier gebruik"); en niet meer dan 10 kg ; dat in de Nederlandse verkoopperiode over de grens wordt gebracht."

Je mag dus gewoon je vuurwerk in Belgie en Duitsland, etc kopen en meenemen naar Nederland. Echter wel alleen op de Nederlandse verkoopdagen.

Daarbij moet je er dus wel op letten dat er een Nederlands opschrift op staat, er moet iets in de richting van "Geschikt voor particulier gebruik" op staan en er moet een keurmerk aanwezig zijn (CE keurmerk of BAM nummer). En je mag dus niet meer dan 10 kilogram mee nemen.

Daarnaast moet je ook nog rekening houden met de maximale kruitinhoud per tube/cake/pijl, en het gebruikte soort kruit. Deze verschillen in Belgie en Duitsland namelijk ook van Nederland.
Thx, dat is nuttige info.
Ik zit namelijk tussen kerst en oudjaar in Duitsland en kom pas laat in de middag op oudejaarsdag terug.. Zou makkelijk zijn als ik in Duitsland alvast even wat kan kopen.
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 11:54:43 #100
8781 crew  Frutsel
pi_105529534
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Fredo55 het volgende:
Zo, mijn bestelling is de deur uit.. bij vuurwerkland Steenbergen.
29 dec van 18-20u ophalen.
En voor de 30e dan?
Ik neem aan dat dat pakketje op de 29e nog de lucht ingaat O-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')