Oooooh haaaaaaaaaaaiquote:
quote:Hallooooooooo Fok!
Omdat mijn grote baas (je weet wel, het mannetje) zijn arm gebroken heeft zijn wij een week lang niet naar het park gegaan, omdat we daar normaal heen gaan met de ijzeren toettoet. Dat was afzien joh! Het vrouwmens vond het zo zielig voor me dat ze me vandaag in het nylon tringtring-wagentje achter de fiets heeft gezet en naar het park is gereden. Ik als stoere hond word niet zo blij van het tringtring-wagentje, omdat alle andere grote honden me dan uitlachen. Om te compenseren blaf ik onderweg naar alles wat voorbij komt. Het is zo'n vier kilometer fietsen, dus dat zijn een heleboel blaffen.
Het vrouwmens was de camera vergeten mee te nemen naar het park, maar gelukkig was ze de bal niet vergeten. En gelukkig was de regen niet vergeten om grote modderpoelen te creëren, zodat ik daar lekker doorheen kon rollen. Tot grote onvrede van het vrouwmens, omdat het tringtringwagentje achter de fiets knalgeel is, en nogal vlekgevoelig. Afijn, het vrouwmens probeerde me aan het eind van ons park-uur nog het meer in te krijgen, maar no way, das veel te koud.
Thuis aangekomen had de baas met 1 arm het bad al vol laten lopen, dus kon ik er direct in.
In tegenstelling tot veel andere honden vind ik het bad geweldig. Happen in schuim for the win!
Anyhoe, het was een leuke dag, ik lig nu voor pampus.![]()
Charlie is leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:42 schreef Bamba het volgende:
Eindelijk mag ik hier nu ook posten. We hebben vandaag Charlie opgehaald, hij is aanstaande maandag 8 weken
Hier was hij 3/4 weken
[ afbeelding ]
En hier is hij lekker thuis bij ons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:22 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Charlie is leuk!![]()
Is het een mixje?
Ah wat een leuke pakjes weerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh haaaaaaaaaaai
Oh die laatste kerstfoto is leuk hugs.
Maar ik stem nog steeds voor die met de boom, die mooie![]()
Vandaag vies vies weer, we moesten nog ff wat kerstkaarten rondbrengen, en de hondjes mochten even spelen in de winkel van een vriendin hier in de straat, terwijl ik een cappuccino dronk.
Sjon vond die spiegels helemaal aaawesoooooome![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koekwaus![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden dikke pret en ze kregen op de koop toe ook nog cappuccinoschuim![]()
[ afbeelding ]
Fan van badderen, wat leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:12 schreef Messina het volgende:
Ging Sjon niet blaffen? De meeste honden die ik ken blaffen naar spiegels
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snoet aan snoetquote:
Kom maar door met je foto'squote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als er mensen foto's willen zien, hoor ik het wel, dan upload ik er wel een paar
zo lief jouw hond en kat samenquote:Op zondag 18 december 2011 01:03 schreef Greys het volgende:
Bamba kan eindelijk ook haar foto's spammen hier!
En dat er maar veel mogen volgen!
Biet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke speelsessie!quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Toen had Koda het gezien, en wou die weer naar huis.
Jee, wat mooiquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hippe pakkie's hebben ze oh-oh, lekker vrolijk![]()
[ afbeelding ]
Zo hoort het ook, 2-3 x per week lekker uitbundig spelen met andere hondjes, word die lekker sociaal van en is die weer moe hahaquote:
Keer op keer geweldig leuke foto's, wat gaaf zeg! Welke camera gebruik jij?quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hippe pakkie's hebben ze oh-oh, lekker vrolijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leukerd is Yuno, al dat haar tussen die oortjesquote:Op woensdag 21 december 2011 13:20 schreef winterstorm666 het volgende:
mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe kanjertje Yuno!
een vervanging voor mijn Yuma gaat het nooit worden, maar een nieuwe vreugde in mijn leven is ook niet weg.
en Wodan is er ook blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |