Pyjama doet ie niet aan zeker? Badjas is misschien prettig om naar de douche/wc te lopen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het idee dat ik van alles vergeet. Ben thuis met spullen pakken.
Ik heb :
ondergoed
sokken
Joggingsbroek
Truien
Sloffen
tandenborstel
tandpasta
laptop
laptop oplader
telefoon oplader
oordoppen
Wat vergeet ik?
Douchespul had ik, shampoo idd!Goeie.quote:
Ach nog steeds niet beterquote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Badslippers Q.
Beterschap voor MM
Ik las ook dat het beter ging met Daartje
Ik ben zelf snot en snot verkouden ik ben er nu wel klaar mee. Ook Ean hoest veel en spuugt daardoor veel terug. Van mij m0ogen de virussen vanaf nu ons huis met rust laten.
Zeker!quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef indaha het volgende:
Maar goed dat ze de mensen geevacueerd hebben , volgens mij willen ze maandag al gaan slopen (als het dan nog overeind staat tenminste)
MP3 spelerquote:
Jij hebt echt aparte exemplaren uitgezochtquote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
Hmmmm, mijn kat denkt dat ie een hond is (al jaren) en mijn hond denkt nu dat ze een kat is kennelijk, want die ligt vandaag steeds languit op de vensterbankEn da's een heel raar gezicht van buiten af, want Beetle is niet een heel klein hondje.
oef dan ben ik niet de enige die snottert en halfdoof isquote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zelf snot en snot verkouden ik ben er nu wel klaar mee. Ook Ean hoest veel en spuugt daardoor veel terug. Van mij m0ogen de virussen vanaf nu ons huis met rust laten.
Ja t gaat nu echt snel.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Wat een gat Yns, het zakt in rap tempo geloof ik
Heb je nu alles, Q? Heb je al iets gehoord over het verloop van de operatie?
Ik geloof dat ik alles heb en zit inmiddels in het ziekenhuis. Hij is nog niet terug iig.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Wat een gat Yns, het zakt in rap tempo geloof ik
Heb je nu alles, Q? Heb je al iets gehoord over het verloop van de operatie?
daarstraks was het nog niet zo erg of zag ik scheel?quote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja t gaat nu echt snel.
En weet je, als t echt t verzakken van de mijngangen is, mede door het grondwaterproject, dan kan t hier niet bij blijven ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |