Het grote Feijenoordtopic #763: Toet toet boing boing fristis & lollysquote:Op zondag 4 december 2011 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoorders fappen niet op 1 speler... Zij realiseren zich dat het gaat om het team, niet om 1 specifieke speler
Zekers, maar nu wordt Feyenoord steeds slordigerquote:Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet zien, is Feyenoord ook beter?
quote:Op zondag 4 december 2011 13:52 schreef Ascendancy het volgende:
Al dat gejank over scheidsrechters hier. Als je beter bent, dan dien je die bal gewoon er in te tikken en geen pingel nodig te hebben.
Nooit eerder gezienquote:
dadelijk counter 3-0quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Man, wat word ik hier hyperactief van..
lijkt ajax welquote:
Jawel.quote:Op zondag 4 december 2011 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey wij hadden nog geen linksback met een blessure.
foutje.quote:Op zondag 4 december 2011 13:54 schreef Snuf. het volgende:
Hoorde ik nou dat Willems een fout maakte?
Ja, maar haalt nu een bal van de lijn.quote:Op zondag 4 december 2011 13:54 schreef Snuf. het volgende:
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 13:54 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef kalinhos het volgende:
Clasie is wel echt echt goed zeg. kan op termijn de vervanger van Sneijder worden in oranje
quote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Hopelijk kan Willems blijven, wie moeten we anders passeren?
Da's wel heel slechtquote:
Nou jongens, dat wordt weer genietenquote:
Engelaar.quote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Hopelijk kan Willems blijven, wie moeten we anders passeren?
Altijd tochquote:
En verloren met 3-1quote:Op zondag 4 december 2011 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV'ers maak je niet drukJullie wonnen vorig jaar met 10-0
Tot het eindequote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Saind het volgende:
Sopcast is kapot... Hoe lang moeten ze nog?
60 minutenquote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Saind het volgende:
20 minquote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Saind het volgende:
PMquote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Saind het volgende:
Gewoon goed verdedigd. Jullie hebben minder goede kansen dan Feijenoordquote:Op zondag 4 december 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een mazzel ja dat we alles verprutsen
Bij dat je het zelf wel geloofd. Als je de kansen die je krijgt niet afmaakt verdien je het niet.quote:
13th stream doet het anders prima.quote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Saind het volgende:
Ander stadionquote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar ze wonnen wel met 10-0 Dus dat maakt ook niet uit.
Dus dan moest het ook geen 3,4 of 5-0 zijnquote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij dat je het zelf wel geloofd. Als je de kansen die je krijgt niet afmaakt verdien je het niet.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klassieke wissel weer, Freo eruit, Freo erin.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klassieke wissel weer, Freo eruit, Freo erin.
Hij heeft z'n mooie haatbaardquote:
en hoe!quote:
Ze hebben allebei veel kansen gehad, niks onverdiend voor Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus dan moest het ook geen 3,4 of 5-0 zijn
quote:Op zondag 4 december 2011 14:00 schreef 3-voud het volgende:
Zelfde scheits als vorig jaar? Opvallend.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
30 miljoen uitgeven, GEMEENTE geld nog wel. En dan nog 2-0 verliezen van een club die 20 miljoen in de min staat.
Wel een leuke wedstrijd.
quote:
Jij kan beter je TV uitzettenquote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn hemel wat een gepruts weer, wijnaldum koningkluts, hoeveel kansen wij om zeep geholpen hebben brrrr
Het zit diep héquote:Op zondag 4 december 2011 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
30 miljoen uitgeven, GEMEENTE geld nog wel. En dan nog 2-0 verliezen van een club die 20 miljoen in de min staat.
Wel een leuke wedstrijd.
Vroeger kon je ook gewoon wachten op een muldertje. Gelukkig dit seizoen anders.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef franklop het volgende:
Mulder is ook wel flink veranderd in anderhalf jaar tijd. Toen stond ie bijna te shaken op zn benen als ie in de ArenA moest spelen, nu staat ie er wel goed.
Eerst ekeer dit seizoen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef franklop het volgende:
Mulder is ook wel flink veranderd in anderhalf jaar tijd. Toen stond ie bijna te shaken op zn benen als ie in de ArenA moest spelen, nu staat ie er wel goed.
Het is jóuw geldquote:
gelukkig voor feyenoord ja, ik als ajacied vind het toch minderquote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook gewoon wachten op een muldertje. Gelukkig dit seizoen anders.
Counteren he, met Cabralquote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rare wissel hij haalt altijd guidetti er uit
Gelijkspelquote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Na deze wedstrijd op naar het Liveverslagen topic voor een ondergang voor Twente
8 miljoen ofzo?quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
hoeveel heeft psv voor matavz betaald eigelijk
Ik kan me nog wel een paar Muldertjes herinneren van dit seizoen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook gewoon wachten op een muldertje. Gelukkig dit seizoen anders.
Teveelquote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
5.5 milquote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
1e helft heeft veel kracht gekostquote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rare wissel hij haalt altijd guidetti er uit
Daarna asszetquote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Na deze wedstrijd op naar het Liveverslagen topic voor een ondergang voor Twente
PSV?quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
7 teveel danquote:
Echt de omgekeerde wereldquote:
3,9 miljoen direct, met mogelijk 2,1 miljoen aanvullend als bonussen en doorverkooppercentagesquote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
az is op dit moment ook gewoon veruit het beste teamquote:
Zeker niet. Gewoon geel.quote:
Volgend jaar Van Bommel. Gaat ook falen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef Kremers het volgende:
Zo'n oudje erbij halen heeft geen zin, faalt altijd. Kijk naar Ooijer bij Ajax.
Bij het vrouwenvoetbal jaquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Mertens heeft z'n vorm ook weer verlorenkomende (20?) Wedstrijden heb je niks meer aan hem.
Laten we het hopen, laten we het hopen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Mertens heeft z'n vorm ook weer verlorenkomende (20?) Wedstrijden heb je niks meer aan hem.
quote:
Judas van Rotterdamquote:
sukkel van eindhovenquote:
quote:
daar doelde ik ook op, zat twee keer mis in die verschrikkelijke bekerfinale over twee wedstrijdenquote:Op zondag 4 december 2011 14:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bekerwedstrijd 2 jaar geledenMulder
![]()
Hij heeft zich wel goed ontwikkeld ..
Paul leest ook mee hé...quote:
Wat een onzin - hem trefde geen blaam voor die doelpunten. Scoreboordjournalistiek.quote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo consequent goed speelt hij nou ook weer niet...
quote:Op zondag 4 december 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
Als die Clasie geen voetballer was stond ie nu met zijn blikje energydrank grammetje SOS en bontkraagje op Zuid
die heb je in A'dam niet hèquote:
quote:
quote:
Dank.quote:Op zondag 4 december 2011 14:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
http://live.scity.tv/channel/1462#.ttthzblboiw voor Engels commentaar
Die werkt alleen deeltijdquote:
Ik ben 17. Ik ga dat echt niet betalen. En mijn verbinding kan dat niet omdat ik ADSl heb ofzo...quote:
mee eens. had minimaal 4-0 MOETEN zijnquote:
5-0quote:Op zondag 4 december 2011 14:11 schreef eight het volgende:
[..]
mee eens. had minimaal 4-0 MOETEN zijn
Mja, 2-2 of 2-3 is niet onmogelijk met al die kansen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ gaat ook verliezen, komt goed schat. FCT ook.
Cruijffquote:Op zondag 4 december 2011 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Schaken ook he.
Je kan wel Schaken op de Dam, maar je kan niet Dammen op de Schaak!
Wel als hij een PSV-shirt aan zou doenquote:Op zondag 4 december 2011 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Schaken ook he.
Je kan wel Schaken op de Dam, maar je kan niet Dammen op de Schaak!
Gelul, er zaten minstens twee, misschien wel drie blunders van zijn kant in.quote:Op zondag 4 december 2011 14:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Wat een onzin - hem trefde geen blaam voor die doelpunten. Scoreboordjournalistiek.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:13 schreef SanAnt het volgende:
Kom Feijenoord maak er nog een paar !!!
We moeten inlopen op 020
En wij op PSV, dus maak er nog maar een paarquote:Op zondag 4 december 2011 14:13 schreef SanAnt het volgende:
Kom Feijenoord maak er nog een paar !!!
We moeten inlopen op 020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |