Inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die chick waar je het een tijdje terug over had.
Nou laten we dat maar niet doen.
Nou ze vind me echt leuk is zo klaar als een klontje en ik mag hier dan wel neerbuigend of haar doen haar als testobject gebruiken is ook zo lullig. Ik leer het wel in de praktijk met iemand die ik daadwerkelijk interessant vind.quote:Op zondag 4 december 2011 02:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waarom niet? Er kan niets fout gaan.
Als ik zo lees hoe ze het heeft gebracht valt dat ook wel weer mee. Ze vroeg je gewoon om een keer iets leuks te doen, ze verklaart je niet de eeuwige liefde ofzo. Ik zou het gewoon proberen. Op een plek waar je sowieso geen bekenden tegenkomt trouwens.quote:Op zondag 4 december 2011 02:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ze vind me echt leuk is zo klaar als een klontje en ik mag hier dan wel neerbuigend of haar doen haar als testobject gebruiken is ook zo lullig. Ik leer het wel in de praktijk met iemand die ik daadwerkelijk interessant vind.
Viel spass, gaat dus genieten worden morgen, merk het altijd in het stadion als Nightmare geweest is xDquote:Op zondag 4 december 2011 02:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 7 door en dan nog afbouwen. Maar inderdaad, allemaal zwaar aan de pillen en shit.
Dat is ook een optie. Je bent pas 17, nog tijd zat naar mijn mening.quote:Op zondag 4 december 2011 02:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ze vind me echt leuk is zo klaar als een klontje en ik mag hier dan wel neerbuigend of haar doen haar als testobject gebruiken is ook zo lullig. Ik leer het wel in de praktijk met iemand die ik daadwerkelijk interessant vind.
Ik heb het niet eens over de manier waarop ze het vroeg eerder over de manier hoe ze telkens weer contact zoekt.quote:Op zondag 4 december 2011 02:36 schreef Soit het volgende:
[..]
Als ik zo lees hoe ze het heeft gebracht valt dat ook wel weer mee. Ze vroeg je gewoon om een keer iets leuks te doen, ze verklaart je niet de eeuwige liefde ofzo. Ik zou het gewoon proberen.
Ja, en over een maand al 18.quote:Op zondag 4 december 2011 02:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Je bent pas 17, nog tijd zat naar mijn mening.
Als ze zo door blijft gaan moet je gewoon zeggen dat ze op moet rotten als je er helemaal geen trek in hebt. Ben je er ook vanaf.quote:Op zondag 4 december 2011 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over de manier waarop ze het vroeg eerder over de manier hoe ze telkens weer contact zoekt.
Met 18 is nog niets mis, ben zelf 21, nooit wat gemist. Op jouw leeftijd zat ik nog hele avonden hardcore World of Warcraft te spelen.quote:Op zondag 4 december 2011 02:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, en over een maand al 18.
[..]
Als ze zo door blijft gaan moet je gewoon zeggen dat ze op moet rotten als je er helemaal geen trek in hebt. Ben je er ook vanaf.
Ik vind het wel schattig eigenlijk, kind doet zo haar best.quote:Op zondag 4 december 2011 02:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, en over een maand al 18.
[..]
Als ze zo door blijft gaan moet je gewoon zeggen dat ze op moet rotten als je er helemaal geen trek in hebt. Ben je er ook vanaf.
Zat ik op m'n 23e ook nog.quote:Op zondag 4 december 2011 02:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met 18 is nog niets mis, ben zelf 21, nooit wat gemist. Op jouw leeftijd zat ik nog hele avonden hardcore World of Warcraft te spelen.
Ah zo, lekker afwachten dus.quote:Op zondag 4 december 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
Ik laat het allemaal maar op mijn pad komen en als het niet komt dan komt het niet.
Het is wel goed zo.
Niets mis met onervaren zijn, maar zo piepjong is 18 ook weer niet. Op je 18e avonden lang gamen vind ik persoonlijk zonde. Op iedere leeftijd trouwens.quote:Op zondag 4 december 2011 02:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met 18 is nog niets mis, ben zelf 21, nooit wat gemist. Op jouw leeftijd zat ik nog hele avonden hardcore World of Warcraft te spelen.
Mooi nummerquote:
Ik win, ik begon pas vorig jaarquote:Op zondag 4 december 2011 02:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Zat ik op m'n 23e ook nog.Is toch nog redelijk goedgekomen.
Dit.quote:
Mja, heb in de wereldtop van WoW gezeten en had het hartstikke naar mijn zin, spijt heb ik niet. Ben wel blij dat ik nu gewoon wat meer de deur uit ga om te bieren etc,als ik dat op deze leeftijd zou doen zou ik mij wel zorgen maken.quote:Op zondag 4 december 2011 02:42 schreef Soit het volgende:
[..]
Ah zo, lekker afwachten dus.
[..]
Niets mis met onervaren zijn, maar zo piepjong is 18 ook weer niet. Op je 18e avonden lang gamen vind ik persoonlijk zonde. Op iedere leeftijd trouwens.
Hah, eigenlijk speelde ik een jaar geleden nog.. alleen niet zo hardcore meer.quote:Op zondag 4 december 2011 02:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik win, ik begon pas vorig jaar![]()
Inmiddels alweer een half jaar gestopt, maar ik mis het soms wel. Mijn stoere warrior chick
De luie stoel methode, heerlijk rustig.quote:
Ik hoorde dat afgelopen week patch 4.3 was uitgekomen en ik had bijna weer betaald even nieuwe dungeons testenquote:Op zondag 4 december 2011 02:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Hah, eigenlijk speelde ik een jaar geleden nog.. alleen niet zo hardcore meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |