Dit en weltrusten!quote:Op zondag 4 december 2011 01:34 schreef Keyos het volgende:
Klasse 2 :
Ja-en: 23
Nee-want: 15
Ja-maar: 26
Totaal : 64
Totale score: tussen 56 en 66 punten
Zolang het nummer maar voor 1990 geproduceerd is geef ik het een kans ^^ .quote:Op zondag 4 december 2011 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben de schuldige.![]()
Dus jongens blijf maar doorkomen met die nummertjes.
It makes me sad, mooiquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 01:53 schreef heloef het volgende:
Oh Keyos je brengt me op een leuk idee.
Welke plaat of platen beschrijven het best de periode waar je nu in zit.
Nee.quote:Op zondag 4 december 2011 02:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon luisteren en je smaak verbreden. Goed voor je.
Dat al helemaal niet, toen bestond ik nog niet eens.quote:Op zondag 4 december 2011 02:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang het nummer maar voor 1990 geproduceerd is geef ik het een kans ^^ .
@Kutkloon
hahaha toevallig.
Cover van Johnny Cash;quote:
Dit is één van de weinige nummers waar ik ooit heb gejankt, dit nummer is geen cover meer, dit is van Cash geworden (in je achterhoofd houdend dat hij een paar weken na de clip is overleden, en zijn vrouw in de clip kort daarvoor was overleden).quote:Op zondag 4 december 2011 02:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Cover van Johnny Cash;
Bijna net zo goed.. misschien op sommige punten wel beter. Zo veel emotie..
Nummer van NIN is ook echt ontzettend goed hoor.. Sommige stukken is gewoon kippenvel.quote:Op zondag 4 december 2011 02:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige nummers waar ik ooit heb gejankt, dit nummer is geen cover meer, dit is van Cash geworden (in je achterhoofd houdend dat hij een paar weken na de clip is overleden, en zijn vrouw in de clip kort daarvoor was overleden).
Mja, ik heb niet zo heel erg veel met de manier waarop de zanger van NIN zingt, hij heeft zo een neppe stem. In die van Cash zit 1000x meer emotiequote:Op zondag 4 december 2011 02:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nummer van NIN is ook echt ontzettend goed hoor.. Sommige stukken is gewoon kippenvel.
Ja dat wel, maar de samenwerking met de muziek is wel top.quote:Op zondag 4 december 2011 02:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mja, ik heb niet zo heel erg veel met de manier waarop de zanger van NIN zingt, hij heeft zo een neppe stem. In die van Cash zit 1000x meer emotie
Nee.quote:Op zondag 4 december 2011 02:24 schreef Soit het volgende:
Heloef, hebben Faye en die gast nu officieel een relatie met elkaar?
Ook ontzettend goed.quote:Op zondag 4 december 2011 02:20 schreef formerjellybean het volgende:
Jeff Buckley omdat dit zo'n onwijs mooi nummer is en ik de rillingen van die stem krijg
Moet je hun vragen en wie is die meid van die neger?quote:Op zondag 4 december 2011 02:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom niet? Die meid van die neger is nog steeds niet single.
Ja en het komt ook echt uit zijn tenen trouwens tragisch hoe die aan zijn einde kwam, gevonden in het water , en ook echt leiden aan depressies maar man oh man wat maakte hem dat goed want hij zet gewoon echt zijn emoties in zijn nummersquote:
Zal ik doen. Een blonde.quote:Op zondag 4 december 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je hun vragen en wie is die meid van die neger?
Over die maagd drempel heen stappen. Ze zal het vast niet boeiend vinden als je er niks van bakt.quote:Op zondag 4 december 2011 02:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Zal ik doen. Een blonde.
Misschien moet je wel met die dikke meid gaan afspreken en ingaan op die versierpraktijken van haar, puur om zo te leren omgaan met vrouwen.
Hoe was Nightmare? Idd allemaal kale doorgesnoven mannetjes die ik morgen in De Kuip zal gaan zien?quote:
Oh die chick waar je het een tijdje terug over had.quote:Op zondag 4 december 2011 02:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Zal ik doen. Een blonde.
Misschien moet je wel met die dikke meid gaan afspreken en ingaan op die versierpraktijken van haar, puur om zo te leren omgaan met vrouwen. Op versiergebied.
Ja dat ben ik nog.quote:Op zondag 4 december 2011 02:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Over die maagd drempel heen stappen. Ze zal het vast niet boeiend vinden als je er niks van bakt.
Edit: Als je nog maagd bent natuurlijk.
Ik moet nog tot 7 door en dan nog afbouwen. Maar inderdaad, allemaal zwaar aan de pillen en shit.quote:Op zondag 4 december 2011 02:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe was Nightmare? Idd allemaal kale doorgesnoven mannetjes die ik morgen in De Kuip zal gaan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |