Doe ff een goede check op vervelende bijnamen icm achternaam etc. Scheelt een hoop gezeik op school.quote:Op zondag 4 december 2011 02:02 schreef Soit het volgende:
We gingen trouwens namen verzinnen voor de dochter van mijn broer die in februari/maart op de wereld komt. Best moeilijk nog. Het meisje wordt een bazin en daar moet het ook een beetje mee overeenkomen, de naam moet dus ook overeenkomen met de achternaam. Snappen jullie? De mensen die mijn Facebook hebben dan.![]()
Ik vind Maud leuk.
Al over nagedacht natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 02:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe ff een goede check op vervelende bijnamen icm achternaam etc. Scheelt een hoop gezeik op school.
Wie kan hier net zo stoer als tom cruise zijn kaken spannen?quote:
Ik krijg van die typische legerkaken als ik dat doe.quote:Op zondag 4 december 2011 02:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie kan hier net zo stoer als tom cruise zijn kaken spannen?
Ben jij nou een vrouw of een man?quote:Op zondag 4 december 2011 02:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zondag 4 december 2011 02:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik heb te bolle wangetjes volgens mij om dat te doen.quote:
Chubbyquote:Op zondag 4 december 2011 02:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb te bolle wangetjes volgens mij om dat te doen.
Gewoon stoppen.quote:Op zondag 4 december 2011 02:12 schreef Keyos het volgende:
Damn, ben écht voorzichtig met mijn peuken nu, dit moet en zal het laatste pakje zijn dat ik ooit ga kopen (wordt het niet natuurlijk).
En er trots op!quote:
Als dat nou zo makkelijk was...... ik kan in principe dagen zonder, maar er zijn gewoon momenten dat je gewoon zin hebt in ééntje, gewoon psychologisch dat wanneer je niets te doen hebt, je er één op steekt.... Zeker tijdens voetbalwedstrijden gaat het snel.quote:
Zo erg is het ook al weer niet.quote:
Gewoon luisteren en je smaak verbreden. Goed voor je.quote:Op zondag 4 december 2011 02:15 schreef Soit het volgende:
Nu zijn d'r wel weer genoeg van die nummers gepost.
Ja ik ben de schuldige.quote:Op zondag 4 december 2011 02:15 schreef Soit het volgende:
Nu zijn d'r wel weer genoeg van die nummers gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |