En dan klagen dat ze geen dates kunnen krijgen. (sorry jongensquote:Op zondag 4 december 2011 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
Nou dan blijf ik toch lekker forever alone omdat ik niet slik. Tjonge wat een heisa zeg. En dan noemen ze vrouwen veeleisend
Ik kan wel een date krijgen verdomme.quote:Op zondag 4 december 2011 01:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan klagen dat ze geen dates kunnen krijgen. (sorry jongens)
Orly?quote:Op zondag 4 december 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel een date krijgen verdomme.
Ga je op walvisjacht?quote:Op zondag 4 december 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel een date krijgen verdomme.
Ik vind je helemaal niet raar. Je moet het allemaal zelf weten. Ik vind het nogal suf als iemand bij voorbaat al is van nee dat wil ik niet en nee ik wil een prinses zijn in bed.quote:Op zondag 4 december 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Oh wacht omdat ik niet zeg wat de gemiddelde Fokker wil horen en niet mee doe aan de e-penis contest ben ik maar raar. Ondanks dat dit internet is, heb ik geen behoefte om me beter voor te doen.Ik snap dat dat erg onwerkelijk moet zijn.
Ik ben gewoon tevreden en blij met wie ik ben, eng he
Misschien moet er gewoon een ander afvoer kanaal voor sperma uitgevonden wordenquote:Op zondag 4 december 2011 01:07 schreef twi het volgende:
Misschien moet er een soort van nek-stoma uitgevonden worden voor vrouwen die het niet prettig vinden.
Hoe bedoel je precies?quote:Op zondag 4 december 2011 01:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
lijkt het jou leuk om in je gezicht gespoten te worden?
Waarom begin je steeds over prinsessen gedrag in bed. Jij snapt er echt geen ruk van en zeker niks van mij iig.quote:Op zondag 4 december 2011 01:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind je helemaal niet raar. Je moet het allemaal zelf weten. Ik vind het nogal suf als iemand bij voorbaat al is van nee dat wil ik niet en nee ik wil een prinses zijn in bed.
But that's just me. Er zijn gelukkig meer mannen.
quote:Op zondag 4 december 2011 01:08 schreef Keyos het volgende:
Net even kort met de vriend van mijn date haar zusje gepraat over de situatie:
""nou, als ik met ******* over je praat, wordt ze al helemaal verlegen en happy ^^"
Als dat niet goed zit weet ik het ook niet meer!
Tsja, een vinger had gekund. Hadden vrouwen ook blij mee kunnen zijn. Maar dat is zo lastig tijdens het werken.quote:Op zondag 4 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien moet er gewoon een ander afvoer kanaal voor sperma uitgevonden worden
Nice man! Vind ik altijd leuk om te horen/merken dat soort dingenquote:Op zondag 4 december 2011 01:08 schreef Keyos het volgende:
""nou, als ik met ******* over je praat, wordt ze al helemaal verlegen en happy ^^"
Het klinkt inderdaad niet verkeerd.quote:Op zondag 4 december 2011 01:08 schreef Keyos het volgende:
De felheid van je reactie spreekt boekdelen. Mevrouw is beledigd.quote:Op zondag 4 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom begin je steeds over prinsessen gedrag in bed. Jij snapt er echt geen ruk van en zeker niks van mij iig.
Stel dat je een vrouw treft die kan squirten, zou je het dan geen enkel probleem vinden als ze je steeds in je bek spuit?quote:
Moeten het nog plannen, maar sowieso de komende week, daar ga ik toch wel op mikken. Ook gelijk wat meer vrijheid dan bij haar thuis zitten.quote:Op zondag 4 december 2011 01:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Goede zaak.
Wanneer gingen jullie weer op date?
Ja maar geen interesse van mijn kant.quote:
Gehad. Geil, vooral ook omdat zij het geil vond. Dat triggert elkaar.quote:Op zondag 4 december 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stel dat je een vrouw treft die kan squirten, zou je het dan geen enkel probleem vinden als ze je steeds in je bek spuit?
Niet echt... maar het is geven en nemen toch??quote:Op zondag 4 december 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stel dat je een vrouw treft die kan squirten, zou je het dan geen enkel probleem vinden als ze je steeds in je bek spuit?
Knaken website verstuurd de mail met resultaten niet.quote:Op zondag 4 december 2011 01:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De felheid van je reactie spreekt boekdelen. Mevrouw is beledigd.
Doe eens deze test.
http://www.ja-maar.nl/
ik denk dat je er uitkomt als een nee,want
• Meteen al allerlei grenzen aangeven in bed. ( nee, want houding)quote:Op zondag 4 december 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
wat bedoel je precies met prinsessengedrag ??
Ik heb hem laatst gedaan en hij verstuurde wel degelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 01:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Knaken website verstuurd de mail met resultaten niet.
Lijkt me wel wat.quote:Op zondag 4 december 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou je hebt me echt tot op de komma nauwkeurig beschreven. Ongelooflijkquote:Op zondag 4 december 2011 01:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
• Meteen al allerlei grenzen aangeven in bed.
• Niet in het moment kunnen leven van de sex.
• Rationeel naar sex kijken
• De man moet initiatief nemen, want dat hoort zo
• De man wil altijd en soms geef ik hem maar wat
• Voor wat hoort wat-gedachte. ( Ja maar ik heb jou gepijpt...)
• Eeuwige interne bad/good girl-discussie in het hoofd. Een good girl doet zulke dingen niet...
• In het ergste geval de man alles laten doen en als een dood vogeltje erbij liggen
Vaak onderontwikkelde eigen seksualiteit, weinig zelfvertrouwen en angst voor controleverlies of afvallen naar 'bad girl/ slet in bed'.
Zoiets?
Ja jezus, wat een lap tekst. Kunnen ze het niet gewoon JA of NEE opsturen?quote:Op zondag 4 december 2011 01:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst gedaan en hij verstuurde wel degelijk.
Dan had je juist op de uitnodiging van je 'walvis' in moeten gaan. Heb gehoord dat die er heel goed in zijn.quote:
Dat snap ik.quote:Op zondag 4 december 2011 01:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb geen voor wat hoort wat gedachte , maar als een man steeds wil dat ik hem pijp waar ik geen moeite mee heb maar mij niet beft dan ben ik er ook op een gegeven moment wel klaar mee.
Ik zei dat het leek alsof je prinsessengedrag vertoonde. Wellicht gloort er nog hoopquote:Op zondag 4 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou je hebt me echt tot op de komma nauwkeurig beschreven. Ongelooflijk
Hij is het er mee eens !!!quote:
Zo wanhopig ben ik ook weer niet, daarnaast lijkt me het een keer meemaken wel interessant maar continu hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 4 december 2011 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dan had je juist op de uitnodiging van je 'walvis' in moeten gaan. Heb gehoord dat die er heel goed in zijn.
Waar gaat het nu weer over? Jullie gaan snel.quote:Op zondag 4 december 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik ook weer niet, daarnaast lijkt me het een keer meemaken wel interessant maar continu hoeft ook weer niet.
En wat houdt die in? Ik heb het nu niet even paraat.quote:Op zondag 4 december 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
Uitslag test:
Totale score: tussen 67 en 77 punten
Klasse 3 67 t/m 77 punten
Nee, maar ik heb nogal een egoistisch iemand gehad qua seks die wel eigenlijk steeds verwachte dat ik hem ging pijpen ( ik heb daar dus geen moeite mee en vind het best fijn ) maar die deed daaronder bijna niks behalve hem erin stoppen en ik vind juist vingeren en eventueel beffen ook wel fijn bij de sex.quote:Op zondag 4 december 2011 01:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat snap ik.![]()
Maar het is niet je standaard uitgangspunt, dat alles wederkerig moet zijn.
Over klaarkomen in het gezicht, over squirten in het gezicht en het eventuele prinssesengedrag van Cactus.quote:Op zondag 4 december 2011 01:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Waar gaat het nu weer over? Jullie gaan snel.
Alle drie bah.quote:Op zondag 4 december 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Over klaarkomen in het gezicht, over squirten in het gezicht en het eventuele prinssesengedrag van Cactus.
Dan vindt hij je vast niet aantrekkelijk genoeg om het te doen.quote:Op zondag 4 december 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nogal een egoistisch iemand gehad qua seks die wel eigenlijk steeds verwachte dat ik hem ging pijpen ( ik heb daar dus geen moeite mee en vind het best fijn ) maar die deed daaronder bijna niks behalve hem erin stoppen en ik vind juist vingeren en eventueel beffen ook wel fijn bij de sex.
Dat is gewoon een droplul.quote:Op zondag 4 december 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nogal een egoistisch iemand gehad qua seks die wel eigenlijk steeds verwachte dat ik hem ging pijpen ( ik heb daar dus geen moeite mee en vind het best fijn ) maar die deed daaronder bijna niks behalve hem erin stoppen en ik vind juist vingeren en eventueel beffen ook wel fijn bij de sex.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 01:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon een droplul.
Niets zo mooi als een vrouw klaar laten komen.
ja dat vind ik ook want ik merkte vooral dat het bij hem ging om zijn eigen genot en ik vind sex wel iets waar je samen van geniet.quote:Op zondag 4 december 2011 01:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon een droplul.
Niets zo mooi als een vrouw klaar laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |