SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Snel gewijzigd hoor dat was niet mijn plaatjequote:Op zondag 4 december 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha dat plaatje in de OPLeuke piraatjens!
quote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh was van vorige topic nog dus.
Mijn plaatje dus. Ik voel me aangesproken door de TT.quote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh was van vorige topic nog dus.
De drie musketiers.quote:Op zondag 4 december 2011 00:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mijn plaatje dus. Ik voel me aangesproken door de TT.
quote:
Webcamsquote:Op zondag 4 december 2011 12:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hebben jullie vannacht ook genoten van 2 dronken jongentjes? Ik wel namelijk.
Niet voor 5 decemberquote:
Wauwquote:Op zondag 4 december 2011 12:36 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben gisteren wel met een vriend misbruikt door een man ergens in de 20
JAquote:Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Omdatappel het volgende:
Willen jullie een foto van een naakte Furdinand?
Die vindt hier wel aftrek.quote:Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Omdatappel het volgende:
Willen jullie een foto van een naakte Furdinand?
Ik ben ook binnenquote:Op zondag 4 december 2011 13:14 schreef Oceanview het volgende:
Hier binnen is het nog redelijk warm.
Waarom vraag je het dan? verdomme!quote:Op zondag 4 december 2011 13:12 schreef Omdatappel het volgende:
Ik mag niet geven van Furdi. De egoïst.
Ik had het gewoon stiekem moeten doen, he.quote:Op zondag 4 december 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan? verdomme!
Arme jij.quote:Op zondag 4 december 2011 13:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben ook binnenMaar ik zat net in bad. En toen werd het water koud. En bevroor ik
Jaloers hier is het 17 binnen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
21.7 binnen, 13.1 buiten (al klopt de buiten niet).
Dat is alleen bij mn oma die 24/7 kookt.quote:
En dan zet je me alsnog aan de kant? Nou laat dan maar.quote:Op zondag 4 december 2011 13:26 schreef Oceanview het volgende:
Dat is oke cosmo, totdat ik weer een relatie heb wil ik wel dingen met jou doen.
jammer.quote:Op zondag 4 december 2011 13:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dan zet je me alsnog aan de kant? Nou laat dan maar..
watquote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef Plastic_zak het volgende:
gelukkig, de boelers zitten hier, niet in udowu ok ik ben weer weg gr gr
En mij niet eens begroeten.quote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag zo iemand in Utrecht lopen met zo'n kin
Je was vermomd als vrouwquote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En mij niet eens begroeten.
[ afbeelding ]
Omdat het al zo laat isquote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom een zielig gezichtje erbij?
Dat is waar. Die twee knulletjes zullen ontzettende hoofdpijn hebbenquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef Oceanview het volgende:
Is het raar als je over een stoplicht droomt in Italië waar ketchup specifiek uit komt?
Je ouders zouden maar thuiskomen vandaag.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is waar. Die twee knulletjes zullen ontzettende hoofdpijn hebben
En dan een dekbed in de tuin vindenquote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je ouders zouden maar thuiskomen vandaag..
Ja walgelijkquote:
Aziaten kunnen hun ogen toch niet openen?quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja walgelijkvolgend jaar gewoon aziatische pieten die rijst uitdelen ipv pepernoten want dit gaat echt te ver gewoon weer elk jaar
OPEN JE OGEN MENSENN
ik ben wel jaloers op degene die naast DV lagquote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Plastic_zak het volgende:
hebben jullie gehosseld dan vannacht ofniet
Ga op de tafel liggen en laat ze Risk spelen op je lichaamquote:Op zondag 4 december 2011 15:01 schreef Renesite het volgende:
Ik lig pre-grieperig op de bank terwijl iedereen Risk speelt.
Net ff anderhalf uur gechilld / half geslapen.
Wel met een dekentjequote:Op zondag 4 december 2011 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga op de tafel liggen en laat ze Risk spelen op je lichaam
Ja, wil ik ook weten!quote:Op zondag 4 december 2011 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd vannacht met 2 dronken jongetjes op een webcam ?
2 dronken jongens werden gestreamd door een fokuser en die gaf ze via de mic allemaal opdrachtenquote:Op zondag 4 december 2011 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd vannacht met 2 dronken jongetjes op een webcam ?
Hahahaquote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef Beach het volgende:
[..]
2 dronken jongens werden gestreamd door een fokuser en die gaf ze via de mic allemaal opdrachtenzoals zout opsnuiven hakenkruis tekenen bij degene die sliep en 1 ging kotsen
Topic?quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dekbed uit het raam gooien, dingen op de muur tekenen, mensen bellen, water over de slapende heen, uit het raam schreeuwen, onderspuiten met deo, deo plus vuur.
nee nederlandersquote:Op zondag 4 december 2011 15:20 schreef JanPiraat het volgende:
Waren het Nederlanders ? ik gok Duitsers, als ik het zo hoor allemaal zie ik Duitsers voor me
Jammer dat ik het meeste heb gemist.quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dekbed uit het raam gooien, dingen op de muur tekenen, mensen bellen, water over de slapende heen, uit het raam schreeuwen, onderspuiten met deo, deo plus vuur.
quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Omdatappel het volgende:
Hihi, mijn vriendje kan me lekker opwarmen.
Leukquote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef 92Merel het volgende:
Nee, ze hebben hakken en een veterdingetje aan de achterkant en zijn donkerblauw. Maar de ene is ietsje verkleurd omdat die in de winkel heeft gestaan, daarom gingen ze (voor mij) van 140 naar 10![]()
Maar met een paar dagen in de vensterbank zien ze er weer hetzelfde uit.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2001 11:23 schreef yvonne het volgende:
Om een grotere penis te krijgen, smeerden de oude egyptenaren hun penis in met krokodillenmest.
Kunnen we gezellig samen gaanquote:
Voldemort?quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vuige emo.giffer, je lijkt op hij die niet genoemd mag worden
Neehoor, dat was omdat ik met Klips Lost aan het kijken wasquote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww meisjeDurfde je daarom de hele dag niks te posten?
Ohhhquote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor, dat was omdat ik met Klips Lost aan het kijken wasLost
Oke mooi, dan zul je het wel overleven denk ik?quote:
Ik hoop het, maar het is wel vreemd dat het na een antibioticakuur nog niet helemaal over isquote:Op zondag 4 december 2011 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke mooi, dan zul je het wel overleven denk ik?
quote:
quote:
Ah Patrique is stiekem in de trein gaan zitten nadat jij hem erbovenop hebt gezet.quote:
hih! Jij snapt het!!quote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Ah Patrique is stiekem in de trein gaan zitten nadat jij hem erbovenop hebt gezet.
inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
Hoe durf je, vlegel, hij had je niet voor niets op het dak gezet.
koud, en een tunnel, waar ik dan dood was gegaanquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
Hoe durf je, vlegel, hij had je niet voor niets op het dak gezet.
Misschien was dat z'n doel welquote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
koud, en een tunnel, waar ik dan dood was gegaan
Wat schattigquote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, wij hebben 5 maanden en 1 dag. Dat zou 'ie nooit doen!
quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neeneequote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vuile woordendief hijwat denkt ie wel niet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit hier met handdoek op mn hoofd alles zegt mn zusje: HEB JE GEDOUCHT NEEET???
Alstjeblieftquote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit hier met handdoek op mn hoofd alles zegt mn zusje: HEB JE GEDOUCHT NEEET???
quote:Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Alstjeblieft
[ afbeelding ]
gebruik hem verstandig![]()
ik las cakinaquote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohhh
Ik heb dit:
http://sortedfood.com/#!/cakeinamug/
Dat is serieus lekker
Zot, dan bak ik wel een echte mooie goeie betere hoorquote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik las cakina
ga je ons in december daarmee ook verwennen?
wauw ik heb dat filmpje gezienquote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zot, dan bak ik wel een echte mooie goeie betere hoor
Hihiquote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wauw ik heb dat filmpje gezien
nu wil ik ook
wats in decemberquote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik las cakina
ga je ons in december daarmee ook verwennen?
Komt Klinks bij mij chocoladetaart etenquote:
Het laatste wat ik gehoord heb, is dat ie op een trein zat en dat ie net een tunnel binnen zou rijden.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Renesite het volgende:
Heb iemand mien poepje ook zien? Ik ben 'em kwiet
boh lekker hoorquote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Komt Klinks bij mij chocoladetaart eten
quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Renesite het volgende:
Heb iemand mien poepje ook zien? Ik ben 'em kwiet
Sorryquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]DAT IS ZULKS GEEN LEUKEN GRAPJE!!
Hij is al zeker ca. 2 uur thuisquote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hij komt zo weer thuisalleen zn mobiel is leeg daarom zegt ie niks meer toch
komt goed jongeman
Hij is niet dood hoorquote:
IK BEN ERG GEVOELIG EN HIGH SENSITIVEquote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij is niet dood hoorNare Jan bah
Meisje tochquote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
IK BEN ERG GEVOELIG EN HIGH SENSITIVE
quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij is niet dood hoorNare Jan bah
quote:
Je kindje ?quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
Jeetje, Klips heeft mijn kindje meeAls ie maar lief is voor m.
Ghehequote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je kindje ?wat is jouw kindje dan ?
ooooooooooooooooo en en?quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS! Ik had 50/50 gezien, met hij van 500 days of summer.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GheheMijn hardcoverkeimooie The Fellowship of the Ring boek
![]()
![]()
De andere 2 staan hier nog gelukkig
mafkeesjequote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
En mijn andere kind is mijn Harry Potter box
En toenquote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ooooooooooooooooo en en?
[..]
[..]
mafkeesje![]()
Die wil ik oooooooook zienquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En toen![]()
![]()
Zo lieveleukezielige
film
Jongen van 27 die kanker krijgt ja. En er zit een vet lieve hond inquote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die wil ik oooooooook zientoch van die comedian die kanker krijgt ofzo ?
quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
"Mobiel aan de lader en op stil"
Zit gewoon op msnDie zet ik net pas aan.
Ieuw... mag ik gillen met je?quote:Op maandag 5 december 2011 01:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gelukkig, maar ik wist het wel. Ik voel dat aan. Ik voel ook aan dat er een dode muis in de muur zit../
Inderdaad. Ik ga op de bank slapen, het stinkt juist bij mijn nachtkastje.quote:Op maandag 5 december 2011 01:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
kusssquote:Op maandag 5 december 2011 07:17 schreef Renesite het volgende:
Mijn hoofd is een brok hoofdpijn/stijve spier. Auw! Beetje hoesten bonkt door mijn hele hoofd. Waarom voelt het als fucking 2 uur 's nachts, deed mijn internet het niet en en en.
Mogge![]()
WAAROM BEN IK NU AL WAKKER!
Shit.quote:Op maandag 5 december 2011 10:59 schreef dralion13 het volgende:
Hoi
Nederland is bezig om duitsland te bewapenen
De 3e Wereldoorlog is op komst
Ik zag op het station Amersfoort een Duitse trein met 15 tanks erop
We gaan allemaal doohood
Niet voor mijn nachtrust.quote:Op maandag 5 december 2011 11:19 schreef gianni61 het volgende:
oorlog is dan wel weer goed voor de economie..
ze zullen niet snel jouw woonplaats gaan bombarderen snachtsquote:
Niet op Nieuw vennep haten.quote:Op maandag 5 december 2011 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze zullen niet snel jouw woonplaats gaan bombarderen snachts
ik haat toch helemaal nietquote:
Mwoa, het kost vooral veel geld, en we hebben net al onze tanks verkocht, dus ik betwijfel of het heel gunstig zal uitpakken voor nederland...quote:Op maandag 5 december 2011 11:19 schreef gianni61 het volgende:
oorlog is dan wel weer goed voor de economie..
leugen, laster, zwartmakerij!quote:
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 5 december 2011 13:38 schreef gianni61 het volgende:
vroegah was het hier een stuk drukker
True.quote:Op maandag 5 december 2011 13:59 schreef Furdinand het volgende:
vroeger was het maar kut want toen bestond ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |