Nee, Community doet juist het tegenovergestelde. Niet dat ze ooit ECHT voor de massa waren, maar de serie wordt echt steeds aparter..steeds meer hate it or love it. Big Bang is wel echt massavoer geworden..alle slimme geek-grapjes zijn nu wel verdwenen en het is echt voorgekauwde troep aan het worden als ze zo doorgaan...Friends in een geek-setting ofzo..quote:Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef JDx het volgende:
Ja zo gaat het nou eenmaal in de US. Net als Big Bang draaien ze om naar wat de massa leuk vindt. En dat werkt niet. Dus... einde show.
Ik vind dat er persoonlijk nog genoeg nerdgrapjes in zitten.quote:Op zondag 4 december 2011 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Community doet juist het tegenovergestelde. Niet dat ze ooit ECHT voor de massa waren, maar de serie wordt echt steeds aparter..steeds meer hate it or love it. Big Bang is wel echt massavoer geworden..alle slimme geek-grapjes zijn nu wel verdwenen en het is echt voorgekauwde troep aan het worden als ze zo doorgaan...Friends in een geek-setting ofzo..
Ik heb ook juist het idee dat het allemaal iets minder radicaal is.quote:Op zondag 4 december 2011 01:37 schreef Daskaar het volgende:
hm, ik vond seizoen twee juist zo leuk omdat elke aflevering zo radikaal was, heb t gevoel dat ze nu juist weer t een beetje terug draaien. ok, abed als batman was een beetje weird, en fussbal in anime stijl ook wel, maar je snapt wat ik bedoel..?
het is nog steeds verschrikkelijk grappig geschreven en de groep wordt hechter, vind dat t belangrijkste aan de serie.
Voor de meeste mensen is het andersomquote:Op zondag 4 december 2011 13:03 schreef Rijst het volgende:
Ik heb nog maar ene paar afleveringen gezien van het eerste seizoen. Ben er pas achtergekomen dat Childish Gambino Troy speelt.
Je bedoelt indirect doordat hij het met zijn acteersalaris betaald, lijkt me?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:09 schreef vault_tec het volgende:
CG is wel tof, alleen community betaald voor zijn rap project...
Deze is superbaasquote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Rumille het volgende:
http://www.nbc.com/commun(...)nfiltration/1372231/
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Rumille het volgende:
Awesome.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Rumille het volgende:
Awesome.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Rumille het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Rumille het volgende:
Komop man, zo moeilijk is dat niet te vinden!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:48 schreef BasvB het volgende:
Was afgelopen vrijdag de laatste aflevering of is dat deze week?
Maar die stemquote:Op vrijdag 9 december 2011 03:08 schreef Rumille het volgende:
Jezus Christus te paard, Annie in dat pakje![]()
Dean----Dooongg----Deeeeaaann---Dooongquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:37 schreef bijdehand het volgende:
Dat pakje van Annie, sodeju!!!![]()
En dat eindechang chang chang chang pop pop pop pop
Inderdaad, kon er niet normaal naar luisteren.quote:
Britta had anders ook een heel strak pakje aan, als boom.quote:
"Mute tree"quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Britta had anders ook een heel strak pakje aan, als boom.
Zeikerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Mirel het volgende:
Als Glee zoals dit is dan is vind ik het echt zwaar kut. Waarom wil je zoiets kijken?
Ooit was Glee (stukken) beter dan dit, maar het lijkt wel steeds zwakker en zwakker te worden, dus misschien gewoon nog even wachten en dan is Glee echt zo kut.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Mirel het volgende:
Als Glee zoals dit is dan is het echt zwaar kut. Waarom wil je zoiets kijken?
Viel mij ook op idd. Slecht gedaan, of juist briljant.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij hebben ze ook expres een hele slechte lipsync gedaan..ik hoop tenminste dat het expres was
Dat uitlachenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef MaxC het volgende:
Glee is gay
Chang was echt geniaal aan het begin
Glee scoort volgens mij nog wel goed in Amerika. Dus prima onderwerp om te parodieeren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef outcast_within het volgende:
Ik herkende ook wel een paar glee dingen.
Dat trappetje, de regionals, de pianist.
Maar goed glee werd op een gegeven moment wel echt een bagger serie. En om bagger nu te gaan parodieeren. tsjah.
Ja ik zie ook de glee community doelgroep overlap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
Glee scoort volgens mij nog wel goed in Amerika. Dus prima onderwerp om te parodieeren.
twitter:dannypudi twitterde op zaterdag 10-12-2011 om 05:00:15It's on! RT @yvettenbrown: Please watch tonight's awesome episode of #Chuck directed by @zacharylevi! @dannypudi pops up!
It's on NBC! reageer retweet
Dat was echt Koningsquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:16 schreef Orbis het volgende:
Mr. Rad leek ook angstaanjagend veel op Schuester uit Glee in zijn bizarre moodswings en totaal ongepaste omgang met mensen.
Pierce kan het zingen niet onderdrukken:
[ afbeelding ]
Hij staat gewoon te zwaaien met z'n stokquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:01 schreef mctwigt het volgende:
2:04 lijkt wel of hij zich loopt te rukken
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:38 schreef ROFLOL het volgende:
Vond er geen zak aan, de eerste episode waarin ik niet heb kunnen lachen. Heb niks met Glee en al helemaal niet met al dat gezang. Zal wel aan mij liggen gezien de reacties hier, maar was gewoon niet mijn ding.
Alleen Britta in haar outfit was <3
Says it allquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Mirel het volgende:
Geniaal dat van Pierce. Die koppen van hem bij dat stukje, briljant gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:16 schreef Orbis het volgende:
Mr. Rad leek ook angstaanjagend veel op Schuester uit Glee in zijn bizarre moodswings en totaal ongepaste omgang met mensen.
Pierce kan het zingen niet onderdrukken:
[ afbeelding ]
En dit was vreemd genoeg niet voor het eerst dat Alison Brie als kerstman een ongepast lied zong:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet wel in character blijven hèquote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef NotYou het volgende:
Dit kennende: http://vimeo.com/20374589?cnn=yes viel juist de rap mij een beetje tegen.
Dit was de laatste voorlopig tot de volgende uitzending op een nog niet bekende datum.quote:Op zondag 11 december 2011 20:10 schreef ROFLOL het volgende:
Hoe gaat het nu verder, aankomende week gewoon nog een nieuwe? En gaat het tot EP14 en is het dan afgelopen voor een tijdje?
Dat is gewoon sad.quote:Op zondag 11 december 2011 21:57 schreef The_Groove het volgende:
Glee aflevering![]()
Serieus op basis van deze aflevering mag Community van mij gecanceld worden.
Ik bedoel de docu episode was briljant maar dit is wel weer peop.
Hahaha nee dit is gewoon enorm slecht.quote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus, één minder leuke aflevering kan toch. Ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die een Glee aflevering juist wel geweldig vinden. Hate it or love it. Het is niet dat de volgende aflevering wéér met een Glee thema zal zijn oid.
Ik bedoel:
[..]
Dat is gewoon sad.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hahaha nee dit is gewoon enorm slecht.
Groot fan van Community maar als dit het niveau is...8-)
Glee is niet eens zo heel slecht, maar wel ontzettend gay (no offence)quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Mirel het volgende:
Dit is de enige echt slechte aflevering die Community heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 21:57 schreef The_Groove het volgende:
Glee aflevering![]()
Serieus op basis van deze aflevering mag Community van mij gecanceld worden.
Ik bedoel de docu episode was briljant maar dit is wel weer peop.
Ik vond de Community-twist niet echt aanwezig.quote:Op zondag 11 december 2011 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat is er zo enorm slecht aan dan? Ik kan snappen dat een Glee-parodie niet iedereens ding is. Maar het pardodieëren daarvan doen ze verder prima. Dus qua niveau is het niet opeens heel veel minder dan normaal. Ze doen gewoon wat ze altijd doen bij Community, een genre/cliché nemen en daar een Community twist aangeven.
Dit zegt meer over hoe erg Glee is geworden dan over deze aflevering van Community. De clichés uitvergroten hebben ze meer dan genoeg gedaan denk ik zo, snap niet goed hoe je dat nou kan missen. Het hele liedje van Annie dat puur om de sex-appeal ging, 'do you want to sing about it' , 'is this about regionals' en ga maar door.quote:Op maandag 12 december 2011 18:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik vond de Community-twist niet echt aanwezig.
De personages gedroegen zich 'out-of-character'.
Ik miste het scherpe randje dat Community bij parodieën altijd heeft, het uitlichten waarom Glee eigenlijk zo ontzettend blij is, de clichés uitvergroten. Dit leek juist een kopie van een aflevering van Glee.
Ik vind dat een parodie op Glee een slechte keuze is geweest voor Community.quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dit zegt meer over hoe erg Glee is geworden dan over deze aflevering van Community. De clichés uitvergroten hebben ze meer dan genoeg gedaan denk ik zo, snap niet goed hoe je dat nou kan missen. Het hele liedje van Annie dat puur om de sex-appeal ging, 'do you want to sing about it' , 'is this about regionals' en ga maar door.
Precies hierom.Teveel grapjes die alleen de Abeds van deze wereld leuk vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef JDx het volgende:
Godver, weer een herinnering aan hoe geweldig deze show is. Hoe kan het dat zoiets misschien stopt?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Precies hierom.Teveel grapjes die alleen de Abeds van deze wereld leuk vinden.
Ja man aandacht voor details is voor nerdsquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Precies hierom.Teveel grapjes die alleen de Abeds van deze wereld leuk vinden.
Beetljejuice van Howard Stern?quote:Community Has Been Setting Up This Beetlejuice Gag For Three Years
Just how obsessively geeky is NBC's recently shelved sitcom, Community? So much so that they have been sneakily incorporating the name "Beetlejuice" into the script, once per season, for three seasons. And you know what happens when you say "Beetlejuice" three times, don't you? Believe it.
Credit to the eagle-eyed nerd commandos of Reddit for uncovering the Community Easter egg to end all Community Easter eggs. (And sadly, we might mean that literally.)
http://gawker.com/5862102(...)-gag-for-three-years
Fucking geweldigquote:
`Hahahahah echt een van de mooiste stukjes Community inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:17 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind sowieso het introliedje van Community wel tof.
Verder ook wel grappige muzikale dingen in de serie, in het begin die liedjes over Britta en Pierce ( : ), en dit was ook epic:
GEWELDIG!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:41 schreef Quisho het volgende:
[..]
Beetljejuice van Howard Stern?
Dit is ook wel vet
OMG dat zie ik nu pas!quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
en deze komt nog steeds regelmatig van pas op facebook
Die boner van Chang![]()
Njah NBC wou Scrubs ook cancellen en ABC heeft het toen overgenomen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:23 schreef n0ir het volgende:
Stel dat NBC geen zin heeft om Community na dit seizoen voort te zetten, zou een andere zender dan kunnen besluiten het over te nemen?
Ja Steve Porter is geweldigquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Fucking geweldig.
Kan deze gouwe ouwe ook nog graag luisteren:
Yeah boii, boii, what.
en deze komt nog steeds regelmatig van pas op facebook
Die boner van Chang![]()
Je ziet wel dat in elke aflevering ontzettend veel moeite wordt gestoken (qua geld, tijd en aandacht aan de kleine dingen op bijvoorbeeld de achtergrond)quote:Op zondag 1 januari 2012 16:18 schreef Roces18 het volgende:
Alle aflevering tot nu toe zijn best goed, maar de beste vond ik wel s1 met pottery class en s2 met die zombies.
En de slechtste was s2 waar iedereen uit klei poppetjes bestond, echt verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |