"Mute tree"quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Britta had anders ook een heel strak pakje aan, als boom.
Zeikerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Mirel het volgende:
Als Glee zoals dit is dan is vind ik het echt zwaar kut. Waarom wil je zoiets kijken?
Ooit was Glee (stukken) beter dan dit, maar het lijkt wel steeds zwakker en zwakker te worden, dus misschien gewoon nog even wachten en dan is Glee echt zo kut.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Mirel het volgende:
Als Glee zoals dit is dan is het echt zwaar kut. Waarom wil je zoiets kijken?
Viel mij ook op idd. Slecht gedaan, of juist briljant.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij hebben ze ook expres een hele slechte lipsync gedaan..ik hoop tenminste dat het expres was
Dat uitlachenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef MaxC het volgende:
Glee is gay
Chang was echt geniaal aan het begin
Glee scoort volgens mij nog wel goed in Amerika. Dus prima onderwerp om te parodieeren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef outcast_within het volgende:
Ik herkende ook wel een paar glee dingen.
Dat trappetje, de regionals, de pianist.
Maar goed glee werd op een gegeven moment wel echt een bagger serie. En om bagger nu te gaan parodieeren. tsjah.
Ja ik zie ook de glee community doelgroep overlap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
Glee scoort volgens mij nog wel goed in Amerika. Dus prima onderwerp om te parodieeren.
twitter:dannypudi twitterde op zaterdag 10-12-2011 om 05:00:15It's on! RT @yvettenbrown: Please watch tonight's awesome episode of #Chuck directed by @zacharylevi! @dannypudi pops up!
It's on NBC! reageer retweet
Dat was echt Koningsquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:16 schreef Orbis het volgende:
Mr. Rad leek ook angstaanjagend veel op Schuester uit Glee in zijn bizarre moodswings en totaal ongepaste omgang met mensen.
Pierce kan het zingen niet onderdrukken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |