Dit is de enige echt slechte aflevering die Community heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 21:57 schreef The_Groove het volgende:
Glee aflevering![]()
Serieus op basis van deze aflevering mag Community van mij gecanceld worden.
Ik bedoel de docu episode was briljant maar dit is wel weer peop.
Ik vond de Community-twist niet echt aanwezig.quote:Op zondag 11 december 2011 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat is er zo enorm slecht aan dan? Ik kan snappen dat een Glee-parodie niet iedereens ding is. Maar het pardodieëren daarvan doen ze verder prima. Dus qua niveau is het niet opeens heel veel minder dan normaal. Ze doen gewoon wat ze altijd doen bij Community, een genre/cliché nemen en daar een Community twist aangeven.
Dit zegt meer over hoe erg Glee is geworden dan over deze aflevering van Community. De clichés uitvergroten hebben ze meer dan genoeg gedaan denk ik zo, snap niet goed hoe je dat nou kan missen. Het hele liedje van Annie dat puur om de sex-appeal ging, 'do you want to sing about it' , 'is this about regionals' en ga maar door.quote:Op maandag 12 december 2011 18:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik vond de Community-twist niet echt aanwezig.
De personages gedroegen zich 'out-of-character'.
Ik miste het scherpe randje dat Community bij parodieën altijd heeft, het uitlichten waarom Glee eigenlijk zo ontzettend blij is, de clichés uitvergroten. Dit leek juist een kopie van een aflevering van Glee.
Ik vind dat een parodie op Glee een slechte keuze is geweest voor Community.quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dit zegt meer over hoe erg Glee is geworden dan over deze aflevering van Community. De clichés uitvergroten hebben ze meer dan genoeg gedaan denk ik zo, snap niet goed hoe je dat nou kan missen. Het hele liedje van Annie dat puur om de sex-appeal ging, 'do you want to sing about it' , 'is this about regionals' en ga maar door.
Precies hierom.Teveel grapjes die alleen de Abeds van deze wereld leuk vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef JDx het volgende:
Godver, weer een herinnering aan hoe geweldig deze show is. Hoe kan het dat zoiets misschien stopt?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Precies hierom.Teveel grapjes die alleen de Abeds van deze wereld leuk vinden.
Ja man aandacht voor details is voor nerdsquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Precies hierom.Teveel grapjes die alleen de Abeds van deze wereld leuk vinden.
Beetljejuice van Howard Stern?quote:Community Has Been Setting Up This Beetlejuice Gag For Three Years
Just how obsessively geeky is NBC's recently shelved sitcom, Community? So much so that they have been sneakily incorporating the name "Beetlejuice" into the script, once per season, for three seasons. And you know what happens when you say "Beetlejuice" three times, don't you? Believe it.
Credit to the eagle-eyed nerd commandos of Reddit for uncovering the Community Easter egg to end all Community Easter eggs. (And sadly, we might mean that literally.)
http://gawker.com/5862102(...)-gag-for-three-years
Fucking geweldigquote:
`Hahahahah echt een van de mooiste stukjes Community inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:17 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind sowieso het introliedje van Community wel tof.
Verder ook wel grappige muzikale dingen in de serie, in het begin die liedjes over Britta en Pierce ( : ), en dit was ook epic:
GEWELDIG!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:41 schreef Quisho het volgende:
[..]
Beetljejuice van Howard Stern?
Dit is ook wel vet
OMG dat zie ik nu pas!quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
en deze komt nog steeds regelmatig van pas op facebook
Die boner van Chang![]()
Njah NBC wou Scrubs ook cancellen en ABC heeft het toen overgenomen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:23 schreef n0ir het volgende:
Stel dat NBC geen zin heeft om Community na dit seizoen voort te zetten, zou een andere zender dan kunnen besluiten het over te nemen?
Ja Steve Porter is geweldigquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Fucking geweldig.
Kan deze gouwe ouwe ook nog graag luisteren:
Yeah boii, boii, what.
en deze komt nog steeds regelmatig van pas op facebook
Die boner van Chang![]()
Je ziet wel dat in elke aflevering ontzettend veel moeite wordt gestoken (qua geld, tijd en aandacht aan de kleine dingen op bijvoorbeeld de achtergrond)quote:Op zondag 1 januari 2012 16:18 schreef Roces18 het volgende:
Alle aflevering tot nu toe zijn best goed, maar de beste vond ik wel s1 met pottery class en s2 met die zombies.
En de slechtste was s2 waar iedereen uit klei poppetjes bestond, echt verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef Roces18 het volgende:
maar waar komt six seasons and a movie vandaan? kan namelijk nergens vinden dat er een film uit komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |