quote:Op donderdag 8 december 2011 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, joh, ben je gek, ... alleen Mu
Hij is weer Heeeurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier het langverwachte filmpje:
Als je het al niet aan je hart hebt moet je veel naar Imbecilio kijken, dan krijg je het aan je hart
Je gaat toch niet grappe met Oop hé?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is weer Heeeurlijk![]()
Oop gaat niet meer kijken als Imbecilio mee doet!![]()
"Jezus, ik vreet me schoenen op met stroop, wat doet tie gozer nou in hemelsnaam in Ajax 1"
Nouww dat zeg je nou zo makkelijk, maar kijk eens hier? Een van de zeldzame momenten dat Oop gelijtijdig cola drinkt,tv kijkt én de scheits voor partijdig uitscheld...quote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
Allemaal dezelfde caps van hetzelfde mannetje, er gebeurt niet zoveel daar geloof ik?
Verse kippensoepquote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
De Wat Eet Oop Vandaag vraag viel niet mee, Opa was niet los te rukken van de TV..
Maar het is heet en moet op een lepel..![]()
[ link | afbeelding ]
Jahh, Ok dat het voor de kijkers ook duidelijk is hé? Anders komen er klachten dat er nix an is met Oop..quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Sht.. daar heb je het gesodemieter al.. Omie gaat zich er mee bemoeien, wat er met de soep was!![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |