Nee joh bij 0-2 zit hun hoofd bij Barcelona en het niet aanlopen tegen een kaart voor de volgende ronde of blessure, en in het ergste geval valt er nog ergens een derde. Maar als supporter hoop ik gewoon op een stunt in de zin van een gelijkspelquote:
Nee.quote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, volgende topic heh, moeten we er ook SC tussen zetten zodat we over voe kunnen praten en andere tetten chicks.
Valsspelersquote:Op maandag 5 december 2011 08:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een klote seizoen ook, 6/12 basis spelers geblesseerd + bulykin. Vind je het gek dat het zo kut gaat.
Gaan jullie nou maar weer als een goedkope hoer op de rug liggen voor elke andere ploeg behalve Ajax, 13de plek, maar wel een geslaagd seizoen want van Ajax gewonnenquote:Op maandag 5 december 2011 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
hopelijk staat het bij rust 0-2 voor Real en 0-4 voor Lyon... 2e helft wordt er niet meer gescoord.
Dat jullie maar even zweten met de opmerking dat jullie er al zijn!
Ga eens terug naar het FC Utrecht topic ipv hier te trollen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
hopelijk staat het bij rust 0-2 voor Real en 0-4 voor Lyon... 2e helft wordt er niet meer gescoord.
Dat jullie maar even zweten met de opmerking dat jullie er al zijn!
Ze hebben er zelfs een shirtje van gemaakt.quote:Op maandag 5 december 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan jullie nou maar weer als een goedkope hoer op de rug liggen voor elke andere ploeg behalve Ajax, 13de plek, maar wel een geslaagd seizoen want van Ajax gewonnen.
Kunnen ze dat shirtje mooi in de jupiler league dragenquote:Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs een shirtje van gemaakt.
Real zit met hun hoofd bij Barca, hoop ikquote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, twee modjes duiken er gelijk bovenop. Ik denk trouwens dat Ajax wel een gelijkspel kan halen tegen Madrid. Zij hebben geen zin in deze wedstrijd, en bij Ajax zijn er een aantal spelers die alleen in de CL 100% willen geven. Als Madrid B speelt, denk ik echter dat Ajax geen kans heeft aangezien die gasten zich nog willen bewijzen.
Ja, de basisspelers, die dus niet spelen. En de 2de garde wil wel en is ook nog een paar klassen beter dan dit Ajax. Dus ze zullen echt vol aan de bak moeten om de schade beperkt te houden, want lyon gaat er wel een paar maken tegen dat zwakke Zagreb.quote:Op maandag 5 december 2011 10:56 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Real zit met hun hoofd bij Barca, hoop ik
en Benzema wil zijn oude club helpen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de basisspelers, die dus niet spelen. En de 2de garde wil wel en is ook nog een paar klassen beter dan dit Ajax. Dus ze zullen echt vol aan de bak moeten om de schade beperkt te houden, want lyon gaat er wel een paar maken tegen dat zwakke Zagreb.
Plus dat de bankzitters ook willen laten zien wat ze kunnen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de basisspelers, die dus niet spelen. En de 2de garde wil wel en is ook nog een paar klassen beter dan dit Ajax.
Ja, dat zei ik al met "de 2de garde wil wel"quote:Op maandag 5 december 2011 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Plus dat de bankzitters ook willen laten zien wat ze kunnen.
Kaka is ook tweede garde woensdag. Hoezo iets om jaloers op te zijnquote:Op maandag 5 december 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al met "de 2de garde wil wel".
Daarom, we zouden beter de eerste garde kunnen hebben, die willen hun poten sparen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaka is ook tweede garde woensdag. Hoezo iets om jaloers op te zijn
Van der Wiel kan spelen, Enoh ook. de Jong, Boilesen, Bulykin, Sightorsson, Ooijer sowieso niet. Sulejmani en Aissati twijfelgevallen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:19 schreef Mercurial het volgende:
Zijn De Jong, VD Wiel, Bulikyn, Sulejmani + rest blessures voor jullie niet beschikbaar tegen Madrid? En Enoh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |