Blijven geruchten komen dat clubs als Espanyol hem voor 3 miljoen wil aantrekken. Daarbij zou het mij echt steken als El Ham zijn zin zou krijgen met een onbonden contract.quote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom kan hij niet gewoon ontslagen worden? Als ik steeds niet kom op mijn werk word ik ook ontslagen.
In tegenstelling tot jou is El Ham veel geld waard voor zijn werkgever.quote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom kan hij niet gewoon ontslagen worden? Als ik steeds niet kom op mijn werk word ik ook ontslagen.
El Hamdaouiquote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef Gramulanion het volgende:
El Hamdaoui zit in de selectie van Jong Ajax.
Jong.
Ajax.²
Hij is er altijd hoor. Ten eerste speelt hij pas als hij niemand van de jeugd in de wegloopt, bijna nooit dus. De keer dat het voorkwam meldde die zich ziek. Daarna was ie een paar weken geblesseerd.quote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe speelden wij ook alweer tegen hun?quote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zakken hooi horen in Venlo. Wat een tamme hazen zijn dat
Keurig een achterstand weggewerkt toch?quote:Op maandag 5 december 2011 15:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoe speelden wij ook alweer tegen hun?![]()
2-2.quote:Op maandag 5 december 2011 15:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoe speelden wij ook alweer tegen hun?![]()
Utrecht durft alleen tegen Ajax te presterenquote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
De grootste zakken hooi spelen bij Utrecht. VVV kan niet beter, utrecht vertikt het gewoon want het is Ajax niet...
PSVers moet je sowieso nooit serieus nemen, die houden niet van voetbal, want dan ben je niet voor PSVquote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sprak gister een psv'er en die vond dat de rode kaart van Excelsior niet terecht was?![]()
Vast zo'n mongooltje die in die bus zat van dat youtube filmpje.quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sprak gister een psv'er en die vond dat de rode kaart van Excelsior niet terecht was?![]()
wa een stommerdquote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef Ethanolic het volgende:
Die Scheiman blijf ik ondankbaar vinden om dit tegen de club te doen waardoor je profvoetballer ben.quote:Op maandag 5 december 2011 15:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vast zo'n mongooltje die in die bus zat van dat youtube filmpje.
Hier een PSVér, dat was een zwarte kaart.. ik hoop dat die gast 6 wedstrijden krijgt.
Ach, hoe hard het ook was. Ik geloof echt niet dat er "die ga ik eens ff lekker kapottrappen" in zijn hoofd zat. gewoon pure onkunde omdat ie veels te laat was. Heel dom. maar echt 100% voorbedacht geloof ik niet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Scheiman blijf ik ondankbaar vinden om dit tegen de club te doen waardoor je profvoetballer ben.
Maar dat is die gozer die een oefenstage kreeg aangeboden na Kozakken boys - Ajax in de beker met Ten Cate als trainerquote:
Sulejmani had z'n voet in de lucht/was niet zijn steunbeen. Als hij met op die voet leunde met z'n lichaam was het voor dit seizoenquote:Op maandag 5 december 2011 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh het ziet er alleen erg uit. Ik dacht even dat Sulejmani goed wegkwam met zijn gekneusde enkel.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sulejmani had z'n voet in de lucht/was niet zijn steunbeen. Als hij met op die voet leunde met z'n lichaam was het voor dit seizoenvoor Sulejmani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |