Omdat mensen zoals jij en ik dat blijkbaar willen zienquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat op zich niet, meer waarom wordt dat soort shit online gezet.. waaaaaaaarom?
GAST!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ook.
ik ontvang nog niets namelijk
edit: ja ze heeft wel gelijk
nu begint het eng te worden, alsof er iets ergs gaat komen.
ik ga ff weg en dan ga ik me straks wel op een rustig moment even kalm proberen te lezen, nu lukt het niet meer
Toch liev van ze.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij en ik dat blijkbaar willen zien
Ik heb ooit een cocktorture compilatie gezien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik blijf maar denken: waarom doet iemand dat zichzelf aan. Waarom, waarom, waarom?
Kom in mijn armen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil geen filmpjes meer. Ik wil een knuffel
Daar begrijp ik dus helemaal niks van. Iets in je reet stoppen schijnt nog lekker te kunnen zijn, maar je lul opensnijden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit een cocktorture compilatie gezien.
5 euro mee gewonnen en een maand lang de neiging om mijn lul te beschermen.
Getraumatiseerd voor het leven, ik zie het al.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
Het meest vieze wat ik ooit heb gezien was een kerel dat lag naakt, vastgebonden onder een soort van stoel constructie. Een vrouw ging in deze stoel zitten, deed daar haar behoefte en de bruine derrie werd afgevoerd door een trechter naar de mond van die man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik blijf maar denken: waarom doet iemand dat zichzelf aan. Waarom, waarom, waarom?
En ik vraag me ook af waarom ik het wilde zien. Wat heeft het voor toevoegende waarde in mijn leven
;* arm meisjequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
Linkje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meest vieze wat ik ooit heb gezien was een kerel dat lag naakt, vastgebonden onder een soort van stoel constructie. Een vrouw ging in deze stoel zitten, deed daar haar behoefte en de bruine derrie werd afgevoerd door een trechter naar de mond van die man.
Funnelgirl heette het geloof ik.
FUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meest vieze wat ik ooit heb gezien was een kerel dat lag naakt, vastgebonden onder een soort van stoel constructie. Een vrouw ging in deze stoel zitten, deed daar haar behoefte en de bruine derrie werd afgevoerd door een trechter naar de mond van die man.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En weer dichtnaaien of onder stroom zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus helemaal niks van. Iets in je reet stoppen schijnt nog lekker te kunnen zijn, maar je lul opensnijden?
Gewerktquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Uitgebrakt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lopen chatten, wat vrij akward was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Lopen chatten, wat vrij akward was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |