Je bent een held! Je krijgt je piemel terug.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, ik heb het gezien. Ben ik nu geen watje meer? Ik snap de lol niet, want hij krijgt er niet eens een stijve lul van.
Welke glazen? Gaan er nieuwe filmpjes rond?
Nieuwsgierigheid wint het toch wel op een gegeven momentquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik heb genoeg ranzigheid gezein in mijn leven, ik stop er nu gewoon mee.
hard gesopt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
een vent, een aars en een jampotje
Dat dus.. Hoe vaak ik wel niet een uur later toch op dat linkje heb geklikt..quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid wint het toch wel op een gegeven moment
Ik heb hem nu onder controle.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid wint het toch wel op een gegeven moment
Excuse mequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lantefanteraar is ook compleet gestoord what ever een of andere 'psychovrouw' ook zegt
oh die is nastyquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
een vent, een aars en een jampotje
Het begon te wennen na 1 minuut. Ik vond het goorste deel dat het glas erin moest. Ik wist niet wat er nog meer zou komen, dat vond ik ook wel engquote:
you heard mequote:
Je gaat dat filmpje vanavond nog kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
Hoe groot was het jampotje? Ik ben gewoon even benieuwd.
Euhm gemiddelde jampotquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
Hoe groot was het jampotje? Ik ben gewoon even benieuwd.
Neuh, ik weiger godverdomme.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je gaat dat filmpje vanavond nog kijken.
als ik me ergens niet thuis voel is het daarquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Rotterdammers, sja...dat lelijke dorp. Moeten we daar nog iets over zeggen.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, er is werkelijk NIKS geils aan
Den Haagquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik me ergens niet thuis voel is het daar
den haag vind ik dan nog wel oke
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat dus.. Hoe vaak ik wel niet een uur later toch op dat linkje heb geklikt..
Er zijn best veel dorpen leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik me ergens niet thuis voel is het daar
den haag vind ik dan nog wel oke
Dat op zich niet, meer waarom wordt dat soort shit online gezet.. waaaaaaaarom?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik blijf maar denken: waarom doet iemand dat zichzelf aan. Waarom, waarom, waarom?
Niet nodig om iets eng te vinden. Ik heb het al gestuurd naar je, en ik hoor het wel. Je zal het wel begrijpen als je het hebt gelezen. Niet stressenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ook.
ik ontvang nog niets namelijk
edit: ja ze heeft wel gelijk
nu begint het eng te worden, alsof er iets ergs gaat komen.
ik ga ff weg en dan ga ik me straks wel op een rustig moment even kalm proberen te lezen, nu lukt het niet meer
Ik ken nog een ander filmpje...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik blijf maar denken: waarom doet iemand dat zichzelf aan. Waarom, waarom, waarom?
Kijken of het kan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
En ik vraag me ook af waarom ik het wilde zien. Wat heeft het voor toevoegende waarde in mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |