quote:
Geschreven op 06-12-11 19:56 door Robin en+Wendy Groot
Ik ben ook maar eens gaan kijken op de website van ik vertrek.
Zoals ik kan lezen ben ik echt een slechte vader en dierenbeul.
Scherp opgemerkt naar 40 minuten momentopnamen mensen en zo objectief ook.
Kan me niet herinner dat iemand mij vroeg hoe lang we met de dieren hebben gereden.
Dit was 26 uur in plaats van de gebruikelijke 18. Komt dit A omdat we om de 2 uur stopten
Om de dieren te luchten en te voeren of B omdat we er graag lang over deden.
Weet u ook heel zeker dat de kattenbak (leuke naam) was afgesloten of kunnen de mensen die ons uitzwaaien iets anders bevestigen.
Op advies van de dierenarts ,die volgens u dus uit zijn taak moet worden ontheven, zijn de dieren in geschikte reisbakken vervoert. Maar volgens u moeten ze dus vooral groot vervoert worden zo dat ze flink letsel schade kunnen oplopen. Nou ja weer wat geleerd u zal het wel weten.
Waarom zou de schildpad omhoog komen als er iemand boven haar hangt, kan dit iets te maken hebben met dat ze vanboven gevoerd worden???
Zouden ze echt maanden in de plastic reisbak hebben gezeten of zouden ze buiten het oog van de camera ook lekker buiten hebben gerecreëerd ? heel scherp op gemerkt mensen. Petje af voor uw opmerkzaamheid ooo nee stom dat kwam natuurlijk niet in beeld dus dat is in het echt niet gebeurt.
Vreemd ik heb u ook niet inbeeld gezien zou u dan ook niet echt bestaan?
Helpt het misschien als ik zeg dat toen we deze schildpad thuis kregen deze zo slecht was verzorgt dat het schild zacht was en zij bijna niet meer bewoog. Met vitamines en speciaal voer is zij er weer helemaal boven op gekomen. We hadden haar natuurlijk ook daar dood kunnen laten gaan als dat volgens u beter had geweest. Of gewoon in de sloot want daar horen ze toch volgens sommige van u? Een dier afstaan is ook al zo lekker makkelijk hé. Waar komt trouwens dat stukje vlees vandaan wat u net hebt gegeten?
Bij de Zwarte kat was laats kanker ontdekt de keuze was inslapen (wat volgens u vast de beste keuze is ) of een dure operatie die net zo’n duur is als zo’n idiote dure fiets. Sorry maar wij zijn voor de operatie gegaan. Jammer genoeg voor u loopt ze nu weer vrolijk rond en zit lekker achter de muizen aan. Sorry.
Is het ook niet een beetje ironische dat iemand van het programma het wel een goed idee vond als we met de Elanden jacht mee deden om even een Eland voor de kijkers te schieten. En dat dit programma de suggestie voor u wekt dat wij dieren beulen zijn????
Natuurlijk ben ik ook zeerslecht in mijn werk, maar maak dat die paar renners die dit jaar prof zijn geworden maar eens wijs. Of natuurlijk de mensen die bij mij trainen en medailles op hun landen kampioen schappen hebben gehaald, o moet ik ook nog die 128 mensen even aanschrijven die weer klachten vrij op hun fiets kunnen recreëren.
Gelukkig heeft u ook zeer scherp op gemerkt dat ik niet met kinderen om kan gaan ook niet met die vriendjes die toch niet in de uitzending kwamen maar die hier toch echt wel waren.
Ja ik ben echt een gevoelloos persoon vraag maar aan de mensen die mij wel kennen.
Helpt het misschien als ik zeg dat het idee om te emigreren van Wendy en Damon komt.
En dat wij zo slecht voorberijd vertrokken dat zelf een markt onderzoek van 3 jaar met alles wat daarbij komt kijken niet genoeg is. Nou ja ook de Nederlanders die hier nu ook gelukkig zijn
maar even vertellen dat wij het eigenlijk niet weten.
Moet wel hard voor u aan komen dat wij gewoon ook een gelukkig gezin zijn die al bijna 2 jaar zorgen loos in zweden wonen. Sorry.
Waarom ik zo onbezorgd overkom misschien omdat ik weet wat ik doe en waar ik mij instort???
Zou het dan echt kunnen gelukkig leven zonder depressies, stress, vervuiling, plezier en dan nog wat verdienen ook…. Vast niet om dat ik het zeg toch ; )
Als u ons zo goed denkt te kennen neem dan even de tijd om ons echt te leren kennen.
O en Goede tijden slechte tijden is trouwens ook niet echt gebeurt. (sorry)
Mvg,
Robin ; )
van de TROS site, de vader van het Zweedse gezin.