fappen op je zusjequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:16 schreef seasick_john het volgende:
Godsamme zeg. Iedere keer wanneer mn ouders het huis verlaten springen die twee voor een half uur onder de douche, wel twee keer per dag. En als ik wss ook niet thuis ben mss nog wel vaker, gewoon ongeneerd. Ja het kan zijn dat ik helemaal gek ben, maar ik vind dat niet normaal. Ik probeer een beetje te leren hier en telkens die twee onder de douche.
Klacht: De spiegel in de badkamer staat net niet zo dat ik door het raampje boven de deur die twee in de spiegel zou kunnen begluren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:18 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS mag na zijn zusje en vriend met zijn teen de spermaklonten door het putje drukkenEn TS fapt daarop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Face it, je opent een kut topique en ondertussen vind je het stiekem lekker wat je zusje doet.quote:
quote:Altijd als ik mijn zusje van achter zie lopen en ziet er goed uit, is het eerste dat door mij heen gaat het beeld van hoe het eruit zou zien als ik mn gezicht tussen der reet zou kunnen douwen en likken voor het leven. Ook wanneer ik de trap oploop en mijn zusje loopt voor me, dan wordt ik gewoon heeelemaal gek. Ik zou zo graag willen.
Hebben jullie dit ook weleens?
Nu denken mensen dat ik dat het echt zo gezegt heb omdat jij het hebt gequote. Ik ga dit tegen de admin zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
Dusse, eerst dit topic van TS; Kont likken
En dan dit topic, over het begluren van je zusje.
Ik heb je wel door hoor, vieze man.
De OP in dat topic had gewoon moeten zijn;
[..]
Nou berg je dan maar..quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef seasick_john het volgende:
[..]
Nu denken mensen dat ik dat het echt zo gezegt heb omdat jij het hebt gequote. Ik ga dit tegen de admin zeggen.
Omg nee niet doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef seasick_john het volgende:
[..]
Nu denken mensen dat ik dat het echt zo gezegt heb omdat jij het hebt gequote. Ik ga dit tegen de admin zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |