Haha, ja er zijn meiden met een lekkere achterwerk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef seasick_john het volgende:
Altijd als ik een meisje van achter zie lopen en ziet er goed uit, is het eerste dat door mij heen gaat het beeld van hoe het eruit zou zien als ik mn gezicht tussen der reet zou kunnen douwen en likken voor het leven. Ook wanneer ik de trap oploop en er loopt een meisje voor me, dan wordt ik gewoon heeelemaal gek. Ik zou zo graag willen.
Hebben jullie dit ook weleens?
Ja, God was inderdaad in een goede bui toen hij haar vorm gaf. Ik was er zelf bij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, ja er zijn meiden met een lekkere achterwerk.
Haha, je hebt het gelezen voordat ik het verwijderde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ja, God was inderdaad in een goede bui toen hij haar vorm gaf. Ik was er zelf bij.
Wellicht ben je homo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef seasick_john het volgende:
Altijd als ik een meisje van achter zie lopen en ziet er goed uit, is het eerste dat door mij heen gaat het beeld van hoe het eruit zou zien als ik mn gezicht tussen der reet zou kunnen douwen en likken voor het leven. Ook wanneer ik de trap oploop en er loopt een meisje voor me, dan wordt ik gewoon heeelemaal gek. Ik zou zo graag willen.
Hebben jullie dit ook weleens?
Behalve als het goed gewassen is. Anders krijgt hij geen goddelijkheid te proeven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:30 schreef Barbapapamama het volgende:
gewoon doen TS gewoon doen.
lekker al die bruine goddelijkheid in je mond.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:40 schreef seasick_john het volgende:
Is er hier wellicht een leuk meisje die het eens wilt ervaren zodat we beide een leuke ervaring rijker zijn?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:40 schreef seasick_john het volgende:
Is er hier wellicht een leuk meisje die het eens wilt ervaren zodat we beide een leuke ervaring rijker zijn?
Een oude vriend van me had dat ook...quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
Lijkt me niet zo gezond man. Misschien moet je ff een psycholoog bezoeken die kan een diagnose maken zodat je medicatie kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2011 19:45:10 ]
Nee, ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus bij een man zou je het wel doen?
Rimmen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn ex deed me af en toe weleens een beetje rimmen. Lekker gevoel.
Oké, maar wat heb ik er mee te makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn ex deed me af en toe weleens een beetje rimmen. Lekker gevoel.
Oeh, spankenquote:
Sommige mensen wel. Google maar eens op Farting Brazilians.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef Mylene het volgende:
Krijg je nou een grotere kick als ze dan ook een scheet laat?
Nou... Je dient je vent te verwennen, als vrouw zijnde. Lees de bijbel maar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, maar wat heb ik er mee te maken
[..]
Oeh, spanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |