Bare minerals is een fijn merk ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je shirt
[..]
Aaaaah, MAC make-up![]()
Ik denk dat ik binnenkort eens van dat Bare Minerals poeder aan ga schaffen voor in het weekend. Nu doe ik enkel een lijntje boven mijn ogen en wat mascara op
Purolquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bare minerals is een fijn merk ja.Doe je nooit wat op je lippen ofzo?
Bij de Zara gekocht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef Phantomesse het volgende:
Is dat shirt van EDC toevallig?Ik heb ook zoiets maar dan met een of andere beroemde chick.
Dat heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
PurolEn heeeeeeeel soms lipgloss. Gisteren wel bijna een rode lippenstift gekocht, maar die shit gaat altijd op mijn tanden
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuwe OP foto, speciaal voor jullie.Koning, keizer, ChocolatebearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij staat erin! Nou aankleden en wegwezen, p'z!
Veel plezier, mijn broeder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koning, keizer, Chocolatebear. Hij staat erin! Nou aankleden en wegwezen, p'z!
Een heeel mooi jurkjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
Hier doet iedereen gewoon normaal tegen elkaar, dat is het leuke aan onze SC. Geen gebagger, geen getroll, geen haat, geen ziektes. Enkel liefde, muziek, voedsel, games, kleding/sneakers en uitgaan.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef Panzermaus het volgende:
Een make-up SC of wat is dit.
[..]
Great size. Look thick. Solid. Tight.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een heeel mooi jurkjeHeb 'm alleen nog niet binnen
Zodra ik 'm heb zal ik aanfoto's posten.
Even over blikjes drinken, ik zoek al eeuwen blikjes coca cola vanille, maar kan ze nergens vinden, alle toko's etc afgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Sowieso hakken onder een jurkjequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef Phantomesse het volgende:
Echter nog steeds niet wetende wat ik aanmoet
Wil geen hakken aan maar mijn benen zijn zo labiel kort dat een jurkje of rokje zonder hakken er niet uitziet.
Volgens mij verkoopt die toko op de drieslag in Malburgen dat gewoonquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Even over blikjes drinken, ik zoek al eeuwen blikjes coca cola vanille, maar kan ze nergens vinden, alle toko's etc afgezocht.
TRAMALLOCHTONEN SC.quote:
Dit inderdaad.quote:
Really? Daar heb ik gewoond. Nog nooit gekeken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso hakken onder een jurkje
[..]
Volgens mij verkoopt die toko op de drieslag in Malburgen dat gewoon
je vergeet radio onz scquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
Wat een onwetendheid over de enige toffe SC op FOK!
Precies, maar shuffelen op stiletto's is ook weer zo kut daarom wil ik dus geen hakken aanquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso hakken onder een jurkje
[..]
Volgens mij verkoopt die toko op de drieslag in Malburgen dat gewoon
http://www.candyonline.nl(...)vanilla-1-liter.htmlquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really? Daar heb ik gewoond. Nog nooit gekeken.Elke andere toko in Arnhem verkoopt ze niet.
Geef mij maar die eerste helft dan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Precies, maar shuffelen op stiletto's is ook weer zo kut daarom wil ik dus geen hakken aan
Ik doe gewoon eerst jurkje en hakken, kleed me ergens in de nacht wel ff om in de auto.
Planning is gezet: Eerste helft van avond in RnB/Dancehall/Reggaeton lounge, andere helft in House area
Je bent een heldin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.candyonline.nl(...)vanilla-1-liter.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |