hoop dat het snel verbeterd met je kleintje!
 hoop dat het snel verbeterd met je kleintje! weet nog niet of ik een tweede keer durf
 weet nog niet of ik een tweede keer durf

Dat was alles behalve tof.
 Dat was alles behalve tof. 

ik hoop dat Rowan straks iets binnenhoudt.
 ik hoop dat Rowan straks iets binnenhoudt. 

. Ik wil sowieso eerst terug naar mijn startgewicht en wil mijn lichaam laten herstellen van de zwangerschap en vooral van de bevalling. Dat ik straks niet met een verzakking zit ofzo. Ik was vandaag bij de internist en we kunnen constateren dat de zwangerschap geen schade bij mij heeft toegebracht (ben hoge bloeddruk-patient). Daar ben ik natuurlijk blij om en het vergroot wel de beslissingsruimte. Stel dat bv. mijn nierfunctie was achteruitgehold, dan was het bij Ventje gebleven.
 . Ik wil sowieso eerst terug naar mijn startgewicht en wil mijn lichaam laten herstellen van de zwangerschap en vooral van de bevalling. Dat ik straks niet met een verzakking zit ofzo. Ik was vandaag bij de internist en we kunnen constateren dat de zwangerschap geen schade bij mij heeft toegebracht (ben hoge bloeddruk-patient). Daar ben ik natuurlijk blij om en het vergroot wel de beslissingsruimte. Stel dat bv. mijn nierfunctie was achteruitgehold, dan was het bij Ventje gebleven.

Hopelijk ben je de niersteen snel kwijt! Ontzettend balen dat de bv daardoor is mislukt. Wel herkenbaar, een baby die niet wil wachten op de tsr, hier ook zo eentje die dan helemaal over de flos ging.
  Hopelijk ben je de niersteen snel kwijt! Ontzettend balen dat de bv daardoor is mislukt. Wel herkenbaar, een baby die niet wil wachten op de tsr, hier ook zo eentje die dan helemaal over de flos ging.  
  wat heb je een mooi manneke gebakken!
 wat heb je een mooi manneke gebakken!  

(en niet op iedereen reageren
  (en niet op iedereen reageren  )
) 

Herkenbaar... ik was ook een paar dagen goed bezig m.b.v. wat hints hier op het forum. Maar vandaag was het 2 keer hard brullen toen ik hem in bed had gelegd. Dus nu laat ik hem toch maar even bij mij beneden.quote:Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef Susie het volgende:
Mobiel internet Poezebeest(en niet op iedereen reageren
)
Ik kan je ook niet helpen Sverbern.
Hier weer de hele dag een wakkere meid....op wat kleine slaapjes van 5 minuten na. Ik dacht vanmiddag dus met haar samen te gaan slapen (kort nachtje), maar zij dus niet. Na 1,5 uur was ze het zat, dus zijn we maar weer uit bed gegaan. Zover mijn poging om haar 's middags in bed te laten slapen.

Reageren via mobiel vind ik oervervelend, vooral omdat ik dan op iedereen wil reagerenquote:Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef Susie het volgende:
Mobiel internet Poezebeest(en niet op iedereen reageren
)

Poezebeestquote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Poezebeest het volgende:
Iedereen riep dat ik de vreselijke zwangerschap wel vergeten zou zijn en het het allemaal waard was als de kleine man er eenmaal was. Nou nee hoor! Ik vind hem heel lief en leuk, maar ben het echt niet vergeten allemaal
 Ik ken je verhaal niet, maar even een dikke virtuele knuffel. Ik herken dat wel van het niet vergeten van de zwangerschap en bevalling e.d.
  Ik ken je verhaal niet, maar even een dikke virtuele knuffel. Ik herken dat wel van het niet vergeten van de zwangerschap en bevalling e.d. . Kleine stoere man
. Kleine stoere man   

En het gaat nog steeds zo goed met haar! Ik ben zo blij ermee, het werkt toch ook wel erg mee aan je eigen gemoedstoestand als het met de kleine goed gaat hoor!
 En het gaat nog steeds zo goed met haar! Ik ben zo blij ermee, het werkt toch ook wel erg mee aan je eigen gemoedstoestand als het met de kleine goed gaat hoor! 

Ik riep dat ook. Bij Geert liep ik dag vier alweer buiten om Jan naar de psz te brengen mét traktatie's (wel onder begleiding van de kraamzorg maar tochquote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Juud79 het volgende:
--
Volgende keer ga ik ook minder stoer doen en een week in/op mijn bed verblijven. Ik heb geleerd van deze keer.
 ) Hier komt er overigens geen volgende, of we moeten de staatsloterij winnen en die kans is nihil, aangezien we geen loten kopen
 ) Hier komt er overigens geen volgende, of we moeten de staatsloterij winnen en die kans is nihil, aangezien we geen loten kopen  . Maar ik zeg erbij, zeg nooit nooit. Voor hetzelfde geld is over vijf jaar de situatie dusdanig anders dat we er wel voor zouden kiezen, maar dat is iets dat de tijd zal moeten uitwijzen. Tot die tijd blijf ik mooi bij m'n koperspiraaltje en nu maar hopen dat ik niet tot die uitzonderingen behoor die dwars door 't spiraal heen zwanger worden
 . Maar ik zeg erbij, zeg nooit nooit. Voor hetzelfde geld is over vijf jaar de situatie dusdanig anders dat we er wel voor zouden kiezen, maar dat is iets dat de tijd zal moeten uitwijzen. Tot die tijd blijf ik mooi bij m'n koperspiraaltje en nu maar hopen dat ik niet tot die uitzonderingen behoor die dwars door 't spiraal heen zwanger worden  

dit was me nog opgevallen: Geert heeft die periode's ook (gehad). Prima, dan proberen we het een andere keer weer. Hij zag van alles dat interessant was, en dat kon hij niet zien als hij, idd, opgesloten zat in de doek. Wat toen wel hielp was ietwat losser/anders knopen, zodat hij z'n hoofje goed opzij kon bewegen, en zijn handjes / armpjes vrij houden. Die kun je er wel tussen proppen als hij slaapt. Ik heb op een gegeven moment de doek een poosje opzij gelegd, maar sinds kort laat hij zich weer met heel veel plezier dragen, dus komt de doek weer regelmatig in beeld als troostmiddel of slaapplaats.quote:Op maandag 5 december 2011 16:30 schreef sverbern het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Mijn kindje van 11 weken wil sinds een paar weken niet meer in de draagdoek (ik heb een "tricot slen"). Voorheen vond hij het heel fijn en troostte het hem maar als hij nu huilerig is en ik stop hem in de draagdoek dan begint hij hard te brullen. Alsof hij het vervelend vindt om 'opgesloten' te zitten. Hij wil op die momenten wel graag op schoot zitten.
Herkent iemand dit? Of doe ik iets verkeerd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |