Zagen die er een beetje mooi uit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:46 schreef AnneX het volgende:
Deze week zag ik ze bij de Aldi. : grote sprei / dekens.
In Bilthoven.
Wel op passen als er een hoes omheen zit met metalen drukknopen danquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:04 schreef TR08 het volgende:
Misschien anders naar een elektrische deken kijken? Daarmee kun je lekker inslapen
Bedankt, ik ga even kijken.quote:
Bedankt, ik dacht net aan dit topic. 150 x 200 is helaas te klein. De ideale maat zou 200 x 220 zijn. Bij de Bijenkorf zag ik wel iets, dat was een soort nepbont (net zoals die kragen van jassen) maar dat is dan bijvoorbeeld 130 x 170. Ik ben inmiddels bij V&D, de HEMA, de Bijenkorf en de Bonneterie geweest en heb niets gevonden. Ik wil nog naar twee beddenzaken in de buurt gaan en anders maar naar de Mega Stores in Den Haag, maar daar word ik altijd depressief van.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:30 schreef AnneX het volgende:
Bij de Lidl deze week: een "woondeken" voor 17 euro 150 x 200 ?.
Heb ik geprobeerd maar ik vond niks.quote:
Bedankt, alleen zoek ik naar iets at een wat warmere uitstraling heeft, bijvoorbeeld iets botachtigs. Maar het mag ook wat minder 'hoogpolig' zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef AnneX het volgende:
Zo simpel en betaalbaar kan het zijn:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50213419/
Hoe bedoel je, gewoon dat je er alles kunt vinden?quote:Nog steeds ben ik niet gewend aan wat er allemaal,op inet te vinden is...![]()
http://www.google.nl/sear(...)&hl=nl&client=safari
Toevallig heb ik zo'n joekel van een sprei/ warme deken 220 x220 een keer in de wasmachine gepropt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Bont is niet praktisch. Je wil toch iets wat normaal wasbaar is.
Ik zou een warme kleur kiezen.
Eigenlijk niet, want het ligt op mijn dekbed dus ik denk dat ik het hooguit af en toe buiten hang om uit te laten waaien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Bont is niet praktisch. Je wil toch iets wat normaal wasbaar is.
[...]
Dat is hem helemaal.quote:Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef Bladergroen het volgende:
Volgens mij is dit wat je zoekt.
Gewoon plaatjes googelen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |