abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:02:54 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105127976
Zwangerschap en geboorte 877

December
25 december 2011: Deepfreeze
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april 2012: Asyniur (jongen)
12 april 2012: Marrije (meisje)
13 april 2012: Rixtje (jongen)
26 april 2012: Roosje84 (jongen)

02 mei 2012: Zoë23
06 mei 2012: Soohr (papa)
07 mei 2012: Sproet-je (jongen)
17 mei 2012: Sam1993
24 mei 2012: Covie
31 mei 2012: Incantrix

16 juni 2012: adesse
23 juni 2012: Phaidra
26 juni 2012: KatyM
29 juni 2012: bijtje84
30 juni 2012: clauwheee

1 Juli 2012: Marjolijntje
4 Juli 2012: Bodpa09
6 Juli 2012: Miss-jones25
*** 8 juli 2012: mereltje en Forno ***
12 juli 2012: Fenne
12 juli 2012: Kersjes
20 juli 2012: Sonnetje85
21 juli 2012: Orea
datum nog onbekend maar wel juli: Troeta :D

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:04:44 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105128012
Kersjes heeft zich gemeld *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom me even snel melden hier, gaat eindelijk weer wat beter met me!
Ben sinds donderdag aan de Zofran gezet door de gyn tegen het overmatige kotsen en.... het werkt!! Ik slik het 4x daags, daarbij 3x daags Primperan zetpillen en 4x daags pyridoxine (vit. B6). Ben nog wel de hele dag door kotsmisselijk, maar de Zofran schakelt zogezegd het braakcentrum in de hersenen uit. Helaas heb ik als bijwerking dat ik er barstende koppijn van krijg, maar hey, heb al 2 dagen bijna niet gekotst :)
Gister bij de diëtiste geweest en ik zit nu aan de Nutridrink :r Heb in een week ruim 6 kilo verloren en eten en drinken kost me nog veel moeite, zowel geestelijk als lichamelijk :{
Maar de kleine doet het goed, donderdag heb ik het hartje gezien O+
Nieuwe datum is 12 juli, mag dat in de OP?

Zo, en nu weer plat, alles duizelt me. Ben nog zo verzwakt....
pi_105128054
Kersjes wat naar!
Wel fijn dat de medicatie werkt. Nutridrink.. brr krijg er de kriebels van. Wij hebben 't voor een aantal cliënten die erg vermagerd zijn, ziet er vies uit. :*

Hoop dat je snel aansterkt en je je wat beter voelt.. !
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:21:34 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105128319
Kersjes :*

Neutrale nutridrink mixen met chocolademelk is wel te doen... Misschien een tip om eens te proberen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105128389
Gut Kers wat naar dat het toch weer zo gaat.. wel fijn dat de meds íets doen, al krijg je daar hoofdpijn voor terug! Wat een contrast toch... ik merk echt nergens aan dat ik zwanger ben, ja moe maar dat is alles... hoe dat dan toch verschilt per persoon...
pi_105128471
Kersjes, hopelijk dat je lichaam snel went aan de medicijnen en die hoofdpijn dan ook verdwijnt. Heb dat bij andere medicijnen ook gehad, dat na 2/ 3 weken de bijwerkingen weg waren en dat hoop ik voor jou ook. :* In elk geval wel fijn dat je nu niet meer over hoeft te geven. Dat het maar snel helemaal de goede kant op gaat.

Mijlpalen. *O* En speciaal voor Kyara!! *O* *O* *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:22:15 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105129473
jumjum, Martijn had een harinkje meegenomen voor me van de markt... :9 Blijft lekker... En ja ik weet dat het eigenlijk niet zo mag, maar dit is vers schoongemaakte enzo en dan durf ik het wel af en toe ;) Is eigenlijk net als met sushi, als het heel vers is, is de kans dat er iets gebeurd te verwaarlozen...
pi_105129574
Haring mag gewoon hoor!!

Heb bij Leia wat weggegeten :D :9 wij gaan altijd vis snoepen in Egmond aan Zee!

Rauwe vis mag ook gewoon mits wel vers (en liever geen verse tonijn ivm kwik enzo, tonijn uit blik is geen probleem, want jonge tonijn :))
pi_105129593
Wij gaan nog wel eens naar een all you can eat sushi gebeuren, daar is de doorloopsnelheid zo hoog dat ik het wel aandurf :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:33:37 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105129684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:29 schreef Orea het volgende:
Wij gaan nog wel eens naar een all you can eat sushi gebeuren, daar is de doorloopsnelheid zo hoog dat ik het wel aandurf :D
Dat dus ja, die hebben we hier ook 3 in het centrum zitten. Is gewoon prima te doen...
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:33:50 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105129687
Kut, nu heb ik dus zin in Sushi :')
pi_105129717
Doe mij maar gewoon een lekkere gebakken hoor :9

Kersjes :{ dat is wel heel heftig zeg! Nu maar hopen dat het snel afneemt want dit is ook niks. 6kg in een week :o

En een jompel voor alle mijlpalen *O*
pi_105129938
Kersjes, wat goed om even wat van jou te horen! Jammer dat je toch weer zo erg moet overgeven, maar fijn dat de meds hierbij helpen. Hopelijk blijft dat ook zo, zodat je wat kan aansterken :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105130025
Mijn vriend heeft verpakte makreel meegenomen. Nu heb ik gelezen dat als je het even in de oven doet het geen kwaad kan. Vanavond dus lekker gerookte makreel op toastjes eten :9
pi_105130088
*O* voor alle mijlpalen, vooral die van kyara ;). Zelf heb ik tegenwoordig ook mijn mijlpalen op de zaterdag ipv vrijdag. Vandaag precies de helft van de weken van Asyniur :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:14:37 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105130656
Kersjes, er zijn verschillende smaken Nutridrink (de ene is beter te pruimen dan de andere) maar er is ook Nutricreme (toetje) en Nutrijuice. Misschien dat je die beter te pruimen vind.
FIjn dat je in elk geval niet meer hoeft te kosten, alleen dan weer jammer van die hoofdpijn :X

Wiiiiieeee, voor alle mijlpalen! *O*
inclusief die van Kyara! ;)

En ik heb voor vanavond borrelnootjes
en er staat hier momenteel een enorm lekkere stucadoor te stucen :9~ ; wordt er een beetje des flugels van :D
pi_105131200
Bedankt voor de felicitaties _O-
Ik zal voortaan duidelijker zijn Cooki _O- :* Straks raakt de geboorteaankondiging van de kleine ook nog ondergesneeuwd....

Kersje fijn dat het wat beter gaat en dat je niet meer gekotst hebt maar wel balen van de bijwerkingen. :*

Wij hebben een nieuw oventje *O* . Het is wel een klein ding dus ik zal wel moeten inleveren tov mijn inbouwoven. Maar ja, om die nu te vervangen inclusief gasfornuis wordt een beetje prijzig. Nu dan ding nog aan de praat krijgen (degene die de gebruiksaanwijziging heeft geschreven kan echt ontslagen worden :( ). En dan hopelijk vanavond weer ovenfrietjes :9
pi_105131961
28 weken gehad hier, gaat toch best wel snel allemaal :D

Update:
Kinderkamer is af, enkel nog de gordijnen op maat maken qua lengte. 14 december begint Ivetje aan de gym en 22 december komt er iemand van de kraamhulp langs. Waarschijnlijk moeten we nog 1000 dingen regelen die we vergeten zijn.
Hebben ook al een proefdruk van het geboortekaartje binnen, dus dat is ook al rond!
pi_105132133
Mijlpalendag *O*
Kyaraaaaa *O* !!!!! en de rest ;) En ikzelf, 10! *O*

Asy :D Dat klinkt als oorlogsgebied voor de beste knul :P

Kersjes fijn dat het overgeven gestopt is, wat een ellende zeg!

Ik heb m'n O+ op boodschap gestuurd en gezegd dat ie alleen maar lekkere dingen mee mag nemen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_105132192
Klinkt alsof je het al bijna helemaal rond hebt hoor. :D Volgens mij zijn jullie al verder dan wij als ik het zo lees. Hoe gaat het met Ivetje?

Hier zojuist de beste aankoop van de maand gedaan: een enorme joggingbroek voor m'n verlof. Heb hem direct aangetrokken. O+ En m'n man heeft een berenpakje gekocht voor de kleine. :X Heb altijd geroepen dat ik dat nooit zou willen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105132219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:02 schreef clauwheee het volgende:

Ik heb m'n O+ op boodschap gestuurd en gezegd dat ie alleen maar lekkere dingen mee mag nemen.
Mijn O+ is net boodschappen doen en toen hij vroeg wat hij mee moest nemen heb ik geroepen: alleen gezonde dingen!!!

Heb er nu spijt van. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 03-12-2011 14:22:27 ]
pi_105132249
Ooh heerlijk Soempie. Jurkjes en leggings zitten ook lekker en zien er net wat gekleder uit ik wissel dus een beetje af om niet compleet te verslonzen :X

Fijn dat het goed gaat Da_Duck. Wij moeten de teksten nog doorgeven voor de proefdruk dus wat dat betreft zijn jullie al heel erg ver :D

Clau ook mijlpaal! *O*
pi_105132556
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
Klinkt alsof je het al bijna helemaal rond hebt hoor. :D Volgens mij zijn jullie al verder dan wij als ik het zo lees. Hoe gaat het met Ivetje?
Op de bekkenproblemen en sinds gisteren heel veel jeuk na gaat het wel goed :) Bij jullie ook alles op rolletjes?

En verder, tsjah. We zijn nogal van het opschieten met dat soort dingen :D De kinderkamer was ansich met 20 weken al klaar (opgeknapt en ingericht) en stonden alleen nog wat kleine klusjes op de kalender.
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:26:34 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105132769
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:02 schreef clauwheee het volgende:

Asy :D Dat klinkt als oorlogsgebied voor de beste knul :P

Hij is inmiddels weer weg. Misschien had ik hem wat extra's moeten toestoppen ;)
Maar we hebben zijn telefoonnummer >:)

Soempie, ikz eg: snel evn bellen/sms-en!
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:59:31 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105133769
Zo, ik heb mezelf zowaar nog even in de drukte bij de Action gewaagd :o

Nu heb ik wel leuke en kindvriendelijke kerstversieringen... Dit wordt het einde van de esthetisch verantwoorde kerst en het begin van schreeuwerige kinderkersten :P
pi_105133991
Dapper flugel, hier stond er een hele rij auto's te wachten voor de Action. :X Ik kom er om die reden ook nooit, veel te druk en de winkel zit in zo'n armoedig winkelcentrum dat ik er moedeloos van word.

En ik wilde m'n man dus snel bellen om te zeggen dat ik marsepein wil. Belt precies op dat moment een vriendin en hij was al thuis voor ik had opgehangen. Achja, dan maar niet.

Tha_Duck, hier ook bekkenproblemen. Hartstikke vervelend die pijn. Maar, voor een goed doel. O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:57:39 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105135215
Whehehe, Willem kreeg net een schop onder z'n kont van z'n broertje :D

Jammer dat ie het zelf niet voelde :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:12:19 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105135673
:D
Als ik Harry bij mij leg (op mijn buik) dan wordt er zeer fanatiek getrapt van binnenuit, maar ik geloof niet dat Harry er wat van meekrijgt terwijl sommige trappen toch echt wel voelbaar zouden moeten zijn aan de buitenkant
pi_105136042
Hebben die dreumesen nu al een beetje door dat er een baby in jullie buik zit omdat jullie natuurlijk al een aardige bollie hebben? Asy en flugel?
pi_105138516
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef Soempie het volgende:
Dapper flugel, hier stond er een hele rij auto's te wachten voor de Action. :X Ik kom er om die reden ook nooit, veel te druk en de winkel zit in zo'n armoedig winkelcentrum dat ik er moedeloos van word.

En ik wilde m'n man dus snel bellen om te zeggen dat ik marsepein wil. Belt precies op dat moment een vriendin en hij was al thuis voor ik had opgehangen. Achja, dan maar niet.

Tha_Duck, hier ook bekkenproblemen. Hartstikke vervelend die pijn. Maar, voor een goed doel. O+
De lunet bedoel je? Herkenbaar gevoel. :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_105138565
Wat een rust hier :D iedereen al druk met Sintvieringen?

Ik dacht van de week nog: ik ben nog helemaal niet duizelig, was ik de vorige keer vrij vroeg al... Stond op en daar ging k bijna hoor :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:47:15 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105138575
:N
Als ik vraag 'waar is de baby in de buik', dan prikt hij wel in mijn buik, maar als mijn borsten dichterbij zijn dan prikt hij daar voor het gemak maar in nou hebben die ook wel een maat waar een minibaby wel in zou passen maar toch...
Verder interesseert het hem niks volgens mij.
pi_105138597
Bij ons zit de Action vlak bij de Prenatal en de Praxis enzo. Ideaal. Vandaag 4 eenpersoons hoeslakens gescoord. De matrassen van lits-jumeaux gaan we weer loskoppelen zodat ik mijn voeteneind omhoog kan zetten. Nog steeds olifantenpootjes hier.

Denk dat mijn hoofdeinde ook omhoog moet. Vanacht werd ik half stikkend wakker en toen ik net op de bank in slaap was gevallen weer. Half hoestend en proestend wakker worden is niet fijn. Misschien maagzuur of zo. Sorry voor het ranzige verhaal.....
pi_105138600
Oh! Kersjes! :* fijn dat e niet meer hoeft te kotsen :)
pi_105138738
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:22 schreef flugeltje het volgende:
jumjum, Martijn had een harinkje meegenomen voor me van de markt... :9 Blijft lekker... En ja ik weet dat het eigenlijk niet zo mag, maar dit is vers schoongemaakte enzo en dan durf ik het wel af en toe ;) Is eigenlijk net als met sushi, als het heel vers is, is de kans dat er iets gebeurd te verwaarlozen...
bij de zwangerschap van thijs heb ik geregeld hollandse nieuwe gegeten, heerlijk. Woonden toen een tijdje in de buurt van een vismijn. Pure verwennerij daar voor mij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105138752
Whoa! Sint brengt hier ff een enorme slageoomtaart! * blij * :D
pi_105139197
Lekker Kuukske! :9.

Hier een nogal bizar weekend tot nu. De opa van m'n lief is plotseling overleden (87 jaar en vredig ingeslapen) dit weekend, maar dat was net het weekend dat we ons nieuws wilden vertellen, vooral aan z'n opa en oma. En lief had een bijzondere band met hem dus vond dat heel erg. We hebben het wel aan z'n moeder verteld, die dus op dezelfde dag hoorde dat haar vader was overleden en dat ze oma werd. Toen we met z'n allen rondom de kist stonden zei ze, we nemen afscheid van een *insert achternaam* maar er komt er ook één bij he?

En iedereen keek naar ons en waren zo blij! Ook z'n oma vond het geweldig dat de familienaam nog blijft. En dat opa er toch nog bij was op deze manier. Dus het was heel speciaal, raar, droevig maar toch ook mooi!

Nu morgen sinterklaas en lief zo maar helpen met gedicht in elkaar flansen want daar heeft ie niet echt inspiratie voor nu...

Fijne sinterklaas allemaal :*. Wordt volgend jaar bij ons allemaal heel anders met een kleine O+.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:36:34 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105139962
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef Mereltje het volgende:
Hebben die dreumesen nu al een beetje door dat er een baby in jullie buik zit omdat jullie natuurlijk al een aardige bollie hebben? Asy en flugel?
Nee, heeft ie geen flauw benul van... Hij aait m'n buik wel eens, maar dat is volgens mij meer omdat ik dat zelf ook regelmatig doe. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe hij er op gaat reageren straks, op het KDV schijnt hij ook heel lief voor de babietjes te zijn...

Balen Kyara, misschien dat hoofdeinde omhoog idd ook helpt...

Katy, gecondoleerd... Soms liggen vreugde en verdriet heel dicht bij elkaar...
pi_105140119
quote:
Wat supergaaf gemaaakt! Echt mooi als je dat kan. En bedenkt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:22:28 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105141314
Katy, dat is inderdaad bizar :Y
Gecondoleerd en fijn dat jullie wondertje iets van troost en blijdschap kan brengen :*

Die video is mooi gemaakt! O+
pi_105141680
Och Katy, wat bijzonder, zowel verdrietig als liefdevol. Gecondoleerd. :*

Poeh, ik merk dat ik iets teveel hooi op mijn vork heb genomen.
Vandaag lekker kunnen slapen, P moest gisternacht en vannacht werken dus het bed lag vol (Ko lag er ook in) toen ik thuis kwam met de laatste sint-boodschappen.
Lekker ernaast gekropen, mijn buik was zo gespannen.

En een beetje hormonaal ben ik ook geloof ik, er stonden 2 vrouwen in de winkel heel hard te kletsen over het voordeel van 2 kinderen vlak na elkaar te krijgen en dat je toch wel niet goed bij je hoofd was om als je eindelijk weer wat tijd voor jezelf had dan pas te beginnen aan een tweede kind.
Beter snel achter elkaar dan was je er ook snel vanaf en een derde nee, want dan moet je verhuizen en een andere auto kopen en en en...
En toen reed de ene me ook nog aan met haar duowagen. :(
Normaal boeit het me niks wat een ander doet, maar nu steeg het bloed me naar mijn hoofd en floepte ik er bijna uit dat dat dan wel een groot nadeel van 2 snel achter elkaar was. :@
En je dan achteraf een idioot voelen zeg. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_105142189
Katy, het klinkt als een mooi moment, ondanks de droevige omstandigheden. Gecondoleerd met het verlies. :*

Oeke, lekker kalm aan nu. :*
pi_105142888
Thanks voor de lieve reacties O+ :*.

En oeke, ik zou er gewoon ook wat van zeggen, dat gemiep altijd in die winkels waar iedereen van kan mee genieten, vermoeiend!
pi_105143100
Katy, wat verdrietig, maar eigenlijk ook heel mooi dat jullie zwangerschap nu weer wat blijdschap brengt in de familie! En nog gecondoleerd...

Oek! :D good for you! Stomme mutsen ook altijd met dat geblaat...
pi_105143258
:D Ik zei niks hoor!
Ben ik toch te verlegen voor.
Het enige wat er uit kwam is: 'Dat....' En toen bedacht ik me dat het nergens op sloeg en adem in adem uit. :P

Volgens mij helpen die aanwijzingen van de vk al. Ik probeer goed met platte rug te liggen in bed en vandaag voelde ik de baby ineens op mijn blaas bouncen!
Terwijl hij dus steeds erg boven in lag. Haha, raar kind! O+
pi_105143276
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:18 schreef Orea het volgende:
Katy, wat verdrietig, maar eigenlijk ook heel mooi dat jullie zwangerschap nu weer wat blijdschap brengt in de familie! En nog gecondoleerd...

Thanks, zo voelde het ook echt :).

Gedicht bijna af, niet echt kwalitatief hoogstaand, maar ben er klaar mee!
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:57:42 #48
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105144602
Volgende keer gewoon uitvaren Oeks :Y Lucht op :P

Okay, wie vermaakt me? Er is geen drol op tv vanavond....
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 21:00:12 #49
309370 Nanadu
pi_105144695
KatyM wat een bijzonder moment moet dat geweest zijn, gecondoleerd.

Kersjes wat rot dat je je zo voelt, lijkt mij echt vervelend als je op die manier je zwangerschap door moet. Wel fijn dat de medicijnen lijken te helpen tegen het spugen.

Wij hebben vanavond sinterklaas gevierd. Onze kleine meid is vreselijk verwend en het was erg gezellig. Ik ben nu wel echt kapot van alle drukte en merk wel dat ik nu sneller moe begin te worden. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik hier ook heel erg last van heb gehad, maar het voordeel wat ik toen nog had was dat ik op elk moment van de dag kon gaan liggen. Als de moeheid blijft zal ik hier toch een andere manier voor mijzelf in moeten vinden.
pi_105144740
Katy, wat een apart moment. :*.

Fluug, Josh Hartnett is op Veronica te bekijken, is dat niks? :P.

Boh, ik ben moe. En dan legt JD ook nog een dekentje over me heen op de bank. Ik denk dat ik zo vertrokken ben :z
pi_105144757
's avond op tijd naar bed, Nanadu ;) ik lig, vooral op werkdagen, vaak net een half uur later dan mijn dochter te slapen :P dat is dus rond half 8 :') maar ik probeer momenteel even zo veel mogelijk slaap te pakken, dat trekt me de dag wel door! :)

Slaapt je dochter nog overdag? Op mijn vrije dagen slaap ik 's middags ook gewoon een uurtje mee :+ gewoon omdat het kan :)
pi_105144767
Truste Kuuk O+ :*
pi_105144800
Zoveel
Mogelijk rust proberen te pakken waar je kan dan denk ik Namadu. :) leuk dat je kindje zo verwend is :D
pi_105144835
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef Orea het volgende:
Truste Kuuk O+ :*
Dat gaat wel lukken. Jullie ook alvast! :*
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 21:10:29 #55
309370 Nanadu
pi_105145069
Bedankt voor de tips! Ik zat ook al te denken om tijdens haar middagslaapje ook even naar bed te gaan dan. Hier moet ik dan wel echt aan gaan denken, want normaal doe ik dan altijd het huishouden :) (ik werk 4 dagen per week, dus is dit altijd een goed moment om het huis door te gaan). Daarnaast moet ik inderdaad gewoon eerder mijn bed in 's avonds :@

quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:03 schreef Kuukske het volgende:
Zoveel
Mogelijk rust proberen te pakken waar je kan dan denk ik Namadu. :) leuk dat je kindje zo verwend is :D
Inderdaad super dat ze zo verwend is, maar we moeten er nog wel echt een weg in vinden. We hebben namelijk eerst sinterklaas, paar weken later kerst en de dag na kerst is ze jarig. Ze is het eerste kleinkind van de familie en ze wordt dan ook vreselijk verwend door iedereen :o .
pi_105145194
Herkenbaar (al werk ik 3 dagen)... ik word er ook rustig van als mijn boel gedaan is, maar gek genoeg interesseert het me de afgelopen weken niet zoveel :P slaap is momenteel iets belangrijker :D

Gelukkig pakt mijn meneer een hoop op! En zo niet, dan is het maar jammer :P i'm creating life, dat kost energie ;)
pi_105145304
Hier zijn de feestdagen ook enorm lastig te combineren. meisje is 25 november jarig. weekenden worden dan gedeeld (of zeheeft twee weekenden verjaardag achter elkaar) dan is het sinterklaas en drie weken later weer kerst. Dus ook altijd een extra drukke en dure maand.
De pijn op mijn borst is gelukkig wat gezakt ik ben wel echt bekaf... Nu weer visite zitten voor Amber haar verjaardag (vriend zijn kant) en echt ik kan die vent zo niet hebben 9vriedn van zijn moeder) hele tijd klagen over de zwangerschap en opdringen amber 1 keer in de 2 weken te nemen en abortus afstaan balblabla ik word zo moe van hem. blij dat hij zo weggaat..

KatyM gecondoleerd met het verlies.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 21:27:58 #58
309370 Nanadu
pi_105145853
Ik heb trouwens sinds een aantal nachten dat ik een paar keer per nacht wakker wordt met een slaap hand. Ik heb niet het idee dat ik er dan op heb gelegen, zoals je normaal wel eens kan hebben. Als ik een paar keer met mijn hand beweeg gaat het weer weg. Hebben jullie hier ervaring mee? En hebben jullie een idee of het met de zwangerschap te maken kan hebben?
pi_105146087
Het is nu minder gelukkig, maar ik heb ook erg veel last gehad van een dooie arm/hand als ik wakker werd.
Volgens mij heeft het er dus wel mee te maken, maar wat je ertegen kunt doen, geen idee. Ik heb er nu al een tijd geen last van gehad.
Een rotgevoel is het he? :{
pi_105146102
Nanadu: Ik heb daar ook al sinds het begin last vani eder nacht. kan je alleen helaas niet vertellen waar het aan licht. zelfde als dat mijn voeten ook slapen snachts... Misschien iets met een zenuw ?? weety niet hoever je bent maar ik dacht aan dat het misschien zo is dat d baarmoeder tegen een zenuw aandrukt ofzo. mijn moeder had dat en viel altijd flauw omdat ik tegen de zenuw aanlag. Wel heel raar inderdaad
  zaterdag 3 december 2011 @ 21:42:17 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105146504
Lieve Sam, hou jij er ook rekening mee dat je met je gewicht nu eenmaal een nog zwaardere zwangerschap hebt? Ik ben op dit moment nog lichter dan toen ik zwanger raakte van Willem en ik merk dat het echt heel veel scheelt in energie en ongemakken... Ik zit ook boven de 40 qua BMI dus ik weet waar ik over praat ;)

Eet gezond de komende periode, veel fruit en gezonde dingen. Bouw weerstand op en neem je rust. En vooral, maak jezelf iets minder druk, je wordt goed in de gaten gehouden en het is nu eenmaal zwaar. Als je jezelf daar heel druk om gaat maken ga je vanzelf hyperventileren, worden de klachten erger, ga je jezelf drukker maken... Etc etc etc
pi_105146799
@flugeltje.

Ik weet dat het mede door mijn gewicht komt dat ik ook zo moe ben en alles wat zwaarder is. Maar mensen die zo zeuren al shij kan ik niet hebben word ik zo kwaad van binnen en moe van mezelf. Het gaat al een stuk beter en doe al een stuk rustiger aan. druk maken doe ik eigenlijk alleen om hoe ik het zal doen als moeder zijnde. verder waarschijnlijk alleen onbewust. Heb komende week vrij dus ook wat meer tijd om dingen rustiger aan te doen. Bedankt;)
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:00:00 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105147206
Welkom in de wereld van het moederschap beep, je doet het nooit goed volgens sommigen... ;) Zeker ook op jouw leeftijd zul je heel veel 'goedbedoelde' adviezen gaan krijgen, gewoon van je af bijten, dan gaat het wel over...

Fijn dat je een weekje vrij hebt, maak er gebruik van door lekker veel te slapen en even bij te komen...
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:00:59 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105147246
Ik realiseer me trouwens net dat ik 2 keer zo oud ben als jij... -O-

Nu heb ik mentale steun nodig... :'(
pi_105147362
hierbij beloof ik plechtig te wachten met posten tot ik legaal ben :+

[ Bericht 29% gewijzigd door -Caroline- op 03-12-2011 22:18:12 ]
pi_105147434
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik realiseer me trouwens net dat ik 2 keer zo oud ben als jij... -O-

Nu heb ik mentale steun nodig... :'(
:')

Ik spioneer hier nog wel eens en kon mijn lach niet inhouden..

Je bent zo jong als je doet Fluugs :*
Trotse mamma :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:07:20 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105147521
Dan is het wel heul jong Faithz :7
pi_105147666
Ik geloof dat ik zojuist een babykamer voor de nieuwe baby heb gekocht! :o (ja ik ben snel :+ wask bij de muppet ook! 2e handsje, koopje! O+ kon het niet laten...)

Bedje is ook als co-sleeper te gebruiken O+ helemaal goed *O*
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:12:04 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105147752
Orea :D

Gij loat er ok gin gras over groeiuh ok nie he? :P

Pics?
pi_105147950
@flugeltje. Helpt het als als ik je zeg dat je echt niet 2 keer zo oud klinkt? (je klinkt wel gewoon volwassen maar niet als naar voor mijn doen oud persoon) ;) Wil niet weten hoe het voor mijn moeder voelt dan? die moet nog 42 worden.
orea: inderdaad snel de kamer inhuis. Hier ook al bij de 7 weken.. Staat nu dus al een tijdje te verstoffen.. Heb je foto's van de meubeltjes?

Bayyerij van de laptop is leeg. ga zo maar richtingmijn bed. fijne avond voor de rest. xx

[ Bericht 9% gewijzigd door Sam1993 op 03-12-2011 22:21:48 ]
pi_105147951
Alleen pics met het kamertje + inrichting + kind van diegene erop! O-) dus dat pleur ik maar niet op het net ;)

Maar 't is een witewash gebeuren. Dit keer niet zelf schilderen, dat scheelt ook weer (genoeg andere dingen te doen :X) En ik lach me weer rot wat ik ervoor betaald heb :D heerlijk, kan ik de rest weer aan andere dingen uitgeven O-)
  zondag 4 december 2011 @ 06:37:33 #72
30252 Soempie
Procreating
pi_105157766
Katy, gecondoleerd. Lijkt me toch een heel bijzonder en ook mooi moment zo met de familie, als je begrijpt wat ik bedoel...

Sam, wat vervelend die vriend. Zulke opmerkingen over abortus en dergelijke..pff. :{

Hier echt een waardeloze nacht, maar ben gek genoeg op het moment best wel helder en wakker. Heb van 2 tot 6 liggen draaien en was het toen zo zat. Hoop dat m'n O+ nu lekker wat slaap kan pakken en dan kijk ik wel of ik vanmiddag nog even terug ga naar bed. Heb vannacht ook een soort menstruatie-achtige krampen gehad. :?

En 4-12 vandaag. Nog een maandje tot de uitgerekende datum. *O* Hebben de vrouwen die met verlof zijn gegaan trouwens nog getrakteerd op het werk? Ik twijfel er nog over.
pi_105158078
KatyM...gecondoleerd :*

Sam; wat vervelend allemaal, denk maar goed om jezelf!

Orea wat leuk! ben benieuwd naar t kamertje :Y

Was gister wel vermoeiend met werk&sinterklaas.
maar dat laatste was erg leuk :)

En mn buik heeft n groeispurtje gedaan *O*
en nu ik aan 't werk ben voel ik de beeb gezellig 'ploppen' haha
pi_105158185
KatyM: sterkte! Moet heel raar zijn, geluk en verdriet zo dicht bij elkaar.

Sam: doe rustig aan he!

Orea, een kamertje! O+ Ben benieuwd! Ik ben nog steeds aan het rondkijken :')

Zoe: buikfoto's! Lijkt me zo fijn om je kleine te kunnen voelen ploppen.

10 weken jompel voor mezelf! *O*

Gisteren sinterklaas gevierd, gruwelijk verwend door mn schoonouders O+ En mn schoonzusje verteld dat ze tante werd, ze vond het zo enorm leuk! Ze wilde altijd al tante worden zei ze O+
En van mn schoonvader een Captain Morgan pakket gehad, leuk, zo'n fles rum :') Hij was speciaal naar Duitsland gereden om het te halen. Maargoed, die gaat lekker de kast in ;) Wel lief bedoeld van hem. Hij is alleen soms niet zo tactisch :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 4 december 2011 @ 09:15:16 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105158192
Wat gezellig Zoë, een ploppende baby O+

Soempie, waah! Ben je al zover?
Ik ben nooit aan trakteren toegekomen omdat ik al zo vroeg uitgeschakeld was. Maar ik zou het wel gedaan hebben als ik het verlof gehaald zou hebben :Y
pi_105158206
Maar je loopt wel erg te koop met je jonge leeftijd Sam1993 :D
Omg, je zou het maar in kunnen vullen overal bij leeftijd, 1993,haha

Zo je bent snel Orea! Ik zet denk ik gewoon Mex zijn meubeltjes in die nieuwe babykamer.
In juli is hij bina 2, dan kan hij wel naar een gewoon bedje toch?
Ik ga denk ik wel een Ikealedikantje erbij halen om als cosleeper te gebruiken, want ik zie het al helemaal voor me dat we straks met z'n vieren in ons bed liggen..

Gecondoleerd KatyM!
pi_105158293
*O* jompel v marjolijntje! hihi
haha :D jou vader! wat een leuk cadeau ;)

ben aan t werk :9 maar buikfoto's komen vandaag of morgen

O+ erg gezellig asy!

edit; hormonster werkirritatie :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Zoë23 op 04-12-2011 09:37:51 ]
pi_105158351
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef Cooki het volgende:
hierbij beloof ik plechtig te wachten met posten tot ik legaal ben :+
-O- ik hoop dat je heel gauw legaal bent dan -O-

Soempie, ik heb ook het idee dat er van alles gebeurt in mijn buik qua krampjes etc. Niet echt harde buiken maar wel spieren die samentrekken of zo. MIsschien ook omdat ik er nu meer op gefocust ben :?

Ik heb trouwens wel getracteerd op mijn werk. Ook omdat ze de beschuit met muisjes kunnen vergeten aangezien ik niet in de buurt werk dus ik kan niet snel even langs wippen (los van het feit of ik daar behoefte aan heb.....)

En we hebben sinds vandaag weer een LLM-er! Deepfreeze heeft meldplicht!!!!! *O* *O* *O* *O*
  zondag 4 december 2011 @ 09:44:34 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105158437
Ja mijlpalen *O*

Hier een toffe dag voor de boeg en al achter de rug ook... Lekker uitgebreid ontbijtje gemaakt voor m'n liefje die vandaag alweer 38 jaar oud is... En sinterklaas had zowaar ook nog wat in onze schoenen gestopt :o O-)

Straks komt de moeder van Tijn om koffie te drinken voor z'n verjaardag en dan na het slaapje van Willem nog Sinterklaas bij mijn moeder... M'n schoonzusje is er dan ook, heb ik al een tijdje niet meer gezien en is 4wkn verder dan ik ben. Benieuwd wie de grootste buik heeft :P
pi_105158461
Ik denk dat jij glansrijk wint Flugel :* sowieso in de categorie de mooiste

Klinkt als een leuk dagje! En gefeliciteerd met je lief!

Wij gaan vanmiddag ook sinterklaas vieren met mijn schoonfamilie. En sinterklaas heeft ook vast wel wat cadeautjes voor onze spruit meegenomen O+
pi_105158573
Leuke plannen allemaal :s) lekker genieten!

& fluug gefelici met je (8> !
pi_105158613
oja :X moest overslag-rompertjes kopen voor mn moeder (heel lief, wit met n klein schaapje erop geborduurd) van 'feetje' voor mij & mn zus. Ze had 1 gekocht in de winkel en wilde er 5 bij.
nu had ik ze op inet gevonden, per ongeluk mt 50 besteld ipv 56 (dacht dat ik 't goed gechecked had)
nu zit ik dus met 5rompertjes van mt50.
handig of niet? mn broertje&ik waren 'grote' kinderen (2ling) van 54cm en 56cm en mn lief was ook lang als baby.

wat zouden jullie doen, terug sturen of houden?
pi_105158645
Geen idee, ik vind die maten ook erg lastig. Zou zelf denk ik toch voor 56 gaan.
pi_105158981
Gefeliciteerd met je liefje flugel!

ik zou ze terugsturen Zoe23, Mex had maar 1 week maat 50 en ik denk dat hij 3 rompers aan heeft gehad in die eerste week. En maat 56 past dan ook gewoon.
Mocht je nou echt een mini krijgen is maat 50 zo bij gekocht.
pi_105158982
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 09:28 schreef Zoë23 het volgende:
*O* jompel v marjolijntje! hihi
haha :D jou vader! wat een leuk cadeau ;)
Twas mn schoonvader ;) Maar mn schoonmoeder voelde zich ook wel lichtelijk ongemakkelijk toen ik het open maakte :P Ach, het is goed bedoeld!

En over mijlpalen heenlezen, volgens mij leest vandaag iedereen over de mijne heen :')
pi_105158993
Ik zou ze houden! De meeste kindjes (ook de grotere) passen echt wel in 50. En het is wel handig een paar dingetjes in die maat te hebben. Ik had ook weinig, maar Leia paste er nog zeker een maand in ofzo. (en die is geboren met 3775 gram en 49 cm :))

Tenzij ze erg prijzig waren :+ dan zou ik ze terugsturen en ruilen voor een maatje groter, daar doe je dan zeker langer mee :D maar een paar dingen in maat 50 vond ik wel fijn om te hebben.
pi_105158996
10 weken!!!! *O* *O* *O* *O* *O* ;)
pi_105159004
Nou, dan ook maar *O* voor mij, ik was gisteren 7 weken :P

(is elke week een mijlpaal??)
pi_105159021
Elke dag is wel een mijlpaal;)

Neee, sorry ik doe nooit zo erg mee aan mijlpalen hoor, alleen echo's en bevallingen vind ik echt leuke dingen.
pi_105159033
Gefeliciteerd met je manneke Fluug.
Orea een kamertje O+. Leeeuuk! O+.

Soemp: ik vind dat je daar een hele goeie opgooit: trakteren ja of nee. Hmz. Ik doe het niet denk ik. Dat komt wel als ik een keer met smurf langsga aldaar. Ofzo. Maar misschien denk ik daar morgen weer anders over.

Hoe schadelijk is het trouwens om een damp schoonmaakazijn te inhaleren? :'). JD is fanatiek met de badkamer bezig :D en ik liep even binnen. *BAM* muur van damp.
pi_105159055
Iig geen zorgen over maken Kluukske. Natuurlijk moet je niet elke dag boven de fles gaan snuiven, maar dit soort dingetjes gebeuren gewoon.
pi_105159083
Ik was het niet dagelijks van plan nee :D. My gawd. Wat een lucht :').
Thanks Troet.
pi_105159173
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 09:17 schreef Troeta het volgende:
Maar je loopt wel erg te koop met je jonge leeftijd Sam1993 :D
Omg, je zou het maar in kunnen vullen overal bij leeftijd, 1993,haha

Zo je bent snel Orea! Ik zet denk ik gewoon Mex zijn meubeltjes in die nieuwe babykamer.
In juli is hij bina 2, dan kan hij wel naar een gewoon bedje toch?
Ik ga denk ik wel een Ikealedikantje erbij halen om als cosleeper te gebruiken, want ik zie het al helemaal voor me dat we straks met z'n vieren in ons bed liggen..

Gecondoleerd KatyM!

Ik ga Leia zo lang mogelijk in haar ledikant houden ;) het kamertje wat ik nu heb gekocht mocht ik voor ¤ 100,- ( :') :D) overnemen (Leia's kamer heeft toen ¤ 150,- 2e hands gekocht :D zie je er echt niet aan af! O+), dus ik vind het helemaal niet erg om voorlopig 2 kamer te hebben..
pi_105159253
Rompertjes zijn met omslag zodat je ze makkelijker kunt aantrekken zei mn moeder, heb aan mn zus gevraagd of ze wat wil houden, dan kunnen een aantal altijd nog retour (waren 6euro p.s)

oh sorry marjolijntje :@ verkeerd gelezen hihi
maar ik had wel voor je gejompelt! :Y *O*

Das niet duur voor n kamertje orea, leuk! :)
pi_105159356
Mooi prijsje Orea! Dan zou ik het ook doen hoor. Ik zie tegen die tijd wel hoe het met Mex gaat. eerst maar even geslacht weten en het kamertje behangen.

Ik vind omslagrompers vreselijk trouwens. Helemaal niet makkelijk om aan te doen bij die kleine frummels, maar dat zal vast persoonlijk zijn.
pi_105159374
Ik ga mn moeder met 5kids (2x een 2ling) niet tegenspreken haha. Ik heb alleen maar respect voor haar wat dat betreft. Natuurlijk koop/doe ik niet alles wat ze adviseerd maar met kleertjes enzo, heb ik geen idee.

+ 't is een cadeautje O+
pi_105159435
Het ziet er iig wel schattig uit O+
pi_105159504
haha, das ook een kwaliteit! :P
pi_105159796
ik vond overslagrompers juist fijn. Hoefde er niks over dat hoofdje heen.
*poef* nu is het weg
  zondag 4 december 2011 @ 11:17:53 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105159853
Mijlpaal voor Marjolijntje!!!! *O* *O*

En ook nog voor Orea *O* *O*

En ik vind dat onze LLM-er zich wel eens mag melden. -O- Het is de 1e dag meldplicht dus het zij haar vergeven maar dit mag natuurlijk niet te vaak voorkomen ~O>
pi_105160057
Een *O* voor de mijlpalen!

Overslag of gewone rompers maakt me weinig uit. Maar maat 50 gaat hem niet echt worden denk ik. Chris was al 54 cm, en deze lijkt alleen qua benen kleiner te zijn. die 50's waren na een weekje te klein. Had vooral 50/56 en 56 de eerste paar weken.

quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 11:17 schreef Kyara het volgende:
En ik vind dat onze LLM-er zich wel eens mag melden. -O- Het is de 1e dag meldplicht dus het zij haar vergeven maar dit mag natuurlijk niet te vaak voorkomen ~O>
* Deepfreeze meldt }:|
:P
Vanochtend om 6.12 wakker met echt kuitkramp. Dat was gelukkig snel over, en daarna nog een poosje wakker gelegen en toch nog tot 9 uur geslapen. Vervolgens telefoon van mijn moeder dat mijn oma niet zo goed gaat (zit er al een poosje aan te komen). En mijn mannen wilden ook graag nog iets aandacht.. Dus vandaar een late :W
  zondag 4 december 2011 @ 11:31:38 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105160130
Jaaaaaa, daar is ze dan!

Kuitkramp is niet fijn :N Gelukkig snel weer over. Hoop dat het met je oma weer beter gaat. Altijd zo lastig met die oude mensjes, dan gaat het ineens heel snel achteruit en dan krabbelen ze toch weer op.
pi_105160349
Kuitkramp is wel rot. Maar bij Chris veel meer last van. Nu vaak wel irritante spieren, maar niet echt volle kramp. Bij Chris echt de laatste weken regelmatig raak. Dus dat valt me nog mee.

Mijn oma gaat hem niet meer worden denk ik. Nu al sinds vrijdag alleen wat losse slokjes vocht binnen, en ze overwegen nu ook sedatie, dus dan is het snel over. Actieve behandeling was donderdag al stopgezet, dus alleen pijnstilling en vocht op eigen initiatief..
Maar je hebt gelijk, als je ziet hoe mijn andere oma en mijn schoonoma weer opkrabbelen steeds maar weer...
pi_105161019
Katy M gecondoleerd, maar wat een bijzonder moment. Ontzettend verdrietig natuurlijk maar dan toch ook gelijk een grote berg geluk.

En deepfreeze :* ;(

Verder *O* voor de mijlpalen, Orea volgens mij bestaan er geen standaarden wat betreft de mijlpalen

En hier ook sinterklaas gevierd gisteren, klein gehouden, lekker gourmetten en 2 cadeautjes, maar was verder wel lief geweest dit jaar. :s) :P
pi_105161448
DF; Sterkte omtrent de situatie met je oma..

Covie; :s) toch nog zoet geweest dit jr O-) hihi
  zondag 4 december 2011 @ 13:27:47 #106
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105163368
Hi :W Sorry meiden, helemaal niet bijgelezen. Ik heb wel vluchtig een beetje gekeken en gezien dat:

KatyM met slecht nieuws kwam... Gecondoleerd meid. Lijkt me wel een bijzonder moment idd bij de uitvaart.

DF een LLM'er is :). En heeft zich braaf gemeld ;).

Ik mag jompelen voor wat mijlpalen, dus bij deze *O* ;)

Gisteren waren wij dus in de sauna. Ik las dat sommige meiden dat hier ook wel zien zitten en idd: het is een aanrader hoor! Heerlijk dagje gehad en de baby reageerde helemaal niet raar ofzo. Was rustig als altijd. Behalve bij de klankschalensessie die ik ook nog had (gratis bij een arrangement). Toen ging ie wel uit z'n dak, heel grappig. Maar ik zou het zelf niet snel nog een keer doen... vond er niet veel aan ;). Maar wel leuk, zo'n drukdoenertje in de buik dan. Verder ben ik niet te lang in de sauna's gebleven. Maar dat was meer voor mezelf, omdat ik er op een gegeven moment dan wat duizelig van werd. En helemaal op t eind van de dag waarschuwde een medewerker me nog voor de bubbelbaden. Dat als je al wat ontsluiting hebt, dat je daar beter niet in kunt gaan vanwege bacterien. Sja... geen idee of ik al wat ontsluiting heb, ga er vanuit van niet (32 weken). Maar ik vond het toch niet zo leuk om dat pas op het eind van de dag te horen }:| .

Vanochtend Sinterklaas gevierd bij schoonfamilie. Paar pakjes voor Jesper. Was wel gezellig. Alleen kon mijn man er niet bij zijn :(. Die moest onverwacht werken en is nu nog steeds weg. Dus ik heb een beetje een ongezellige zondag verder....

Maargoed, ik ga die kleine ff in bed gooien en dan ga ik ook even liggen.

Oja en eigen mijlpaal: 32 weken! *O*
pi_105163488
Thanks iedereen voor de lieve reacties!

En *O* voor de mijlpalen! Hier dinsdag alweer 11 weken, dus het begint eindelijk beetje op te schieten. Vanmorgen werden we wakker, zegt m'n man, pfff nog 6 maanden en 3 weken, waarom doe je er zo lang over :( Schattig O+.
  zondag 4 december 2011 @ 13:40:56 #108
250838 Fee-nix
pi_105163938
Ah schattig idd Katy.

Ik vergat ook nog Zoe te noemen: je schreef dat je een groeispurt had gemaakt! :). Dat vraagt om foto's! *O* En lief he, dat geplop. O+

O en Kersjes, fijn dat de medicijnen wel aanslaan, maar je hebt toch niet gemakkelijk zeg! Sterkte.

En Orea heeft al een kinderkamer! Snelle! :D. Leuk hoor.

(Hoop dat ik iedereen nu zo'n beetje gehad heb... en anders: sorry!! :* ) En nu ga ik echt liggen.

[ Bericht 34% gewijzigd door Fee-nix op 04-12-2011 13:46:49 ]
pi_105164559
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef Fee-nix het volgende:
Ah schattig idd Katy.

Ik vergat ook nog Zoe te noemen: je schreef dat je een groeispurt had gemaakt! :). Dat vraagt om foto's! *O* En lief he, dat geplop. O+

O en Kersjes, fijn dat de medicijnen wel aanslaan, maar je hebt toch niet gemakkelijk zeg! Sterkte.

En Orea heeft al een kinderkamer! Snelle! :D. Leuk hoor.

(Hoop dat ik iedereen nu zo'n beetje gehad heb... en anders: sorry!! :* ) En nu ga ik echt liggen.
Rust maar even uit. Het is toch geen verplichting om elke keer iedereen te noemen :*
pi_105165231
Grappig dat je kleine zo reageert op die muziekdingen Fee. Die van ons heeft dat niet. Althans, donderdag gaan we naar de Heideroosjes, misschien dat ie dan wel reageert. Paar weken terug bij Bush heb ik 'm niet gevoeld.

Dus óf hij vindt het wel best, óf hij is doof :@, óf hij vindt er geen bal aan en reageert daarom niet. of hij valt in slaap van de trillingen van de bas in het vruchtwater ofzo. Dat vind ik nog wel zorgelijk om de een of andere reden.

Komt ook wel door dat eczeem in m'n oren. Ik ben zo bang dat mn kleintje daar iets aan overhoudt. Terwijl dat volgens de vk en dokter echt niet zo hoeft te zijn, omdat het oppervlakkig op de huid is bij mij. Maar toch hè? Ik hop dat ie het immuunsysteem van zn pa erft. Die heeft bijna nooit wat.
  zondag 4 december 2011 @ 14:12:34 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105165346
Kuuks, ik denk dat hij meer op jouw reageert dan op de muziek zelf. Ik vond zelf sporten vanaf week 22 of niet meer fijn (onder andere) omdat de bas zo dreunde in de muziek. Sindsdien vermijd ik wel te zware bas.
pi_105165563
Ahh ok. Nouja ik maak me ook te veel zorgen misschien hoor. Ik ben stiekem best een zorgelijke muts :+.

M'n moeder kon 'm gisteren ook voelen trouwens :D die zat naast me op de bank en die zag m'n buik op en neer gaan. "OOOHHH Kijk nou!!1" :D "Voel maar hoor mam :+" "Oh echt? *hand -> plop". Hilarisch leuk.
pi_105166135
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef Zoë23 het volgende:
DF; Sterkte omtrent de situatie met je oma..

Covie; :s) toch nog zoet geweest dit jr O-) hihi

Zeker, ik ben altijd heul zoet!
En wie daar anders over denkt! o|O :{w

Ik zie nog geen buikfoto trouwens? :)

Fee-nix ben je ook echt in die warme sauna's geweest?
Ik was 2 weken geleden in de sauna maar ben toen alleen in de sauna's tot 40 graden geweest.
Maar was ook pas 13 weken.

Verder heb ik eigenlijk vooral alleen maar zitten bubbelen :')

Kuuks leuk dat je moeder de kleine kon voelen O+ dat lijkt me ook zo speciaal!
pi_105166536
Katy, nog gecondoleerd!!
Op de ene of andere manier wil goed lezen niet zo de laatste dagen. Concentratie van een pudding..
  zondag 4 december 2011 @ 15:21:39 #115
250838 Fee-nix
pi_105168102
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef KatyM het volgende:

[..]

Rust maar even uit. Het is toch geen verplichting om elke keer iedereen te noemen :*
Nee weet ik hoor ;). Maar ik vind het gewoon leuk. Vind t ook altijd leuk als anderen op mijn berichtjes reageren :).

Heb geen rust gehad }:| . Maakte net aanstalten om te gaan liggen, toen een vriend even langskwam voor een bakkie... Wel gezellig hoor, maar nu ben ik brak en de kleine is alweer wakker. Vanavond maar vroeg naar bed dus.

Kuuks, kan me voorstellen dat je je af en toe zorgen maakt... maar elke baby reageert weer anders! En zorgen maken hoort ook wel een beetje bij zwanger zijn denk ik... Ik heb ook van die periodes. En dat stopt ook niet als ze geboren zijn ;). Gisteren na die opmerking over dat bubbelbad kon ik me ook wel voor m'n kop slaan. Ik had het ook weleens gelezen, maar helemaal vergeten. En dan ga ik gelijk helemaal stressen of ik misschien niet al een miniscuul beetje ontsluiting heb :') . Maargoed, nu doe ik er toch niks meer aan. En ik doe m'n best! En dat geldt volgens mij voor iedereen hier. Je kunt nou eenmaal niet overal rekening mee houden en er zijn ook dingen (zoals dat eczeem) waar je helemaal geen controle over hebt.

Covie, ja ik ben ook in de heetste sauna's geweest. Niet langer dan 10 minuutjes. En ik lette goed op of de baby 'raar' ging doen (wat dat ook mag betekenen ;) ). Ik heb ook gewacht met naar de sauna gaan tot ik hem goed kon voelen. Vanaf 13 weken mag het ook wel, maar dan is het denk ik idd verstandig om niet in de heetste te gaan :Y .
pi_105168329
Fee-nix, volgens mij is er niet zo veel infectiegevaar zolang je vliezen nog niet gebroken zijn. Die zijn er voor om je baby te beschermen tegen invloeden van buitenaf ;)

Ik ben bij de vorige zwangerschap als LLM nog wel naar de sauna geweest, maar ik zat me toen de hele tijd te bedenken hoe het zou zijn als mijn vliezen ter plekke zouden breken :X :X
Ben nu al zeker een jaar niet geweest, maar wil wel graag weer ;(
pi_105168969
Ja, Fee, je hebt ook wel gelijk.

Ik heb trouwens hélemaal niks met sauna's :D. Ik vind het wel grappig dat om me heen en dus ook hier zoveel mensen naar de sauna gaan.
  zondag 4 december 2011 @ 15:50:31 #118
250838 Fee-nix
pi_105169020
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef octopussy het volgende:
Fee-nix, volgens mij is er niet zo veel infectiegevaar zolang je vliezen nog niet gebroken zijn. Die zijn er voor om je baby te beschermen tegen invloeden van buitenaf ;)

Ik ben bij de vorige zwangerschap als LLM nog wel naar de sauna geweest, maar ik zat me toen de hele tijd te bedenken hoe het zou zijn als mijn vliezen ter plekke zouden breken :X :X
Ben nu al zeker een jaar niet geweest, maar wil wel graag weer ;(
Ja dat had ik ook al bedacht :). Ik maak me ook niet al te veel zorgen ;). Maar toch jammer dat het saunapersoneel dat soort dingen niet even doorneemt bij binnenkomst.

Dapper om als LLM'er te gaan idd ;).
pi_105170309
Fee-nix balen dat je je rust niet kon pakken vanm :*
en t sauna gebeuren klinkt lekker!
1x naar n sauna geweest, was wel wennen, lijkt me leuk om in ons vakantiehuisje weer ff te sauna'en.

Enn buikfoto maak ik zo wel ff na t douchen, vanmorgen gewerkt&zonet MOEST ik opruimen (arme lief want ik was n hormonster) maar hij hielp me wel O+

Kuuske, wat leuk dat je moeder de kleine ook kon voelen :D lijkt me zo bijzonder!
pi_105173003
't is rustig hier :9

buikfoto'tje gepost in 't buikentopic!
  zondag 4 december 2011 @ 17:38:49 #121
30252 Soempie
Procreating
pi_105173328
Fee-nix, in wat ik gelezen heb staat dat het niet mag als de vliezen gebroken zijn. :* Zelf ben ik nog nooit in een sauna geweest.

Kuuks, wat gaaf dat je moeder de kleine heeft gevoeld. En wat netjes dat ze afwacht tot jij zegt dat ze mag voelen. Vind haar al gelijk lief. :D Hier legt iedereen gewoon handen op m'n buik. Ook collega's die ik helemaal niet goed ken. :')

Wat leuk dat zoveel mensen hier Sinterklaas vieren. Wij doen er eigenlijk niks aan. Ja, het wordt altijd in combinatie met Kerst gevierd. Dus dan zitten we dan gedichten voor te lezen en surprises uit te pakken. Maar echt met Sinterklaas vind ik zo veel leuker. Heb nu al zin in de volgende Sinterklaas met kindje. O+
pi_105174193
Geen enkele collega komt nog ongevraagd aan mijn buik. :7. Irritant dat dir van jou dat ongevraagd doen -O-

Wij hebben ook al zon zin in Sint Soemp. Volgend jaar is ie nog wel klein maarja, dan nog is het heel anders.
  zondag 4 december 2011 @ 18:03:28 #123
30252 Soempie
Procreating
pi_105174358
Hoe heb je voor elkaar gekregen dat ze niet aan je buik zitten? :D

Wat ik zo stom vond, kindje van de zus van m'n man was 1,5 en toen deden ze nog niet aan Sinterklaas. Hij zou het toch niet meekrijgen. Nou, vorig jaar was m'n oppaskindje 1,5 met Sinterklaas en die had echt de grootste pret. O+
  zondag 4 december 2011 @ 18:04:26 #124
30252 Soempie
Procreating
pi_105174403
Wat wel een beetje sneu was trouwens: bij de h&m hadden ze kerstmanpakjes voor baby's. :')
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 18:04:41 #125
236264 crew  capricia
pi_105174410
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef Soempie het volgende:

Wat ik zo stom vond, kindje van de zus van m'n man was 1,5 en toen deden ze nog niet aan Sinterklaas. Hij zou het toch niet meekrijgen. Nou, vorig jaar was m'n oppaskindje 1,5 met Sinterklaas en die had echt de grootste pret. O+
Verschilt mss per kind?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 4 december 2011 @ 18:07:18 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_105174519
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 18:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Verschilt mss per kind?
Met 2,5 deden ze er ook niet aan, bedenk ik me nu. En ik weet zeker dat hij het met 1,5 ook wel deels mee had gekregen. Hij is heel pienter en natuurlijk bedoel ik niet dat ze dan precies snappen wat er is, maar de sfeer en dergelijke pikken ze wel op.

Maakt ook niet uit, ik ga het gewoon anders doen.
  zondag 4 december 2011 @ 18:08:28 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_105174570
Hoe is het met jou trouwens? Ik kan me herinneren dat je eerder in de lijst stond? Ben je al bevallen? Of? :@
pi_105176084
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef Soempie het volgende:

Ik ben een keer heel duidelijk geweest toen iemand het ongevraagd deed.

Maar ik zie het helemaal zitten hoor volgend jaar. Niet zozeer naar d intocht hoor, maar gewoon, een familiefeestjre van maken. Leuk O+
pi_105176101
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:04 schreef Soempie het volgende:
Wat wel een beetje sneu was trouwens: bij de h&m hadden ze kerstmanpakjes voor baby's. :')
Die heb ik ook zien hangen! 15 euro ook nog.
pi_105176255
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:04 schreef Soempie het volgende:
Nou de halve wereld trekt ze hun kind aan hoor voor die fotokerstkaarten waar men na het krijgen van een kind ook spontaan aan doet :P

En hier geen pakje of fotokerstkaart trouwens :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 4 december 2011 @ 18:56:35 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_105176492
M"n man stond er al blij mee in z'n handen. :') Maar hij heeft het berenpak meegekregen. En ach, dan vind ik de halve wereld een beetje sneu. :D Maar kan me voorstellen dat als je eigen hummel in zo'n pakje rondkruipt je het hoe dan ook schattig vindt.
  zondag 4 december 2011 @ 18:59:10 #132
30252 Soempie
Procreating
pi_105176595
Net als die kalenders, dat baby's op de foto staan als bijtje. :X Kan even niet meer vinden wat ik nu bedoel...
pi_105176925
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef Soempie het volgende:
Net als die kalenders, dat baby's op de foto staan als bijtje. :X Kan even niet meer vinden wat ik nu bedoel...
Anne Geddes ;)
  zondag 4 december 2011 @ 19:07:30 #134
30252 Soempie
Procreating
pi_105176963

ja die!

_O- :')
pi_105177091
ah goss!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105177373
Haha wat lief O+

Zo'n berenpakje is ook superschattig :9
  zondag 4 december 2011 @ 19:19:45 #137
30252 Soempie
Procreating
pi_105177547
"t Is niet lief! :'(
pi_105177624
Haha 't is wel een beetje zielig, maar wel n groot 'ohhh' en knuffelfactor :9
  zondag 4 december 2011 @ 19:48:06 #139
250838 Fee-nix
pi_105178748
Even inhaken op het sinterklaas vieren: ik vind ook dat het heel erg verschilt per kindje wat leuk/handig is. Sommige kinderen vinden het geweldig en 'snappen' cadeautjes ook al best wel, terwijl andere kinderen er helemaal niet mee bezig zijn en het ook echt niet boeiend vinden. Wij vierden het dit jaar wel met schoonfamilie (vonden zij leuk) maar niet met mijn familie (hoefde van ons ook niet zo en van hun ook niet). En mijn nichtje vond al die cadeautjes dus bijster interessant en Jesper heeft alleen met het inpakpapier gespeeld. Dat vond ie wel leuk, de rest boeide hem niet zo.

En ik heb ook kennissen die een enorm druk kindje hebben en die ouders zijn ook heel druk. Die vieren het dus ook echt met alles erop en eraan. Maar de dag dat dat kindje sinterklaas had ontmoet, heeft ie wel de hele nacht liggen brullen van alle indrukken. Was veel te spannend/druk voor hem.

Dus ik denk: een kwestie van je kindje aanvoelen en kijken wat leuk is voor je kind en leuk voor jou/jullie :).
pi_105179342
anne geddes heeft best leuke plaatjes.. Een slak-kostuum op zo'n tijgerend kleintje :P

Chris boeit sint ook niet echt. Hij wil niet eens zijn schoen meer zetten. Hij heeft 2 weekenden cadeautjes achter de rug, en beide keren is hij halverwege het vieren al gevlucht. De eerste cadeautjes zijn echt leuk, maar echt spannend valt wel mee. Sleep hem dus ook niet naar alle sint-vieringen in de buurt ofzo. Alleen morgen nog op school. En de paar cadeautjes die er nog liggen, komen wel een ander keertje..

Oja, zwangertopic he.. Mijn vluchttas ligt bijna klaar, incluus fluffy badjas uit nieuwe droger. En aangewezen 1e outfit voor de kleine..
Alleen nog flesje douchegel en slippers regelen.. Maar dat kan morgen nog wel. Nog 4 weekjes te gaan ;)
  zondag 4 december 2011 @ 20:00:01 #141
30252 Soempie
Procreating
pi_105179399
Ben het met je eens, maar laat ik maar gewoon zeggen dat het een beetje een geval apart is (niet alleen als het gaat om Sinterklaas). :+ Kan er verder hier ook niet veel over zeggen natuurlijk en nogmaal gesproken ben ik er ook niet zo van om kritiek te hebben op hoe anderen kinderen opvoeden.
pi_105180296
ik heb mijn vluchttas tussen de weeën door ingepakt :')
de kleding voor ukkie lagen al lang klaar op de commode maar mijn spul niet....
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105180480
Naja, het wordt nu zeker een zkh bevalling. Dus dan toch maar even serieus aanpakken.
Vorige keer had de kraam het baby-setje al in de wieg gelegd met een kruik (lekker warm begin). En lag er op de tas een aardig lijstje met spullen die er nog inmoesten. Gelukkig geen haast met naar het ziekenhuis gaan die keer. Anders zou ik echt de helft vergeten zijn. Al moest manlief ook nog allerlei dingen meeslepen omdat ik langer moest blijven.
  zondag 4 december 2011 @ 20:23:05 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105180550
Haaai dames :W

Drukke dag achter de rug dus nu languit op de bank...

Geddes-babies zijn stom :') Het is wel leuk om via google naar babycarnavalspakjes te zoeken :D

Krijg je dit soort plaatjes:

pi_105180616
Dat draakje O+
  zondag 4 december 2011 @ 20:26:09 #146
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105180694
Fee-nix, nog gefeliciuteerd met je mijlpaal!

Ik vind die beertjes pakjes trouwens erg schattig. Kleine heeft ook een bruin wollig beertjes jasje waarvan ik zou willen dat ze die ook in mijn maat hadden :@

Hier ook sinterklaas gevierd met schoonfamilie en neefjes van 4 en 8 jaar. Kleine is ontzettend verwend. Evenveel cadeautjes als zijn neefjes. Had ik ook niet verwacht. Zo lief! O+ Ook een shirtje met "Born in 2012". Geen idee of dat ook het geval gaat zijn :D

Zwager heeft ook een boel mooie buikfoto's gemaakt, ook met manlief erbij. Volgende week krijg ik ze O+

Oh ja, vluchttas.... slippers moet ik dus ook nog hebben. Pfff, geen idee mee wat er ook al weer in moet.

Edit: OMG die Anne Geddes pakjes zijn wel heel erg :X
  zondag 4 december 2011 @ 20:32:21 #147
30252 Soempie
Procreating
pi_105181055
Jamaar, jamaaar...nu vind ik dat draakje lief. :') :D En ik kwam er gister achter dat ik per ongeluk een jasje heb gekocht waar ook berenoren aan zitten. Ben heel hard uitgelachen door m'n man. :@

Kyara, wat lief al die cadeautjes. O+ En buikfoto's met je man. *;
  zondag 4 december 2011 @ 20:34:17 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105181182
Soemp, dat drakenpakje is niet lief, dat is kindermishandeling.

tenzij voor carnaval maar dan moet je wel onder de rivieren wonen.
  zondag 4 december 2011 @ 20:35:14 #149
30252 Soempie
Procreating
pi_105181255
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Kyara het volgende:

Dankje voor het wakker schudden. O+
  zondag 4 december 2011 @ 20:37:36 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105181413
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Kyara het volgende:

Tijdens carnaval mag het dus wel?

Gelukkig :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door flugeltje op 04-12-2011 20:42:45 ]
  zondag 4 december 2011 @ 20:48:51 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105182185
Fluugs _O- O+

Soempie, graag gedaan :*
  zondag 4 december 2011 @ 20:51:51 #152
30252 Soempie
Procreating
pi_105182372
Was jij verkleed als mama-bij? :D
pi_105182423
Bah. De badkamer stinkt nog steeds naar schoonmaakazijn :')
  zondag 4 december 2011 @ 20:54:34 #154
30252 Soempie
Procreating
pi_105182506
En geuren komen ook extra hard binnen heb ik het idee, als je zwanger bent... brrr
  zondag 4 december 2011 @ 20:56:43 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105182627
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
Was jij verkleed als mama-bij? :D
Wij waren als bloemetjes :P

Geuren komen inderdaad harder binnen nu, wij zitten nu ook weer frisgewassen op de bank. Er wordt bij moeders thuis niet gerookt als Willem er is, maar toch ruik je na zo'n middag in een rokershuis zelf ook naar een asbak... :r
pi_105182664
Ja hè? JD heeft nieuwe gel voor zn haar. Die stonk zo erg in de auto dat ik het raampje open moest doen :')
  zondag 4 december 2011 @ 20:58:04 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105182707
Ja echt wel. Soms zo sterk dan je bijna over je nek gaat :r
Ik ruik daarentegen nu steeds meer Zwitsal in huis O+
  zondag 4 december 2011 @ 20:58:29 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105182735
Heeft er trouwens nog iemand een inpaklijst voor de vluchttas?
pi_105182923
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef Kyara het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een inpaklijst voor de vluchttas?
Goeie vraag, ik hou me graag aanbevolen voor een cc van het antwoord. :+
  zondag 4 december 2011 @ 21:05:13 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105183201
Stelletje luilakken, gewoon te lui om te googelen :{w

quote:
Vluchttas

Het is handig om een 'vluchttas' klaar te zetten vanaf ongeveer 37 weken zwangerschap, voor het geval je opeens naar het ziekenhuis moet. Wat moet er in die tas?

Voor jezelf

ponsplaatje en/of verzekeringsbewijs
zwangerschapskaart
twee pyjama's (sluiting aan de voorkant is handig bij borstvoeding)
ochtendjas
pantoffels of slippers
genoeg ondergoed (inclusief netbroekje en voedingsbeha)
toiletartikelen
adresboekje met telefoonnummers van familie en vrienden
fototoestel + oplader
altijd handig: iets te lezen, iPod, lippencrème, mobiel + oplader, muntgeld voor rolstoel en parkeerautomaat, rolletje druivensuiker, fles champagne
Voor de baby

2 rompertjes en een setje kleertjes (vergeet het mutsje niet) en een jasje
omslagdoek
maxicosi
luiertjes
pi_105183315
Oh ik schaam me. Netbroekjes, die krijg je toch in het ziekenhuis?
  zondag 4 december 2011 @ 21:08:26 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105183396
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Kuukske het volgende:
Oh ik schaam me. Netbroekjes, die krijg je toch in het ziekenhuis?
O ja, je schaamt je zelf vast wel... :')

Ik heb gewoon tentonderbroeken van zeeman meegenomen, zaten prima...
  zondag 4 december 2011 @ 21:09:15 #163
30252 Soempie
Procreating
pi_105183454
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wij waren als bloemetjes :P

Mooie combinatie! :D O+
pi_105183571
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

O ja, je schaamt je zelf vast wel... :')

Ik heb gewoon tentonderbroeken van zeeman meegenomen, zaten prima...
Ja nouja. Ik zit ook mobiel. Dat googlet niet zo handig O-). Tenten, die zet ik op m'n big pyjama lijstje van de zeeman.
pi_105183587
-Smartphone (+lader!) met internet zodat je tussen de weeën door kan posten :Y
  zondag 4 december 2011 @ 21:11:15 #166
30252 Soempie
Procreating
pi_105183594
Netbroekje zat bij mij in het kraampakket.
  zondag 4 december 2011 @ 21:13:36 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105183721
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef octopussy het volgende:
-Smartphone (+lader!) met internet zodat je tussen de weeën door kan posten :Y
+1

Als het lang duurt is het heel fijn als je tussendoor wat doelloos kunt surfen of hier wat slap kunt lullen...
pi_105183733
Misschien thuis alvast een extra set gemakkelijke kleren en pyjama en babykleertjes klaarleggen zodat je vent niet met de meest belachelijke combinaties aan komt zetten als je wat langer moet blijven....
  zondag 4 december 2011 @ 21:16:18 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105183877
Sokken!!! Hele dikke en warme sokken.... En een reservepaar voor het geval je de eerste onderwatert...
pi_105188099
Wat een lief bijtje!
Ik vind het zooooo jammer dat we hie rgeen carnaval vieren, lijkt me zo leuk! Maar ja om nou als enige te verkleden is ook weer wat he..

Is dat trouwens een ouderwetse buggy flugel?? Of zit ie gewoon op een stoeltje?
pi_105188226
O, nog een pagina..

In het ziekenhuis krijg je zeer weinig hoor, eigenlijk alleen 2 paracetamolletjes en de baby krijgt een luier om.

Toen ze met die 2 paracetamolletjes kwam he, dacht ik echt...moet ik het daarmee doen?
pi_105189399
Hoewel ik dat ook vreselijk vind als mensen hun kind verkleed op een kerstkaartje zetten En een poot van lassie :{w , durf ik geen keiharde uitspraken te doen over de kerstkaartjes die wij zelf in de toekomst gaan versturen.

Kan maar zo dat ik het opeens super schattig vind als mijn prulletje daar in een kerstmannenpakje voor op een kaart staat :')

In elk geval vind ik die foto's hier ook O+
pi_105191547
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Troeta het volgende:
O, nog een pagina..

In het ziekenhuis krijg je zeer weinig hoor, eigenlijk alleen 2 paracetamolletjes en de baby krijgt een luier om.

Toen ze met die 2 paracetamolletjes kwam he, dacht ik echt...moet ik het daarmee doen?
Ik kreeg een tasje met mini's van shampoo, douchegel en bodylotion. De beeb kreeg van het ziekenhuis meteen een mutsje op (niet om te houden trouwens) en luiers enzo waren inbegrepen, op de kraamsuites had je een soort van pantry met compleet babyverschoonstation. De verpleegkundigen kwamen 's nachts elke 3 uur langs om te helpen met voeden en verschonen. We werden in het ziekenhuis vertroeteld :@

Ik heb dus best hoge verwachtingen, maar wie weet valt het nu wel tegen :') Aan de andere kant was de reden dat ik toen ben ingeleid en 2 nachtjes na de bevalling ben gebleven eigenlijk heel naar dus dat wil ik liever niet herhalen.
  zondag 4 december 2011 @ 23:38:33 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105192765
hier idem octo, op de shampoo na :+
Tijdens de bevalling zelf: mag de partner eten/drinken uit keukentje halen daar.
Op de afdeling op de standaard tijden wat je wi, en daar zit veel keus bij, maar ook toen ik 's nachts honger had kreeg ik gewoon een sneetje brood en drinken wat ik wilde.
Voeden deed ik op verzoek, dat is ook het protocol hier ! verchoning idem..
mutsje wel van het zkh, pakje hadden we zelf.

Verders een dikke :* voor alle zwangere dames, ik lees mee, maar mijn normaliter ubergeheugen laat mij ernstig in de steek :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 5 december 2011 @ 06:29:16 #175
30252 Soempie
Procreating
pi_105197726
Weer vanaf een uur of 2 wakker gelegen. :O ;( Ik lig maar te draaien en heb gewoon geen rust in m'n hoofd nu de uitgerekende datum zo in de buurt komt. En als ik dan aan het wegsukkelen ben gaat die kleine opeens los in m'n buik. :')

Vanmiddag trouwens een groeiecho en nog een keer een glucosetest. Als het goed is beide voor het laatst. *O*

En nog twee dagen werken. :D
pi_105197838
Morning! :)

Spannende dag hier, straks weer een echo! En ik ben er blij mee.. Dit was de termijn waarop ik bij Leia heftige bloedingen kreeg, en ik merk dat ik toch steeds check... Dit keer geen bloed dus het zal allemaal wel goed zijn :) maar toch stom dat k daar zo mee bezig ben... Hopelijk nog steeds een knipperend (groter geworden) boontje straks...
  maandag 5 december 2011 @ 07:40:04 #177
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105197979
Mogguh :O !

Soempie, wat vervelend dat je nu zo slecht slaapt... Als dit toch zo doorgaat zou ik eens een bezoekje wagen aan de ha... misschien dat hij je iets kalmerends voor kan schrijven? Want het lijkt me niet fijn als je dit nog heel lang vol moet gaan houden... :* !
Maar nog 2 daagjes werken voor jou en vanmiddag de groeiecho en glucosetest *O* !

Orea, heeeeeel veel succes met de echo, hopelijk is je boontje lekker aan het stuiteren in Hotel Mama! Ik kan het me wel voorstellen dat je, na het bloedverlies bij Leia, zo aan het broekloeren bent. :*

Hier om 9.00uur weer een CTG. Ik maak me er niet teveel zorgen om, volgens mij vind Draak het allemaal nog wel prima in m'n buik aangezien het alweer vrolijk aan het schuiven en meppen is.
Gisteren de hele dag op de bank gelegen, maar ik merk dat zowel Draak als ik daar knotsgek van worden. De hele dag heeft het gerommeld en Draak lag de hele dag te vervelen, met als gevolg dat ik 's avonds nog vermoeider was dan als ik een beetje aan de gang blijf.
pi_105198355
Goeiemorgen allemaal!

Soempie, naar dat het slapen niet zo wil. Misschien gaat het beter als het werken voorbij is?

Orea, ik duim mee voor een groter knipperend boontje!

NTS, fijn dat draakjes het naar zijn zin heeft. Hopelijk is de CTG ook goed. Krijg je ook nog een groeiecho bij vandaag?

Hier alles rustig. Vannacht goed geslapen, maar toch niet helemaal uitgeslapen, gekke dromen ook. Gelukkig kon manlief Chris naar school brengen, nu even ontbijten, en dan de badkamer eens onder handen nemen..
pi_105198476
Goeiemorgen allemaal.
Nog 13 werkdagen tot de vakantie :7. Woei. Nu even bijlezen.

Soemp, geniet van de laatste 2 dagen :D.
Orea, ik duim voor je knipperlichie O+.

NTS :*.
  maandag 5 december 2011 @ 08:40:05 #180
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105198484
Goedemorgen,

Vandaag dus weer wat echo's op het programma. *O*

Soemp. laatste dagen. Sterkte. Daarna kun je in je eigen ritme slapen :*

Dank je wel Fluugs, ik was inderdaad te lui om te googlen :*

NTS, draak heeft dus ook geen rust in zijn/haar kont :') Maar wel fijn dat ie zo beweeglijk is, dat geeft toch een goed gevoel (dat heb ik al dus dat zal voor jou alleen maar meer zijn).
  maandag 5 december 2011 @ 08:52:46 #181
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105198653
Mogge! :*

Sorry dames, maar ik slaap nog steeds prima...

Orea succes vandaag, NTS ook :*

@Troeta, is inderdaad een ouderwetse buggy :Y
pi_105198720
Een netbroekje?! Die heb ik in het kraampakket niet gezien en ook niet in het ziekenhuis hoor, ondanks behoorlijke hechtingen.
Gewoon alleen dik kraamverband.
Ik ben na de thuisbevalling in het ziekenhuis beland en kreeg daar de volgende ochtend nog Natusan mini's babyolie en 2x wasgel mee en het miniflesje waar hij uit gedronken had O+
Oh en in de douche daar stond voor de moeders lekker zwitsal doucheschuim
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105199130
Soempie, vervelend dat slapen niet wil, misschien heb je wat meer rust als je over 2dgn verlof hebt? :*

Orea & NTS succes!

Kuukske: ben ook aan t aftellen voor de vakantie haha. Eerst n weekje weg en in de week van kerst enz moet ik werken maar dan gaat m'n lief klussen *O*.
Zo'n zin in.
  maandag 5 december 2011 @ 09:24:35 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105199166
Oh lekker Zoë, waar gaan jullie naar toe?
pi_105199556
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 09:24 schreef Kyara het volgende:
Oh lekker Zoë, waar gaan jullie naar toe?
Drenthe, in een huisje van landal verblijven we dan.
Ik wilde eerst naar t buitenland, de zon opzoeken maar ivm de pijnklachten enz niet gedaan :(
pi_105199830
Nieuwe zwangere welkom *O*
Kersjes wat fijn dat je niet hoeft over te geven

Echo's vandaag, spannend *O*
Hier van het weekend al sinterklaas gevierd en ook vreselijk verwend. Iedereen die nog sinterklaas gaat vieren veel plezier :)

En babies in grappige pakjes, kan er wel om lachen maar zeg nu dat ik mijn kleintje het nooit aan zal doen, maar wie weet over een jaar...

Voor iedereen :*
  maandag 5 december 2011 @ 09:58:40 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105199844
Netbroekjes: za-lig! Heb er nog een paar uit het ziekenhuis meegekregen O+

Zo, ondanks dat ik gisteren niet meer wist hoe ik moest zitten of liggen van de pijn, was ik blijkbaar zo moe dat ik toch heel snel in slaap gevallen ben. Lekker heel de nacht doorgeslapen O+
  maandag 5 december 2011 @ 10:07:47 #188
250838 Fee-nix
pi_105200047
Goedemorgen!

Kyara bedankt voor de felicitaties ;). (Ik had voor alle mijlpalen gejompeld, dus die van jou hoorde daar ook bij he, ;) :* )

Soempie, wat naar dat je zo slecht geslapen hebt. Ik had het ook tot voor kort. Ik weet niet of jij al met een voedingskussen slaapt (of dat je die uberhaupt in huis hebt), maar bij mij maakt het echt een wereld van verschil! Eerste nacht was even wennen, maar nu wil ik al niet meer zonder! Heerlijk zeg. Ik slaap veel sneller en ook vaster. Misschien een tip :). En nog maar twee dagen werken! *O*

Orea, succes met de echo vandaag! Dat er maar een grotere boon te zien mag zijn!

NTS succes met de CTG. Beweeglijkheid is in mijn ogen in ieder geval een goed teken!

Zoe lekker op vakantie! Heerlijk zeg!

Verder ging het over de vluchttas... niet veel aan toe te voegen :). Ik ga dit keer in ieder geval wel wat meer kleertjes voor de baby meenemen en voor mij meer t shirts & netbroekjes. Voor het geval ik toch weer langer moet blijven vind ik dat wel handig. Hoeft manlief niet de hele tijd van alles mee te slepen. (Maar dit keer weet ie tenminste wel wat een rompertje is :') ).

Hier was manlief gisteren trouwens de hele dag aan t werk... Er was een groot probleem op t werk. Dus hij moest om 6 uur beginnen en om half 8 was ie pas thuis. Blegh, niet gezellig! En nu is het weekend alweer voorbij. Op naar t volgende weekend! :P.
pi_105201267
Echt leuk Flugel die buggy!

Ik vroeg gister aan m'n vriend of Mex eigenlijk nog verschoond was in het ziekenhuis, maar nee dus.
Hij is om half 4 geboren en we waren om 11 uur thuis en daar heb ik het zelf gedaan.

We gaan nu in een ander ziekenhuis en ik hoop echt op iets beters hoor.
pi_105201372
Orea & Nts suc6 vandaag :*

Ik mag woensdag weer voor een echo :D Bij mij is echt totaal niets te zien aan mn buik helaas.

Zoë fijne vakantie, geniet er lekker van !
pi_105202793
Heerlijk lekker op vakantie Zoë

Ik ben deze week helemaal alleen want mijn vriend is vanaf morgen tot zondag weg.
Heerlijk het rijk alleen. Maar stiekem vind ik het toch wel saai ;(

Orea, soempie, en kyara succes vandaag met de echo/ctg
  maandag 5 december 2011 @ 11:52:41 #192
250838 Fee-nix
pi_105202896
Woensdag is al snel MJ! Leuk en spannend!

We hadden t hier laatst trouwens toch over wat je draagt in het ziekenhuis? Vooral als je daar even moet blijven en borstvoeding wilt geven, lijkt deze me echt ideaal:

http://www.debabykraam.nl(...)nachthemd-sarah.html

Lekker warm (winterbaby tenslotte) en je ligt ook niet half in je nakie te voeden als er bezoek is.

Verder ben ik nog op zoek naar het ideale bv-hemdje/topje. Maar ze zijn allemaal zo duuuur! Lijkt me echt handig als je iets draagt met een hogere halslijn, dat je dan ook je trui omhoog kan doen. Met zo'n hemdje eronder zit je dan niet met een blote buik.
  maandag 5 december 2011 @ 11:54:41 #193
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105202944
Kijk eens bij de hema Fee-nix als ik me niet vergis hebben die dat ook.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 5 december 2011 @ 11:55:18 #194
348178 NotTheSame
pi_105202958
Zoë, fijne vakantie!

PAS OP, KLAAGPOST!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik ben dus NET thuis... Weer een halve dag voor de katzeviool in het zkh gezeten...
  maandag 5 december 2011 @ 11:56:47 #195
250838 Fee-nix
pi_105202999
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
Kijk eens bij de hema Fee-nix als ik me niet vergis hebben die dat ook.
Bedankt voor de tip :).
  maandag 5 december 2011 @ 11:57:59 #196
250838 Fee-nix
pi_105203030
O NTS wat een stelletje klunzen zeg!! :(.
Maar wel fijn dat het er allemaal goed uit zag!
pi_105203183
NTS dat is inderdaad niet leuk, maar gelukkig was alles goed.
Niet teveel meer over opwinden hoor :*
  maandag 5 december 2011 @ 12:05:14 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105203321
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 11:48 schreef covie het volgende:
Heerlijk lekker op vakantie Zoë

Ik ben deze week helemaal alleen want mijn vriend is vanaf morgen tot zondag weg.
Heerlijk het rijk alleen. Maar stiekem vind ik het toch wel saai ;(

Orea, soempie, en kyara NTS succes vandaag met de echo/ctg
pi_105203494
Oh oeps, :) zo wordt je over het hoofd gezien, en dan wordt je meer gegund dan "nodig" is :P
  maandag 5 december 2011 @ 12:23:39 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105203915
OMG NTS :X
Dat geeft toch ook vertrouwen zeg...

Orea, komt helemaal goed met die echo :*

miss-jones, die buik van jou komt helemaal in orde :*

Zo, hormonen zijn geen goede leidraad bij bekkenproblemen :X
Dus ik heb het bij IKEA gekochte matrasje maar in de auto laten liggen voor manlief die strakjes waarschijnlijk boos op mij wordt (terecht) :@
  maandag 5 december 2011 @ 12:28:30 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105204082
Oh NTS, wat een sukkels......... grrrr

Covie :D

MJ, komt vanzelf inderdaad :*
  maandag 5 december 2011 @ 12:28:45 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105204087
NTS :* Aan de ene kant snap ik dat het gewoon klote is dat ze zo met je omgaan. Aan de andere kant spreekt hier voor mij wel uit dat ze liever 'safe' zijn en wat extra controleren dan dat ze je te snel wegsturen... Dat is ook wel wat waard wat mij betreft....

Hier vanochtend alweer wat wasjes weggedraaid en de boodschappen gedaan, nu met de beentjes omhoog op de bank effe bijkomen. Ik moet er echt nog steeds enorm aan wennen dat ik m'n tempo aan moet passen aan m'n zwangerschap.
pi_105204233
Duurt nog tot de week v kerst maar alvast bedankt! *O*

Covie, kan me voorstellen dat t niet leuk is als je lief een week weg is

Fee-nix wat n handig nachtHemd!

Pff NTS wat frusterend!!

Daar hoeft je lief toch niet boos over te worden asy? :*
  maandag 5 december 2011 @ 12:35:28 #204
250838 Fee-nix
pi_105204331
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Zoë23 het volgende:

Fee-nix wat n handig nachtHemd!

Ja toch?! :) Niet erg sexy ofzo, maargoed ;).

quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 12:23 schreef Asyniur het volgende:

Zo, hormonen zijn geen goede leidraad bij bekkenproblemen :X
Dus ik heb het bij IKEA gekochte matrasje maar in de auto laten liggen voor manlief die strakjes waarschijnlijk boos op mij wordt (terecht) :@
Snap ik niet... :@ O wacht, je bedoelt dat je niet naar je hormonen moet luisteren als je bekkenproblemen hebt, toch? :P
pi_105204510
Haha je hoeft ook niet 24/7 sexy te zijn als je een kleintje hebt toch :9
  maandag 5 december 2011 @ 12:40:08 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105204520
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Fee-nix het volgende:

Snap ik niet... :@ O wacht, je bedoelt dat je niet naar je hormonen moet luisteren als je bekkenproblemen hebt, toch? :P
Nou ik heb dus bij ikea een matras gekocht en zelf in de auto gefrot en terug naar huis gereden. Ik móest en zóu dat matrasje nú vandaag direct hebben.
Gelukkig kwam op de terugweg mijn verstand terug (en verrekte ik van de pijn) waardoor ik in elk geval zo verstandig ben geweest om de matras in de de auto te laten en niet ook nog naar boven te slepen en het bedje in elkaar te zetten zoals mijn hormonen mij oorspronkelijk opdrongen :X
pi_105204745
Als er al mannen zijn die gaan zeuren dat het niet sexy is (denk het niet) dan hadden ze in hollywood of iets moeten gaan wonen waar de vrouwen volgens mij in staat zijn sexy te bevallen en binnen een week hun figuur weer terug hebben.

Ik ben bang dat ik namelijk niet onder die categorie ga vallen. :P
Dat is voor mij van later zorg :P
  maandag 5 december 2011 @ 12:57:47 #208
30252 Soempie
Procreating
pi_105205112
Ik heb het halve weekend als een tokkie rondgelopen in veel te grote jogginbroek, skisokken en een te groot shirt. Dat nachthemd zou in de ogen van m'n O+ vast een hele verbetering zijn. :')

NTS, wat suf dat ze je dan vergeten en eigenwijs het ding ook nog op de verkeerde plek plaatsen. Maar, gelukkig is alles oke. Ben echt benieuwd wanneer je kleintje komt als je nu die activiteit al hebt. O+

Zoe, wat fijn zeg, even er helemaal tussenuit. Wordt misschien wel de laatste 'vakantie' met z'n tweetjes?

Orea ook een echo, spannend inderdaad! Maar 't zit vast goed. :*

Asy, :D Die verrekte hormonen ook!

En ik vergeet vast het een en ander. Concentratie is echt belabberd op het moment. Oja, het voedingskussen, wat doet dat dan voor het slapen? Ik knuffel nu met het kussen van m'n man, ruikt ook lekker naar hem. O+
  maandag 5 december 2011 @ 13:05:13 #209
250838 Fee-nix
pi_105205360
Haha, nou ik vergelijk 'mijn' nachthemd met dat sexy jurkje van Zoe van de Hunkemoller :P. Maar idd hoor: sexy zijn is geen prioriteit in het kraambed ;). Ik ga hem ook lekker kopen :Y .

Asy's hormonen: foei! Jullie mogen haar niet zo op pad sturen enzo :P.

Soempie, nou met dat voedingskussen slaap ik ongeveer zo:

http://www.kinderslaapcomfort.nl/info_ovoedingskussens.asp

Behalve dat dat ik niet mijn hoofd er op leg. Ik leg hem iets verder naar onderen. En als ik hem zo tussen mijn benen leg, scheelt dat echt qua pijn in heupen/bekken. En ik heb geen idee waarom ik ook sneller in slaap val en ook vaster slaap, maar het werkt! Dus ik ben blij :). Dus misschien waard om ook te proberen!
pi_105205424
Heb vandaag mijn eerste echo gehad, ben inderdaad 8 juli 2012 uitgerekend. Ben helemaal blij dat er wat te zien was en het hartje flikkerde O+
  maandag 5 december 2011 @ 13:08:39 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105205468
Mereltje, wat fijn! Een knippertje! O+
  maandag 5 december 2011 @ 13:09:14 #212
30252 Soempie
Procreating
pi_105205490
Misschien toch maar een voedingskussen aanschaffen dan, inderdaad. Is het ook echt handig met borstvoeding geven? Dat ik er na deze 4-6 weken ook nog wat aan heb. :+

Mereltje, wat fijn, gefeliciteerd! . :*
pi_105205494
Mereltje, wat fijn O+.
  maandag 5 december 2011 @ 13:17:38 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105205805
Mereltje een knipperlichtje O+

Ik heb het heel erg koud en lig nu onder een dekentje op de bank, ik denk dat ik effe een slaapje moet doen van m'n lichaam, maar ik wil pas toegeven als de huidige machine was klaar is zodat ik er in elk geval tijdens m'n rust nog eentje weg kan draaien..

De nesteldrang zit er al goed in hier hoor... Het is nog niet in dezelfde mate als bij Willem, maar ik ben dan ook pas 23 weken onderweg...
  maandag 5 december 2011 @ 13:18:53 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_105205870
Nog geen gekke acties als met die voegen? :D
  maandag 5 december 2011 @ 13:19:14 #216
250838 Fee-nix
pi_105205881
Mereltje wat fijn!

Soempie, geen idee :). Bij Jesper had ik er nog geen een.
  maandag 5 december 2011 @ 13:19:49 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105205897
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef Soempie het volgende:
Nog geen gekke acties als met die voegen? :D
Nog niet nee, al heb ik al voorzichtig laten vallen dat ik er dit keer over nadenk de hele tegel in de wc maar te schilderen. Martijn was not amused :')
  maandag 5 december 2011 @ 13:20:54 #218
30252 Soempie
Procreating
pi_105205932
Hij heeft lang genoeg gehad om er wat aan te doen, toch?

})
pi_105206474
Mereltje, goed nieuws *O* .

NTS, niet fijn dat het zo moet gaan... Maar wel dat alles er toch goed uitzag!

Orea, succes met de echo vandaag.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 5 december 2011 @ 13:40:28 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105206793
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:19 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nog niet nee, al heb ik al voorzichtig laten vallen dat ik er dit keer over nadenk de hele tegel in de wc maar te schilderen. Martijn was not amused :')
Misschien is het beter om eroverheen te tegelen O-)
  maandag 5 december 2011 @ 13:46:17 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105207029
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 13:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Misschien is het beter om eroverheen te tegelen O-)
:D nee, we moeten een makkelijke en nette oplossing vinden tot we daadwerkelijk gaan verbouwen... Tegelverf leek me erg netjes eerlijk gezegd. Ik ga het denk ik toch proberen ;)
  maandag 5 december 2011 @ 13:46:17 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105207030
Fijn Mereltje! *O*

Voedingskussen is echt superfijn. Je kunt er ook hoesjes bij kopen zodat je er een soort poef van kan maken. Kan de kleine lekker loungen.
  maandag 5 december 2011 @ 13:47:56 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105207092
Dat nachthemd klinkt wel ideaal Feenix.

Dinsdag ook maar eens bij de prenatal kijken voor voedingsshirtjes/topjes/bh's
pi_105207117
Mereltje!! Hoera een knipper!

Nts wat een gepruts zo...

Mijn echo was goed! De gyn vond het er zo goed uit zien dat hij zei dat ik al wel adem mocht gaan halen. De kans dat het goed blijft gaan is heel groot! *O*

Boontje is nu een dikke cm :D en maar driftig knipperen!

En nu ben ik echt kapot dus ik ga even met mijn dametje meeslepen ;)
  maandag 5 december 2011 @ 13:50:44 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105207216
Wat fijn Orea!!! *O*
  maandag 5 december 2011 @ 13:51:13 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105207236
Orea O+
  maandag 5 december 2011 @ 13:53:52 #227
250838 Fee-nix
pi_105207342
Yes Orea! *O* Goed nieuws!

Voedingskussen LIJKT me trouwens ook heel fijn bij het voeden. Ik weet in ieder geval nog dat bij Jesper de kraam de hele tijd aan kwam zetten met kussens voor onder mijn arm, maar ik vond dat zo'n gedoe en het zakte allemaal in enzo. Dus daarom heb ik er nu eentje gekocht. Het is een stuk steviger dan een gewoon kussen (in ieder geval dan mijn kussen :P) en ik denk dat je hem ook zo neer kunt leggen, dat lekker je hele arm erop kan rusten. Misschien dat andere moeders hier wel ervaring hebben met voeden met zo'n ding?
  maandag 5 december 2011 @ 13:54:58 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105207376
Ik vond het een onding, ook niet lekker om mee te slapen. Ik heb 'm een paar keer gebruikt en toen is ie door de katten geconfisqueerd...
pi_105207721
Yeaaah Orea *O* !!
pi_105207805
Voedingskussen had ik al bij Hannah, maar die is niet geweldig (een Hema-worst). Ik moet ook zeggen dat ik vrij snel geleerd heb om haar te voeden zonder kussen dus ik ga er nu niet meer 1 aanschaffen.

Orea, wat heerlijk dat je een mooie knipperboontje had O+ *O* Misschien zijn we elkaar net misgelopen want ik zat om 13.15 uur bij de verloskundige :D

Mereltje ook al een knippertje, super meid ^O^ *O*

NTS, lekker suf hoe ze je hebben behandeld zeg! Vooral de opmerking dat ze niet snappen wat jij daar doet omdat het er allemaal zo goed uitziet, slaat helemaal nergens op. Alsof je daar voor je lol zit. 8)7 Nouja, wel fijn dat draakje zich in ieder geval fijn voelt in je buik. Maar je hebt dus al weeënactiviteit :o Dat vind ik wel spannend klinken hoor.

Ben net dus terug van controle bij de vlos. Meisje ligt al goed ingedaald ^O^ Ik heb instructies meegekregen voor wanneer het gaat beginnen. As. zondag ben ik LLM dus dan wil ik wel even weten wat de procedure is.
pi_105207928
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Yeaaah Orea *O* !!
Wat zij zegt ^^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105208576
Orea en Mereltje *O* *O* voor jullie echo's

NTS dikke :* . Kan me voorstellen dat je er moe van wordt van al dat gedoe maar aan de andere kant is het ook wel weer geruststellend dat ze jou en draakje in ieder geval goed in de gaten houden.
pi_105208613
Hoera voor de.knippertjes van Mereltje en orea!
Volgende week mag ik, spannend

Pff druk weekend gehad dus niet bijgelezen, maar las wel iets over voedingskussens. Ik heb een kleine, die vond k wel heel fijn bij t voeden (handsfree voeden :')) in t begin vond k m fijn omdat.k m niet zo krampachtig op de juiste hoogte hoefde te houden en later kon k m dus zo aanleggen, hoefde k m niet meer vast te houden :')
  maandag 5 december 2011 @ 14:31:23 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105208713
Hoera, nog steeds een knipper voor Orea! *O*

Ik heb hier een voedingskussen van uhm... tja in elk geval zo'n duur ding. Ik vond het ding superhandig! Ik kan er niet mee slapen maar dat komt omdat ik zo'n draaikont ben en dan moet dat kussen steeds weer naar de andere kant enzo... :X
Maar met voeden was het geweldig :Y
  maandag 5 december 2011 @ 15:35:57 #235
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105211407
Fijn dat alles weer goed is Octo en dat je ook al instructies hebt ontvangen.

Wij hebben morgen liggingsecho en daarna ook een de instructies en bespreken geboorteplan. Is normaal ook een weekje later maar omdat manlief er een vrije middag voor op moet nemen hebben ze alles op 1 middag gepland.

Nu zo dus dat geboorteplan opschrijven (zit al wel in mijn hoofd).
pi_105212125
Fee-nix haha :9, 't is een verschil qua slaapoutfit maar dat speciale nachthemd ziet erg erg fijn uit!

Orea en mereltje wat fijn!! *O*

Voedingskussen ga ik ook aanschaffen, bij kraamvisite weleens met behulp van zo'n kussen gevoed, erg fijn voor m'n arm enz :P

Zonet vers brood enz gekocht mm, gelijk maar wat stukjes brood gegeten haha O+ rook zo lekker
  maandag 5 december 2011 @ 16:05:48 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105212612
Waarom wil ik toch altijd net wat langer slapen dan me tijdens zo'n middagdutje gegund is? Willem was al weer sneller wakker dan ik wilde... Ach ja, nu maar wakker worden met een glaasje tomatensap erbij, goed voor het ijzergehalte :Y
pi_105212853
Orea en mereltje, fijn dat dat echo's goed waren!

NTS, wat een gedoe in het ziekenhuis. Maar fijn dat het in ieder geval goed was!

Octo, altijd fijn om te weten wat te doen.. Indalen is ook een goed begin. Al heb ik daar nog geen ervaring mee ;)
  maandag 5 december 2011 @ 16:25:38 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105213389
Is de jouwes dan nog niet ingedaald DF?

Geboortewensplan is klaar. Vanavond mag manlief er nog een oordeel over vellen dan mag het morgen in mijn dossier. (plus 1 versie in mijn vluchttas denk ik).
pi_105213545
Nee, hier geen indaler. En Chris ook niet. Die lag met 41 weken nog vast boven bekken ingang. En de dag erna lunchtijd had ik een kindje in mijn armen. Bij een 2e is het nog gewoner dat ze niet indalen. Is geen ramp verder..
  maandag 5 december 2011 @ 16:30:44 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105213610
Nee, maar is de bevalling dan niet lastiger?

En je vliezen moeten niet eerst breken.....
pi_105213743
Geen idee of de bevalling lastiger is. Die van mij was niet zo charmant bij het persen, maar dat kan ook met het formaat hoofd en de vacuumpomp te maken hebben. Ik denk dat de kleine in het eerste stukje van de bevalling wel is ingedaald.
En de vliezen braken bij Chris na een uur goede weeen. Manlief had de VK net aan de lijn. Dus dat was destijds geen probleem. Nu wachten we rustig af.. Weet deze keer in ieder geval dat het wel past door het bekken..
  maandag 5 december 2011 @ 16:38:29 #243
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105213907
Ja, dat is waar. Scheelt dat je al weer dat het goed komt.
Ik vind het zelf wel prettig/geruststellend dat alles tot dusverre redelijk volgens het boekje gaat. Al is het straks ook maar afwachten hoe alles gaat lopen.
pi_105214808
Orea en Mereltje wat fijn! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 5 december 2011 @ 17:09:46 #245
30252 Soempie
Procreating
pi_105215172
Orea, een goede echo! *O*

Hier ook een heel goede echo. Ligging is prima, maar dat wisten we al. En het kindje is mooi gemiddeld. M'n man heeft nog eens het geslacht nagevraagd. Was nog steeds hetzelfde. :+ En, en, en, ze kon zien dat het een kindje met haartjes is. :D Had nooit gedacht dat ze dat op een normale echo konden zien. De hoeveelheid heb ik geen idee van, misschien zijn het 6 lambik-sprieten, maar wél haartjes. O+

Kyara, had je een voorbeeld van een geboorteplan gekregen? Of het helemaal zelf opgesteld?
  maandag 5 december 2011 @ 19:26:51 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105220379
Fijn Soempie! Oh, ga ik morgen ook eens vragen of ze de haartjes kunnen zien O+

Ik heb een vragenlijst van de website gedownload. Als je wilt kan ik je wel een linkje pm-en?
  maandag 5 december 2011 @ 19:29:14 #247
30252 Soempie
Procreating
pi_105220483
Graag Kyara. :Y

Heb trouwens een beetje een stomme vraag: is een boxkleed genoeg voor in de box? Of moet er nog iets van een matras in?

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 05-12-2011 19:35:56 ]
  maandag 5 december 2011 @ 19:31:21 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105220579
Ik vind het geen stomme vraag want ik vroeg het me laatst ook af. Sowieso denk ik dat ik er nog een kleed bij koop want dat wordt natuurlijk ook ondergespuugd etc.
  maandag 5 december 2011 @ 19:47:43 #249
30252 Soempie
Procreating
pi_105221403
Dat is wel slim. :Y

Ik ben bezig met een verlanglijstje voor de familie. Ze vragen er al maanden, maar ik vond het lastig om dingen te bedenken. Dus, mochten jullie nog leuke suggesties hebben? Ik heb het idee dat we het meeste wel hebben...
  maandag 5 december 2011 @ 19:50:38 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105221572
hahaha, ja dat probleem hadden wij ook.

Boxspeelgoed misschien? Activity center, of die dingen die je aan maxi cosi of kinderwagen kan monteren (die spiralen).

Boekjes vind ik ook altijd leuk...

Slaapzakje, kleertjes, extra lakentjes/dekentjes, wipstoeltje, babyfoon, knuffeltje.....

pm ontvangen trouwens?
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 19:50:55 #251
309370 Nanadu
pi_105221588
*O* *O* voor de goede echo's van mereltje, orea en soempie.

Ik heb niet veel gebruik gemaakt van het voedingskussen, maar dat komt vooral doordat ik het voedingskussen van de hema heb en die is 8)7 . op mijn werk hebben wij wel een goed voedingskussen die een stuk steviger is en die gebruik ik wel vaak voor de fles geven.

Soempie wij hadden hier wel nog iets onder het boxkleed liggen, weet niet echt hoe het heet, maar is net zoiets als het boxkleed alleen dan dunner. Wij hadden trouwens wel een extra boxkleed, omdat het nog wel eens gebeurde dat ze spuugde in de box.

Hier gisteren voor het eerst echt misselijk geweest. Dit duurde vervolgens ook de hele dag en vanochtend ook nog :r Daarna ging het een stuk beter.
  maandag 5 december 2011 @ 19:57:07 #252
30252 Soempie
Procreating
pi_105221905
Nog geen pm ontvangen. :?

Kyara, je hebt precies de dingen genoemd die ik ook op m'n lijstje heb: knisper-, voel-, blokboekjes, voor het ledikantje extra lakentjes, nog wat extra kleertjes in maat 62/ 68, activity dingen, etc. :D Alles wat echt nodig is hebben we verder al.. 8)7 Het is echt zoeken naar dingen voor op het lijstje. Extra boxkleed komt er in elk geval op. :D

Nanadu, vervelend die misselijkheid... :{
  maandag 5 december 2011 @ 19:58:40 #253
30252 Soempie
Procreating
pi_105221983
pm ontvangen. :*
  maandag 5 december 2011 @ 19:59:11 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105222021
Raar :?

Anders maar even zo de link al niet meer nodig :D

Verder dan dat ben ik ook niet gekomen. En de box is nu al bijna vol door sinterklaas..... :D

Nanadu, balen van die misselijkheid :*
  maandag 5 december 2011 @ 20:00:09 #255
348178 NotTheSame
pi_105222061
Mereltje en Soempie een goede echo!

Kyara, heel veel succes morgen!

Octo, ik heb inderdaad al ietsje activiteit. Het voelt als menstruatiekramp en de CTG-TOCO sloeg er op aan, die sprong regelmatig van 10 naar 60. Maar het kan rustig nog dagen, al dan niet weken, duren voordat het echt aan de gang gaat. Dus eigenlijk zegt het nog niks.
Aan de ene kant mag wat mij betreft Draak snel komen, aan de andere kant is het natuurlijk beter als ie nog ff binnen blijft zitten.
pi_105222099
Orea, soempie en mereltje! Wat fijn die goede echo's! Bij mij weet één iemand op het werk dat ik zwanger ben, zegt ie vandaag.. je gaat het niet geheim kunnen houden tot januari hoor. Ik zie echt al een buikje, als je het weet zie je het :o Ik ben pas 11 weken! :o

Sterkte Nanadu, vreselijk zo misselijk zijn.
  maandag 5 december 2011 @ 20:03:37 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105222274
NTS,

tja, voorwerk kan natuurlijk prima nu. Ik merk dat ik ook wel het een en ander voel. Hoewel het ook kan zijn dat spruit nu zoveel sterker is en zo beweeglijk dat dat ook weer reactie geeft (het geeft mij ook wel een beetje een weeig gevoel zeg maar). Maar inderdaad, laat nog maar mooi even zitten. En zeker draakje want die moet nog wat spekkies erbij eten.

Iemand trouwens nog een tip tegen vochtvasthouden? Probeer zout te vermijden, drink veel en zit/slaap met mijn voetjes om hoog. Maar het lijkt alleen maar erger te worden. Handen inmiddels ook opgezet en ik begin ook al een plofkop te krijgen :(
  maandag 5 december 2011 @ 20:04:08 #258
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105222306
Katy, wanneer wil je het dan vertellen? Waarom wachten tot januari?
pi_105222403
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef Kyara het volgende:
Katy, wanneer wil je het dan vertellen? Waarom wachten tot januari?
Ik wil het vertellen na de nekplooimeting (en 2de echo dus), dat is de 16e, maar leek me lekker om te wachten tot januari. Ik weet het niet, ik vind het zo fijn dat het nu nog zo geheim is en dat alleen directe familie het weet O+. Raar he?

Vandaag zat ik in de trein, dacht ik ineens "oh god ik ben echt zwanger!!! wat nu :o". Die echo is twee weken geleden en ineens denk ik, is het nou wel echt zo?
pi_105222520
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Kyara het volgende:
NTS,

tja, voorwerk kan natuurlijk prima nu. Ik merk dat ik ook wel het een en ander voel. Hoewel het ook kan zijn dat spruit nu zoveel sterker is en zo beweeglijk dat dat ook weer reactie geeft (het geeft mij ook wel een beetje een weeig gevoel zeg maar). Maar inderdaad, laat nog maar mooi even zitten. En zeker draakje want die moet nog wat spekkies erbij eten.

Iemand trouwens nog een tip tegen vochtvasthouden? Probeer zout te vermijden, drink veel en zit/slaap met mijn voetjes om hoog. Maar het lijkt alleen maar erger te worden. Handen inmiddels ook opgezet en ik begin ook al een plofkop te krijgen :(
Euhw nee dat vochtvasthouden lijkt me zo naar. Dan kan je straks alleen nog maar slippers of sloffen aan. Ik zal ook oppassen met zout.. heb geen tips voor je helaas.
  maandag 5 december 2011 @ 20:09:21 #261
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105222693
Dat laatste klinkt wel bekend hoor. Af en toe overvalt het me nu nog hoor :@

Je moet het lekker vertellen wanneer jij wilt, maar ja, als je het niet meer kunt ontkennen dan vraagt dat misschien toch een verandering van plan. Je zult het ze uiteindelijk toch moeten vertellen :D
pi_105222925
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef Kyara het volgende:
Dat laatste klinkt wel bekend hoor. Af en toe overvalt het me nu nog hoor :@

Je moet het lekker vertellen wanneer jij wilt, maar ja, als je het niet meer kunt ontkennen dan vraagt dat misschien toch een verandering van plan. Je zult het ze uiteindelijk toch moeten vertellen :D
Oh gelukkig dat jij het nu nog hebt, dat is wel fijn om te horen. O+.

Ik weet het, ik weet het, toch maar in week 13 dan. Ik moet eraan geloven.
  maandag 5 december 2011 @ 20:13:38 #263
30252 Soempie
Procreating
pi_105222953
Katy, die momenten heb ik nu nog: 'ooh hemel over 6 weken hebben we een kindje! Gaat dat wel goedkomen?!' :o
Maargoed, wie weet is het vooral goed te zien als je er goed op let. Mensen die het niet weten kijken niet direct zo naar je, denk ik? En anders die kledingtips van Zoe ook gebruiken?

Kyara, wat rot dat het niet lijkt te werken. Heb verder geen tips..Misschien dat je morgen tips kunt krijgen als je ook het plan bespreekt?

NTS, herkenbaar wat je voelt en bijzonder om dat toch zo te kunnen zien, die heuveltjes. Daarbij zit ik steeds tussen twee ideeen: aan de ene kant moet die kleine maar lekker tot 40 weken blijven zitten. Maar bijvoorbeeld gister en vanmorgen was ik die hele zwangerschap zo spuugzat. :X
pi_105223061
Een 2e boxkleed is handig. Al lag Chris er ook wel in met een hydrofiel onder zijn koppie. Dat scheelt toch weer een keer een grote was..

NTS, wanneer heb je eigenlijk weer een groeiecho? Even binnen doorgroeien zou wel fijn zijn.

quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 16:38 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is waar. Scheelt dat je al weer dat het goed komt.
Nouja, goed, de afloop was niet zo charmant de vorige keer. Maar qua indalen maak ik me geen zorgen. ;)
  maandag 5 december 2011 @ 20:16:20 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105223115
Ooooh zo herkenbaar Soempie......
En ik ben ook zo ontzettend nieuwsgierig naar de kleine!

Ik ga het inderdaad morgen ook even aankaarten bij vk morgen.
  maandag 5 december 2011 @ 20:17:33 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105223223
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Nouja, goed, de afloop was niet zo charmant de vorige keer. Maar qua indalen maak ik me geen zorgen. ;)
Oh, dat was me even ontgaan. Sorry! Wat gebeurde er dan?

2e boxkleed gaat hier ook op de lijst met kraamcadeaus.....
  maandag 5 december 2011 @ 20:19:26 #267
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_105223338
Jeetje het gaat hier altijd zo hard! Ik lees wel veel mee op telefoon maar dan is reageren vaak zo lastig dat ik dat oversla, maar wil toch ff laten weten dat ik nog steeds meelees, dus ik ga een poging doen!

*O* voor de goede echo's!
NTS wat stom hoe het in het ziekenhuis ging maar gelukkig houden ze je iig goed in de gaten!
Soempie (hihi autocorrect maakte sodemieter van je naam) nog maar 1 dag werken!
Kyara's baby al goed verwend met Sint, wat leuk!

Verder weet ik het niet meer :') een kus voor iedereen die het kan gebruiken
  maandag 5 december 2011 @ 20:19:54 #268
30252 Soempie
Procreating
pi_105223366
Ja, ik ben ook echt heel benieuwd naar wat we gebrouwen hebben. Hoop dat je morgen te weten komt of jullie jongetje haar heeft of niet, dan wordt het weer wat concreter. O+

Ik krijg het er helemaal warm van als ik me een beeld probeer te vormen. :D
  maandag 5 december 2011 @ 20:20:40 #269
30252 Soempie
Procreating
pi_105223412
Sodemieter. :D Leuk woord vind ik dat.

En je vergeet te posten hoe het met jou gaat. ;)
pi_105223463
Wat fijn een goede echo voor Orea en Mereltje! *O* O+

En Soempie ook een goede echo! O+

Sterkte NTS. :*

Pffft, Fluugs ik herken het, jezelf voorbij lopen. Vanmiddag de hele middag huilbuien gehad. Dat is toch een teken dat ik even iets te ver ben doorgerend.
En tijd om het echt rustiger aan te doen is er niet, dat is de balen van zelfstandige zijn. Als ik deze klus niet doe, dan geen geld. :{
Bah, nu nog steeds aan het werk, terwijl ik nog van die opgezwollen oogjes heb. ;(
En het helpt ook niet dat die hormonen me raar maken met onzekerheid. Als dat niemand op me zit te wachten enzo. En belanden in peuterruzies, zo erg dat je niet meer weet wie de volwassene is en wie de peuter. Deze dag mag snel voorbij.
En excuus voor het gezeur. :@
  maandag 5 december 2011 @ 20:24:24 #271
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_105223630
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef Soempie het volgende:
Sodemieter. :D Leuk woord vind ik dat.

En je vergeet te posten hoe het met jou gaat. ;)
Ja ik vond m ook wel leuk :D
Met mij gaat het goed! Redelijk wat energie en weinig kwalen. Morgen alweer 30 weken :o
pi_105223631
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef Kyara het volgende:
Oh, dat was me even ontgaan. Sorry! Wat gebeurde er dan?
totaalruptuurtje :X
Maar bedenk me nu maar, dat heb ik destijds ook overleefd, en de 2e kan nooit veel erger worden.
;)
  maandag 5 december 2011 @ 20:25:52 #273
30252 Soempie
Procreating
pi_105223727
Oeke :* Probeer straks nog wel wat te ontspannen voor je naar bed gaat. En niet jezelf compleet voorbij lopen...Het is ook hartstikke zwaar: werk, een peuter, zwanger zijn. Logisch dat je dan ook zulke dagen hebt, maar wel een teken dat je misschien wat meer om jezelf moet denken? :*
  maandag 5 december 2011 @ 20:26:07 #274
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_105223748
Oh oeke wat rot! Vervelend ook dat je qua werk niet even wat gas terug kunt nemen, sterkte! :*
pi_105223953
Oeke, heftig dat je even geen gas terug kunt nemen qua werk..
Misschien de andere dingen dan maar iets uitbesteden?
pi_105224315
Ik hoop dat met de sint ook een deel van de drukte weg is. Verder heb ik besloten me niet te bemoeien met de kerstviering op de kresj van mijn zoon. Ik heb wel de sinterklaasviering mede-georganiseerd.
En ik vind dat als P. papadag heeft hij ook voor het avondeten moet zorgen. Niet dat ik dat als vanzelfsprekend ook nog op me neem.
Dat zijn mijn voornemens. En morgen gaat het vast een stuk beter. P. neemt de komende 3 dagen de zorg voor Ko op zich, dus dat geeft wat tijd om even in mijn werk te duiken. O+
  maandag 5 december 2011 @ 20:38:18 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105224531
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef oeke het volgende:
Wat fijn een goede echo voor Orea en Mereltje! *O* O+

En Soempie ook een goede echo! O+

Sterkte NTS. :*

Pffft, Fluugs ik herken het, jezelf voorbij lopen. Vanmiddag de hele middag huilbuien gehad. Dat is toch een teken dat ik even iets te ver ben doorgerend.
En tijd om het echt rustiger aan te doen is er niet, dat is de balen van zelfstandige zijn. Als ik deze klus niet doe, dan geen geld. :{
Bah, nu nog steeds aan het werk, terwijl ik nog van die opgezwollen oogjes heb. ;(
En het helpt ook niet dat die hormonen me raar maken met onzekerheid. Als dat niemand op me zit te wachten enzo. En belanden in peuterruzies, zo erg dat je niet meer weet wie de volwassene is en wie de peuter. Deze dag mag snel voorbij.
En excuus voor het gezeur. :@

:*

Het is ook allemaal heel erg pittig. Bij een eerste ga je wat vroeger naar bed en blijf je wat langer liggen en doe je tussendoor een beetje rustiger aan, maar als elke vrije minuut opgaat aan het achter je peuter aanrennen blijft er weinig tijd voor jezelf over... Het is dus helemaal geen gezeur! Het is nu eenmaal een heftige periode. Hou vol meis, je bent al over de helft.
  maandag 5 december 2011 @ 20:41:29 #278
348178 NotTheSame
pi_105224753
Oeke, even een knuffel voor jou!

Deepfreeze, als het goed is, heb ik donderdag weer een groeiecho. Dan hebben ze Draak 3 weken achter elkaar gemeten en dan zou er een duidelijk(er) verschil moeten zijn.

Zo, nou met een warme choco met slagroom, een kilo pepernoten en een lekker warm dekentje op de bank CSI kijken!
  maandag 5 december 2011 @ 20:42:20 #279
30252 Soempie
Procreating
pi_105224801
Goede voornemens Oeke. :Y

quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef klavertje-4 het volgende:

[..]

Ja ik vond m ook wel leuk :D
Met mij gaat het goed! Redelijk wat energie en weinig kwalen. Morgen alweer 30 weken :o
Duimen dat het lekker zo goed blijft gaan!
pi_105225067
NTS, zo'n kilo nootjes zou toch iets moeten doen ;)
pi_105225692
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef Deepfreeze het volgende:
NTS, zo'n kilo nootjes zou toch iets moeten doen ;)
haha, dat zou ik ook denken! En anders die slagroom wel. Knuffel terug NTS!

Lief dames, ik voel me al iets kalmer. Even loslaten helpt al een hoop! :)
  maandag 5 december 2011 @ 21:38:30 #282
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105228318
Ons Pietje is al ruim 2 uur wakker en heel druk een feestje aan het bouwen in m'n buik :D Martijn heeft net voor 'm gezongen en Pieter kroop helemaal tegen de handen van Tijn aan O+

Wat blijft het toch een bijzonder gevoel....
pi_105228837
Oh lief! O+

Gisternacht lag mijn hand op mijn buik en ik kreeg 3 keer een ferme tik ertegen. O+
  maandag 5 december 2011 @ 21:49:07 #284
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105228910
Oeke, goede voornemens! Nu je er wel aan houden hoor! :*

Flugeltje O+

Deepfreeze, ja dat klinkt behoorlijk heftig maar net wat je zegt: dit heb je overleefd en veel erger kan het bijna niet worden.

Klavertje ook alweer bijna 30 weken :o Gaat hard. Fijn dat het gewoon allemaal lekker gaat!

NTS, geniet van je lekkere rustige avondje bank hangen.
  maandag 5 december 2011 @ 21:49:16 #285
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105228922
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef oeke het volgende:
Oh lief! O+

Gisternacht lag mijn hand op mijn buik en ik kreeg 3 keer een ferme tik ertegen. O+
Dat soort dingen vergoed dan toch een hoop leed van alle ongemakken he? Om dit gevoel zou ik altijd wel zwanger willen zijn O+
  maandag 5 december 2011 @ 21:49:40 #286
250838 Fee-nix
pi_105228943
Oeke, pff dat is ook loodzwaar wat jij beschrijft! En al helemaal als je qua werk geen stapje terug kunt doen. Goed dat je een 'plan' hebt gemaakt voor de komende tijd. Want dagen zoals deze kunnen af en toe voorkomen, maar moeten natuurlijk geen gewoonte worden :* . Gelukkig voel je je nu al iets beter.

Flugeltje wat lief!!

NTS is lekker de baby aan t spekken :P. Sja... doktersadvies he ;). Spannend trouwens dat je al wat gerommel hebt!

Kyara, lastig van dat vocht vasthouden zeg! Ik had het alleen in m'n gezicht! Plofkop idd :P. Ik zou ook niet zo snel weten wat je meer kunt doen, behalve veeeeeel water drinken en weinig zout eten. En dat doe je al :).

Verder hier weer een rustig dagje gehad. Niks bijzonders te melden ;).
  maandag 5 december 2011 @ 21:53:53 #287
250838 Fee-nix
pi_105229180
O ik begin trouwens wel een beetje poetswoede te krijgen... Telkens zie ik wel weer iets nieuws wat ik met een doekje te lijf kan gaan :P.

En ik begin ongeduldig te worden over het kamertje (aangezien manlief zondag moest werken de hele dag, zijn we er weer niet aan toegekomen om hem af te maken :( ) en de laatste dingetjes die nog gekocht moeten worden. Het is allemaal niet veel meer, maar ik wil gewoon klaar zijn eigenlijk :).
pi_105230869
Haha Fee-nix, klinkt bekend hoor. Op zich hebben we alles wel voor de baby, alleen er moet nog wel veel gebeuren aan opruimwerk want ik schaam me de ogen uit de kop voor de kraam anders. De zolder staat bijvoorbeeld bezaaid met dozen, al dan niet gevuld met kleding/speelgoed en wasgoed. De commode op de babykamer heeft ook een beetje als rommeltjeskast gediend sinds Hannah over is naar haar andere kamer. Mijn kledingkast moet ook nodig opgeruimd worden, en de badkamerkastjes staan vol met rommeltjes.
De babywas is nu wel gedaan, dus dat kan ik morgen gaan vouwen en opbergen. De ziekenhuistas moet nog ingepakt worden en het bed moet nog omhoog. Ohja, en de co-sleeper moet nog even aangepast worden op bedhoogte.

Ik lig van dit soort dingen nu echt wakker 's nachts :')
  maandag 5 december 2011 @ 22:31:18 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105231382
oeke :*

Owja en bewegen van de baby in je buik is een reden om alle kwaaltjes en ongemakken naar de achtergrond te schuiven :Y O+
pi_105234947
vocht en zout is een achterhaald idee. Veel drinken, groene appels, brandnetelthee en steunkousen, vooral dat laatste en eerste waren hier de truc!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 6 december 2011 @ 03:34:25 #291
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_105239994
Lieve modjes, mag ik uit de OP?

Sorry voor de binnenval.. Dag allemaal, ik wens jullie het aller-beste! :* :W
3!
pi_105240629
:* inca!

En nog even een jompel voor de goede echo's van gisteren! *O*

Ik ben stiekem wel een beetje 'jaloers' op alle meiden die zoveel echo's krijgen. Ik snap ook waarom hoor en dat zou ik niet willen :* maar iets eerder een echo had fijn geweest :P
Moet nog wachten tot donderdag, wat duurt dat nog lang.. Die onzekerheid vind ik echt naar.
pi_105240951
* Deepfreeze meldt..
Lees straks wel bij.. Nu eerst kleuter op school zien te krijgen.. :P
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:02:35 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105240962
Inca :*

(*&U)(*(*&^*O&**&(^*& wat een klotenacht heb ik achter de rug zeg.... :(

Was ik gister nog zo lyrisch over m'n drukke Pietje vannacht werd het al wat minder grappig, sliep ik ein-de-lijk werd Willem huilend wakker... -O- Dat doet ie eigenlijk nooit, dus we hebben 'm maar uit bed geplukt en even tussen ons in gelegd. We hoopten dat ie verder zou slapen, maar dat vond ie zelf wat minder belangrijk geloof ik :') Enfin, tegen 5 uur viel ie in slaap in m'n armen, ging een uur later de wekker ;(

Ik ben gebroken, rug en buik doen ook erg zeer... Toen ik net in de spiegel keek snapte ik ook een beetje waarom. Het verbouwen van gisteravond en vannacht was niet zomaar een herplaatsing. Neehee, hij heeft een hele uitbouw gemaakt vannacht...

Enfin, ik ben moe nu dus... :O
pi_105241089
Fluugs :*.
Gun jezelf de rust een beetje dan vandaag waar mogelijk hè?
En een uitbouw.. een erker? Een serre? Waar moeten we aan denken? ;)
pi_105241090
Goedemorgen deze morgen

Hier ook slecht geslapen, vanmorgen al om half 6 de deur uit (8> wegbrengen naar weekje weg.
Dus ik had gezegd ik sta ook wel met je op.

Maar tot 2.00 geen oog dicht gedaan daarna rommelig geslapen.

Nou flugel ik heb geen pijn gelukkig dus dat valt dan nog mee :*
pi_105241448
Inca :*

Fluug, jij ook rustig aan he.. Kun je vandaag nog ergens even gaan liggen?

Marjolijntje, dat is dan de gewone termijnecho donderdag? Wachten is naar inderdaad, maar dan heb je vast een mooi plaatje straks!

Hier alles rustig, redelijk geslapen. Vanmiddag weer vk-check..
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:54:54 #298
250838 Fee-nix
pi_105241539
Ja zeg octo, ga nog meer ideeen in mijn hoofd planten... Badkamerkastje bijvoorbeeld... Ohw ohw :P.

Flugel wat een rotnacht! Ben ook wel benieuwd naar Pieters verbouwing ;).

Marjolijntje, wachten is ook naar. Maar wat DF al zegt: er is dan straks wel echt wat leuks te zien!

Hier wel goed geslapen gelukkig. En Jesper ook weer tot kwart over 8! Nu gaan we ff ontbijten. En ik wilde vandaag nog naar het winkelcentrum hier voor wat kraamspulletjes... Maar dan moeten er niet weer de hele tijd van die regenbuien komen hoor!
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:56:47 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105241561
Aaah hier ook een kutnacht ivm muitende (en vooral heel erg hard gillende! :X ) dreumes... :O
Mijn banden doen echt verrot pijn en mijn bekken ook...
En dan zijn we pas net begonnen aan de dag :X

Flugel, succes vandaag!
pi_105241728
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ik wil het vertellen na de nekplooimeting (en 2de echo dus), dat is de 16e, maar leek me lekker om te wachten tot januari. Ik weet het niet, ik vind het zo fijn dat het nu nog zo geheim is en dat alleen directe familie het weet O+. Raar he?

Vandaag zat ik in de trein, dacht ik ineens "oh god ik ben echt zwanger!!! wat nu :o". Die echo is twee weken geleden en ineens denk ik, is het nou wel echt zo?
Niet heel raar hoor ;). Ik snap het wel, je bent nog lekker anoniem nu. Ik heb het gister aan mijn afdelingscollega's verteld. Wel heel leuk, maar nu krijg ik zoveel 'aandacht'. Ik hou niet zo van in de belangstelling staan :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:07:13 #301
348178 NotTheSame
pi_105241749
Mogguh ladies!

Even een dikke :* voor de beroerde nachten!

Hier wel een goede nacht gehad, ben zelfs amper wakker geworden van (8> , die moest al om 6.00uur beginnen. Normaal word ik dan wel wakker van OF z'n wekker, OF de motor, maar ik heb em dit keer maar amper gehoord.

Zometeen effe naar de stoffenwinkel hobbelen. Eens kijken of we zelf wat kunnen fabriceren voor aan de wand op Draak's kamertje en ik moet m'n (voedings)stoel nog even af maken.

Deepfreeze, succes bij de VK straks!

Zal ik dan maar meteen het topic sluiten ;) ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')