quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom me even snel melden hier, gaat eindelijk weer wat beter met me!
Ben sinds donderdag aan de Zofran gezet door de gyn tegen het overmatige kotsen en.... het werkt!! Ik slik het 4x daags, daarbij 3x daags Primperan zetpillen en 4x daags pyridoxine (vit. B6). Ben nog wel de hele dag door kotsmisselijk, maar de Zofran schakelt zogezegd het braakcentrum in de hersenen uit. Helaas heb ik als bijwerking dat ik er barstende koppijn van krijg, maar hey, heb al 2 dagen bijna niet gekotst![]()
Gister bij de diëtiste geweest en ik zit nu aan de NutridrinkHeb in een week ruim 6 kilo verloren en eten en drinken kost me nog veel moeite, zowel geestelijk als lichamelijk
![]()
Maar de kleine doet het goed, donderdag heb ik het hartje gezien![]()
Nieuwe datum is 12 juli, mag dat in de OP?
Zo, en nu weer plat, alles duizelt me. Ben nog zo verzwakt....
Dat dus ja, die hebben we hier ook 3 in het centrum zitten. Is gewoon prima te doen...quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:29 schreef Orea het volgende:
Wij gaan nog wel eens naar een all you can eat sushi gebeuren, daar is de doorloopsnelheid zo hoog dat ik het wel aandurf
Mijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb m'nop boodschap gestuurd en gezegd dat ie alleen maar lekkere dingen mee mag nemen.
Op de bekkenproblemen en sinds gisteren heel veel jeuk na gaat het wel goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
Klinkt alsof je het al bijna helemaal rond hebt hoor.Volgens mij zijn jullie al verder dan wij als ik het zo lees. Hoe gaat het met Ivetje?
Hij is inmiddels weer weg. Misschien had ik hem wat extra's moeten toestoppenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:02 schreef clauwheee het volgende:
AsyDat klinkt als oorlogsgebied voor de beste knul
De lunet bedoel je? Herkenbaar gevoel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef Soempie het volgende:
Dapper flugel, hier stond er een hele rij auto's te wachten voor de Action.Ik kom er om die reden ook nooit, veel te druk en de winkel zit in zo'n armoedig winkelcentrum dat ik er moedeloos van word.
En ik wilde m'n man dus snel bellen om te zeggen dat ik marsepein wil. Belt precies op dat moment een vriendin en hij was al thuis voor ik had opgehangen. Achja, dan maar niet.
Tha_Duck, hier ook bekkenproblemen. Hartstikke vervelend die pijn. Maar, voor een goed doel.
bij de zwangerschap van thijs heb ik geregeld hollandse nieuwe gegeten, heerlijk. Woonden toen een tijdje in de buurt van een vismijn. Pure verwennerij daar voor mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:22 schreef flugeltje het volgende:
jumjum, Martijn had een harinkje meegenomen voor me van de markt...Blijft lekker... En ja ik weet dat het eigenlijk niet zo mag, maar dit is vers schoongemaakte enzo en dan durf ik het wel af en toe
Is eigenlijk net als met sushi, als het heel vers is, is de kans dat er iets gebeurd te verwaarlozen...
Nee, heeft ie geen flauw benul van... Hij aait m'n buik wel eens, maar dat is volgens mij meer omdat ik dat zelf ook regelmatig doe. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe hij er op gaat reageren straks, op het KDV schijnt hij ook heel lief voor de babietjes te zijn...quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef Mereltje het volgende:
Hebben die dreumesen nu al een beetje door dat er een baby in jullie buik zit omdat jullie natuurlijk al een aardige bollie hebben? Asy en flugel?
Thanks, zo voelde het ook echtquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:18 schreef Orea het volgende:
Katy, wat verdrietig, maar eigenlijk ook heel mooi dat jullie zwangerschap nu weer wat blijdschap brengt in de familie! En nog gecondoleerd...
Dat gaat wel lukken. Jullie ook alvast!quote:
Inderdaad super dat ze zo verwend is, maar we moeten er nog wel echt een weg in vinden. We hebben namelijk eerst sinterklaas, paar weken later kerst en de dag na kerst is ze jarig. Ze is het eerste kleinkind van de familie en ze wordt dan ook vreselijk verwend door iedereenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:03 schreef Kuukske het volgende:
Zoveel
Mogelijk rust proberen te pakken waar je kan dan denk ik Namadu.leuk dat je kindje zo verwend is
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik realiseer me trouwens net dat ik 2 keer zo oud ben als jij...
Nu heb ik mentale steun nodig...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef Cooki het volgende:
hierbij beloof ik plechtig te wachten met posten tot ik legaal ben![]()
Twas mn schoonvaderquote:Op zondag 4 december 2011 09:28 schreef Zoë23 het volgende:
jompel v marjolijntje! hihi
hahajou vader! wat een leuk cadeau
Ik ga Leia zo lang mogelijk in haar ledikant houdenquote:Op zondag 4 december 2011 09:17 schreef Troeta het volgende:
Maar je loopt wel erg te koop met je jonge leeftijd Sam1993
Omg, je zou het maar in kunnen vullen overal bij leeftijd, 1993,haha
Zo je bent snel Orea! Ik zet denk ik gewoon Mex zijn meubeltjes in die nieuwe babykamer.
In juli is hij bina 2, dan kan hij wel naar een gewoon bedje toch?
Ik ga denk ik wel een Ikealedikantje erbij halen om als cosleeper te gebruiken, want ik zie het al helemaal voor me dat we straks met z'n vieren in ons bed liggen..
Gecondoleerd KatyM!
* Deepfreeze meldtquote:Op zondag 4 december 2011 11:17 schreef Kyara het volgende:
En ik vind dat onze LLM-er zich wel eens mag melden.Het is de 1e dag meldplicht dus het zij haar vergeven maar dit mag natuurlijk niet te vaak voorkomen
Rust maar even uit. Het is toch geen verplichting om elke keer iedereen te noemenquote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef Fee-nix het volgende:
Ah schattig idd Katy.
Ik vergat ook nog Zoe te noemen: je schreef dat je een groeispurt had gemaakt!. Dat vraagt om foto's!
En lief he, dat geplop.
O en Kersjes, fijn dat de medicijnen wel aanslaan, maar je hebt toch niet gemakkelijk zeg! Sterkte.
En Orea heeft al een kinderkamer! Snelle!. Leuk hoor.
(Hoop dat ik iedereen nu zo'n beetje gehad heb... en anders: sorry!!) En nu ga ik echt liggen.
Zeker, ik ben altijd heul zoet!quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef Zoë23 het volgende:
DF; Sterkte omtrent de situatie met je oma..
Covie;toch nog zoet geweest dit jr
hihi
Nee weet ik hoorquote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef KatyM het volgende:
[..]
Rust maar even uit. Het is toch geen verplichting om elke keer iedereen te noemen
Ja dat had ik ook al bedachtquote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef octopussy het volgende:
Fee-nix, volgens mij is er niet zo veel infectiegevaar zolang je vliezen nog niet gebroken zijn. Die zijn er voor om je baby te beschermen tegen invloeden van buitenaf![]()
Ik ben bij de vorige zwangerschap als LLM nog wel naar de sauna geweest, maar ik zat me toen de hele tijd te bedenken hoe het zou zijn als mijn vliezen ter plekke zouden breken![]()
![]()
Ben nu al zeker een jaar niet geweest, maar wil wel graag weer
Verschilt mss per kind?quote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef Soempie het volgende:
Hoe heb je voor elkaar gekregen dat ze niet aan je buik zitten?![]()
Wat ik zo stom vond, kindje van de zus van m'n man was 1,5 en toen deden ze nog niet aan Sinterklaas. Hij zou het toch niet meekrijgen. Nou, vorig jaar was m'n oppaskindje 1,5 met Sinterklaas en die had echt de grootste pret.
Met 2,5 deden ze er ook niet aan, bedenk ik me nu. En ik weet zeker dat hij het met 1,5 ook wel deels mee had gekregen. Hij is heel pienter en natuurlijk bedoel ik niet dat ze dan precies snappen wat er is, maar de sfeer en dergelijke pikken ze wel op.quote:
Ik ben een keer heel duidelijk geweest toen iemand het ongevraagd deed.quote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef Soempie het volgende:
Hoe heb je voor elkaar gekregen dat ze niet aan je buik zitten?![]()
Wat ik zo stom vond, kindje van de zus van m'n man was 1,5 en toen deden ze nog niet aan Sinterklaas. Hij zou het toch niet meekrijgen. Nou, vorig jaar was m'n oppaskindje 1,5 met Sinterklaas en die had echt de grootste pret.
Die heb ik ook zien hangen! 15 euro ook nog.quote:Op zondag 4 december 2011 18:04 schreef Soempie het volgende:
Wat wel een beetje sneu was trouwens: bij de h&m hadden ze kerstmanpakjes voor baby's.
Nou de halve wereld trekt ze hun kind aan hoor voor die fotokerstkaarten waar men na het krijgen van een kind ook spontaan aan doetquote:Op zondag 4 december 2011 18:04 schreef Soempie het volgende:
Wat wel een beetje sneu was trouwens: bij de h&m hadden ze kerstmanpakjes voor baby's.
Anne Geddesquote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef Soempie het volgende:
Net als die kalenders, dat baby's op de foto staan als bijtje.Kan even niet meer vinden wat ik nu bedoel...
Dankje voor het wakker schudden.quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Kyara het volgende:
Soemp, dat drakenpakje is niet lief, dat is kindermishandeling.
tenzij voor carnaval maar dan moet je wel onder de rivieren wonen.
Tijdens carnaval mag het dus wel?quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Kyara het volgende:
Soemp, dat drakenpakje is niet lief, dat is kindermishandeling.
tenzij voor carnaval maar dan moet je wel onder de rivieren wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door flugeltje op 04-12-2011 20:42:45 ]Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Wij waren als bloemetjesquote:
Goeie vraag, ik hou me graag aanbevolen voor een cc van het antwoord.quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef Kyara het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een inpaklijst voor de vluchttas?
quote:Vluchttas
Het is handig om een 'vluchttas' klaar te zetten vanaf ongeveer 37 weken zwangerschap, voor het geval je opeens naar het ziekenhuis moet. Wat moet er in die tas?
Voor jezelf
ponsplaatje en/of verzekeringsbewijs
zwangerschapskaart
twee pyjama's (sluiting aan de voorkant is handig bij borstvoeding)
ochtendjas
pantoffels of slippers
genoeg ondergoed (inclusief netbroekje en voedingsbeha)
toiletartikelen
adresboekje met telefoonnummers van familie en vrienden
fototoestel + oplader
altijd handig: iets te lezen, iPod, lippencrème, mobiel + oplader, muntgeld voor rolstoel en parkeerautomaat, rolletje druivensuiker, fles champagne
Voor de baby
2 rompertjes en een setje kleertjes (vergeet het mutsje niet) en een jasje
omslagdoek
maxicosi
luiertjes
O ja, je schaamt je zelf vast wel...quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Kuukske het volgende:
Oh ik schaam me. Netbroekjes, die krijg je toch in het ziekenhuis?
Mooie combinatie!quote:
Ja nouja. Ik zit ook mobiel. Dat googlet niet zo handigquote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, je schaamt je zelf vast wel...
Ik heb gewoon tentonderbroeken van zeeman meegenomen, zaten prima...
+1quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef octopussy het volgende:
-Smartphone (+lader!) met internet zodat je tussen de weeën door kan posten
Ik kreeg een tasje met mini's van shampoo, douchegel en bodylotion. De beeb kreeg van het ziekenhuis meteen een mutsje op (niet om te houden trouwens) en luiers enzo waren inbegrepen, op de kraamsuites had je een soort van pantry met compleet babyverschoonstation. De verpleegkundigen kwamen 's nachts elke 3 uur langs om te helpen met voeden en verschonen. We werden in het ziekenhuis vertroeteldquote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Troeta het volgende:
O, nog een pagina..
In het ziekenhuis krijg je zeer weinig hoor, eigenlijk alleen 2 paracetamolletjes en de baby krijgt een luier om.
Toen ze met die 2 paracetamolletjes kwam he, dacht ik echt...moet ik het daarmee doen?
Drenthe, in een huisje van landal verblijven we dan.quote:Op maandag 5 december 2011 09:24 schreef Kyara het volgende:
Oh lekker Zoë, waar gaan jullie naar toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik ben dus NET thuis... Weer een halve dag voor de katzeviool in het zkh gezeten...
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 5 december 2011 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
Kijk eens bij de hema Fee-nix als ik me niet vergis hebben die dat ook.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:48 schreef covie het volgende:
Heerlijk lekker op vakantie Zoë
Ik ben deze week helemaal alleen want mijn vriend is vanaf morgen tot zondag weg.
Heerlijk het rijk alleen. Maar stiekem vind ik het toch wel saai![]()
Orea, soempie, en kyara NTS succes vandaag met de echo/ctg
Ja toch?!quote:
Snap ik niet...quote:Op maandag 5 december 2011 12:23 schreef Asyniur het volgende:
Zo, hormonen zijn geen goede leidraad bij bekkenproblemen
Dus ik heb het bij IKEA gekochte matrasje maar in de auto laten liggen voor manlief die strakjes waarschijnlijk boos op mij wordt (terecht)
Nou ik heb dus bij ikea een matras gekocht en zelf in de auto gefrot en terug naar huis gereden. Ik móest en zóu dat matrasje nú vandaag direct hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Fee-nix het volgende:
Snap ik niet...O wacht, je bedoelt dat je niet naar je hormonen moet luisteren als je bekkenproblemen hebt, toch?
Nog niet nee, al heb ik al voorzichtig laten vallen dat ik er dit keer over nadenk de hele tegel in de wc maar te schilderen. Martijn was not amusedquote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef Soempie het volgende:
Nog geen gekke acties als met die voegen?
Misschien is het beter om eroverheen te tegelenquote:Op maandag 5 december 2011 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niet nee, al heb ik al voorzichtig laten vallen dat ik er dit keer over nadenk de hele tegel in de wc maar te schilderen. Martijn was not amused
quote:Op maandag 5 december 2011 13:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Misschien is het beter om eroverheen te tegelen
Ik wil het vertellen na de nekplooimeting (en 2de echo dus), dat is de 16e, maar leek me lekker om te wachten tot januari. Ik weet het niet, ik vind het zo fijn dat het nu nog zo geheim is en dat alleen directe familie het weetquote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef Kyara het volgende:
Katy, wanneer wil je het dan vertellen? Waarom wachten tot januari?
Euhw nee dat vochtvasthouden lijkt me zo naar. Dan kan je straks alleen nog maar slippers of sloffen aan. Ik zal ook oppassen met zout.. heb geen tips voor je helaas.quote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Kyara het volgende:
NTS,
tja, voorwerk kan natuurlijk prima nu. Ik merk dat ik ook wel het een en ander voel. Hoewel het ook kan zijn dat spruit nu zoveel sterker is en zo beweeglijk dat dat ook weer reactie geeft (het geeft mij ook wel een beetje een weeig gevoel zeg maar). Maar inderdaad, laat nog maar mooi even zitten. En zeker draakje want die moet nog wat spekkies erbij eten.
Iemand trouwens nog een tip tegen vochtvasthouden? Probeer zout te vermijden, drink veel en zit/slaap met mijn voetjes om hoog. Maar het lijkt alleen maar erger te worden. Handen inmiddels ook opgezet en ik begin ook al een plofkop te krijgen
Oh gelukkig dat jij het nu nog hebt, dat is wel fijn om te horen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef Kyara het volgende:
Dat laatste klinkt wel bekend hoor. Af en toe overvalt het me nu nog hoor![]()
Je moet het lekker vertellen wanneer jij wilt, maar ja, als je het niet meer kunt ontkennen dan vraagt dat misschien toch een verandering van plan. Je zult het ze uiteindelijk toch moeten vertellen
Nouja, goed, de afloop was niet zo charmant de vorige keer. Maar qua indalen maak ik me geen zorgen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:38 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is waar. Scheelt dat je al weer dat het goed komt.
Oh, dat was me even ontgaan. Sorry! Wat gebeurde er dan?quote:Op maandag 5 december 2011 20:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Nouja, goed, de afloop was niet zo charmant de vorige keer. Maar qua indalen maak ik me geen zorgen.
Ja ik vond m ook wel leukquote:Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef Soempie het volgende:
Sodemieter.Leuk woord vind ik dat.
En je vergeet te posten hoe het met jou gaat.
totaalruptuurtjequote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef Kyara het volgende:
Oh, dat was me even ontgaan. Sorry! Wat gebeurde er dan?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef oeke het volgende:
Wat fijn een goede echo voor Orea en Mereltje!![]()
En Soempie ook een goede echo!
Sterkte NTS.
Pffft, Fluugs ik herken het, jezelf voorbij lopen. Vanmiddag de hele middag huilbuien gehad. Dat is toch een teken dat ik even iets te ver ben doorgerend.
En tijd om het echt rustiger aan te doen is er niet, dat is de balen van zelfstandige zijn. Als ik deze klus niet doe, dan geen geld.
Bah, nu nog steeds aan het werk, terwijl ik nog van die opgezwollen oogjes heb.![]()
En het helpt ook niet dat die hormonen me raar maken met onzekerheid. Als dat niemand op me zit te wachten enzo. En belanden in peuterruzies, zo erg dat je niet meer weet wie de volwassene is en wie de peuter. Deze dag mag snel voorbij.
En excuus voor het gezeur.![]()
Duimen dat het lekker zo goed blijft gaan!quote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ja ik vond m ook wel leuk
Met mij gaat het goed! Redelijk wat energie en weinig kwalen. Morgen alweer 30 weken
haha, dat zou ik ook denken! En anders die slagroom wel. Knuffel terug NTS!quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef Deepfreeze het volgende:
NTS, zo'n kilo nootjes zou toch iets moeten doen
Dat soort dingen vergoed dan toch een hoop leed van alle ongemakken he? Om dit gevoel zou ik altijd wel zwanger willen zijnquote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef oeke het volgende:
Oh lief!
Gisternacht lag mijn hand op mijn buik en ik kreeg 3 keer een ferme tik ertegen.
Niet heel raar hoorquote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik wil het vertellen na de nekplooimeting (en 2de echo dus), dat is de 16e, maar leek me lekker om te wachten tot januari. Ik weet het niet, ik vind het zo fijn dat het nu nog zo geheim is en dat alleen directe familie het weet. Raar he?
Vandaag zat ik in de trein, dacht ik ineens "oh god ik ben echt zwanger!!! wat nu". Die echo is twee weken geleden en ineens denk ik, is het nou wel echt zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |