quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom me even snel melden hier, gaat eindelijk weer wat beter met me!
Ben sinds donderdag aan de Zofran gezet door de gyn tegen het overmatige kotsen en.... het werkt!! Ik slik het 4x daags, daarbij 3x daags Primperan zetpillen en 4x daags pyridoxine (vit. B6). Ben nog wel de hele dag door kotsmisselijk, maar de Zofran schakelt zogezegd het braakcentrum in de hersenen uit. Helaas heb ik als bijwerking dat ik er barstende koppijn van krijg, maar hey, heb al 2 dagen bijna niet gekotst![]()
Gister bij de diëtiste geweest en ik zit nu aan de NutridrinkHeb in een week ruim 6 kilo verloren en eten en drinken kost me nog veel moeite, zowel geestelijk als lichamelijk
![]()
Maar de kleine doet het goed, donderdag heb ik het hartje gezien![]()
Nieuwe datum is 12 juli, mag dat in de OP?
Zo, en nu weer plat, alles duizelt me. Ben nog zo verzwakt....
Dat dus ja, die hebben we hier ook 3 in het centrum zitten. Is gewoon prima te doen...quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:29 schreef Orea het volgende:
Wij gaan nog wel eens naar een all you can eat sushi gebeuren, daar is de doorloopsnelheid zo hoog dat ik het wel aandurf
Mijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb m'nop boodschap gestuurd en gezegd dat ie alleen maar lekkere dingen mee mag nemen.
Op de bekkenproblemen en sinds gisteren heel veel jeuk na gaat het wel goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
Klinkt alsof je het al bijna helemaal rond hebt hoor.Volgens mij zijn jullie al verder dan wij als ik het zo lees. Hoe gaat het met Ivetje?
Hij is inmiddels weer weg. Misschien had ik hem wat extra's moeten toestoppenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:02 schreef clauwheee het volgende:
AsyDat klinkt als oorlogsgebied voor de beste knul
De lunet bedoel je? Herkenbaar gevoel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef Soempie het volgende:
Dapper flugel, hier stond er een hele rij auto's te wachten voor de Action.Ik kom er om die reden ook nooit, veel te druk en de winkel zit in zo'n armoedig winkelcentrum dat ik er moedeloos van word.
En ik wilde m'n man dus snel bellen om te zeggen dat ik marsepein wil. Belt precies op dat moment een vriendin en hij was al thuis voor ik had opgehangen. Achja, dan maar niet.
Tha_Duck, hier ook bekkenproblemen. Hartstikke vervelend die pijn. Maar, voor een goed doel.
bij de zwangerschap van thijs heb ik geregeld hollandse nieuwe gegeten, heerlijk. Woonden toen een tijdje in de buurt van een vismijn. Pure verwennerij daar voor mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:22 schreef flugeltje het volgende:
jumjum, Martijn had een harinkje meegenomen voor me van de markt...Blijft lekker... En ja ik weet dat het eigenlijk niet zo mag, maar dit is vers schoongemaakte enzo en dan durf ik het wel af en toe
Is eigenlijk net als met sushi, als het heel vers is, is de kans dat er iets gebeurd te verwaarlozen...
Nee, heeft ie geen flauw benul van... Hij aait m'n buik wel eens, maar dat is volgens mij meer omdat ik dat zelf ook regelmatig doe. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe hij er op gaat reageren straks, op het KDV schijnt hij ook heel lief voor de babietjes te zijn...quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef Mereltje het volgende:
Hebben die dreumesen nu al een beetje door dat er een baby in jullie buik zit omdat jullie natuurlijk al een aardige bollie hebben? Asy en flugel?
Thanks, zo voelde het ook echtquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:18 schreef Orea het volgende:
Katy, wat verdrietig, maar eigenlijk ook heel mooi dat jullie zwangerschap nu weer wat blijdschap brengt in de familie! En nog gecondoleerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |