Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Orealo het volgende:
Januari pas weer. Ik dacht, misschien gaan ze nog een leuke kerst-episode erin gooien, maar helaas!
Dat was gewoon grappigquote:Op maandag 5 december 2011 01:42 schreef TheZapster het volgende:
Heb net seizoen 3 afgesloten, heerlijke serie
De afleveringen met William Bell in Olivia's lichaam waren echter net ff te veel over the top
Weet ik niet zeker, maar er zijn wel dingen veranderd. Walter is bijv. wel uit St. Claire maar blijkbaar met een andere reden. Die machine hebben ze ook zonder Peter weten te activeren maar hoe weten we ook nog niet. Maar het gaat wel wat duidelijker worden, het is niet helemaal zoals het ljkt volgens mij (dat Peter niet bestond).quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien dom vraaggje gezien jullie al verder zijn, maar ik ben net klaar met seizoen 3 en zit nu in de eerste 5 minuten van seizoen 4.
Als Peter nooit bestaan heeft ( zoals verhuld werd in S3 finale ) hoe kan het dan dat hij wel uit die instichting is waar hij in S1 zat? Zonder Peter / familie mocht hij daar toch niet weg? En zonder Peter zou die ''brug'' toch nooit onstaan zijn? Want hij is dan toch niet in de machine gestapt?
Ik snapte de hele finale tot het moment dat hij opeens niet meer bestond. En die delen terugsturen naar het verleden vond ik ook wat vaag.
Komen daar nog antwoorden op in de afleveringen die jullie al gezien hebben?
Hopen dus dat ze ofwel met een lager budget gaan werken of dat Warner Bros. de show voor een prikkie weg wil doen voor een laatste seizoen.quote:It's an expensive show. We lose a lot of money on the show. At that rating, on that night, it's almost impossible to make money on it," Reilly said, adding, "We're not in the business of losing money. We really have to sit down with that entity. We have to figure out if there's a number that makes sense." He then added that this wasn't his attempt to do a "soft cancellation" well ahead of the May upfronts, and begged, "Please don't start the letter writing campaign right now. I can't take it.
quote:The answer to that question is the same every year, Pinkner started when asked if and when theyd need a heads up to wrap things up. Worst case scenario, if this were the last aired season of Fringe and as weve said before, there are other outlets where we could continue our stories, be they graphic novels or webisodes we know what the end of this season is going to be, and it can function as a series finale.
Pinkner said that last seasons capper likewise could have served as an apropos out for the sci-fi saga. Had Peter, the lynchpin for the reason the show existed, been the one to sacrifice himself heroically to save the two universes and the woman he loved, it would have been a very authentic end.
Fox president Kevin Reilly, when fielding questions about Fringes fate, said the show has been a point of pride for him, as boss of a network that famously has let down genre-TV fans. Alas, Fringe is an expensive show that is not yielding a profit, he noted, and were not in the business of losing money.
Reilly said that conversations with Fringes creative team and production studios have yet to take place. But Abrams, for one, says hes crossing [his] fingers that the story of Peter, Olivia, Walter et al gets to continue and if not on Fox, maybe somewhere else.
Eensquote:Op maandag 9 januari 2012 00:32 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik heb natuurlijk liever dat de serie een volgend seizoen krijgt. Maar mocht dat niet gebeuren heb ik er ook vrede mee, zolang ze maar met een bevredigend einde kunnen komen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:09 schreef jcdragon het volgende:
Als het maar niet een einde krijgt zoals Lost.
De downloadnummers en DVR-nummers zijn anders behoorlijk goed in Amerika. Dus er zijn nog vele mensen die het volgen. Voor het netwerk maken echter alleen de live kijkers uit, en die zijn gedaald, idd. Vrijdagavond is namelijk niet zo'n goed tijdstip om een serie te volgen in Amerika.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef psychosomatic het volgende:
Als er al miljoenen mensen zijn afgehaakt en jij van degenen die nog over zijn zo'n beetje de enige bent die het kan volgen, dan is het echt wel vaag.
Je hebt de rest van de aflevering ook gezien toch? Het was toch Jones die gebeld werd door Walternate, of ben ik abuis?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:18 schreef mctwigt het volgende:
Ik vroeg me al af toen Peter zei dat hij iemand in tweeën had gehakt door de portaal, en hij er nooit geweest was dan moest Jones nog wel leven!
Dat was dus toch die Duitser, ik zat al te twijfelen...quote:Op zondag 15 januari 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
yes yes yes, we wisten het al maar the villain is back.
Goede episode!
Dat dacht ik de hele tijd al zonder die onthulling.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:20 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dat was dus toch die Duitser, ik zat al te twijfelen...
Gave aflevering hoor! Ik moest wel lachen om de twee Lee's die elkaar continu aan het afzeiken waren. Verder natuurlijk de boodschap van the observer aan Olivia, de onthulling dat Walternate in dit universum helemaal niet de bron van het kwaad is, en toch ook dat kolonel Broyles een shapeshifter lijkt te zijn.
Interessante ontwikkelingen, ben alweer benieuwd naar de aflevering van komende vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook die rare schreeuwende gast die erachteraan kwam? Kreeg ik even kippenvel vanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Goede ep, en eindelijk een observer weten te spotten
Amen voor deze woorden!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my goshhhhhhh!!!Dit is Fringe.
Ook al is het jammer dat de oude tijdlijn nu vergeten wordt of althans op een laag pitje gezet wordt.. deze 2 episodes zijn geweldig, super.. het acteer werk van Noblespanning is helemaal terug.
x1000
Hm, er komen alweer een stuk of drie "standalones" aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Deze afgelopen 2 eps waren echt de beste in lange tijd. Goede zaak, want het begon een beetje in te kakken imo
Jammer, maar ik vind dat wel prima.. ik heb liever dat ze het goed afsluiten (vanwege geld problemen of niet) ipv er nog 2/3 seizoenen er aan plakken met fillers om er geld uit te slepenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:57 schreef Rainesz het volgende:
Lekker niveau word er weer gehaald in Fringe. Ze werken mijn inziens wel naar een Finale toe.
Dus ben bang dat dit het laatste seizoen word.
Het probleem is dat ik geen vervangende serie meer weet.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer, maar ik vind dat wel prima.. ik heb liever dat ze het goed afsluiten (vanwege geld problemen of niet) ipv er nog 2/3 seizoenen er aan plakken met fillers om er geld uit te slepen
Alcatrazquote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen vervangende serie meer weet.Na Lost kwam Fringe en wat komt na Fringe?
Klopt, ga ik zeker proberen. Maar volgens mij zijn dat maar korte seizoenen Dus is het een halve vervanging.quote:
The river schijnt ook vol mysterieuze dingen te zitten. Start binnenkort op ABC als ik me niet vergis.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Klopt, ga ik zeker proberen. Maar volgens mij zijn dat maar korte seizoenen Dus is het een halve vervanging.
Zat er vorige week echt in hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kon me het deel dat Olivia in haar huis aangevallen wordt en iets ingespoten krijgt helemaal niet meer herinneren?
je hebt de laatste tijd niet toevallig last van hoofdpijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kon me het deel dat Olivia in haar huis aangevallen wordt en iets ingespoten krijgt helemaal niet meer herinneren?
Klopt ja dat is wel even irritant. Ik ben ook benieuwd of in de andere tijdlijn Olivia ook dood moet, want de observer zei dat hij alle mogelijke toekomsten had gezien en dat ze in elke dood gaat, dus dan zou dat in de andere tijd lijn ook zo het geval moeten zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:32 schreef LulaHoola het volgende:
Ik vind het ook wel vervelend dat de oude Timeline weg is. Er werd wel vermeld dat Nina agressiever zou worden in dit seizoen.
Walter in de andere tijdlijn gaat ook naar de andere tijdlijn waar Peter vandaan komt en dan transformer de drie walters in MegaWalter. Fucked up logica gevolgd door de creatie van een nieuwe natuurwetquote:Op maandag 30 januari 2012 16:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Komt wel goed denk ik. Peter wil terug naar zijn tijd en Walter helpt hem, dus de schrijvers zijn wel iets van plan.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Walter in de andere tijdlijn gaat ook naar de andere tijdlijn waar Peter vandaan komt en dan transformer de drie walters in MegaWalter. Fucked up logica gevolgd door de creatie van een nieuwe natuurwet
Fenomenaal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:00 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik ben afgehaakt na de afleveringen waarin Olivia de stem van Bell had en die cartoon-episode daarna ergens.
Dat werd mij allemaal iets te veel van het irritante.
Inmiddels ben ik echter door al m'n series heen en wil dit nog wel een kans geven. Hoe staat het met het huidige niveau van de serie?
Als ik me niet vergis was dat een blik in de toekomst van wat er zou gebeuren als 1 van de 2 universums vernietigd zou worden. Daarom was het voor Peter van belang om die machine in te stappen zodat beide universums konden blijven bestaan. In de toekomst die jij beschrijft zou het universum van Walternate dus vernietigd zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:27 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik ga toch een opfrisser nodig hebben. Een-na-laatste ep van seizoen 3 gaat Peter naar het andere universum, maar dat is opeens vele jaren later. Olivia is baas en Walter zit weer in een gesticht. Maar het andere universum was toch juist waar Walter SoD was en Olivia één van het team (en een dochter heeft)? Hoezo opeens dit nóg andere universum?
Ok dank. Werd al wel redelijk duidelijker gedurende de ep, alleen kon ik het nog niet echt plaatsen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was dat een blik in de toekomst van wat er zou gebeuren als 1 van de 2 universums vernietigd zou worden. Daarom was het voor Peter van belang om die machine in te stappen zodat beide universums konden blijven bestaan. In de toekomst die jij beschrijft zou het universum van Walternate dus vernietigd zijn.
Iets in die richting in ieder geval. Maar is al aardig lang geleden, dus durf het niet met zekerheid te zeggen.
Dit kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was dat een blik in de toekomst van wat er zou gebeuren als 1 van de 2 universums vernietigd zou worden. Daarom was het voor Peter van belang om die machine in te stappen zodat beide universums konden blijven bestaan. In de toekomst die jij beschrijft zou het universum van Walternate dus vernietigd zijn.
Iets in die richting in ieder geval. Maar is al aardig lang geleden, dus durf het niet met zekerheid te zeggen.
Was verbaasd dat het geen ford wasquote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]Spam!
Leuke aflevering weer!
Nissan is al het hele seizoen sponsor, geloof ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was verbaasd dat het geen ford was
Met afstand.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
ik vind Fringe de interessantste, onderhoudendste en boeiendste serie van dit moment.
Liever komt er dit seizoen een spetterend en vooral bevredigend einde, en houden ze er zelf mee op. Ze hebben de fans al op hun blote knietjes mogen danken dat ze überhaupt nog een 4e seizoen kregen, zorg dan nu iig voor een goede finale zodat we daarna altijd een goed gevoel houden over de serie als een van de betere serial sci-fi drama series die er zijn geweest... maar als dit eindigt met een cliffhanger of belachelijk wordt afgeraffeld, dan blijft er niks van die status over.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
FOX: If 'Fringe' Is Losing Money For Fox, What Will Save It This Year?
http://tvbythenumbers.zap(...)it-this-year/115932/
F(r)ingers crossed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef jcdragon het volgende:
Interessante aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit snap ik ff niet. Want zou Walter niet de 1e zijn die zich dingen zou herinneren dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:27 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er helemaal geen andere tijdlijn is, de tijdlijn is gewoon veranderd door de observers, vandaar dat Olivia zich dingen begon te herinneren.
Misschien dat dat niet is gebeurd door de verandering van de tijdlijn? En anders...misschien dat Peter het als zo vanzelfsprekend vond dat hij er niets over zei?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik zo raar vond is dat Peter niet begon te praten over dat het zelfde fenomeen in zijn universe ook gebeurden.. Daar waren ook wat kantoorpanden/huizen zo op elkaar gestapeld e.d.
Ik denk trouwens ook dat dit dezelfde tijdlijn is, alleen met het verschil dat Peter 'niet bestaat/ had mogen bestaan'. Ik denk dat het logisch is dat juist Olivia weer de oude wordt, aangezien zij wellicht gevoeliger is voor zulke dingen door de Cortexiphan-experimenten. Hoezo denk je dat Walter de eerste zou zijn die zich weer dingen herinnert?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef tass het volgende:
[..]
Dit snap ik ff niet. Want zou Walter niet de 1e zijn die zich dingen zou herinneren dan?
Dat die tijdlijnen samen gekomen zouden zijn tijdens de afbraak van de 2 universums dat kan ik me nog wel voorstellen, maar nogmaals; waarom Is Olivia weer de oude en Walter niet?
Vond het een goeie aflevering!
Jep. Zat ze niet in The Secret Life Of Us?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerste gedachte toen ik het vliegtuig zag neerstorten: "Hopen dat Jack nu wél de motor in wordt gezogen."
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat Olivia als eerste haar herinneringen terugkrijgt. Peter hoeft dus helemaal niet terug naar een andere universe. Wat denken jullie?
Ok, we zitten op één lijn
Het is beter om het juist goed af te ronden dit seizoen, want anders krijg je een seizoen met meer fillers dan het echte verhaal .quote:Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef Zonnetje1981 het volgende:
wow, wat een ep weer![]()
Ik denk ook dat dit dezelfde tijdslijn is als altijd...ben erg benieuwd hoe nu verder en ik vind het erg jammer dat het stopt, maar als er een goede grande finale komt kan ik ermee leven
eens, zeker, maar dat neemt niet weg dat het jammer is dat er weer een serie stopt die ik volg.. (Medium, Ghost Whisperer) (gelukkig komt er wel een nieuw seizoen van Supernatural, jeequote:Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is beter om het juist goed af te ronden dit seizoen, want anders krijg je een seizoen met meer fillers dan het echte verhaal .
Nope. Fox heeft min of meer aangegeven dat Warner Bros. een 5e seizoen kan krijgen door het voor een prikkie te verkopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:38 schreef sbientje het volgende:
is het al definitief gecancelled ja? Is helemaal langs me heen gegaan..
Hoezo? Het wordt dan waarschijnlijk een seizoen van 13 afleveringen, dus dan wordt vast een doorlopend verhaal.quote:Het is beter om het juist goed af te ronden dit seizoen, want anders krijg je een seizoen met meer fillers dan het echte verhaal .
Bij die gewonde kerel was mijn gedachte: "Pas op, hij bijt!"quote:Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerste gedachte toen ik het vliegtuig zag neerstorten: "Hopen dat Jack nu wél de motor in wordt gezogen."
Verder was het weer een prima aflevering, die deed denken aan The Walking Dead-pilot.
Dat was mijn eerste reactie ook. "Walking Dead Crossover Waaah! "quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Bij die gewonde kerel was mijn gedachte: "Pas op, hij bijt!"
Opzich mag er wel een 5de seizoen bijkomen, nja over 3 afleveringen weten we hopelijk meerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nope. Fox heeft min of meer aangegeven dat Warner Bros. een 5e seizoen kan krijgen door het voor een prikkie te verkopen.
[..]
Hoezo? Het wordt dan waarschijnlijk een seizoen van 13 afleveringen, dus dan wordt vast een doorlopend verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Leg eens uit? Vaak weten showrunners helemaal niet dat ze gecanceld worden, voordat de productie afgelopen is. Je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze het verhaal spannend willen houden mochten ze vernieuwd worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef LulaHoola het volgende:
Ik heb het idee dat deze series altijd eindigen met een cliffhanger. Alleen zodat er in de toekomst mogelijkerwijs nog aan verdiend kan worden. Ik haat dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Niet aanstaande, maar volgende week vrijdag komt een knaller van een aflevering! Ik zal een afbeelding plaatsen in de spoiler:Cool, kan niet wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Niet aanstaande, maar volgende week vrijdag komt een knaller van een aflevering! Ik zal een afbeelding plaatsen in de spoiler:Ik wil kijken, echt heeeeel graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X-Filesquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef satecl het volgende:
Ik ben groot fan van Lost, en kijk nu de X-Files(zit in seizoen 9). Is dit een mooie aanrader om daarna te gaan kijken? Of hebben jullie betere tips?
X-files moest ik niks van hebben, maar Fringe vind ik dan wel weer goed vetquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef satecl het volgende:
Ik ben groot fan van Lost, en kijk nu de X-Files(zit in seizoen 9). Is dit een mooie aanrader om daarna te gaan kijken? Of hebben jullie betere tips?
Had de originele dan niet dood moeten zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:26 schreef Adelante het volgende:
Is Nina nu ook een shape shifter geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook duidelijk dan
[ Bericht 6% gewijzigd door Nick-GizMo op 18-02-2012 13:54:05 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
BRUUTquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Goede aflveringIk wil niet wachten tot volgende week
Doordat degene die de link vormt vermoord werd. Hun aller vader dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:27 schreef jcdragon het volgende:
Het Hive thema deed me aan de Borg van Star Trek denken. Ik vraag me wel af hoe het komt dat die jongen opeens niet meer die andere stemmen hoort.
Het kind is gewoon verdwenen aangezien Fauxlivia niet zwanger kon worden van Peter. Hij bestond immers nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk ook dat dit de gewone universe/timeline is maar dat die overschildert is, zeg maar mensen hun perceptie is aangepast.. maarja, waar is dan dat kind van Olivia?En zo nog wat dingen..
Peter zag in haar ogen dat dit "zijn" Olivia was. De Olivia waar hij een relatie mee had, en dus geen AltOlivia of een Olivia uit een andere tijdlijn. Dit was de Olivia die altijd van hem hield, dat maakt de scène juist zo mooi.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:23 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Het kind is gewoon verdwenen aangezien Fauxlivia niet zwanger kon worden van Peter. Hij bestond immers nietIk denk dat de gewijzigde tijdlijn niet alleen de percepties heeft aangepast maar dus ook gewoon bepaalde gebeurtenissen. Een gewijzigde gebeurtenis is bijvoorbeeld dat Olivia Peter niet nodig had om Walter uit de psychiatrische inrichting te kunnen halen.
Ik denk ook nog steeds dat dit gewoon dezelfde tijdlijn is, alleen minus Peter. Vandaar dat er ook dingen anders zijn, omdat er geen Peter was die bepaalde dingen kon doen of invloed kon hebben op gebeurtenissen.
Ik denk als Peter 'officieel' wordt teruggezet in deze tijdlijn er een soort 'wijzigingsgolf' over de wereld gaat die alles weer op zijn oude plek terugzet.
Ik was verbaasd dat de echte Nina Sharp was ontvoerd. Had werkelijk gedacht dat zij de slechterik was in deze gewijzigde tijdlijn. Ik vond het eigenlijk ook een beetje snel gaan met Olivia en Peter. Peter zei nog in de auto dat hij Fauxlivia al een keer door elkaar had gehaald met Olivia en hij dus niet voor deze Olivia durfde te gaan. Dat begreep ik wel van hem en had dus verwacht dat hij nog afstand ging houden, ook al brengen zijn gevoelens hem in de war. Maarja, toch kuste hij haar...
Ben benieuwd naar de intenties van David Robert Jones
Die hand kreeg ze doordat deze werd "afgezaagd" door de poort op het ijs naar het andere universum in de originele tijdslijn, maar in de huidige tijdslijn zonder Peter is dat nooit gebeurd.quote:
Zaterdag ben ik iig op tijd uit mijn nestquote:Op zondag 19 februari 2012 05:48 schreef Henno het volgende:
Godverdomme nog 6 dagen wachten voor de meest epische episode ooit naar het schijnt
Inderdaad, deze Nina die vast geboden was is de echte. Incl robotarm want dat was door Walter en niet Peter. Alles tot het moment dat Walter en Peter door het ijs zakken is normaal en het zelfde. De Nina die bij Walter en Lincoln is is van het andere universum ze heeft immers haar beide armen nog. Walter keek ook naar haar arm.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als Nina een shapeshifter is, zou de echte Nina dood zijn. Ik denk dat "onze" Nina is ontvoerd en de Nina van het andere universum de verraadster is. Deze verraadster heeft Olivia gedoseerd, lijkt me duidelijk.
Wat ik me afvraag, Olivia liep in het tankstation, de man zag haar niet eens en Peter ziet haar nergens. Even later zien we haar ergens vast zitten. Hmm...
[..]
Peter zag in haar ogen dat dit "zijn" Olivia was. De Olivia waar hij een relatie mee had, en dus geen AltOlivia of een Olivia uit een andere tijdlijn. Dit was de Olivia die altijd van hem hield, dat maakt de scène juist zo mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:06 schreef mctwigt het volgende:
OMGOh mên. Oh mên. Ik wil 'm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(In de spoiler staat een extended promofilmpje, voor de nieuwsgierigen die niet durven te klikken)
Welke man wil je precies?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh mên. Oh mên. Ik wil 'm!
(In de spoiler staat een extended promofilmpje, voor de nieuwsgierigen die niet durven te klikken)
[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 20-02-2012 22:02:05 ]Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Get in linequote:
Deal! Aspirin is voor jou!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan is Astrid met dat lekkere strakke kontje voor mij
Asterisk is idd niet veel soeps. Olivia daarintegen is de mooiste vrouw die ik niet ken!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:05 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vind astrid maar niks, komt door haar kapsel... Olivia is prima te doen. Verder is er niks neukbaars in die hele serie.
Jammer dat die van de vrouwtjes houdt danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan is Astrid met dat lekkere strakke kontje voor mij
Maar dan niet met die rooie...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:47 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Trio met de twee uit de verschillende universa
Maar dat is andere tijdlijn, ja balt dan eigenlijk hetzelfde wijfquote:
Klopt ja, mensen geloofden gewoon te makkelijk wat Peter dacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef Waffle het volgende:
Uhm volgens mij was toch vanaf het begin af aan wel duidelijk dat er geen andere tijdlijn is? Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij zei één van de observers dat Peter uit de tijdlijn gewist was en de fout hersteld was. Maar op de een of andere manier is Peter toch terug gekomen wat de observers ook niet begrepen.
15 episode final season zou geweldig zijn!quote:Question: I’m in pre-cancellation mourning for Fringe, so please cheer me up by letting me know if we’ll get to see Agent Charlie Francis one more time before the end. With Prime Suspect dead and buried, surely Kirk Acevedo has a bit of time to spare. —Anthony
Ausiello: A Fringe source tells me it’s a distinct possibility we’ll see Charlie again, but there’s nothing on the books at the moment. And don’t administer last rites to the show just yet. Despite those apocalyptic Nielsens, Fringe very much remains in the hunt for another season. One scenario allegedly being bandied about has it returning for a final 15-episode run. If that happens I will be an extremely happy person.
Niet, ik wil 22 episoden en een seizoen 6.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:49 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Michael Aussiello van TVLine in zijn Ask Ausiello column:
[..]
15 episode final season zou geweldig zijn!
Dit dus, niks beter dan dat ze echt naar een einde toe kunnen schrijvenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:49 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Michael Aussiello van TVLine in zijn Ask Ausiello column:
[..]
15 episode final season zou geweldig zijn!
4 weken...?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef SLP_ het volgende:
OMG! 4 hele weken zonder Fringe?! Zonder Peter?!
Ja inderdaad! Ik vergeet dan ook heel veel dingen weer of ik haal gebeurtenissen door de war met andere series. Super irritant. Ze moeten de serie gewoon door laten lopen zonder pauzequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Na zo lang wachten voel ik me altijd weer haast uit de serie gestapt.
Scherp!quote:En het grappige is, het over heen opnemen zoals met de VHS banden en die beelden van die chips.. dat is wat er echt is gebeurd.. 'bleeding through' maar hij heeft het nog niet door!
Ja dat had ik vorige week al gepost iddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef SLP_ het volgende:
OMG! 4 hele weken zonder Fringe?! Zonder Peter?!
Kijk nog ff verderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben aan het kijken. Ik denk dat Nina die nu met Olive wordt gefolterd juist de shapeshifter is
Ja hopelijk meer info over 4 wekenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Is Henry nu de eerste 'nieuwe mens' wat later leid tot de soort wat the observers zijn? En Henry is dat niet, want Alt-Peter (de Peter) moet een kindje maken met Olivia.. en die 3 zijn iets speciaals.. ?
Hoop dat we nog meer info krijgen..
En wat zou Olivia haar destiny zijn, zou zij een power source worden voor iets? Ze laat lampjes branden, ze de lampen flippen en mensen elektrocuteren en Jones stond te genieten..
Hij zal echt wel iets van plan zijn, maar misschien moest ie eerst iets zeker weten? En wie weet, wat deze Olivia kan, kan de andere ook? (al zal dat wel niet zo zijn, aangezien dat niet helemaal kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik begrijp niet wat Jones uit die ervaring met Olivia heeft gehaald behalve wat zelfgenoegen. Ik bedoel hij verdween erna zomaar naar een andere dimensie en dat was het?
Ik begrijp het ook niet meer hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:57 schreef Goofoyou het volgende:
Ik snap er nu geen zak meer van. Ik denk dat ik het nog even moet laten bezinken. Uit Septembers verhaal begreep ik dat Peter gewoon uit de tijdlijn was gewist >> conclusie Olivia= Peters Olivia. Maar nu denkt Peter dat Olivia=/= zijn Olivia. Begrijpt hij er nu niets van of ik?!Man....misschien moet ik maar nog n keer dat stukje bekijken
Peter zei toch ook dat in zijn tijdlijn ook niet duidelijk was wat Jones wilde. Ik denk dat dit gewoon hetzelfde verhaal is. Jones wil gewoon weten dat Olivia een bepaalde vaardigheid kan activeren en de plannen moeten we nog achterkomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij zal echt wel iets van plan zijn, maar misschien moest ie eerst iets zeker weten? En wie weet, wat deze Olivia kan, kan de andere ook? (al zal dat wel niet zo zijn, aangezien dat niet helemaal klopt)
True, Wie weet heeft het ook iets met die machine te maken? Afwachten jammer genoegquote:Op zondag 26 februari 2012 00:01 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Peter zei toch ook dat in zijn tijdlijn ook niet duidelijk was wat Jones wilde. Ik denk dat dit gewoon hetzelfde verhaal is. Jones wil gewoon weten dat Olivia een bepaalde vaardigheid kan activeren en de plannen moeten we nog achterkomen.
Klopt, deze Olivia is de juiste Olivia, Peter bevind zich in zijn timeline alleen deze is overschildert, mensen hun perceptie is aangepast. Dit hebben de observers volgens mij in s05e01 al gezegd alleen zijn wij allemaal gaan twijfelen omdat de schrijvers Peter steeds en lang lieten praten over andere timeline etc..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:57 schreef Goofoyou het volgende:
Ik snap er nu geen zak meer van. Ik denk dat ik het nog even moet laten bezinken. Uit Septembers verhaal begreep ik dat Peter gewoon uit de tijdlijn was gewist >> conclusie Olivia= Peters Olivia. Maar nu denkt Peter dat Olivia=/= zijn Olivia. Begrijpt hij er nu niets van of ik?!Man....misschien moet ik maar nog n keer dat stukje bekijken
Ik hoop in ieder geval dat ze Jones gaan stakenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, Wie weet heeft het ook iets met die machine te maken? Afwachten jammer genoeg.
Ik hoop op een fatsoenlijk eindequote:Op zondag 26 februari 2012 00:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ze Jones gaan staken
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat einde van vorige aflevering zag ik niet aankomen, had een WTF momentje en dat had Peter dus ook. Leuk zo een einde. Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig naar de volgende aflevering.
Oké, ik was bezig met een reactie op jouw post, maar tijdens het typen snapte ik mezelf niet meerquote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, deze Olivia is de juiste Olivia, Peter bevind zich in zijn timeline alleen deze is overschildert, mensen hun perceptie is aangepast. Dit hebben de observers volgens mij in s05e01 al gezegd alleen zijn wij allemaal gaan twijfelen omdat de schrijvers Peter steeds en lang lieten praten over andere timeline etc..
En soms komen er dingen terug, zoals bij Olivia, Olivia en Peter zijn gewoon speciaal.. maar waarom precies .. zijn we nog niet helemaal achter. Of het is zo dat hun kind (alt peter + olivia) dat nog moet komen dus een nieuwe stap van evolutie van de mensheid is.. wat later naar 'the observers' moet leiden.
Ik denk dat Olivia een power source word, misschien om ook een soort machine te bedienen/aan te sturen.. Misschien zoiets als Magneto deed met Rogue?
Dus Peter moet een manier vinden om zijn tijdlijn te creëren want die bestaat niet meer ?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, deze Olivia is de juiste Olivia, Peter bevind zich in zijn timeline alleen deze is overschildert, mensen hun perceptie is aangepast. Dit hebben de observers volgens mij in s05e01 al gezegd alleen zijn wij allemaal gaan twijfelen omdat de schrijvers Peter steeds en lang lieten praten over andere timeline etc..
En soms komen er dingen terug, zoals bij Olivia, Olivia en Peter zijn gewoon speciaal.. maar waarom precies .. zijn we nog niet helemaal achter. Of het is zo dat hun kind (alt peter + olivia) dat nog moet komen dus een nieuwe stap van evolutie van de mensheid is.. wat later naar 'the observers' moet leiden.
Ik denk dat Olivia een power source word, misschien om ook een soort machine te bedienen/aan te sturen.. Misschien zoiets als Magneto deed met Rogue?
Recreëren, maar waarschijnlijk bestaat de tijdlijn juist wel alleen zijn Peter en Henry daaruit verdwenen en toen iedereen (en de wereld) die in aanraking met Peter is gekomen en zaken die door Peter gebeurd zijn terug gedraaid zijn of aangepast, in hun hoofd.. als valse herinneringen.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus Peter moet een manier vinden om zijn tijdlijn te creëren want die bestaat niet meer ?
Die bij Broyles zit is waarschijnlijk wel de echte, en Alt Nina zal wel een shapeshifter zijn, net zoals de Alt Broylesquote:Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga er van uit dat de Nina die door Broyles gedetineerd werd dan toch de echte Nina is maar dat Alt Nina of shapeshifter Nina af en toe Massive Dynamic infiltreerde voor de cortexaphan.
Oh dat is waar ook. Dat klinkt wel logisch ja, vond namelijk ook al dat die Nina op 'het bureau' wel erg goed kon acteren. Hoezo ben je zo scherp op dit uur hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga er van uit dat de Nina die door Broyles gedetineerd werd dan toch de echte Nina is maar dat Alt Nina of shapeshifter Nina af en toe Massive Dynamic infiltreerde voor de cortexaphan.
Ik zeg toch niet dat je geen gelijk hebtquote:
Ik begrijp er ook niet zo heel veel meer van, maar Peter is toch al in de juiste tijdlijn? Hij was gewist van deze tijdlijn waardoor sommige gebeurtenissen zijn veranderd. Hij is nu dus toch eigenlijk al officieel in de tijdlijn?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:11 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik ookJammer dat dat niet is gebeurd, maar misschien maar goed ook anders zouden we er misschien nooit achterkomen wat zijn plannen waren.
[..]
Trouwens, Joost mag weten hoe Peter de 'toekomst met zijn Olivia' gaat fixen. Vraag me dan af of hij dan weer officieel in de tijdlijn terecht komt, wat misschien zal betekenen dat alles weer wordt hersteld inclusief de baby. Maar dan zou ik me eigenlijk geen gelukkige toekomst met zijn Olivia kunnen voorstellen als die baby bestaat. Lijkt me toch niet dat hij een toekomst kan fixen zonder die baby. Dan zit hij ook weer met schuldgevoelens enzo. Moet zeggen, mooie serie om over te praten![]()
Je haalt tijdlijn en universum door elkaarquote:Op zondag 26 februari 2012 00:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niet zo heel veel meer van, maar Peter is toch al in de juiste tijdlijn? Hij was gewist van deze tijdlijn waardoor sommige gebeurtenissen zijn veranderd. Hij is nu dus toch eigenlijk al officieel in de tijdlijn?Alleen niemand weet hóe hij weer in de tijdlijn is gekomen, dus dan kunnen al die gebeurtenissen waar Peter iets mee te maken hebben gehad niet meer teruggedraaid worden. Dus ook niet die baby, want die baby was toch sowieso van de tijdlijn met de rooie Olivia? En hij zit nu in de tijdlijn met de blonde Olivia
Pff vaag gedoe
Nou, ik zie het dat hij inofficieel in de tijdlijn zit. Hij moet eigenlijk gewist zijn, maar dat is hij dus niet. Aangezien er geen invloeden van hem te bekennen zijn zit hij voor mij dus niet officieel in de tijdlijn, Hij is gewoon een of andere man die niemand zich kan herinneren, maar toch zijn weg moet vinden. En ja, het is inderdaad nog de vraag of er überhaupt dingen kunnen worden teruggedraaid en hoe (zoals die baby). Ja, zat dus ook te denken of die baby er nog ooit komt of niet. Je hebt daar misschien wel een punt ja. Misschien kan er niets worden teruggedraaid. Wel zielig voor Peter dan aangezien hij zich álles kan herinneren, inclusief zijn zoon die hij misschien nooit meer zal hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niet zo heel veel meer van, maar Peter is toch al in de juiste tijdlijn? Hij was gewist van deze tijdlijn waardoor sommige gebeurtenissen zijn veranderd. Hij is nu dus toch eigenlijk al officieel in de tijdlijn?Alleen niemand weet hóe hij weer in de tijdlijn is gekomen, dus dan kunnen al die gebeurtenissen waar Peter iets mee te maken hebben gehad niet meer teruggedraaid worden. Dus ook niet die baby, want die baby was toch sowieso van de tijdlijn met de rooie Olivia? En hij zit nu in de tijdlijn met de blonde Olivia
Pff vaag gedoe
Oké nog 1 reactiequote:Op zondag 26 februari 2012 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft iedereen hier, bij elke aflevering op de Observer gelet? Bedoel meer gespot?
En The Glyphs? Want dat is opzich ook best bizar
Haha, ja ik wist het eerst ook niet 100% zeker van de Observers, wel een paar gespot maar wist niet echt dat ze elke aflevering er warenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:16 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Oké nog 1 reactieIn het begin wist ik geeneens dat de observer in iedere aflevering was. Wist het pas toen ik op fringepedia las en let af en toe weleens op. Vaak vergeet ik het omdat ik té geconcentreerd ben op het verhaal
Op de glyphs let ik nooit want de letter weet ik niet uit mijn hoofd. Observers kan (soms met moeite) nog wel spotten, maar glyphs in mn eentje ontcijferen wordt me teveel. Dat laatste lees ik gewoon allemaal na.
Oké wat is dit een rot topic om niet in te reagerenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, ja ik wist het eerst ook niet 100% zeker van de Observers, wel een paar gespot maar wist niet echt dat ze elke aflevering er waren
Glyphs is mij eigenlijk nooit opgevallen, kijk wel altijd of ik het 123 ergens van herken uit Fringe
Meer dan 1 toch eigenlijk?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Oké wat is dit een rot topic om niet in te reagerenEr is volgens fringepedia één aflevering waarin de observer niet te zien is. Weet niet of ze dit wel 100% kunnen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 01:22 schreef Goofoyou het volgende:
Eeeh...die spoiler...dat is materiaal voor een nieuwe dag![]()
Misschien heb ik het dan verkeerd onthouden of heb ik oude informatie. Geen energie meer om alles nu na te gaan zoeken
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:42 schreef SLP_ het volgende:
Pff als ik er over nadenk raak ik zo in de war van mn denksels dat ik niet meer weet waar ik nou over na aan het denken was
Nee dat kan natuurlijk dan weer niet inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik ook zat te denken.. als September nu gewoon (nog wat verder) terug in de tijd gaat en Alt-Walter deze keer niet afleid.. dan zou er niks aan de hand zijn toch?Maarja dan is er geen serie
Als de bedoeling is dat dat kind van Peter en Olivia de sleutel is kan het alsnog, Olivia met haar ability is al eens naar de andere universe gegaan en daar had zei Peter ontmoet als ik mij niet vergis, dan zou het nu alleen andersom zijn, Peter wordt genezen in red, blue olivia gaat naar de red universe, ontmoet Peter, valt voor Peter.. na wat jaartjes boinkboink, bidibapdiebooooo Henry!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk dan weer niet inderdaad
Ja weetje ik probeer vaak niet eens te gissen naar de volgende aflevering. Ik kijk ook bijna nooit promo'squote:Op zondag 26 februari 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als de bedoeling is dat dat kind van Peter en Olivia de sleutel is kan het alsnog, Olivia met haar ability is al eens naar de andere universe gegaan en daar had zei Peter ontmoet als ik mij niet vergis, dan zou het nu alleen andersom zijn, Peter wordt genezen in red, blue olivia gaat naar de red universe, ontmoet Peter, valt voor Peter.. na wat jaartjes boinkboink, bidibapdiebooooo Henry!
Denk ik
Maargoed ik ga me richten op MMA en sowieso boeit dit niet, want de serie gaat zoals hij gaat dus.. maar het zou moeten kunnen, alleen waarom September dat niet un-do'd geen idee.
Niet? Ik vind dat altijd wel leuk, net als cliff hangers.. dat je ongeduldig wordt en dat je wilt weten wat er komtquote:Op zondag 26 februari 2012 02:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja weetje ik probeer vaak niet eens te gissen naar de volgende aflevering. Ik kijk ook bijna nooit promo's
Ik weet nieteens meer wie Sam Weiss is. Maar ik merk dat Amerikanen wel gek zijn op dit soort verborgen grappen. Op het moederbord van mijn drumcomputer uit 1985 zou staan: "sulraW eht si lauP" of "Loonie Tunes World Tour". En dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op zondag 26 februari 2012 01:07 schreef Goofoyou het volgende:
.
Vraag me nog steeds af of de gemiddelde kijker daar alert op moest zijn of dat het gewoon iets randoms was waar we geen aandacht aan moeten besteden.
Wellicht kunnen wij een mini-meet houden met de mensen hier om erover te praten.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:06 schreef SLP_ het volgende:
Maar 4 weken er naar toe leven is wel lang
Leuker idee om de final met z'n allen te kijken,quote:Op zondag 26 februari 2012 02:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wellicht kunnen wij een mini-meet houden met de mensen hier om erover te praten.
Ik wil juist zoveel mogelijk verrast worden. Ik haat spoilersquote:Op zondag 26 februari 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Ik vind dat altijd wel leuk, net als cliff hangers.. dat je ongeduldig wordt en dat je wilt weten wat er komtbeetje er naar toe leven.
Ik kom nooit buiten dus.. tenzij het bij mij gekeken wordt..quote:Op zondag 26 februari 2012 02:18 schreef FL_Freak het volgende:
Maar ff serieus. De series finale met z'n allen kijken tegen die tijd?
Ik denk van wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:53 schreef PPL het volgende:
Is nu de conclusie dat Henry geboren was bij de verkeerde Olivia en dat dit moet worden rechtgetrokken?
Sam Weiss was die man in die bowlingbaan die Olivia moest helpen herstellen van een of ander iets. Volgensmij had zij zo'n spastische arm of weetikveelwatquote:Op zondag 26 februari 2012 02:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet nieteens meer wie Sam Weiss is. Maar ik merk dat Amerikanen wel gek zijn op dit soort verborgen grappen. Op het moederbord van mijn drumcomputer uit 1985 zou staan: "sulraW eht si lauP" of "Loonie Tunes World Tour". En dat slaat echt helemaal nergens op
Jep, dat denk ik welquote:Op zondag 26 februari 2012 09:53 schreef PPL het volgende:
Is nu de conclusie dat Henry geboren was bij de verkeerde Olivia en dat dit moet worden rechtgetrokken?
Oh, Mr. X kan ik me echt nauwelijks herinnerenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me af of er nog ooit wat gedaan wordt met die Mr X in die zeppelin / LSD trip toen.. die Olivia ging vermoorden.. dat is net als Sam Weiss helemaal weg![]()
Nou las ik wel dat er Mr. X op de monitor stond in het lab, maar dat zou kunnen omdat ze zo September noemde omdat ze zijn naam niet wisten, maar bij Fringe is het vaak geen toeval.. (September tegen Olivia: You have to die)
Nu denk ik juist dat dát het probleem is.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:17 schreef Goofoyou het volgende:
Jep, dat denk ik welPeter is voortbestemd om met Olivia een toekomst te hebben en niet Fauxlivia en hun baby. Ben benieuwd hoe Peter dit gaat aanpakken.
Belangrijk imho is het gedeelte You have managed to return.quote:"When you made the sacrifice to step into that machine, you were not the only one who ceased to exist. So would he. I believed at the time that would be the end of it. I cannot explain, but it is clear that I was wrong. You have managed to return in physical form. I suspect... This will provide an opportunity for you to put things right. She is the one... The Olivia Dunham from whom your shared future was meant to spring. This must be, and everything will be as it was intended. You must find a way." - The Observer (to Peter, )
Hoe bedoel je? Afspreken en met z'n allen op de bank gaan zitten of zorgen dat iedereen op dezelfde tijd de finale kijkt en dat de hel lost barst in dit topic?quote:Op zondag 26 februari 2012 02:18 schreef FL_Freak het volgende:
Maar ff serieus. De series finale met z'n allen kijken tegen die tijd?
Wacht, dit snap ik niet. Hoe bedoel je feitelijk gelijk? Onze Olivia en Fauxlivia (rode haar, ander universum) zijn twee verschillende mensen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Nu denk ik juist dat dát het probleem is.
Henry had niet geboren moeten worden uit Peter en Fauxlivia, maar uit Peter en Ourlivia.
Ourlivia, die feitelijk gelijk is aan Amberlivia maar waar langzaam de herinneringen van het blauwe universum in terugvloeien.
Dit mede door de invloed van Cortexiphan.
Ik denk dat het een kwestie van tijd is dat er iets wordt gevonden / iets gebeurd waardoor ook anderen, zoals, Walter, zich de herschreven tijdslijn zullen herinneren.
Ourlivia - Blauw (primaire universum zoals we vanaf seizoen 1 kennen).quote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef Goofoyou het volgende:
Wacht, dit snap ik niet. Hoe bedoel je feitelijk gelijk? Onze Olivia en Fauxlivia (rode haar, ander universum) zijn twee verschillende mensen.
Nee, volgensmij is nog niets zeker, zie post #167. Als de serie wordt geannuleerd zouden ze aan het eind van dit seizoen wel zo'n einde hebben dat als serie-einde kan gelden.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:33 schreef Adelante het volgende:
Komt er nog een seizoen 5 of zijn het straks de laatste 8 afleveringen???
Oh op die manier. Voor mij is dan Ourlivia hetzelfde als Amberliviaquote:Op zondag 26 februari 2012 18:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Ourlivia - Blauw (primaire universum zoals we vanaf seizoen 1 kennen).
Fauxlivia - Rood ('The Other Side', hier is Peter gestolen).
Amberlivia - Huidige blauwe universum waaruit Peter gewist was (poging tot).
Amber verwijst naar de titelsequence aan het begin van de episodes van seizoen 4.
Dus eigenlijk zijn we het eens en bedoelen we hetzelfde.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:05 schreef Goofoyou het volgende:
Oh op die manier. Voor mij is dan Ourlivia hetzelfde als AmberliviaIk maak geen verschil tussen die Olivia's. Voor mij is het dezelfde Olivia alleen minus Peter en heb er geen aparte benaming voor. Maar ik snap het nu!
Komen de observers van Henry dan? In elk geval is September een wetenschapper van "een van de mogelijke toekomsten van de mensheid" zoals hij zelf zei. Uit een andere tijdlijn dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef SilentChaos het volgende:
Goeie Ep wel, die oerknal
Maar ik begreep dat die Henry zo belangrijk was voor de observers omdat hij de grondlegger is van de machine waardoor zij een "tijdloos" bestaan konden leiden...
Maar nu er geen Henry is, hadden de observers toch eigenlijk ook niet meer kunnen bestaan??
Dat is de vraag, maar het is duidelijk dat Henry (en Peter/Olivia) erg belangrijk zijn voor September, zoals ik al zei misschien heeft hij het verhaal beter door dan de andere observers wat voor rol hun spelen in de geschiedenis.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Komen de observers van Henry dan? In elk geval is September een wetenschapper van "een van de mogelijke toekomsten van de mensheid" zoals hij zelf zei. Uit een andere tijdlijn dus.
Nee afgelopen vrijdag was er niksquote:
Dus als Peter naar zijn eigen bekende wereld terugwilt, zal er een nieuwe dimensie moeten worden gecreeerd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:04 schreef PPL het volgende:
Bijna... de nuance ligt volgens mij iets anders.
Peter is niet gewist uit de geheugens, maar gewist uit de tijdlijn.
De dimensie is verder hetzelfde minus Peter.
Nee, er moet een stukje collectief geheugen worden bijgeplaatst in de huidige dimensie.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus als Peter naar zijn eigen bekende wereld terugwilt, zal er een nieuwe dimensie moeten worden gecreeerd?
Op 15 maart wordt begonnen met de laatste 8 afleveringen, die in 8 weken achter elkaar worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef maurisioo het volgende:
Maar is het seizoen nou bij episode 14 afgelopen of komen de andere afleveringen nog?
Oke, en komt er daarna geen nieuw seizoen meer, of zijn dat echt de allerlaatste afleveringen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Op 15 maart wordt begonnen met de laatste 8 afleveringen, die in 8 weken achter elkaar worden uitgezonden.
Is nog onbekendquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oke, en komt er daarna geen nieuw seizoen meer, of zijn dat echt de allerlaatste afleveringen?
Ik dacht 23 maart?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Op 15 maart wordt begonnen met de laatste 8 afleveringen, die in 8 weken achter elkaar worden uitgezonden.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even de komende week door te komen![]()
Ik dacht even dat ik in de babestopic zat te kijkenquote:
Ho ja, ik weet niet hoe ik bij deze week donderdag kwamquote:
Ik ben aan het overwegen die 8 weken alles op te sparen, maar ik weet niet of ik dat zou kunnenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:44 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Ho ja, ik weet niet hoe ik bij deze week donderdag kwam![]()
Ben nog steeds te blij met de terugkeer van Community denk ik..
Thanks voor de correctie!
Idd de laatste 8 afleveringen in acht opeenvolgende weken, beginnend op 23 maart.
Waarom zou je?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen die 8 weken alles op te sparen, maar ik weet niet of ik dat zou kunnen![]()
Ik vind het feit dat je moet wachten juist een van de dingen die horen bij de spanning. Ik zou het niet opsparen als ik jou wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen die 8 weken alles op te sparen, maar ik weet niet of ik dat zou kunnen![]()
Haha dat wou ik bij een andere serie eerst ook doen, maar ja dan moet je dus wel overal opletten dat je geen spoilers ziet of die dingenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet doen inderdaad! Ik merk dat als ik eenmaal bij ben met een serie, dat ik ook veel aandachtiger kijk. Bij Fringe kan dat geen kwaad denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dafuq? Heb ik iets gemistquote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef Nickske1912 het volgende:
Via spoilertv.com:
Thanks to Eleftheria_K for the heads up that at WonderCon2012. Jeff Pinker says there is a 70/30 chance that the show will be back
Die zijn er al hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Ow.. Nu wordt ik nieuwsgierig maar ik zal moeten wachten totdat de subs beschikbaar zijn...
http://www.addic7ed.com/s(...)ort_Story_About_Lovequote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Ow.. Nu wordt ik nieuwsgierig maar ik zal moeten wachten totdat de subs beschikbaar zijn...
Heb de aflevering al gedownload maar wacht ook op nl subs. Vind het altijd zo jammer om het met Engelse ondertiteling te kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Dacht ik ook bij het einde.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:13 schreef SLP_ het volgende:
She is your OliviaEn omg ik ben echt een sucker voor dit soort eindes
Maar het is gewoon zó lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |