Das al de derde die zo binnen komt.quote:
Echt hè. Ik zal wel een complete noob zijn, maar met internet kan zoveel, dus waarom kan een stream niet gelijk lopen met een FM-uitzending?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
Oh wacht stream vertraging, ik hoor hem nu pas.
FM radioquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
Oh wacht stream vertraging, ik hoor hem nu pas.
Veel meer verbindingen dus loopt internet achter op de fm.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hè. Ik zal wel een complete noob zijn, maar met internet kan zoveel, dus waarom kan een stream niet gelijk lopen met een FM-uitzending?
Ik wil enen grizzly jonguh kut.quote:
dat is het ergste van het verhaal. Je moeder meenemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:21 schreef FZN05 het volgende:
Nee! Dyanne is vannacht assistente bij Giel! Omg, die blijft gewoon tot 07:00u, met haar moeder natuurlijk.
Dat is inderdaad net 1 stap verder dan de meeste 3fm-rukkers hier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat is het ergste van het verhaal. Je moeder meenemen.
Ik kon nog tenminste een vriendin meenemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad net 1 stap verder dan de meeste 3fm-rukkers hier.
Ik ga dus pas minimaal om 4 uur slapen.quote:
niet meer. had er problemen mee, weet alleen niet meer precies wat..quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gebruikt er hier Last.fm/Dutch Radio Scrobbler?
verkapte "ik geloof nog wel in Sinterklaas" post...quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:16 schreef themauster het volgende:
Homo sapiens![]()
Sinterklaas is hier net langs geweest en heeft een tv van 107 cm geleverd
Onze 82 cm tv gaat nu naar de slaapkamer waar nu nog een oud jaren 80 model staatquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkapte "ik geloof nog wel in Sinterklaas" post...
gefeliciteerd man. ik zit er een beetje aan te denken mn 82cm-tv te upgraden naar dezelfde maat. Eerst maar eens bij mn ouders kijken hoe dat eruitziet
ik ga sowieso eerst mijn nieuwe bril afwachten. die mag ik in februari of maart gaan uitzoeken en vooral mijn rechterglas in aan vervanging toe...quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Onze 82 cm tv gaat nu naar de slaapkamer waar nu nog een oud jaren 80 model staat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)agen_op_komst__.htmlquote:Koudere dagen op komst
Van onze weerman
SOEST - Na een nat weekeinde komt ons land maandag tot in de loop van woensdag onder invloed van een koudere noordwestelijke stroming. Op 5 december is er de eerste kans op hagel- en natte sneeuwbuien. Ook dinsdag vallen er winterse buien met een klap onweer, maar er zijn ook zonnige momenten.
Pin je goed vast op het woord "kans", ik heb in de afgelopen week vanalles aan verwachtingen langs zien komen, tot een storm met orkaankracht aan toe... Mensen zijn echt over de zeik dat het slechts een windkracht 7 gaat wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)agen_op_komst__.html
dasoo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Pin je goed vast op het woord "kans", ik heb in de afgelopen week vanalles aan verwachtingen langs zien komen, tot een storm met orkaankracht aan toe... Mensen zijn echt over de zeik dat het slechts een windkracht 7 gaat worden![]()
Edit: 3FM-topic, dacht dat ik in dasoo postte![]()
![]()
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen: De atmosfeer staat op ontploffen #463 : Stormachtige pakjesavondquote:
daar was ik nooit opgekomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen: De atmosfeer staat op ontploffen #463 : Stormachtige pakjesavond
Zeer vermakelijk topic bij wat extremer weer! Of als er iets extreems in de kaarten staat, zoals afgelopen week (zware storm)quote:
Op Onweer online waren ze ook goed over de zeik dat de storm niet doorgingquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Pin je goed vast op het woord "kans", ik heb in de afgelopen week vanalles aan verwachtingen langs zien komen, tot een storm met orkaankracht aan toe... Mensen zijn echt over de zeik dat het slechts een windkracht 7 gaat worden![]()
Edit: 3FM-topic, dacht dat ik in dasoo postte![]()
![]()
Ik snap dat dus niet... Het zijn verwachtingen, vaak op de langere termijn. Iedereen maakt elkaar en zichzelf de kop gek en vervolgens kwaad worden als de verwachting een paar dagen later niet uitkomtquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Op Onweer online waren ze ook goed over de zeik dat de storm niet doorging.
Inderdaad, nu staan daar bijvoorbeeld verwachtingen dat het volgende week gaat sneeuwen, zul je zien er gaat geen vlok vallen. Worden ze daar weer allemaal boos op elkaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet... Het zijn verwachtingen, vaak op de langere termijn. Iedereen maakt elkaar en zichzelf de kop geken vervolgens kwaad worden als de verwachting een paar dagen later niet uitkomt![]()
Speculeren is hartstikke leuk, helaas verwarren mensen dit met waarheid
t komt bij mij een beetje over als 1 grote kneuzenkermisquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu staan daar bijvoorbeeld verwachtingen dat het volgende week gaat sneeuwen, zul je zien er gaat geen vlok vallen. Worden ze daar weer allemaal boos op elkaar.
Ja, geniaal! Ik lees dat soort sites graagquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu staan daar bijvoorbeeld verwachtingen dat het volgende week gaat sneeuwen, zul je zien er gaat geen vlok vallen. Worden ze daar weer allemaal boos op elkaar.
waar luister jij in vredesnaam naar? ik hoor hier toch echt REM en Kate Pearsonquote:
Dat nummer hiervoor!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar luister jij in vredesnaam naar? ik hoor hier toch echt REM en Kate Pearson
ehm...dat was toch 1000years van The Coral? of zit daar een appelsap in die ik niet ken?quote:
klopt. leg uit!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat nummer hiervoor!
Oh wacht... Je hebt ws de laatste Stenders eetvermaak niet geluisterd en snap je de grap niet![]()
Zie edit. In de laatste week Eetvermaak had Ilse de MH. Stenders vond The Coral veel beter en kondigde dit nummer aan als de MH van Ilsequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...dat was toch 1000years van The Coral? of zit daar een appelsap in die ik niet ken?
heldquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie edit. In de laatste week Eetvermaak had Ilse de MH. Stenders vond The Coral veel beter en kondigde dit nummer aan als de MH van Ilse
verder alles goed jongen?quote:
jij niet! Stenders!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?quote:
Weekeinde Rick.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij niet! Stenders!De spoiler voorkomt dat ik alsnog in een diepe herfstdepressie raak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ketterquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm uit. ff afwassen en dan een beetje gamen tot ik honger krijg
tabee
luisterde ik altijd toen hij nog bij 538 zatquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Rick & Lous. Prettig weekendprogramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |