Ik ook niet, maar ik blíjf de uitslag wantrouwen, dat was bij beide mogelijke uitslagen namelijk zo geweest. Als Charly gewonnen had van deze twee, omdat John De Mol ons te graag één specifiek persoon door de strot duwt, en nú omdat John misschien ingegrepen heeft vanwege de geloofwaardigheid van het programma (door hetgene wat ik hiervóór zei).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:45 schreef iBenny het volgende:
Dit had ik van te voren dus echt niet verwacht!
![]()
Heb je ook wel een punt iddquote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:13 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik blíjf de uitslag wantrouwen, dat was bij beide mogelijke uitslagen namelijk zo geweest. Als Charly gewonnen had van deze twee, omdat John De Mol ons te graag één specifiek persoon door de strot duwt, en nú omdat John misschien ingegrepen heeft vanwege de geloofwaardigheid van het programma (door hetgene wat ik hiervóór zei).![]()
Hallelujah van Lisa vind ik de beste winnaars-single ooit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:24 schreef ranja het volgende:
Chris
Ik heb geen idee welke kant hij op zal gaan na The Voice, balladachtige luisterliedjes of wat meer rock of toch meer de coldplay/snow patrol kant op, maar voorlopig is hij wel m'n favoriet van de finalisten.
Time After Time als eerste single, tja. je moet wat. Gelukkig niet zo'n draak van een nummer als wat z'n zus kreeg toebedeeld.
Ik ben ook blij dat Chris door is. Is het toch nog een leuke finale met hem, maar ook met Iris. Chris heeft een heel gevoelige stem. Ik vind hem wel iets voor die balladachtige luisterliedjes. Toen hij a-team zong, werd ik helemaal verliefd op z'n stem.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:24 schreef ranja het volgende:
Chris
Ik heb geen idee welke kant hij op zal gaan na The Voice, balladachtige luisterliedjes of wat meer rock of toch meer de coldplay/snow patrol kant op, maar voorlopig is hij wel m'n favoriet van de finalisten.
Time After Time als eerste single, tja. je moet wat. Gelukkig niet zo'n draak van een nummer als wat z'n zus kreeg toebedeeld.
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:54 schreef UltraR het volgende:
[..]
Hallelujah van Lisa vind ik de beste winnaars-single ooit.
Eens. Ik dacht ook aan een ingreep. Ik snap alleen niet waarom hij het niet verder heeft doorgevoerd in de teksten van N&S?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:13 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik blíjf de uitslag wantrouwen, dat was bij beide mogelijke uitslagen namelijk zo geweest. Als Charly gewonnen had van deze twee, omdat John De Mol ons te graag één specifiek persoon door de strot duwt, en nú omdat John misschien ingegrepen heeft vanwege de geloofwaardigheid van het programma (door hetgene wat ik hiervóór zei).![]()
Op nummer 6quote:Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Eens. Ik dacht ook aan een ingreep. Ik snap alleen niet waarom hij het niet verder heeft doorgevoerd in de teksten van N&S?
Chris deed het gooooooeeeeeeed in de finale. Staat zijn pokerface ook al ergens bovenaan in itunes?
quote:
Fraaie toonmisser rond 2 minuten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |