in amsterdam begin ik daar niet aan hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
niemand leeell dronken gevoerd dus? jmr jrmr
hehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef leeell het volgende:
[..]
in amsterdam begin ik daar niet aan hoor
tevens had ik de laatste fatsoenlijke trein richting leidenquote:
gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens had ik de laatste fatsoenlijke trein richting leiden
we misten je wel hoorquote:
da.quote:
hoe gaat het met je raam nu?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef Maringo het volgende:
Anders laat je je bier uit je handen pleuren omdat de eerste lawinepijl van het jaar vlak voor je raam knaltTuig van de laagste richel hierzo
Die trilt nog na. Die schrok misschien nog meer dan ik eh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe gaat het met je raam nu?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat was vroeg...
geslaagde meet?
Ja echt schrikken dat, jeetje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die trilt nog na. Die schrok misschien nog meer dan ik eh!TUIG!
heel raar jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt schrikken dat, jeetje.Echt raar.
Ja kloptquote:Op zaterdag 3 december 2011 08:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij kon mij maanden geleden al gemeet hebben.
Ja hoiquote:
ja en hoequote:
Ja, hoi.quote:
Heb jij ook mongooltje in een rolstoel gespeeld vannacht dan?quote:
Nee, teveel bier gedronken en weer bij mijn rugby scharrel blijven crashen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook mongooltje in een rolstoel gespeeld vannacht dan?
Ik heb er weinig vertrouwen in.quote:
Volgende keer beter! Als we dan meteen naar de binnenstad gaan is het opgelostquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef Intronic het volgende:
Haha bazen allemaal. Hork, jammer dat je niet mee kon man!
Idemquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in.
Nu pas wakkerquote:
WAT?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef Patje1987 het volgende:
Bijna thuisecht 50 euro aan reizen uitgegeven aids OV
Jij hebt wel pech qua OVkosten ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef Patje1987 het volgende:
Bijna thuisecht 50 euro aan reizen uitgegeven aids OV
Die had vandaag om 11 uur al afgesproken met zn vriendinquote:
Dan ga ik niet BOBben!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgende keer beter! Als we dan meteen naar de binnenstad gaan is het opgelost
[..]
Idem
[..]
Nu pas wakker
[..]
WAT?de tering!
Verrek ja!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef Intronic het volgende:
Ja beter meteen in de stad afspreken inderdaad, tevens is Yvonne lief want ik mag weer posten.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef Intronic het volgende:
Ja beter meteen in de stad afspreken inderdaad, tevens is Yvonne lief want ik mag weer posten.
Oh mag jij weer posten, wauw niet opgevallenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef Intronic het volgende:
Ik had zoveel moeite met een parkeerplaats vinden in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]!
Yep, dan kom ik gewoon met de trein, pak ik wel een nachtbus terug, vanuit de Arena is dat een stuk lastiger. En al helemaal als je de auto daar laat staan
Nou, valt me tegen schatjequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh mag jij weer posten, wauw niet opgevallen
De tering, dat soort prijzen zijn wel debiel hoor, het OV is nog goedkoperquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had zoveel moeite met een parkeerplaats vinden in Amsterdam.
Uiteindelijk op Waterlooplein geparkeerd. 5 euro per uurWe waren 25 euro kwijt aan parkeerkosten. En we konden bijna de al gesloten parkeergarage niet in
Ha, ik ook, bij de Arenaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
En ik stootte keihard mijn kop tegen een slagboom ofzo die ik niet zag hangen.
Je gebruikt de correcte woorden. Een beetje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou, valt me tegen schatje.
Iedereen nog beetje levend?
Ik bij de parkeergarage waar wij daarna stonden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ha, ik ook, bij de Arenakutslagbomen!
En dan heb je al die P+R parkeerplaatsen. Bij Arena is er ook eentje. Kan je voor 5 euro parkeren én krijg je nog een OV kaartje ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had zoveel moeite met een parkeerplaats vinden in Amsterdam.
Uiteindelijk op Waterlooplein geparkeerd. 5 euro per uurWe waren 25 euro kwijt aan parkeerkosten. En we konden bijna de al gesloten parkeergarage niet in
nee wander dan, tussen trein en perron geflikkerd heel zijn poot ligt openquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
En er zit er een bij het olympisch stadionquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan heb je al die P+R parkeerplaatsen. Bij Arena is er ook eentje. Kan je voor 5 euro parkeren én krijg je nog een OV kaartje ook.
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
4 uur slaapquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Intronic het volgende:
Ik ben eigenlijk verrassend helder, heb ook wel goed geslapen.
Amsterdam heeft er wel meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En er zit er een bij het olympisch stadion
Ik had mij de dag ook erger voorgesteld. Man oh man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Intronic het volgende:
Ik ben eigenlijk verrassend helder, heb ook wel goed geslapen.
Ja hoe kreeg hij dat voor elkaar en nog belangrijker zijn er foto's van?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
nee wander dan, tussen trein en perron geflikkerd heel zijn poot ligt open
Stel je aan, je rolde pas om 3 uur je bed uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had mij de dag ook erger voorgesteld. Man oh man.
Als ik naar de binnenstad ga parkeer ik mn auto in Purmerend en pak dan de busquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Amsterdam heeft er wel meer
Als ik naar de binnenstad ga, parkeer ik hem altijd bij Bos en Lommer.
Tekenfilmpjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb 1 uur geslapen en de rest van de ochtend met wander geken naar boes, david de kabouter en sinbad de zeemanik ben niet moe trouwens
Nee hoor, vorige week ook het weekend niet geslapen. Niets aan het handje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tekenfilmpjes![]()
Morgen zijn jullie allemaal zo brak he
Wat een held.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
nee wander dan, tussen trein en perron geflikkerd heel zijn poot ligt open
thanksquote:
Volgende keer hossel ik jou welquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thanks
Nogmaals excusesmaar geen tijd daarvoor alles. Was al vet awkward situatie dat ik in ene gauw weg moest
Hmm ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thanks
Nogmaals excusesmaar geen tijd daarvoor alles. Was al vet awkward situatie dat ik in ene gauw weg moest
Ha Haquote:
Correct, en ik heb Silk geknuffeld en rest was awkward.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb Flips nog een kusje gegeven toen zij weg ging.
Wat is dat met je Hmm?quote:
Ik voel enige HAATquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha Ha
[..]
Correct, en ik heb Silk geknuffeld en rest was awkward.
[..]
Wat is dat met je Hmm?
Nevermind.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha Ha
[..]
Correct, en ik heb Silk geknuffeld en rest was awkward.
[..]
Wat is dat met je Hmm?
Ach arm jochie toch. koetsjiekoetsjiequote:
Jij bent schattig. Succes!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach arm jochie toch. koetsjiekoetsjie
En ik ga mij voorbereiden op een volgend feestje, kusje.
Jij ook, dwerg!quote:
You're cutequote:
Haha, ja iedereen kan mij zo optillen, maarja ik heb er geen last van verderquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef Ezechielk het volgende:
De meesten waren wel wat aan de kleine kant inderdaad.
Wil jij je ff legitimeren trouwens?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, ja iedereen kan mij zo optillen, maarja ik heb er geen last van verder.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil jij je ff legitimeren trouwens?
Dit ja.quote:
Baas!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb vandaag nog niets anders op dan alcohol, maar wel honger nu ff pizza maken ofzo
Volgende keer blijf je maar langer want heb je maar heel ff gezien.quote:
Zul je zo meteen wel merken. Dan begint er iets te rommelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb vandaag nog niets anders op dan alcohol, maar wel honger nu ff pizza maken ofzo
Ik heb de video gezien ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind hem maar een galbak, daarom heb ik zijn kerstboom deels gemutileerd.
Maar dan wel eerlijk loten, jij hebt al te snoepen gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Intronic het volgende:
Monopoly moet gewoon eens flink anaal vernederd worden, de deugniet.
Nou deze is voor jou hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar dan wel eerlijk loten, jij hebt al te snoepen gehad.
Vanavond weer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar dan wel eerlijk loten, jij hebt al te snoepen gehad.
Dat kon echt niet inderdaad, volgende keer dan maar direct naar centraal, hoef ik ook niet moeilijk te doen met de autoquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgende keer blijf je maar langer want heb je maar heel ff gezien.
Volgende keer gaan we chillen in Stratum Zuid, jewait.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kon echt niet inderdaad, volgende keer dan maar direct naar centraal, hoef ik ook niet moeilijk te doen met de auto
Waares?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we chillen in Stratum Zuid, jewait.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Volgende keer kom je wel hè?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo oerbeer die er wel was.
En dan kunnen we iets uitzoeken wat wél open is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]Wij weten dan in ieder geval de weg!
Viel wel mee. Wel vol drukte..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nu een redelijk beeld van de meet.
Ik denk het niet, veel te stoer allemaal voor mij.
Voor de meet was ik met Dastan en leeellquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vond het erg lachen gister. Dus ja.
Jammer joh. Rolstoel hoogtepuntje gemist.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor de meet was ik met Dastan en leeellEn toen dacht ik daarna dat ik gewoon mee zou gaan en alles, maar op het laatste moment toch maar niet gegaan.
Waren Das en leeell daar ook bij dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jammer joh. Rolstoel hoogtepuntje gemist.
Ben ik vergetenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waren Das en leeell daar ook bij dan?
Hehe inderdaad, hoewel dat op stratum niet moeilijk isquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
En dan kunnen we iets uitzoeken wat wél open is.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:12 schreef Bastard het volgende:
Ik sta lekker in de keuken een beetje Clan pijptabak te roken.
Zegt mn vrouw in de woonkamer..*snif snif* "ik heb een pijplucht in mn mond"
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:12 schreef Bastard het volgende:
Ik sta lekker in de keuken een beetje Clan pijptabak te roken.
Zegt mn vrouw in de woonkamer..*snif snif* "ik heb een pijplucht in mn mond"
niet van mij uiteraard.quote:
even groot zijn wij jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent zo klein jij valt niet eens op op de foto
terechte constateringquote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waren Das en leeell daar ook bij dan?
Het is altijd jammer achteraf.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:18 schreef Splutje het volgende:
Jammer dat ik er niet bij was achteraf
idd, waar was je man, we hadden trein kunnen sharen zelfsquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:18 schreef Splutje het volgende:
Jammer dat ik er niet bij was achteraf
tss, waar bleef je nou stonopoly, wij hebben gewacht, maar jaaaquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mij goed vermaakt.
Sowieso, als Patje en Wander en Intronic erbij zijn is het altijd te grappig. Hele avonturen elke keer weer
We werden de trein uitgegooid bijna omdat zo'n ouwe koekwaus boos werd op onsquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef leeell het volgende:
[..]
tss, waar bleef je nou stonopoly, wij hebben gewacht, maar jaaa
Wist trouwens niet dat jij zo lang was manquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mij goed vermaakt.
Sowieso, als Patje en Wander en Intronic erbij zijn is het altijd te grappig. Hele avonturen elke keer weer
Ik was in de Melkweg. Althans vanaf 3 uurquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:20 schreef leeell het volgende:
[..]
idd, waar was je man, we hadden trein kunnen sharen zelfs
Hahahahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat jij zo lang was man
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We werden de trein uitgegooid bijna omdat zo'n ouwe koekwaus boos werd op ons_!
En jij stapte in de trein waar wij uitstapte.
ja ik weet, maarja ik was al vanaf kwart over 2 in amsterdam, en moest die avond ook nog eens verder op bezoekquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jullie gingen wel heel vroeg weg ook.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:41 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ik weet, maarja ik was al vanaf kwart over 2 in amsterdam, en moest die avond ook nog eens verder op bezoek
was lekker gisterquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tarwequote:
Hmm?quote:Op zondag 4 december 2011 12:43 schreef Maringo het volgende:
Wat een mooie dag is de vierde van December toch
Zondag chilldag voor het eerst, morgen stage maar hoef niks voor te bereiden.quote:
Ik ben vandaag jarigquote:Op zondag 4 december 2011 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zondag chilldag voor het eerst, morgen stage maar hoef niks voor te bereiden.
Maar verder geen speciale dag, dus leg uit!
De taart heeft Jan net op de grond gegooid... Maar uitnodiging krijg je nog, ooit.quote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh! Hartelijk gefeliciteerd man!![]()
Maar waar is de taart? De uitnodiging? Alles?
Argh! Balenquote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
De taart heeft Jan net op de grond gegooid... Maar uitnodiging krijg je nog, ooit.
Ik heb jouw verjaardag gemistquote:
Mjah het was leukquote:Op zondag 4 december 2011 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
Wat een weekend. Ik kan er nog steeds niet over uit. Wat een weekend.
Succes!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef LompeHork het volgende:
'middagzo, net een vacature gevonden die perfect aansluit, om de hoek nog wel (in een dorp!
) even solliciteren!
Dank! Gelukkig is het een heel direct bedrijf (bouwbedrijf en vastgoed-opkoper) dus qua mentaliteit zit het wel goedquote:
Dorpen in de buurt van Hoornquote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef LompeHork het volgende:
'middagzo, net een vacature gevonden die perfect aansluit, om de hoek nog wel (in een dorp!
) even solliciteren!
Directheid!! Ik hou drvan!quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank! Gelukkig is het een heel direct bedrijf (bouwbedrijf en vastgoed-opkoper) dus qua mentaliteit zit het wel goed
quote:
quote:
quote:Nogmaals sorry Dastan
Niet meer dan terecht! Alleen op dit moment is het er nogal kutweer en overal ligt er blubber op de wegquote:
Die dijkwerkzaamheden mogen ook wel eens over zijn, dat zou al de helft aan modder schelen...quote:Op maandag 5 december 2011 13:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet meer dan terecht! Alleen op dit moment is het er nogal kutweer en overal ligt er blubber op de weg
Wat heb je nou precies gezegd dan?quote:Op maandag 5 december 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe. Ja, nou ik bedoelde het echt niet zo rottig als het mn strot uit kwam hoor
Ik kan er wel mee omgaan, vond het zelfs relatief mildquote:Op maandag 5 december 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe. Ja, nou ik bedoelde het echt niet zo rottig als het mn strot uit kwam hoor
Ja nogal, maarja, asbest ruimen is blijkbaar een langdurige klusquote:Op maandag 5 december 2011 13:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die dijkwerkzaamheden mogen ook wel eens over zijn, dat zou al de helft aan modder schelen...
Dat hij zijn peuk vasthoud als een wijf.quote:
Ik zei hem dat ie zijn peuk nogal verwijfd vasthield. Daarna vroeg ik of er veel mensen in zijn omgeving waren die dachten dat hij homo was want dan zou dat wel eens door zijn manier van roken kunnen komenquote:
Welke UI zal ik nu doen?quote:Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat hij zijn peuk vasthoud als een wijf.
Jij was te druk met de trein uitgezet wordenquote:
Ik ga zo de patatuur aanzetten en 2 broodjes cheeseburger makenquote:Op maandag 5 december 2011 13:51 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga nu snackballetjes met satesaus eten als middageten, dat is hoe ik rol
Donequote:Op maandag 5 december 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke UI zal ik nu doen?
Verander jij die eens voor mij
Ben benieuwdquote:
Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen nuquote:
Ik heb die nog ergens volgens mijquote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jongens en meisjes, jullie weten toch nog wel hoe tof die vorige mix van mij was?
Hmm iets van Daft Punk is wel een goed idee, maar redelijk vergelijkbaar met de electro house platen die ik in gedachten hebquote:
Ja diequote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze toch? http://soundcloud.com/larsdg88/dj-surreal-mixage-from-mars
Of is dat alweer een oudere?
Dan had je daarvoor wel even langs kunnen komenquote:Op maandag 5 december 2011 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had al een afspraak om 20:00
21uur zei je pussyquote:Op maandag 5 december 2011 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had al een afspraak om 20:00
Nja vond het het parkeer geld niet waardquote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had je daarvoor wel even langs kunnen komen
Ik was in totaal ongeveer 32 euro aan parkeren kwijtquote:Op maandag 5 december 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja vond het het parkeer geld niet waard
En klote met de auto en geen pilsjes etc
Dan trappen ze me eruitquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeg er wat van dan? (heb je wss al gedaan maar ok)
quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan nog wel een paar uur slapen.
Weer de halve nacht mogen genieten van de ruzie hier in huis
Zo goed als.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]klote is dat joh, elke nacht raak?
Hij is zo kansloos en kinderachtig!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef LompeHork het volgende:
De tering, gevalletje afkickkliniek duskansloos figuur als ik het zo lees.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is zo kansloos en kinderachtig!!
En dat wordt dan volgende week 50!
Neuh hij moet zn eigen gewoon ff doodrijden ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]__________! Tering, geef dat figuur aan een leven te zoeken ofzo.
Moet haalbaar zijn, hij stapt zo goed als dagelijks dronken in de auto.quote:
quote:
Nee, hij zegt dat hij corrupt is, en derhalve niet uitgevoerd kan worden.quote:
Ik had zo'n oomquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:03 schreef Trollscience het volgende:
Gaat het over alcoholistische buren? Want daar kan ik in mee praten.
Nee erger!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:03 schreef Trollscience het volgende:
Gaat het over alcoholistische buren? Want daar kan ik in mee praten.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee erger!
Het is de nieuwe man van mijn moeder
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
I can't live with or without youuuuuuuuu
Is mooi liedje toch!!quote:
quote:
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ben ik oudste thuis?
Waarom zijn mijn ouders zo achterlijk streng?
Waarom ...?
Waarom? Nog zoveel onbeantwoorde vragen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Helaas heb ik geen antwoorden voor je!
Hihiquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zei meisje tegen mij![]()
Verdomme, ik kan niet meer quoten
Dat heb ik niet!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HihiMeisje! Je moet je adblock uitzetten dna!
Kan soms niet quoten!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zei meisje tegen mij![]()
Verdomme, ik kan niet meer quoten
eww irritant heb ik ook soms jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik niet!!
FOK! is de hele tijd al aan het falen bij mij
Oh ja traag inet is ook irritantquote:Op woensdag 7 december 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eww irritant heb ik ook soms jatrage internetverbinding
![]()
we zijn het wel vaak met elkaar eens!quote:Op woensdag 7 december 2011 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja traag inet is ook irritant
quote:Op woensdag 7 december 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoals het hoort!
Bazige mensen zitten gewoon vaak op 1 lijn!
awww klinkerquote:
Word!quote:
Dat ik het met je eens benquote:Op woensdag 7 december 2011 10:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vond het al verdacht
[..]
Hu?
Ik vind hem niet zo bijzonder eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 10:45 schreef Gewoonik het volgende:
Hoewel ik geen roker ben fiets ik al jaren langs deze muurschildering(reclame) in Leeuwarden naar het werk. Even een foto met de mobiel. Hij leek mij wel toepasselijk voor dit topic.
[ afbeelding ]
Bijzonder is het ook niet. Maar aangezien je niet meer zoveel reclame buiten ziet met betrekking tot het genot dat roken heet is het wel leuk.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo bijzonder eigenlijk![]()
Wel lief dat je aan ons dacht
Dat is wel zo. Door de betutteling zie je eigenlijk nergens meer iets van roken. De slechterik in films mag niet eens meer rokenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:33 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Bijzonder is het ook niet. Maar aangezien je niet meer zoveel reclame buiten ziet met betrekking tot het genot dat roken heet is het wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |