in amsterdam begin ik daar niet aan hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
niemand leeell dronken gevoerd dus? jmr jrmr
hehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef leeell het volgende:
[..]
in amsterdam begin ik daar niet aan hoor
tevens had ik de laatste fatsoenlijke trein richting leidenquote:
gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens had ik de laatste fatsoenlijke trein richting leiden
we misten je wel hoorquote:
da.quote:
hoe gaat het met je raam nu?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef Maringo het volgende:
Anders laat je je bier uit je handen pleuren omdat de eerste lawinepijl van het jaar vlak voor je raam knaltTuig van de laagste richel hierzo
Die trilt nog na. Die schrok misschien nog meer dan ik eh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe gaat het met je raam nu?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat was vroeg...
geslaagde meet?
Ja echt schrikken dat, jeetje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die trilt nog na. Die schrok misschien nog meer dan ik eh!TUIG!
heel raar jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt schrikken dat, jeetje.Echt raar.
Ja kloptquote:Op zaterdag 3 december 2011 08:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij kon mij maanden geleden al gemeet hebben.
Ja hoiquote:
ja en hoequote:
Ja, hoi.quote:
Heb jij ook mongooltje in een rolstoel gespeeld vannacht dan?quote:
Nee, teveel bier gedronken en weer bij mijn rugby scharrel blijven crashen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook mongooltje in een rolstoel gespeeld vannacht dan?
Ik heb er weinig vertrouwen in.quote:
Volgende keer beter! Als we dan meteen naar de binnenstad gaan is het opgelostquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef Intronic het volgende:
Haha bazen allemaal. Hork, jammer dat je niet mee kon man!
Idemquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in.
Nu pas wakkerquote:
WAT?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef Patje1987 het volgende:
Bijna thuisecht 50 euro aan reizen uitgegeven aids OV
Jij hebt wel pech qua OVkosten ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef Patje1987 het volgende:
Bijna thuisecht 50 euro aan reizen uitgegeven aids OV
Die had vandaag om 11 uur al afgesproken met zn vriendinquote:
Dan ga ik niet BOBben!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgende keer beter! Als we dan meteen naar de binnenstad gaan is het opgelost
[..]
Idem
[..]
Nu pas wakker
[..]
WAT?de tering!
Verrek ja!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef Intronic het volgende:
Ja beter meteen in de stad afspreken inderdaad, tevens is Yvonne lief want ik mag weer posten.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef Intronic het volgende:
Ja beter meteen in de stad afspreken inderdaad, tevens is Yvonne lief want ik mag weer posten.
Oh mag jij weer posten, wauw niet opgevallenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef Intronic het volgende:
Ik had zoveel moeite met een parkeerplaats vinden in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]!
Yep, dan kom ik gewoon met de trein, pak ik wel een nachtbus terug, vanuit de Arena is dat een stuk lastiger. En al helemaal als je de auto daar laat staan
Nou, valt me tegen schatjequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh mag jij weer posten, wauw niet opgevallen
De tering, dat soort prijzen zijn wel debiel hoor, het OV is nog goedkoperquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had zoveel moeite met een parkeerplaats vinden in Amsterdam.
Uiteindelijk op Waterlooplein geparkeerd. 5 euro per uurWe waren 25 euro kwijt aan parkeerkosten. En we konden bijna de al gesloten parkeergarage niet in
Ha, ik ook, bij de Arenaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
En ik stootte keihard mijn kop tegen een slagboom ofzo die ik niet zag hangen.
Je gebruikt de correcte woorden. Een beetje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou, valt me tegen schatje.
Iedereen nog beetje levend?
Ik bij de parkeergarage waar wij daarna stonden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ha, ik ook, bij de Arenakutslagbomen!
En dan heb je al die P+R parkeerplaatsen. Bij Arena is er ook eentje. Kan je voor 5 euro parkeren én krijg je nog een OV kaartje ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had zoveel moeite met een parkeerplaats vinden in Amsterdam.
Uiteindelijk op Waterlooplein geparkeerd. 5 euro per uurWe waren 25 euro kwijt aan parkeerkosten. En we konden bijna de al gesloten parkeergarage niet in
nee wander dan, tussen trein en perron geflikkerd heel zijn poot ligt openquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
En er zit er een bij het olympisch stadionquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan heb je al die P+R parkeerplaatsen. Bij Arena is er ook eentje. Kan je voor 5 euro parkeren én krijg je nog een OV kaartje ook.
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
4 uur slaapquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Intronic het volgende:
Ik ben eigenlijk verrassend helder, heb ook wel goed geslapen.
Amsterdam heeft er wel meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En er zit er een bij het olympisch stadion
Ik had mij de dag ook erger voorgesteld. Man oh man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Intronic het volgende:
Ik ben eigenlijk verrassend helder, heb ook wel goed geslapen.
Ja hoe kreeg hij dat voor elkaar en nog belangrijker zijn er foto's van?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
nee wander dan, tussen trein en perron geflikkerd heel zijn poot ligt open
Stel je aan, je rolde pas om 3 uur je bed uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had mij de dag ook erger voorgesteld. Man oh man.
Als ik naar de binnenstad ga parkeer ik mn auto in Purmerend en pak dan de busquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Amsterdam heeft er wel meer
Als ik naar de binnenstad ga, parkeer ik hem altijd bij Bos en Lommer.
Tekenfilmpjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb 1 uur geslapen en de rest van de ochtend met wander geken naar boes, david de kabouter en sinbad de zeemanik ben niet moe trouwens
Nee hoor, vorige week ook het weekend niet geslapen. Niets aan het handje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tekenfilmpjes![]()
Morgen zijn jullie allemaal zo brak he
Wat een held.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
nee wander dan, tussen trein en perron geflikkerd heel zijn poot ligt open
thanksquote:
Volgende keer hossel ik jou welquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thanks
Nogmaals excusesmaar geen tijd daarvoor alles. Was al vet awkward situatie dat ik in ene gauw weg moest
Hmm ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thanks
Nogmaals excusesmaar geen tijd daarvoor alles. Was al vet awkward situatie dat ik in ene gauw weg moest
Ha Haquote:
Correct, en ik heb Silk geknuffeld en rest was awkward.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb Flips nog een kusje gegeven toen zij weg ging.
Wat is dat met je Hmm?quote:
Ik voel enige HAATquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha Ha
[..]
Correct, en ik heb Silk geknuffeld en rest was awkward.
[..]
Wat is dat met je Hmm?
Nevermind.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha Ha
[..]
Correct, en ik heb Silk geknuffeld en rest was awkward.
[..]
Wat is dat met je Hmm?
Ach arm jochie toch. koetsjiekoetsjiequote:
Jij bent schattig. Succes!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach arm jochie toch. koetsjiekoetsjie
En ik ga mij voorbereiden op een volgend feestje, kusje.
Jij ook, dwerg!quote:
You're cutequote:
Haha, ja iedereen kan mij zo optillen, maarja ik heb er geen last van verderquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef Ezechielk het volgende:
De meesten waren wel wat aan de kleine kant inderdaad.
Wil jij je ff legitimeren trouwens?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, ja iedereen kan mij zo optillen, maarja ik heb er geen last van verder.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil jij je ff legitimeren trouwens?
Dit ja.quote:
Baas!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb vandaag nog niets anders op dan alcohol, maar wel honger nu ff pizza maken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |