WAT WAS HET MOET HET WETEN ZEG PLZquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
![]()
Rolstoel is het woord van de week.
FOK!kers die er niet bij waren
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
![]()
Jij weet hier meer van?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
![]()
VEUL!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoeveel topics gaan jullie nog openen over gister avond?
Leg dan gvd uit wat er zo grappig aan is, en anders pm/dm, je bent een mod, dus je zult het beter moeten weten toch?quote:
Mijn rolstoel is gestolenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leg dan gvd uit wat er zo grappig aan is, en anders pm/dm, je bent een mod, dus je zult het beter moeten weten toch?
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leg dan gvd uit wat er zo grappig aan is, en anders pm/dm, je bent een mod, dus je zult het beter moeten weten toch?
Omdat jij een pino bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:40 schreef Pino0 het volgende:
Waarom worden zulke topics als ik ze maak altijd meteen gesloten?
Nou wat?quote:
Ja, ik vind het hilarischquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn rolstoel is gestolennoem je dat nu grappig?
Nou? Niet zo lelijk doen tegen mij meisjen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou wat?
[..]
Ja, ik vind het hilarisch
Dat ik eerlijk ben, betekent nog niet dat ik lelijk tegen jou doequote:Op zaterdag 3 december 2011 15:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou? Niet zo lelijk doen tegen mij meisjen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |