Nee, ik gebruik het nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Lapo:
Meer mensen problemen met Microsoft Messenger?
Heb dat ook, als ik de externe schijf verwijder en weer aansluit gaat het een tijdje goed, en dan begint het weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uit het vorige topic:
Mensen, ik heb het volgende probleem. Wat te doen? Heb maanden prima kunnen werken met een externe en die aangewezen als timemachine maar opeens maakt hij geen back-up meer.
[ afbeelding ]
Wat voor probleem?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Lapo:
Vreemd dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan wel inloggen, maar hij logt om de 20 minuten uit met zo'n berichtje.
Same problem here. Gewoon op LAN. Waar het aan ligt, geen idee. Irritant? Jazeker.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef SpeedyRich het volgende:
Vraagje:
Ik wil een iphone 4 s halen, maar is ie gewoon los te halen bij de apple store ?
Ja, maar dan heb je slechts 1 jaar garantie. Bij een andere retailer zoals mediamarkt/Saturn/belcompany etc heb je minimaal 2 jaar garantie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef SpeedyRich het volgende:
Vraagje:
Ik wil een iphone 4 s halen, maar is ie gewoon los te halen bij de apple store ?
Alleen bel en media heeft hem en media is alleen in het wit en bel company is ie 50 euro duurder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je slechts 1 jaar garantie. Bij een andere retailer zoals mediamarkt/Saturn/belcompany etc heb je minimaal 2 jaar garantie.
Is waar, maar Apple doet lastig komt klanten niet tegemoet na 1jaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Alleen bel en media heeft hem en media is alleen in het wit en bel company is ie 50 euro duurder.
Tevens kan apple wel zeggen dat je 1 jaar garantie heb maar de wet in Nederland is het daarmee niet eens en gaat voor dus ook bij apple heb je gewoon 2 jaar garantie
Bij mij crashte ie steeds meteen na het opstarten (MBA/Lion), ik gebruik nu Adium en dat werkt perfect.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Lapo:
Ben er klaar mee, vandaag doet hij precies hetzelfde. Even naar jouw alternatief kijken..quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij mij crashte ie steeds meteen na het opstarten (MBA/Lion), ik gebruik nu Adium en dat werkt perfect.
Succesquote:Op zondag 4 december 2011 01:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo, Macbook verkocht. Lekker weer naar windows
Windows is ook wel fijn, maar Mac ook. Beide systemen.quote:Op zondag 4 december 2011 01:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo, Macbook verkocht. Lekker weer naar windows
systeemvoorkeuren > delen > extern beheerquote:Op zondag 4 december 2011 11:07 schreef Norrage het volgende:
Vraagje:
Ik kan niet direct vinden hoe dit het best te doen. Ik wil met mijn macbook (met Lion) een andere macbook (met Leopard...die toevalligerwijs tegenwoordig als hardeschijf en muziekspeler wordt gebruikt) mijn 2e macbook besturen. Met je iphone kan dit heel makkelijk met "Remote", bestaat er ook zoiets (of uitgebreiders) voor computer to computer?
Ik wist dat dat zo zou moeten kunnen, dank!quote:Op zondag 4 december 2011 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
systeemvoorkeuren > delen > extern beheer
http://www.apple.com/nl/remotedesktop/
Is gewoon een functie in Leopard en lion.quote:Op zondag 4 december 2011 11:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja dit kan met remote desktop.
http://www.google.nl/sear(...)&hl=en&client=safari
Ik gebruikte cord om naar mn windows pc te connecten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |