Nee, ik gebruik het nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Lapo:
Meer mensen problemen met Microsoft Messenger?
Heb dat ook, als ik de externe schijf verwijder en weer aansluit gaat het een tijdje goed, en dan begint het weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uit het vorige topic:
Mensen, ik heb het volgende probleem. Wat te doen? Heb maanden prima kunnen werken met een externe en die aangewezen als timemachine maar opeens maakt hij geen back-up meer.
[ afbeelding ]
Wat voor probleem?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Lapo:
Vreemd dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan wel inloggen, maar hij logt om de 20 minuten uit met zo'n berichtje.
Same problem here. Gewoon op LAN. Waar het aan ligt, geen idee. Irritant? Jazeker.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef SpeedyRich het volgende:
Vraagje:
Ik wil een iphone 4 s halen, maar is ie gewoon los te halen bij de apple store ?
Ja, maar dan heb je slechts 1 jaar garantie. Bij een andere retailer zoals mediamarkt/Saturn/belcompany etc heb je minimaal 2 jaar garantie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef SpeedyRich het volgende:
Vraagje:
Ik wil een iphone 4 s halen, maar is ie gewoon los te halen bij de apple store ?
Alleen bel en media heeft hem en media is alleen in het wit en bel company is ie 50 euro duurder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je slechts 1 jaar garantie. Bij een andere retailer zoals mediamarkt/Saturn/belcompany etc heb je minimaal 2 jaar garantie.
Is waar, maar Apple doet lastig komt klanten niet tegemoet na 1jaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Alleen bel en media heeft hem en media is alleen in het wit en bel company is ie 50 euro duurder.
Tevens kan apple wel zeggen dat je 1 jaar garantie heb maar de wet in Nederland is het daarmee niet eens en gaat voor dus ook bij apple heb je gewoon 2 jaar garantie
Bij mij crashte ie steeds meteen na het opstarten (MBA/Lion), ik gebruik nu Adium en dat werkt perfect.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Lapo:
Ben er klaar mee, vandaag doet hij precies hetzelfde. Even naar jouw alternatief kijken..quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij mij crashte ie steeds meteen na het opstarten (MBA/Lion), ik gebruik nu Adium en dat werkt perfect.
Succesquote:Op zondag 4 december 2011 01:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo, Macbook verkocht. Lekker weer naar windows
Windows is ook wel fijn, maar Mac ook. Beide systemen.quote:Op zondag 4 december 2011 01:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo, Macbook verkocht. Lekker weer naar windows
systeemvoorkeuren > delen > extern beheerquote:Op zondag 4 december 2011 11:07 schreef Norrage het volgende:
Vraagje:
Ik kan niet direct vinden hoe dit het best te doen. Ik wil met mijn macbook (met Lion) een andere macbook (met Leopard...die toevalligerwijs tegenwoordig als hardeschijf en muziekspeler wordt gebruikt) mijn 2e macbook besturen. Met je iphone kan dit heel makkelijk met "Remote", bestaat er ook zoiets (of uitgebreiders) voor computer to computer?
Ik wist dat dat zo zou moeten kunnen, dank!quote:Op zondag 4 december 2011 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
systeemvoorkeuren > delen > extern beheer
http://www.apple.com/nl/remotedesktop/
Is gewoon een functie in Leopard en lion.quote:Op zondag 4 december 2011 11:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja dit kan met remote desktop.
http://www.google.nl/sear(...)&hl=en&client=safari
Ik gebruikte cord om naar mn windows pc te connecten
Ja en het werkt ernstig fijn. Soms heb je gewoon even niet alle Apple functies paraatquote:Op zondag 4 december 2011 11:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is gewoon een functie in Leopard en lion.
420 euro betalen voor een gestolen iPhone.quote:Op zondag 4 december 2011 11:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Haha owja, sta ik gister te praten met iemand, sta half te luisteren en ineens zegtie ja en ik ken een gozer blablabla iphone 4s voor 420 helemaal nieuw :|
Ik : Ok regel maar.
Dus ik denk hij bluft he.. Wat doettie, pakt zn telefoon belt iemand en zegt he ik kom morgen even die laatste ophalen bij je...
Ik echt van :| okeeeeee
Duszoals t er naar uitziet een 4s komende week ...
Ga wel ff goed inspecteren of het geen kloon is ofzo
Goed inspecteren? Dat zie je al vanaf een kilometer afstand hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 11:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Haha owja, sta ik gister te praten met iemand, sta half te luisteren en ineens zegtie ja en ik ken een gozer blablabla iphone 4s voor 420 helemaal nieuw :|
Ik : Ok regel maar.
Dus ik denk hij bluft he.. Wat doettie, pakt zn telefoon belt iemand en zegt he ik kom morgen even die laatste ophalen bij je...
Ik echt van :| okeeeeee
Duszoals t er naar uitziet een 4s komende week ...
Ga wel ff goed inspecteren of het geen kloon is ofzo
Carequote:Op zondag 4 december 2011 11:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
420 euro betalen voor een gestolen iPhone.
Mja wel benieuwd iig...quote:Op zondag 4 december 2011 11:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed inspecteren? Dat zie je al vanaf een kilometer afstand hoor.
psst seal machine kopen ¿quote:
Die neppe iPhones zijn op zoveel manieren van een echte te onderscheiden, dat iedereen die ooit een iPhone of iPod Touch gebruikt heeft het binnen een minuut wel ziet. Hoe goed de buitenkant ook is nagemaakt: geen enkele kloon draait op iOS.quote:Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef -tape- het volgende:
Vriendin van me heeft laatst ook een neppe telefoon gekocht. Was alleen van echt te onderscheiden door het gebrek aan internet. Dus ook je SIM-kaart erin stoppen, is mijn advies.
boeit hem dat!quote:Op zondag 4 december 2011 11:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
420 euro betalen voor een gestolen iPhone.
Toen de 4S aangekondigd werd, wat die gozer anders behoorlijk aan het bitchen dat het zo'n teleurstelling was, en dat hij voor een Android zou gaanquote:Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef rubje het volgende:
[..]
boeit hem dat!Hij wil die Phone! 4S ( en ik eigenlijk ook wel
)
Logmein en teamviewer werken heel goed. Je hebt nl. geen gedoe met poorten die in je firewall/router moet openzetten.quote:Op zondag 4 december 2011 11:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wist dat dat zo zou moeten kunnen, dank!
Nou nou wat een moeitequote:Op zondag 4 december 2011 13:16 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Logmein en teamviewer werken heel goed. Je hebt nl. geen gedoe met poorten die in je firewall/router moet openzetten.
Ben ik gelukkig niet enige!quote:Op zondag 4 december 2011 12:12 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb net de laatste versie van ITunes gedownload maar nu kan ik geen album illustraties meer toevoegen.
Ik klik op info tonen en ga naar illustraties daar staat die wel maar rechts onderin staat er nog sleep illustratie hierheen.
Dat gezeik heb ik ook, wordt er gek van. Op iphone doet ie wel en op ebuddy ook, maar adium kan niet meer aanmelden :Squote:
Preview is absoluut geen kutprogramma. Integendeel, het is een van de beste onderdelen van Mac OS X. Ik zou het extreem missen als ik met een ander systeem zou moeten werken.quote:Op maandag 5 december 2011 14:08 schreef FUFR het volgende:
behalve dan dat het een kutprogramma is? nee, geen klachten.
Is het opgelost bij jou dan? Zo ja wat is de oplossing want ik wordt helemaal gek!quote:Op maandag 5 december 2011 08:51 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet enige!
Je moet nu meer handelingen uitvoeren om het voor elkaar te krijgen
Zeker als je Acrobat Reader gewend bentquote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Preview is absoluut geen kutprogramma. Integendeel, het is een van de beste onderdelen van Mac OS X.
Nee, er zijn alleen kant-en-klare waardes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil een giftcard van iTunes bij de mediamarkt kopen voor de feestdagen. Weet iemand of je vrij bent de prijs in te vullen, of zijn er een aantal opties?
Vaste bedragen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil een giftcard van iTunes bij de mediamarkt kopen voor de feestdagen. Weet iemand of je vrij bent de prijs in te vullen, of zijn er een aantal opties?
Moet je max 40 euro kosten. Kijk op de pricewatch van tweakers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van intern geheugen die me wil helpen met het volgende: ik heb namelijk een ultieme n00b vraag. Maar wil in mijn 'wat oudere' MBpro (15", early 2008) nieuw geheugen zetten. Ben er inmiddels achter dat ik er twee banken met 2Gb geheugen in kan zetten en dat er nu 2 banken van 1Gb inzit. Wil naar de "max" d.w.z. 4Gb.
Er zit veel prijsverschil tussen verschillende aanbieders, maar nou vroeg ik me af of dit geheugen er in gaat passen? Bij Apple vragen ze voor 4Gb dus gewoon 200 euro.
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=870529
Thnx alvast, want dan kan ik bestellen!
BTW. die MBP kan onofficieel 6GB aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van intern geheugen die me wil helpen met het volgende: ik heb namelijk een ultieme n00b vraag. Maar wil in mijn 'wat oudere' MBpro (15", early 2008) nieuw geheugen zetten. Ben er inmiddels achter dat ik er twee banken met 2Gb geheugen in kan zetten en dat er nu 2 banken van 1Gb inzit. Wil naar de "max" d.w.z. 4Gb.
Dwz één 2Gb en één 4Gb?? Ik zou nu voor 2x deze gaan:quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
BTW. die MBP kan onofficieel 6GB aan.
Volgens mij moet je er alleen om denken dat de strips passen, in de zin van het aantal pins. Verder ben je inderdaad veel goedkoper uit dan als je het bij Apple laat doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dus als ik een van deze drie zou kopen zit ik altijd goed:
http://tweakers.net/pricewatch/154529/corsair-vs2gsds667d2.html
http://tweakers.net/price(...)m-kvr667d2s5-2g.html
http://tweakers.net/price(...)td-insp6000b-2g.html
Zit hier onderling nog verschil tussen? Super bedankt!
Kan, dan moet je de harde schijf vervangen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:19 schreef dabadbass het volgende:
Kan je bij de macbook Air de harde schijf capaciteit uitbreiden of is het onmogelijk?
MacBook air vanaf model late 2010 niet. Daarvoor volgens mij wel, maar die hebben volgens mij een 1,8" HDD (geen gebruikelijke maat).quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:19 schreef dabadbass het volgende:
Kan je bij de macbook Air de harde schijf capaciteit uitbreiden of is het onmogelijk?
Heb je Lion?quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Preview is absoluut geen kutprogramma. Integendeel, het is een van de beste onderdelen van Mac OS X. Ik zou het extreem missen als ik met een ander systeem zou moeten werken.
bedankt voor de tip!quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slickk het volgende:
Ik druk gewoon op spatiebalk als ik ergens een voorvertoning van wil, werkt ook prima.
Aha, ik bedoel dus de mid 2011 modellen met flash geheugen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:41 schreef gohan16 het volgende:
[..]
MacBook air vanaf model late 2010 niet. Daarvoor volgens mij wel, maar die hebben volgens mij een 1,8" HDD (geen gebruikelijke maat).
Instellingen > Algemeen > Geluiden?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:01 schreef Koen66 het volgende:
Hallo![]()
hier een iPad newbie
Weet er hier iemand hoe ik kan zorgen dat een iPad2, nog niet naar iOS5 upgraded,
z'n klep echt dicht houdt? Volume staat op 0, maar 's nachts hoor ik hem nog vrolijk bliepen als er
bv Facebook berichtjes binnenkomen
Ik heb qua geluid ook veel gezeik met de ipad2. Op mijn oude ipad had je met het volume uit echt nergens meer een piepje. Op de ipad2 blijft hij wel "tikken" als je iets typt bijvoorbeeld, waanzinnig irritant. Heb nu alle geluidjes maar uitgezet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Instellingen > Algemeen > Geluiden?
ahhhhh... ik zie het al, de instelling 'wijzig met knoppen' staat op '0', dat wil zo te zien zeggen dat de volume knop de email en andere bliepjes met rust laat. Heb het op '1' gezet, ik denk dat het gaat helpenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Instellingen > Algemeen > Geluiden?
Vorig jaar zat er niet zoveel boeiends tussen, vaak kon ik dingen ook niet downloaden....quote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef Aether het volgende:
Apple Launches Free 12 Days of Christmas App for European Customers
Apple has launched their annual "12 Days of Christmas" iTunes Store holiday promotion for European customers. The free app download gives way free content each day from December 26th to January 6th.
[ afbeelding ]
You and your friends can download a fantastic selection of songs, music videos, apps and books for free. Each download will only be available for 24 hours. Get our special 12 Days of Christmas app to make it even easier to access your gifts while you’re on the go.
As we noted last year, the promotion has traditionally been limited to European and Canadian iTunes Stores. AppleInsider reports Canadian customers should get their own app soon. [App Store].
For those without an iOS device, Apple says to come back to iTunes on December 26th to download gifts from your computer. Though the U.S. customers are excluded from this promotion, App Store developers frequently use the holidays to hold sales on their apps. AppventCalendar is another daily free app promotion that has already started daily app freebies.
Daarop werkt het bij mij best wel slecht. Zeg maar, on-Apple's slecht.. In tegenstelling tot onder Leopard.quote:
http://support.apple.com/kb/ht1296quote:To sync contacts with your computer, choose "Sync Contacts with" within iTunes for Windows, or "Sync Address Book Contacts" on your Mac.
You can sync your contacts with:
Microsoft Outlook 2003, Microsoft Outlook 2007, Microsoft Outlook 2010 (Windows XP, Windows Vista, or Windows 7)
Windows Address Book (Windows XP)
Windows Contacts (Windows Vista / Windows 7)
Address Book (Mac OS X)
Microsoft Entourage 2004, Microsoft Entourage 2008, or Microsoft Outlook 2011 for Mac
Note: If using Microsoft Entourage, use Microsoft Entourage 2008 12.1.2 or later if syncing with Mac OS X v10.6 or later. If you would like to sync data on your Mac with Entourage, enable syncing between Entourage and Address Book.
Je kunt ook gewoon een Vodafone winkel instappen daar kunnen ze er direct een voor je activeren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:45 schreef Bajskorv het volgende:
iPhone 4s binnen... maar niemand die me ooit verteld heeft dat die micro-sims gebruiken... Gelukkig is Vodaphone vrij snel, nieuwe sim binnen 24 uur.
Oh, iemand tips voor het omzetten van mijn nummers van de oude Nokia naar de iPhone?
Best wel lang, twee weken ofzo. Ik heb me vrijwel meteen na bekend worden aangemeld, en kreeg het pakketje pas vorige week binnen. Kan even duren dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand hier met een ipod nano 1st gen die wordt omgeruild? Hoe lang heb je gewacht op het retourmateriaal?
Pf, klinkt als werk. Nee, wordt vandaag hier bezorgd, wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:16 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een Vodafone winkel instappen daar kunnen ze er direct een voor je activeren.
Ik had trouwens hetzelfde probleem met m'n iPhone 4, probeerde m'n simkaart op maat te knippen. Uiteraard vreselijk gefaald
Prima, maar ik heb geen Outlook of anderzin een contactenlijst op mijn PC. Ik kan wel een stapel vCards van mijn Nokia trekken, en vroeg me alleen of hoe ik die dan op de iPhone dump.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://support.apple.com/kb/ht1296
Oke.. en geef je nog jouw eigen praktijkervaringen door inzake de batterij en netwerk verbindingen want daar zijn nogal veel klachten over onze iOS5 bij de 4S.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:45 schreef Bajskorv het volgende:
iPhone 4s binnen... maar niemand die me ooit verteld heeft dat die micro-sims gebruiken... Gelukkig is Vodaphone vrij snel, nieuwe sim binnen 24 uur.
Geen probleem. Ik ben overgestapt omdat de huidige Nokia's ook klote zijn geworden met verbindingen, sinds de e52 (die volgens Nokia juist sterk moet zijn qua ontvangst) heeft opeens nauwelijks bereik meer in mijn eigen appartement. Heel irritant, en ligt niet aan het toestel zelf (heb 4 toestellen versleten dit jaar).quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:03 schreef rubje het volgende:
[..]
Oke.. en geef je nog jouw eigen praktijkervaringen door inzake de batterij en netwerk verbindingen want daar zijn nogal veel klachten over onze iOS5 bij de 4S.
Je Vcards in een van die programma's importeren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb geen Outlook of anderzin een contactenlijst op mijn PC. Ik kan wel een stapel vCards van mijn Nokia trekken, en vroeg me alleen of hoe ik die dan op de iPhone dump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |