Nee, ik gebruik het nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Lapo:
Meer mensen problemen met Microsoft Messenger?
Heb dat ook, als ik de externe schijf verwijder en weer aansluit gaat het een tijdje goed, en dan begint het weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uit het vorige topic:
Mensen, ik heb het volgende probleem. Wat te doen? Heb maanden prima kunnen werken met een externe en die aangewezen als timemachine maar opeens maakt hij geen back-up meer.
[ afbeelding ]
Wat voor probleem?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Lapo:
Vreemd dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan wel inloggen, maar hij logt om de 20 minuten uit met zo'n berichtje.
Same problem here. Gewoon op LAN. Waar het aan ligt, geen idee. Irritant? Jazeker.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef SpeedyRich het volgende:
Vraagje:
Ik wil een iphone 4 s halen, maar is ie gewoon los te halen bij de apple store ?
Ja, maar dan heb je slechts 1 jaar garantie. Bij een andere retailer zoals mediamarkt/Saturn/belcompany etc heb je minimaal 2 jaar garantie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef SpeedyRich het volgende:
Vraagje:
Ik wil een iphone 4 s halen, maar is ie gewoon los te halen bij de apple store ?
Alleen bel en media heeft hem en media is alleen in het wit en bel company is ie 50 euro duurder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je slechts 1 jaar garantie. Bij een andere retailer zoals mediamarkt/Saturn/belcompany etc heb je minimaal 2 jaar garantie.
Is waar, maar Apple doet lastig komt klanten niet tegemoet na 1jaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Alleen bel en media heeft hem en media is alleen in het wit en bel company is ie 50 euro duurder.
Tevens kan apple wel zeggen dat je 1 jaar garantie heb maar de wet in Nederland is het daarmee niet eens en gaat voor dus ook bij apple heb je gewoon 2 jaar garantie
Bij mij crashte ie steeds meteen na het opstarten (MBA/Lion), ik gebruik nu Adium en dat werkt perfect.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Lapo:
Ben er klaar mee, vandaag doet hij precies hetzelfde. Even naar jouw alternatief kijken..quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij mij crashte ie steeds meteen na het opstarten (MBA/Lion), ik gebruik nu Adium en dat werkt perfect.
Succesquote:Op zondag 4 december 2011 01:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo, Macbook verkocht. Lekker weer naar windows
Windows is ook wel fijn, maar Mac ook. Beide systemen.quote:Op zondag 4 december 2011 01:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo, Macbook verkocht. Lekker weer naar windows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |