zo te zien wel: https://shop.ticketscript(...)8RQ6758A/language/nlquote:
Laatste bus gaat om 22.03 uurquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo te zien wel: https://shop.ticketscript(...)8RQ6758A/language/nl
Truste..quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef Evertjan het volgende:
ik ga naar bed toe weltrusten allemaal
ik woon op 2 minuten lopen en als je matje/kussen/slaapzak meeneemt heb je slaapplaats...quote:
slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef Evertjan het volgende:
ik ga naar bed toe weltrusten allemaal
Ik slaap gewoon bij m'n vriend hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
dat wordt een trio met Cindy en drierdrosk dus!
om de 1 of andere reden heb ik het idee dat CindieY niet meedoet...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
dat wordt een trio met Cindy en drierdrosk dus!
Ik kom wel een keer als Triggerfinger weer optreed!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik woon op 2 minuten lopen en als je matje/kussen/slaapzak meeneemt heb je slaapplaats...
[..]
slaap lekker!
ik vermoed dat dat niet snel gaat gebeuren.....quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer als Triggerfinger weer optreed!
Ik denk het ook niet nee..quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat dat niet snel gaat gebeuren.....
maar mocht je ooit een slaapplaats in Lwd nodig hebben en ik woon er nog ben je welkom. zeker als je zelf slaapmateriaal meeneemt.quote:
en in LWD. 24september op Freeze Festival. en daar heb ik ze ook akoestisch gezien. was 1 van de 30gelukkigenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
dat kan denk wel even duren, die waren pas in Groningen
was erg goed. ik heb er ca 2 uur op moeten wachten, maar dat was het waardquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik was wel op Freeze, maar niet bij een van de 30. Vast mooi geweest
topband, laat dat maar aan Rob over. Maar het einde is echt daar wordt aan de deur gekloptquote:
Heb dit nummer in mijn Top2000 lijstje staanquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
topband, laat dat maar aan Rob over. Maar het einde is echt daar wordt aan de deur geklopt
ik heb geen top2000 lijst gemaakt, kon niet kiezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb dit nummer in mijn Top2000 lijstje staan :p
Ik ook niet, en alles wat ik opzocht stond er niet in, waardeloos systeen, je moet gewoon zelf artiest en titel invullen als mensen nu niet weten wat ze van bijv. Queen moeten kiezen doen ze maar Bohemian Rhapsody omdat hij bovenaan staat...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb geen top2000 lijst gemaakt, kon niet kiezen.
Mijn lijstje :quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb geen top2000 lijst gemaakt, kon niet kiezen.
Het wordt anders wel een erg lange scroll-lijst denk ik zo. En na 5 nummers uit de lijst kiezen kon je trouwens ook eigen keuzes ingevenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet, en alles wat ik opzocht stond er niet in, waardeloos systeen, je moet gewoon zelf artiest en titel invullen als mensen nu niet weten wat ze van bijv. Queen moeten kiezen doen ze maar Bohemian Rhapsody omdat hij bovenaan staat...
Ik bedoel gewoon helemaal geen scrolllijst, alleen zelf opgeven..quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het wordt anders wel een erg lange scroll-lijst denk ik zo. En na 5 nummers uit de lijst kiezen kon je trouwens ook eigen keuzes ingeven
Oh, zo. Ik las het verkeerd denk ik. Ik heb namelijk helemaal niet gestemd, dus geen idee hoe 't er uit zag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon helemaal geen scrolllijst, alleen zelf opgeven..
Zei ik maanden geleden al.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 04:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zouden we zo goed bij elkaar passen Dyanne en ik.
dat kan ik allemaal toch niet meer bijhouden joh!quote:
Mijn crush op Dyanne is al van 2010.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik allemaal toch niet meer bijhouden joh!
Ik wist toen toch niet dat het een maf wijf was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel erg een vrouw nodig geloof ik
die krijgt een soppende gleuf van radioredacteuren....quote:
nou en?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist toen toch niet dat het een maf wijf was.
Meisje wat geilt op redacteuren, heb het voorrecht om met haar te praten eens.quote:
Qua uiterlijk voldoet ze gewoon volledig.quote:
ducttape....quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Qua uiterlijk voldoet ze gewoon volledig.
En dan is ze gewoon gestoord.
Het zit ook niet mee he.
Daar voel je niets van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist toen toch niet dat het een maf wijf was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |