ben je nu toch ook? bij Radio49?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een redacteur was, ze wou behoorlijk veel met me doen.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een redacteur was, ze wou behoorlijk veel met me doen.
Het is gewoon die moeder die op 3FM geilt..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef FZN05 het volgende:
Die moeder....
Ze is 22, waarom gaat haar moeder mee?
In de freaknacht houdt haar moeder toch ook vaak de telefoon vast? Wtf...
misschein heeft ze geen handen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef FZN05 het volgende:
Die moeder....
een soort Munchhause bij Proxy dus!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is gewoon die moeder die op 3FM geilt..
Ik heb de e-mail nog, telefoonnummer gaf ze ook nog.quote:
*Zoekt op wikipedia, snapt er nog niets van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een soort Munchhause bij Proxy dus!
Idd. zo erg.Anders vind ik het ook niet meer leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, oké, zo erg dusZal er voortaan rekening mee houden.
dan denk je als moeder (of vader) dat je kind allerlei ziektes heeft of je maakt zelfs het kind ziek. zo krijgt de ouder zelf de aandacht die hij/zij graag wil.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*Zoekt op wikipedia, snapt er nog niets van.
Na wat ze allemaal tegen mij heeft gezegd ga ik er gewoon van uit dat ze niet eens vrienden heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef FZN05 het volgende:
Die moeder....
Waar en wanneer heb je haar gesproken dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Na wat ze allemaal tegen mij heeft gezegd ga ik er gewoon van uit dat ze niet een vrienden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |