Dat zal hem inderdaad zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee....ik dacht aan HenkJan Smits...
Ja en dan wat?quote:
en dan met je banketstaaf haar niet teveel marsepein doen.quote:
Ach, ik ben vrouwmoe. Ik heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan met je banketstaaf haar niet teveel marsepein doen.
agossiequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, ik ben vrouwmoe. Ik heb het opgegeven.
Het is altijd wat.quote:
nja, ik heb er toch 4 weten te versieren uiteindelijk.....en dat terwijl ik mezelf 11 jaar geleden nog volledig kansloos achtte. en nu weerquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is altijd wat.
Vind je eens een leuke dan moet ze je niet of is ze gestoord.
ik ben al bijna 30 ja! mijn moeder was toen al 12(!) jaar getrouwd! en mijn vader 8. (met elkaar jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
Gasten, jullie zijn nog hartstikke jong. Niet zeiken.
ja, jij kunt lekkere eendjes kopen met dat geld in je geldpakhuis!quote:
Bijna 30 is nog steeds jong.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben al bijna 30 ja! mijn moeder was toen al 12(!) jaar getrouwd! en mijn vader 8. (met elkaar ja)
Ik sowieso, want stiekem zou ik Dyanne nog doen ook.quote:
zo voel ik me niet......nou ja, dat is niet waar. maar ik ben niet echt bepaald actief ofzo. hoewel ik vandaag wel tegen iets leuks aanliep. maar dat is no goquote:
ik haar moederquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sowieso, want stiekem zou ik Dyanne nog doen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Je moet ook niet actief zijn. Je loopt er vanzelf tegen op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo voel ik me niet......nou ja, dat is niet waar. maar ik ben niet echt bepaald actief ofzo. hoewel ik vandaag wel tegen iets leuks aanliep. maar dat is no go
klopt, maar dat geldt voor mij vooral virtueel....quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet ook niet actief zijn. Je loopt er vanzelf tegen op.
Zelfs verlegen 'sukkeltjes'quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, maar dat geldt voor mij vooral virtueel....
ik ben nl een heel verlegen sukkeltje
ach, wie weet. voorlopig red ik mezelf primaquote:
Ik vond die van 3 weken geleden beter, was ook echt een hele goede kandidaat die avond.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
die popquiz van vorige week was echt episch
Ga dan maar voor de mannen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, ik ben vrouwmoe. Ik heb het opgegeven.
SPOILER: Vrijdag de 13 02-12-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
nee, die vond ik nogal arrogantquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond die van 3 weken geleden beter, was ook echt een hele goed kandidaat die avond.
Ik ben niet vrouwmoequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga dan maar voor de mannen.
Als je nog niet eens 18 bent en al vrouwmoe
is het je al opgevallen dat je dingetje boven je UI nu als kut op Dirk slaat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor hier een dub-step versie in!
'whap whap whap' klaar...
Hij maakte het wel waar, met zijn 13 punten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die vond ik nogal arrogant
nou, leuk liedje hoor. echt heel bijzonder en niet 14 in dozijn ofzo.
je kunt altijd nog naar importbruidjes.ru gaan!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet vrouwmoeAlleen in een nogal lastige situatie afgewezen en dat is gewoon kut.
Maar goed, leven gaat verder jongens.
ga jij nou maar in een discotheek wigglen! dan moet je de mokkeltjes van je af slaan!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij maakte het wel waar, met zijn 13 punten.
En hij kon ook wigglen als de beste.
Topquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor hier een dub-step versie in!
'whap whap whap' klaar...
Ach ik ben ik enorm leuk, kwestie van tijd tot dat iemand het ziet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt altijd nog naar importbruidjes.ru gaan!
min schoonouders kunnen geen kinderen krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik ben ik enorm leuk, kwestie van tijd tot dat iemand het ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is het je al opgevallen dat je dingetje boven je UI nu als kut op Dirk slaat?
Twee weken geleden gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij nou maar in een discotheek wigglen! dan moet je de mokkeltjes van je af slaan!
Probeer ze gewoon niet te begrijpen,dat maakt het leven veel simpelerquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet vrouwmoeAlleen in een nogal lastige situatie afgewezen en dat is gewoon kut.
Maar goed, leven gaat verder jongens.
Pooier van 3rdRock?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JaMaar ik heb nog geen idee wat ik er neer zal zetten.
De afgelopen week was nogal ingewikkeld en hectisch, ik ga niet in detail treden want het is een lang verhaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Probeer ze gewoon niet te begrijpen,dat maakt het leven veel simpeler
Ik heb al wat..quote:
quote:
Was ik het maar, ik had Dyanne gehosseld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
heb de mijne vandaag aangepast
Heloef! je bent weer in de studio! toch?
Van welke film is m'n sig? (en niet opzoeken!)quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
heb de mijne vandaag aangepast
Heloef! je bent weer in de studio! toch?
geen idee...School of Rock? of die film over Anvil?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van welke film is m'n sig? (en niet opzoeken!)
Ach ja,ik ben een jaar of 15 ouder en ik begrijp vrouwen ook nog steeds niet ondanks dat ik al een relatie heb van 5 maandenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De afgelopen week was nogal ingewikkeld en hectisch, ik ga niet in detail treden want het is een lang verhaal.
Maar in ieder geval, ik snap mezelf tegenwoordig niet eens. Laat staan vrouwen.
Wanted!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee...School of Rock? of die film over Anvil?
je weet dat opblaasvrouwen niet meetellen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach ja,ik ben een jaar of 15 ouder en ik begrijp vrouwen ook nog steeds niet ondanks dat ik al een relatie heb van 5 maanden
Ik heb de hoop mezelf of andere mensen te begrijpen gewoon opgegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach ja,ik ben een jaar of 15 ouder en ik begrijp vrouwen ook nog steeds niet ondanks dat ik al een relatie heb van 5 maanden
die met Jolie, van Timur Berkbamtov (of hoe je dat ook spelt?) ooit gezien, maar weinig van bijgebleven...quote:
Inderdaad,die zou ik wel begrijpen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat opblaasvrouwen niet meetellen?
Ik begrijp vrouwen ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuke film wel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die met Jolie, van Timur Berkbamtov (of hoe je dat ook spelt?) ooit gezien, maar weinig van bijgebleven...
Die Rus komt binnenkort met een nieuwe film...weet ff niet hoe die heet, maar IMDB vast wel. een SF in Moskou geloof ik.quote:
tis dat het zo fukking ver weg is, anders had ik best gewild...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef TheZapster het volgende:
Heeft Stenders zo weinig quizkandidaten?
Joh, lekker de nacht blijven hangen bij Giel en Ekdom!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis dat het zo fukking ver weg is, anders had ik best gewild...
Gewoon doen, lekker blijven hangen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis dat het zo fukking ver weg is, anders had ik best gewild...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, lekker de nacht blijven hangen bij Giel en Ekdom!
ik heb nu al spijt dat ik dit gezegd heb...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon doen, lekker blijven hangen.
Nacht van mijn leven gehad.
Ik zou ook best wel mee willen doen, maar ik weet wel dat ik op zo'n moment supreme keihard faalquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik heb nu al spijt dat ik dit gezegd heb...
Gewoon gezellig met je mede-friezin Alors gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik heb nu al spijt dat ik dit gezegd heb...
Heb je eigenlijk ook even gewhiggled?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
Als ze dit draaien denken ze terug aan mij, kan niet anders.
idem...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel mee willen doen, maar ik weet wel dat ik op zo'n moment supreme keihard faal
ja, ze ziet me aankomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met je mede-friezin Alors gaan
Ja zeker, buiten beeld helaas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook even gewhiggled?
wist je dat bij lalalala??? held!quote:
Can't get you out of my headquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Maar hoe heet dat tyfus nummer ook weer?
Kent zit in je head!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Maar hoe heet dat tyfus nummer ook weer?
Ja, zo moeilijk was ie toch niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wist je dat bij lalalala??? held!
held!quote:
Dank u.quote:
nja, ik zat te denken aan de LaLaSong van Talk of the Town (ja, dat bestaat)quote:
De manier waarop er lala werd gezegd deed het hem.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zat te denken aan de LaLaSong van Talk of the Town (ja, dat bestaat)
Dat is wel wat ze ingestart hebben...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
Calvin Harris Bouncer? wacht ff...dat is toch van Studio Killers??
pfiew, ik dacht dat ik dement aan t worden was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze ingestart hebben...
Tweet dat eens snel!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfiew, ik dacht dat ik dement aan t worden was.
Skinny Love vond ik mooier...quote:
wrom? zo boeiend is het toch niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |