En geen last van de stof?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
zeker niet. heb vandaag 2.5 uur staan schuren
Waren de oude verflagen zo slecht dat je moest schuren?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
en heb er goed last van in mijn armen. Daarna de woonkamer een grote beurt gegeven met moeders
verflagen waren op zich goed, maar zaten druipers in. schuren moet altijd. Met een pietlut als mijn schilder moet ik het wel goed doen, hij kit alles ook nog af om mooie hoeken te krijgen. Met een schuurmachine veel meer (fijn) stof dan met de hand. Daarbij komt dat er best veel stukken zijn waar je niet goed bij kunt met een schuurmachinequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waren de oude verflagen zo slecht dat je moest schuren?
En kon je geen vlakschuurmachine gebruiken?
Altijd prettig als er hulp is
Heb je tijgerbalsem o.i.d. in huis? Dan daarmee insmeren, verlicht bij mij altijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
verflagen waren op zich goed, maar zaten druipers in. schuren moet altijd. Met een pietlut als mijn schilder moet ik het wel goed doen, hij kit alles ook nog af om mooie hoeken te krijgen. Met een schuurmachine veel meer (fijn) stof dan met de hand. Daarbij komt dat er best veel stukken zijn waar je niet goed bij kunt met een schuurmachine
maar ben wel gebroken nu. Mijn schouders kunnen dat al lang niet meer aan
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je tijgerbalsem o.i.d. in huis? Dan daarmee insmeren, verlicht bij mij altijd.
Hmmmmquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]is een familie probleem in de gewrichten. net als de rug. Is ook afwachten hoe die morgen voelt. is nu behoorlijk stijf
staan en lopen is eigenlijk nooit het probleemquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm![]()
Wel in beweging blijven dan hè, anders kan je zondag helemaal niet meer staan.
Gelukkig, anders zou het lastig werken worden voor je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
staan en lopen is eigenlijk nooit het probleem
in de schouders en armen bedoel je? JA . Gister na het wegwerken van mijn bed twee uur last van mijn handen gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, anders zou het lastig werken worden voor je.
Verlies aan kracht?
Dat bedoelde ik ja. Toch maar meer hulp inroepen bij dat soort klussen. Anders kan je zondag de grote soeppan niet eens verplaatsen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de schouders en armen bedoel je? JA . Gister na het wegwerken van mijn bed twee uur last van mijn handen gehad
Namen lijken veel op elkaar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zie wat namen van TVOH voorbijkomen en ik kan alleen maar hopen dat de stemmertjes niet al te dyslectisch zullen zijn...
daar heb ik dan hulp voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja. Toch maar meer hulp inroepen bij dat soort klussen. Anders kan je zondag de grote soeppan niet eens verplaatsen.
Augh, en je geld ben je dan denk ik wel kwijt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar als je ze verkeerd intikt, komt je stem niet aan!
quote:
dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Augh, en je geld ben je dan denk ik wel kwijt.
o, dan mag ie met mij in bed liggen, ik heb ook DD!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan morgen maar lekker in je nieuwe bed blijven liggen met de DD
quote:
ben meer fan van kuifjequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je gaat mij toch niet vertellen dat je je abo op je favoriete plaatsjesblad hebt opgezegd hè
Oh, die autocorrectiequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
en nee, ik ga het niet uitproberen, heb geen ervaring.. heb alleen de tv op rtl4 omdat men op twitter over het jasje van Wendy begon. heb geen geluid want ik luister lekker naar de radio!
zie dus alleen wat namen voorbij komen waarvan ik me afvraag wat de autocorrectie er van zal maken
Ik dacht van Liekequote:
Die leest ie niet in bed, ligt op het toiletquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieke staat niet in de DD maar wel in de PB!
Nee hoor. HEb je internet voor. gaan de blaadjes niet plakkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die leest ie niet in bed, ligt op het toilet
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor. HEb je internet voor. gaan de blaadjes niet plakken
maar dan wordt je beeldscherm wel steeds ranziger van! of print je elke keer een nieuwe uit??quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor. HEb je internet voor. gaan de blaadjes niet plakken
daar heb je vochtige doekjes voor tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar dan wordt je beeldscherm wel steeds ranziger van! of print je elke keer een nieuwe uit??
die nemen niets op, dus dat smeert nog meer!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb je vochtige doekjes voor toch
gewoon laten drogen, later afkrabbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die nemen niets op, dus dat smeert nog meer!
quote:
Moest mezelf even verplaatsen en opruimenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heeft de weg weer gevonden.....
Is toch niet zo moeilijk, gewoon via DE-test topic kan je mij zo vinden
Ach ja, wat sommigen al niet doen om géén lapo te hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moest mezelf even verplaatsen en opruimen
Stttquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ja, wat sommigen al niet doen om géén lapo te hebben.
daar hebben ze plamuurmesjes voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon laten drogen, later afkrabben
wat jij wilquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
daar hebben ze plamuurmesjes voor uitgevonden!
quote:
Brrrrr, het is toch helemaal geen weer meer voor ijsquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zat net te denken aan een perenijsje!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Brrrrr, het is toch helemaal geen weer meer voor ijs
Lieverd, ik weet dat je zin in mij hebt, maar als ik nu in de auto stap slaap jij al als ik bij je aankom..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook maar dat kan je niet nuttigen
Het is ALTIJD weer voor ijs!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Brrrrr, het is toch helemaal geen weer meer voor ijs
ik zal je vertellen, die kans is heel grootquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieverd, ik weet dat je zin in mij hebt, maar als ik nu in de auto stap slaap jij al als ik bij je aankom..
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is ALTIJD weer voor ijs!
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is ALTIJD weer voor ijs!
GMTAquote:
dus als je nu wacht tot je trek een honger is, dan kom ik!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal je vertellen, die kans is heel groot
Die liet ik altijd smelten en dronk ik opquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
Ik ging een paar jaar terug altijd met een ijsie richting school op de fiets. Je weet wel van die lollysticks in een plasticzakje. 10 voor 50 cent![]()
![]()
Godver Muisie mijn bierquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die liet ik altijd smelten en dronk ik op
waarom stopte je ze in de vriezer dan??quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die liet ik altijd smelten en dronk ik op
quote:
jij komt snel zegquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dus als je nu wacht tot je trek een honger is, dan kom ik!!!
lekker koudquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarom stopte je ze in de vriezer dan??
Jummiequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nieuw biertje voor Drassss dus....
[ afbeelding ]
Dat deed mijn moederquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarom stopte je ze in de vriezer dan??
moet je ook niet willen.. zelfs ik snap ze niet!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb ze nooit begrepen, ik begrijp ze niet en ik zal ze ook nooit gaan begrijpen
maar dat zit nou niet zo mooi in een plasticje verpaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
je had ook een fles ranja aan de mond kunnen zetten, is hetzelfde
Kreeg geen fles ranja mee voor onderwegquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
je had ook een fles ranja aan de mond kunnen zetten, is hetzelfde
wat kinderachtigquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg geen fles ranja mee voor onderweg
Slecht voor de tandjes hèquote:
Heb beiden geprobeerd, maar géén autocorrectquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Muis: er is een Danjil en een Daniel... ja, heb nog steeds die ene zender voor!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben ze al heel lang een oplossing voor
Maar je heb mij er wel weer even aan herinnerd dat ik nog steeds een afspraak moet maken met de tandartsquote:
dat hoeft pas een week of vierquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar je heb mij er wel weer even aan herinnerd dat ik nog steeds een afspraak moet maken met de tandarts
quote:
ik welquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen
quote:
dan ga je nog wat surfenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen
ik hoop het zo. Zal best ff wennen zijn. Lig een stuk hoger en heb meer ruimtequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, geniet van je nieuwe bedje en slaap
meer ruimte went heel snel!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hoop het zo. Zal best ff wennen zijn. Lig een stuk hoger en heb meer ruimte
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hoop het zo. Zal best ff wennen zijn. Lig een stuk hoger en heb meer ruimte
if i only had timequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nog meer ?
Toch maar een hond nemen
quote:
Nu je nieuwe nest inquote:
Ik dacht trouwens dat jij ook vroeg zou gaan slapen?quote:
o ja! ben weer afgeleid!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij ook vroeg zou gaan slapen?
Ik moet nog steeds een van je foto's bestellen. Ik ben tegenwoordig alleen maar van het uitstellenquote:
geeft niet.. gewoon rustig aan doen.. is bij mij een teken dat het hoofd vol is! en die moet eerst leeg!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een van je foto's bestellen. Ik ben tegenwoordig alleen maar van het uitstellen
Hoofd is ook vol, maar ik kan er slecht tegen als ik dingen níet doe die ik wél moet doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geeft niet.. gewoon rustig aan doen.. is bij mij een teken dat het hoofd vol is! en die moet eerst leeg!
Zilverkleurigequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zilveren lijst en canvas gaat wel dubbel op...We hebben het er nog wel over!
Bijna kwart over negen, dus mag nu wélquote:
Muisje aan de zuipquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna kwart over negen, dus mag nu wél
Vooral in de middag. Zeiknatquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
Vanochtend lekker door de regen gefietst?
quote:
Ik ook toen ik in de ochtend naar het kantoor reedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik was blij met de ruitenwissers op mijn voorruit
quote:
quote:
zal wel in de lucht hangen danquote:
dan heb jij er recht op moe te zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
Oh gewoon een lange, maar prima dag gehad als postbode
't is winter is bij iedereen een goed excuus hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heb jij er recht op moe te zijn.
ik heb geen excuus![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Hele middag bij moeders geweest waar ook de vermoeiende kinderen waren
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heb jij er recht op moe te zijn.
ik heb geen excuus![]()
ik haat de winterquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is winter is bij iedereen een goed excuus hoor
Ik ook, en volgens kokkie zit er sneeuw in de luchtquote:
hoop dat hij geen gelijk heeftquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook, en volgens kokkie zit er sneeuw in de lucht
Ik denk dat hij stiekem op vrije dagen hooptquote:
Idem hiero hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
ik zeg net tegen mijn man. ALS we ooit een prijs winnen gaan we het hele jaar door daar waar het lekker weer is. Hoeft niet bloedheet te zijn, maar geen winter. Ik zei ook nog, Als jij niet meegaat, ga ik alleen![]()
hij zal aan vakantie toe zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem op vrije dagen hoopt
hebben ze daar geen winter?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Idem hiero hoor![]()
Wat dat betreft beviel Atlanta mij uitstekend
Zou je denkenquote:
kweetnie...ik kan niet beoordelen hoe hard hij moet werken. of hoe moe hij isquote:
Jawel, december en januari kan het kwik net onder de 50F zakken, maar dat komt niet vaak voorquote:
Hij wil gewoon in de sneeuw spelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kweetnie...ik kan niet beoordelen hoe hard hij moet werken. of hoe moe hij is
hoeveel is dat gemeten in celcius?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jawel, december en januari kan het kwik net onder de 50F zakken, maar dat komt niet vaak voor
10Cquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoeveel is dat gemeten in celcius?
ik gok toch liever op nog een paar graden meer...quote:
Sorry Kaat, keek even Topgear. Leuk stukjequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
volgens mij gaat Drassss er telkens vandoor als ik even langskom![]()
hoeft niet hoor, ik bijt niet![]()
dan is het goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sorry Kaat, keek even Topgear. Leuk stukje
Dan moet je hetzelfde doen als een oom van mij jaren heeft gedaan, overwinteren in California (waar het dan aangenaam 20C is) en overzomeren in NLquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik gok toch liever op nog een paar graden meer...
dat schema ziet er beter uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet je hetzelfde doen als een oom van mij jaren heeft gedaan, overwinteren in California (waar het dan aangenaam 20C is) en overzomeren in NL
Ach, een beetje wind zal Tiger Woods niet veel uitmakenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
op dit moment waait het wel erg hard in californië. we hebben golf aanstaan en Tiger Woods waait bijna van de baan af
Ja, enorme jetstream/storm daar trekt over het land. Echt niet! normaal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
op dit moment waait het wel erg hard in californië. we hebben golf aanstaan en Tiger Woods waait bijna van de baan af
heb daar gisteren beelden van gezien bij het nieuwsquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, enorme jetstream/storm daar trekt over het land. Echt niet! normaal.
Hij heeft al zoveel tegenwind gehad (privé). Laat hem maar winnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, een beetje wind zal Tiger Woods niet veel uitmaken
Je bedoeld daarmee te zeggen dat omdat hij een vrouwenbedrieger is maar mag winnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij heeft al zoveel tegenwind gehad (privé). Laat hem maar winnen
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bedoeld daarmee te zeggen dat omdat hij een vrouwenbedrieger is maar mag winnen
Hij mag van mij winnen omdat hij een goede golfer isquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bedoeld daarmee te zeggen dat omdat hij een vrouwenbedrieger is maar mag winnen
is geen kleinigheidje, maar niet onze (mijn) zaakquote:
Dat is wel een goede redenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij mag van mij winnen omdat hij een goede golfer is. Dat hij een vrouwenjager is boeit mij niet zo. Ik vind het gewoon belachelijk hoe heel de wereld over hem heen is gegaan en hij het boetekleed aan moest trekken. Al die bemoeienis, alleen omdat hij een bekend persoon is.
dat weet ik, maar daarom ben ik het nog niet eens met dat afmaken van iemand.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wel een goede reden![]()
Verder boeit het mij ook niet bijster veel, maar een bekend persoon moet véél beter opletten dan een niet bekend persoon. Dus hij heeft het m.i. ook wél zelf over zich afgeroepen.
geef mij dan maar een onbekend persoon, maar één die er wel appetijtelijk uitzietquote:
daarom!! ik keur bedriegen niet goed, van niemand. Maar omdat je rijk en beroemd bent, moet je aan de schandpaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
Ochja de beste man is helemaal kapot gemaakt door iedereen.. Erg jammer is dat, maar daar doe je weinig aan als je de best verdiende sporter ter wereld bent.
Moet niet, maar kom je aan de schandpaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom!! ik keur bedriegen niet goed, van niemand. Maar omdat je rijk en beroemd bent, moet je aan de schandpaal.
quote:
Muisjequote:Op zondag 4 december 2011 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
en football kijken. Wat is de zondagavond toch een mooie avond
Drasssquote:
Het vette bek avondje is begonnenquote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
Neu, ik stap over naar de cola, popcorn in de pan gegooid dus zo lekker snacken
quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan moet ik opschieten nog maar 1u en 50 45 min om me vol te gooien
Je krijgt sneller een vette bek van een hot dog dan van koffieleutjesquote:
Neu, doe maar niet. De katten zijn zo 'onrustig' en dan is er meestal slecht weer op komst.quote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wil best 1x voor je blazen?
Woensdag pas
Kan inderdaad woensdag & donderdag flink waaien..quote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, doe maar niet. De katten zijn zo 'onrustig' en dan is er meestal slecht weer op komst.
Kleine is niet ergquote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan inderdaad woensdag & donderdag flink waaien..
Morgenavond kleine kans op wat natte sneeuw.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
of zoals ze soms zeggen. "Kijkend naar de lantaarnpaal zie ik natte flatsen! "
Ja, koffie door mijn neus toen ik het zagquote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Echt hè, er gaat bijna géén dag voorbij of ik leer wel weer iets nieuws hier.
nu hier nogquote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
In de USA al plaatsen met 18" aan sneeuw [ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef superkokje het volgende:
oh kom er eens kijken wie er in het forum is?
Morgenavond kokjequote:
Ja, je had wéér gelijkquote:
Eigenlijk moet dat afgestraft wordenquote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, je had wéér gelijk![]()
Dat ik nog steeds zo naief ben om dat in twijfel te trekken
quote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, je had wéér gelijk![]()
Dat ik nog steeds zo naief ben om dat in twijfel te trekken
quote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat afgestraft worden
quote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Zie weer rare tussenstandenBehalve de texans
Ach, nog maar drie weekjes en dan hebben we kerstrecesquote:
jij welquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, nog maar drie weekjes en dan hebben we kerstreces
Ambtenaar hèquote:
Tja, ik ben alleen bang dat ik de komende drie weken géén tijd heb om overdag een woordje te leggenquote:
Dat zijn nu nét de enige dagen dat het van mij wél mag sneeuwen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
Hopelijk geen sneeuw met kerst en de dagen erna. Kan ik nog een toernooitje tennissen
Blegh met de kans dat je vast komt te zitten bij familiequote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn nu nét de enige dagen dat het van mij wél mag sneeuwen.
Blegh, met de kans dat ik niet eens de kans heb om bij familie te gaan zittenquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blegh met de kans dat je vast komt te zitten bij familie
quote:
dat niet eens. is een bijkomstigheid. ik zal hoe dan ook moeten werken. Voorbereidingen voor het nieuwe seizoen gaan gewoon door.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat niet eens. is een bijkomstigheid. ik zal hoe dan ook moeten werken. Voorbereidingen voor het nieuwe seizoen gaan gewoon door.
Sneeuw is alleen maar mooi als je op het platteland woont, waar het gewoon wit blijft, en niet zoals hier in de stad in een smerige gore drab veranderdquote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sneeuw tijdens de post is daarin tegen wel vet
twitter:reedtimmerTVN twitterde op zondag 04-12-2011 om 21:12:15WOW Wolf Creek CO has now had 33 inches of snow over the last two days!!! Tell me someone has pictures from out there this is killing me! reageer retweet
Of het moet gewoon stervens koud worden -10 dan is het ook niet erg in de stadquote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sneeuw is alleen maar mooi als je op het platteland woont, waar het gewoon wit blijft, en niet zoals hier in de stad in een smerige gore drab veranderd
dan werk ik ook minder dagen. Het is ook allemaal heel tegenstrijdig. moet veel uren opmaken, maar heb ook nog een hoop kantoor werk liggen. Daarbij komt dat collega ook veel vrij moet zijn, dus als ik alleen ben minder tijd voor de boekhouding, Dus als er sneeuw ligt is de keuken gesloten en heb ik alle tijd voor kantoor werkzaamhedenquote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En je moet nog 260 uur opnemen, dat kan je dan toch beter doen als je van de sneeuw kunt genieten.
-10 is overal ergquote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Of het moet gewoon stervens koud worden -10 dan is het ook niet erg in de stad
Ah, OK. Ik snap het.quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan werk ik ook minder dagen. Het is ook allemaal heel tegenstrijdig. moet veel uren opmaken, maar heb ook nog een hoop kantoor werk liggen. Daarbij komt dat collega ook veel vrij moet zijn, dus als ik alleen ben minder tijd voor de boekhouding, Dus als er sneeuw ligt is de keuken gesloten en heb ik alle tijd voor kantoor werkzaamheden
Welke dag kan ik wel mijn tv aanzetten dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat er 6 dagen in de week geen ruk op tv is![]()
ESPN Americaquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat er 6 dagen in de week geen ruk op tv is![]()
de dinsdag gaat nog redelijk, maar is ook niet bijzonder.quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Welke dag kan ik wel mijn tv aanzetten dan?
SST?quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
de dinsdag gaat nog redelijk, maar is ook niet bijzonder.
Ik zeg, het wordt tijd voor SST
quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]die zit die tussen mijn 90 zenders
quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
de dinsdag gaat nog redelijk, maar is ook niet bijzonder.
Ik zeg, het wordt tijd voor SST
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Had er zaterdagochtend ééntje... Ik wilde naar mijn telefoon(wekker) grijpen op de grond terwijl ik half in mijn bed lag. Met rechts probeerde ik op de grond te steunen, maar mijn arm sliep zonder dat ik het door had. Goh ik ging me toch een partij lomp tegen de grond zeg![]()
![]()
![]()
Ik was wel meteen wakker
quote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Had er zaterdagochtend ééntje... Ik wilde naar mijn telefoon(wekker) grijpen op de grond terwijl ik half in mijn bed lag. Met rechts probeerde ik op de grond te steunen, maar mijn arm sliep zonder dat ik het door had. Goh ik ging me toch een partij lomp tegen de grond zeg![]()
![]()
![]()
Ik was wel meteen wakker
Toen ik nog klom heb ik wel een paar keer zulk verzuurde armen gehad dat toen ik 's ochtends wakker werd mijn armen niet eens omhoog kon krijgen om de wekker uit te zettenquote:
heb regelmatig zoveel tintelingen in mijn arm dat ik even niks kan. moet eerst het bloed weer goed stomen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik nog klom heb ik wel een paar keer zulk verzuurde armen gehad dat toen ik 's ochtends wakker werd mijn armen niet eens om hoog kon krijgen om de wekker uit te zetten
Zeker allang onderzocht en niets kunnen vinden wat het veroorzaaktquote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb regelmatig zoveel tintelingen in mijn arm dat ik even niks kan. moet eerst het bloed weer goed stomen.
Maar wat denken jullie dan van kramp in de kuit= en dan vooral ´s nachts zodat je er wakker van wordt en dus te laat bant om het er uit te trekken
ik weet niet beter, noem dat dus slapen de arm. maar heb het ook wel in benen. vroeger alquote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeker allang onderzocht en niets kunnen vinden wat het veroorzaakt
Das wélja
was vast niet toen je sliepquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
Ik heb al 2x midden in de nacht een "messteek" in mijn been gehad. Ook niet al te prettig
Misschien toch maar eens bloed(druk) e.d. laten onderzoekenquote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet niet beter, noem dat dus slapen de arm. maar heb het ook wel in benen. vroeger al
slik al 3 jaar bloeddruk verlagersquote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens bloed(druk) e.d. laten onderzoeken
Nouja wel toen ik sliep, want ik dacht bij de eerste keer dat iemand echt een mes in men been stakquote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
was vast niet toen je sliepen waarschijnlijk met dun bloed
dus toch krampquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja wel toen ik sliep, want ik dacht bij de eerste keer dat iemand echt een mes in men been stak
dat blijft onvoorstelbaarquote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Maar het goede nieuws is dat we beiden de Raiders en de Buccaneers fout hadden
Jha, what je zegtquote:
zijn al drie weken goed op dreef. Nog play of kandidaat op deze manierquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jha, what je zegt![]()
Zeker de dolphins moet ik beter in de gaten houden.
Ja, dat zie ik ook nog wel gaan gebeuren zoquote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
zijn al drie weken goed op dreef. Nog play of kandidaat op deze manier
dat kan al wel een week of twee geleden zijnquote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
Hè, kokkie, waarom zit je wel in mijn FoBo te loeren maar reageer je niet
Ik kan niet zien wanneer je gelurkt hebt hè, zag het nu net omdat iemand gereageerd had op mijn (niet veel zeggende) FoBoquote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat kan al wel een week of twee geleden zijn![]()
quote:ik spreek je iedere dag, is dat niet genoeg
quote:
volgende week weer een kansquote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Alleen dat van de Texans vind ik minder
![]()
Nu sta je 4 punten op mij voor
quote:
dat zal het zijn ja. maar ik kijk soms best naar de standen. en heb soms een gevoel van dat de mindere gaat winnenquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik laat mij gewoon teveel leiden door emoties
Ik geloof dat dat gevoel bij jou in de familie zitquote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zal het zijn ja. maar ik kijk soms best naar de standen. en heb soms een gevoel van dat de mindere gaat winnen
pakt niet altijd goed uitquote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat gevoel bij jou in de familie zit![]()
49-ers hebben mij toch ook verrast. Die waren echt prut in het pre-season maar spelen nu toch goed mee
Ik ga er ook van tussen. Slaap lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien vandaag.
truste
doeiquote:Op zondag 4 december 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga er ook van tussen. Slaap lekker
Moet je maar eens naar het zuiden komenquote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb nog géén flatsen op de lantaarnpaal gezien
quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je maar eens naar het zuiden komen
Daar kunnen ook flatsen vallenquote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dank je, laat mij maar lekker hoog en droog in Amsterdam zitten
Maar niet vandaag meerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |